MCojo Posted January 27, 2006 Doar pornita masina nu era o solutie...ar fi trebuit si o tura, doua Share this post Link to post
NFS Posted January 27, 2006 Iarna trecuta al meu a fost pornit o singura data in 3 luni (dec-feb). Bateria a stat pe masina in tot timpul ala. La sf. lui februarie a pornit la prima cheie!!! Era bateria originala veche de 2 ani la momentul ala. Share this post Link to post
john Posted January 27, 2006 Azi a pornit iar la prima cheie. Pentru prima data intr-un an si jumatate, de cand am masina (si alarma/inchidere) am ramas afara, probabil din cauza ca senzorul era inghetat si considera ca usa e inchisa, iar alarma s-a gandit ca am descuiat masina din greseala si dupa xx secunde a inchis-o Share this post Link to post
BogdanG Posted January 27, 2006 Ieri si azi a pornit la sfert ...dupa ce am pus bateria 24h pe redresor alaltaieri ...deci bateria era buna desi are 6 ani ...dar trebuia putin revigorata ) Share this post Link to post
nicolaev Posted January 27, 2006 Azi am fost cu bateria noua (Bosch Silver) la magazinul de unde am luat-o pentru a-i face verificarea. Baiatul de acolo mi-a spus ca incarca undeva la 14.7. E de bine sau de rau? El spune ca incarca prea mult bateria trebuind sa incarce 14.1+0.3 cel mult. Am fost la un service si mi-a spus ca daca vreau pot schimba releu dar nu-mi garanteaza ca o sa incarce la 14.1. Probabilitatea de a gasi un releu pentru a-ti incarca bateria STAS este de 10/1. Asa ca o las cum este. M-au chemat peste 1/2 de an la verificarea a 2-a. Share this post Link to post
bogdan_o Posted January 29, 2006 Hai sa va zic si eu, ca a dat si la mine un amarat de -5 grade...De pornit a pornit la sfert, ca de obicei... insa am avut probleme cu usile. De deschis s-au deschis, insa abia am reusit sa le inchid! Pur si simplu dracia ai de zavor nu voia sa ramana blocat. Am reusit sa le inchid abia dupa ce-am pus siguranta, adica erau incuiate... Exista vre-o metoda preventiva de a evita asemenea probleme? Eu am bagat WD40 in broaste la greu si nu am avut nici cea mai mica problema de genul asta. In plus am dat cu glicerina boraxata pe chedere si din nou cu WD pe balamale si pe sensorii de la usi. Am consumat cam un flacon de WD dar e o investitie minima comparativ cu nervii facuti si cu dardaiala indurata daca nu se inchide/deschide vreo usa. Share this post Link to post
Bobby Posted January 30, 2006 Mie mi-a pornit cam dupa 4-5 secunde de la intorsul cheii cu piciorul pe ambreiaj. Am simtit ca tras mai greu dar a luat-o sa zic... usor. O singura problema am. Si poate ma lamuriti voi. De cand a dat frigul, cand sta pe loc, se aude o scartaiala la servodirectie tot timpul. Ca si cum as lua volan maxim. Nu se aude chiar ca atunci cand iei maxim, dar se aude tot timpul. In mers nu aud sunetul, dar daca e pe loc se aude. De ce? Si am impresia ca se mai atenueaza zgomotul cand calc ambreiajul. Si tot de cand cu frigul, imi scartaie putin franele si uneori fac un zgomot ca si cum as frana pe pietris. Parca se opinteste in ceva. Asta ce mai e? Share this post Link to post
Abram Burel Posted January 31, 2006 (edited) Un zgomot asemanator (harjait la frane) mi se intampla candva cand aveam o placuta de frana dusa pana la metal. Eu zic sa le verifici. Edited January 31, 2006 by Abram Burel Share this post Link to post
Bobby Posted January 31, 2006 Eu am bagat WD40 in broaste la greu si nu am avut nici cea mai mica problema de genul asta. In plus am dat cu glicerina boraxata pe chedere si din nou cu WD pe balamale si pe sensorii de la usi. Am consumat cam un flacon de WD dar e o investitie minima comparativ cu nervii facuti si cu dardaiala indurata daca nu se inchide/deschide vreo usa. WD40-ul asta nu ataca vopseaua? Tin minte ca am incercat sa degivrez o broasca la o alta masina si a curs pe usa putin WD40 d-asta si a ramas usa patata (cum e la cate unii cand curge benzina sub buson) Share this post Link to post
ticolino Posted January 31, 2006 e uleios de asta a ramas usa "patata". daca dai cu o carpa n-are nimic. nu ataca vopseaua. Share this post Link to post
iulia Posted January 31, 2006 (edited) Aseara am incercat iar sa-mi pornesc masinuta; semne vitale da, dar prea putine... Am luat bateria in casa s-o pun pe redresor. Ca idee, cam cat trebuie tinuta? Stiti? Nu vreau sa fac vreo prostie. Edited January 31, 2006 by iulia Share this post Link to post
iulia Posted January 31, 2006 Ma gandeam ca poate e la fel ca la acumulatori - cu o durata precisa de incarcare, atunci cand charger-ul nu stie sa se opreasca singur Share this post Link to post
dreaQ Posted January 31, 2006 (edited) Inainte de incarcare e bine sa fie descarcata cu un consumator...un bec ceva... fftopic: Edited January 31, 2006 by dreaQ Share this post Link to post
Pedala Posted January 31, 2006 (edited) nu e nevoie!!! Si nici nu e bine! Pune-o la incarcat si gata. Bateriile auto au cu totul alt continut fata de acumulatorii pentru aparate foto sau altceva. Edited January 31, 2006 by Pedala Share this post Link to post
MCojo Posted January 31, 2006 (edited) Ma gandeam ca poate e la fel ca la acumulatori - cu o durata precisa de incarcare, ... Teoretic timpul de incarcare e dat de curetul de incarcare al redresorului si bineinteles de capacitatea bateriei...concret : daca redresorul tau da un curent de incarcare de 10A iar capacitatea bateriei este de 50A, atunci dupa 5 ore bateria se poate considera incarcata...Cel mai bine se recomanda ca incarcarea unui acumulator (pentru a-i prelungi timpul de viata) sa se faca cu un curent de max. 10% din capacitatea sa, rezultand ca ar fi de ajuns in jur de 10 ore, adica o noapte, asa cum ti s-a recomandat... Edited January 31, 2006 by MCojo Share this post Link to post
AirBoy Posted February 1, 2006 Pe 28 ian (sambata) dimineata, -30grade, abia a pornit. Cam la a 4-a cheie sa gandit si a luat-o. Uff. e drept, a stat 4 zile pe tuse, nu aveam numere la ea, cele rosii expirasera si mi-au trebuit preferentiale Share this post Link to post
AAdorjan Posted February 9, 2006 (edited) fftopic: Masiniile pe benzina cu injectie pornesc impinse? Ma intereseaza pentru faptul ca am o disputa cu cineva pe aceasta tema "> Edited February 9, 2006 by AAdorjan Share this post Link to post
VAXXi Posted February 9, 2006 Nu, si nici nu se recomanda deoarece exista riscul saririi de la punct a distributiei. Share this post Link to post
Mircea Posted February 9, 2006 Vaxxi da-mi voie sa te contrazic la punctul 1. Porneste! Eu am pornit impins matizul care nu mai invartea, facea doar un clic la cheie, am impins-o si in 4 metri a pornit. La pct 2 iti dau perfecta dreptate! nu se recomanda pornirea prin impingere sau tragere la nici o masina cu distributia pe curea! Share this post Link to post
MCojo Posted February 9, 2006 (edited) Pornesc pana la urma si impinse, dar asa cum se spunea nu este recomandat deloc... poate produce "gauri" in buzunare Later edit : vad ca am postat in acelasi timp cu @Mircea Edited February 9, 2006 by MCojo Share this post Link to post
AAdorjan Posted February 9, 2006 Deci asta era esential ca pornesc Nici nu aveam de gand sa pun in practica metoda. Multumesc pentru feedbackurile rapide Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 10, 2006 ciudat...are cineva vre-o explicatie pentru saritul distributiei? intreb fiindca nu-mi explic fenomenul si mi s-a intamplat odata sa opresc motorul la blocarea ambelor roti fata la o frana violenta fara ambreiaj si a pornit iar dupa aceea... fftopic: Share this post Link to post
steph Posted February 10, 2006 Acum o luna la shaorma am ramas fara baterie dupa ce am lasat farurile aprinse 5 min. M-au impins niste bine voitori. Cum imi dau seama daca am stricat ceva? Share this post Link to post
Mircea Posted February 10, 2006 Steph-ule iti dadeai seama imediat, believe me! )"> Exista riscul sa se rupa cureaua sau sa sara un dinte, doi, suficient pentru a face probleme mari. Acest lucru se intampla din cauza socului. Share this post Link to post