Jump to content
Sign in to follow this  
jhr

Antigel Matiz

Recommended Posts

Nu va mai certati si sa aratati intre voi cine are dreptate sau nu. Din fabrica pleaca cu ce pleaca, cel mai bun care este pe piata este cel de la Hepu culoare rosie (asta pentru Daewoo). Eu am rosu Hepu pe masina de cand am schimbat prima oara kitul de distributie si sunt foarte multumit. Nu conteaza culoarea si firma, sa isi faca treaba apoi mai vedem noi.

  • Like 1

Share this post


Link to post

cel Hepu de care zici nu e G12? e pentru motoare de dupa anul 2000, sa-ti amintesc ca motorul matizului are cateva decenii de la proiectarea de catre suzuky? Prin urmare se foloseste antigel G11, care e de obicei albastru-verzui.

Edited by argon
  • Like 1

Share this post


Link to post

din ce inteleg eu nu prea este indicat sa punem antigel romanesc albastru sau din cel diluat verde?de curand am fost sa cumpar un litru pt ca mi-a cam consumat si vanzatorul mi-a spus ca sa nu mai pun din acela ca ar distruge radiatorul si chiar ar face rau si pe la motor?voi ce ziceti?are dreptate?chiar nu stiu ce sa mai cred.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post

Cine a zis sa pui romanesc? pune ceva de calitate.

  • Like 1

Share this post


Link to post

cel de la GM (rosu) e bun ?

 

se gaseste la 17 ron/l

 

 

 

 

 

 

 

post-11118-064954300 1286914075_thumb.jpg

Share this post


Link to post

cel de la GM (rosu) e bun ?

 

se gaseste la 17 ron/l

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eu d-asta am in motor de vreo 2 ani si ceva. Acum 1 luna maxim am facut al doilea schimb cu antigelul asta. Nu am avut nici o problema cu el, deci eu zic ca este bun. Daca faci schimbul dupa antigelul original, fa o spalare a instalatiei.

Share this post


Link to post

Asta nu se schimba la 5 ani ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

La 5 ani se schimba g12. Cine are bani de aruncat il poate schimba si la 6 luni :D

Share this post


Link to post

Hepu rosu am bagat si eu in Matiz.. Antigelul vechi care era in masina luata sh in august era probabil un verde-albastru, insa ajunsese sa arate ca apa scursa din ghiveciul de flori, asa ca am clatit cat am putut de bine instalatia cu vreo 7 litri de apa dedu.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Asta nu se schimba la 5 ani ?

 

Ba da, insa eu is mai de moda veche.

Share this post


Link to post

:o fftopic: e rau sa traiesti cu atata neincredere acordata tuturor.

  • Like 1

Share this post


Link to post

@Closchkutza, nu puteai sa-l masori inainte sa-l schimbi?

  • Like 1

Share this post


Link to post

cel Hepu de care zici nu e G12? e pentru motoare de dupa anul 2000, sa-ti amintesc ca motorul matizului are cateva decenii de la proiectarea de catre suzuky? Prin urmare se foloseste antigel G11, care e de obicei albastru-verzui.

 

argon motoarele daewoo au fost proiectate de opel de la inceputuri, suzuki? n-are o treaba cu dw

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca gresesti. Daca ridici capota o sa vezi legatura cu suzuki( e o hartie -autocolant).

 

Dovada: Daewoo Tico a fost o micro masina realizata de Daewoo. A fost bazata pe Suzuki Alto din 1982.

Daewoo Matiz este o masina din clasa city car produsa de constructorul sud-coreean de automobile GM Daewoo din anul 1998. A inlocuit Daewoo Tico, care era o varianta a lui Suzuki Alto din 1988. A fost vândut sub diferite nume si diferite marci, in functie de tara de comercializare. sursa

 

Greselile privind anii ii apartin celui care a scris articolul

Link articol

http://www.istoricau...rca-Daewoo.html

Edited by niki
  • Like 1

Share this post


Link to post

argon motoarele daewoo au fost proiectate de opel de la inceputuri, suzuki? n-are o treaba cu dw

 

Matizul nu are nici o legatura sau piesa macar ce seamana cu una de Opel, in general, nu doar la motor, unde are mai multe in comun cu Suzuky si Johnson Marine.

Edited by argon

Share this post


Link to post

@Closchkutza, nu puteai sa-l masori inainte sa-l schimbi?

 

Sigur ca putea, dar ungerea? Un lichid nou (antigel) comparat cu cel vechi folosit in motor doi ani, nu prea pare a fi la fel. Nu doar culoarea si gragul de inghet trebue luat in considerare.

Share this post


Link to post

Ungerea cui? doar nu e ulei de motor..

Share this post


Link to post

Simering pompa apa, de ex.

 

Ai pus mina vreo data pe antigel?

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Pompei de apa.

Eu nu inteleg ce atata cramponare. 1 litru de antigel costa 20 lei. La matiz intra 2 litri de antigel(aproape). E chiar asa mare costul? No, pentru mine nu este, recunosc.

Share this post


Link to post

Si de ce ar avea nevoie de ungere rotorul ala? daca a ajuns sa intre antigelul unde-s rulmentii, pompa curge si trebuei schimbata.

Share this post


Link to post

Pompei de apa.

La matiz intra 2 litri de antigel(aproape).

La mine au intrat 3.5 l, dar i-am facut aerisire buna.

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Si de ce ar avea nevoie de ungere rotorul ala?

 

Hai sa-ti pun si eu o intrebare capcana.

 

De ce crezi ca motorul are nevoie de ungere?

Share this post


Link to post

La mine a intrat 3.5 l, dar i-am facut aerisire buna.

 

 

3.8 Litri si este vorba de andigel diluat 1:1. Cand s-a facut afirmatia de aproximativ 2 litri era vorba de antigel nediuluat care se mesteca cu 2 L apa distilata.

2 antigel+ 2 apa.

  • Like 1

Share this post


Link to post

3.8 Litri si este vorba de andigel diluat 1:1. Cand s-a facut afirmatia de aproximativ 2 litri era vorba de antigel nediuluat care se mesteca cu 2 L apa distilata.

2 antigel+ 2 apa.

 

Corect. Eu am zis de antigel, nu de amestec antigel+apa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...