Jump to content
Sign in to follow this  
Frankie_Carbone

Povestiri Din Trafic

Recommended Posts

"1. Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a II-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 30 de zile, săvârşirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:

 

depăşirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea roşie a semaforului sau la trecerile la nivel cu calea ferată;

... "

"2. Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni şi cu aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioadă de 60 de zile de la săvârşirea de către conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:

 

 

nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depăşirea sau trecerea la culoarea roşie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulaţie din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;

nerespectarea interdicţiei temporare de circulaţie instituite pe un anumit segment de drum public;

nerespectarea regulilor de circulaţie la trecerea unei coloane oficiale sau intercalarea într-o astfel de coloană;

circulaţia pe sens opus, cu excepţia cazurilor în care se efectuează regulamentar manevra de depăşire

...."

"3. Depasirea

 

Art.45. - (1) Depasirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lânga un obstacol, aflat pe acelasi sens de circulatie, prin schimbarea directiei de mers si iesirea de pe banda de circulatie sau din sirul de vehicule în care s-a aflat initial."

Sursa

 

Adica:

Depasesti coloana stationata la semafor/blocaj in trafic etc, sau circuli pe contrasens fara a efectua manevra de depasire (care se efectueaza numai cate un vehicul, nu mai multe).

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Daca nici tramvaiul nu mai poate depasi coloana aflata la semafor...atunci cine? Fizz?

Poti lua amenda daca depasesti 2 masini fara sa revii pe banda de mers dupa ce ai depasit-o pe prima?

Edited by john

Share this post


Link to post
depăşirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea roşie a semaforului sau la trecerile la nivel cu calea ferată;

Sursa

 

Adica:

Depasesti coloana stationata la semafor/blocaj in trafic etc, sau circuli pe contrasens fara a efectua manevra de depasire (care se efectueaza numai cate un vehicul, nu mai multe).

 

Mircea, foarte de acord cu depasirea coloanelor oprite la semafor. Hai sa vedem exact cum reiese din faza cu camionul care regula traficul. Sunt zone unde vitezele limita sunt diferentiate pe categorii de vehicule. In acest caz soferii celor mai lente ii blocheaza pa cei care pot circula mai repede???? De unde asta??? Depasirea este conditionata de circulatia din sens opus si de marcaj. Nu scrie nicaieri ca daca traficul se taraie din cauza unor vehicule lente nu pot depasi si reintra in coloana. Si mai mult ca soferii celor lente sau cu viteza restrictionata sa ne blocheze drumul. Acesta era de fapt marul discordiei.

 

Multumesc pentru sursa !!

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Eu sunt convins ca aia era o coloana cu alte cauze decat vehiculele lente. Chiar nu inteleg de unde ideile tale.

Share this post


Link to post

O chestia mai hazlie... Ieri pe la pranz, ajung la fantana Miorita pe banda I, ducandu-ma spre aeroport. E o trecere de pietoni stupida acolo. Se apuca unul sa treaca din partea cealalta. Tipul de pe banda 2 cred ca era un BMW micut franeaza, franez si eu. Niciunul nu aveam viteza. Pana sa apuce saracul pieton sa treaca, poc! un Logan in cel de langa mine. Intorc capul spre el si zambesc amar. Poc! o Dacie si in mine :) Rezultatele au fost simpatice. BMW-ul avea bara dizlocata, Loganul cu masca indoida si capota usor saltata, Dacia cu bara o idee "ovalizata" si rechinul urme de praf pe conturul partii cu care a venit in contact, din bara aluia :D Loganul era condus de o gagica, iar in spatele meu era un nene caruia ii era frica sa se dea jos din masina. Statea zambind cu dinti galbejiti si dadea din maini cum ca nu am patit nimic.

Pe jos era mazga si in oglinda nu l-am vazut pe ala din spate din cauza zig-zag-ului de la Miorita, care mi l-a scos din peisaj, ca nu opream. Oricum, totul e bine, cand se termina cu bine, macar pentru mine :)

Share this post


Link to post
Mircea, foarte de acord cu depasirea coloanelor oprite la semafor. Hai sa vedem exact cum reiese din faza cu camionul care regula traficul. Sunt zone unde vitezele limita sunt diferentiate pe categorii de vehicule. In acest caz soferii celor mai lente ii blocheaza pa cei care pot circula mai repede???? De unde asta??? Depasirea este conditionata de circulatia din sens opus si de marcaj. Nu scrie nicaieri ca daca traficul se taraie din cauza unor vehicule lente nu pot depasi si reintra in coloana. Si mai mult ca soferii celor lente sau cu viteza restrictionata sa ne blocheze drumul. Acesta era de fapt marul discordiei.

 

Multumesc pentru sursa !!

 

 

Eu sunt convins ca aia era o coloana cu alte cauze decat vehiculele lente. Chiar nu inteleg de unde ideile tale.

 

In zona respectiva sunt marcaje cu drum in lucru si depasirea este interzisa. Asta ti-o spun sigur.

Apoi, este foarte clar ca in cazul in care o coloana de tiruri cum sunt cele de pe centura, care se misca cu 20 km la ora, se intinde pe 10-15-20 km, nu ai de ce sa depasesti decat ca sa incurci pe altii! Si ii inteleg foarte bine pe soferii de camion, care au un program de respectat si din cauza unor incurca lume care vor sa depaseasca coloana ca sa ajunga ei cu 5 minute mai devreme si in fapt nu fac altceva decat sa ii incetineasca pe ceilalti. Asta e nesimtire. Stii ca sunt soferi de tir care au ajuns sa nu se poata incadra pe diagrama daca au de facut un Pitesti-Constanta? Si ca din cauza asta dorm in cabine prin parcari lipsite de paza, cu grija marfii din spate? Sau ca o ruta cum este Cluj-Fagaras se face cu un camion in 14 ore, mergand legal, din cauza lucrarilor si restrictiilor? Si cand abia te tarai cu 20 km/h, ai depasit diagrama, n-ai ajuns la incarcare/descarcare, consumul e in slavi, mai vine un "turism" facand slalom printre camioane si taindu-ti fata ca sa reintre in coloana ca nu mai are unde se duce, nu-ti vine sa-i faci cadou levierul? In mufa?

 

 

Pe jos era mazga si in oglinda nu l-am vazut pe ala din spate din cauza zig-zag-ului de la Miorita, care mi l-a scos din peisaj, ca nu opream. Oricum, totul e bine, cand se termina cu bine, macar pentru mine :)

Mai, chestia aia de pe asfalt din zona respectiva de ieri, cred ca se datora substantelor anti-inghet imprastiate in zona, pentru ca nu-mi explic cum putea patina roata in mers la 6 grade afara.

Share this post


Link to post
Stii ca sunt soferi de tir care au ajuns sa nu se poata incadra pe diagrama daca au de facut un Pitesti-Constanta? Si ca din cauza asta dorm in cabine prin parcari lipsite de paza, cu grija marfii din spate? Sau ca o ruta cum este Cluj-Fagaras se face cu un camion in 14 ore, mergand legal, din cauza lucrarilor si restrictiilor? Si cand abia te tarai cu 20 km/h, ai depasit diagrama, n-ai ajuns la incarcare/descarcare, consumul e in slavi, mai vine un "turism" facand slalom printre camioane si taindu-ti fata ca sa reintre in coloana ca nu mai are unde se duce, nu-ti vine sa-i faci cadou levierul? In mufa?

 

Intr-un fel inteleg frustrarea asta, dar justitia nu se face cu levierul, din fericire. Nu e datoria unui sofer de tir sa faca pe justitiarul. De-asta avem (platim) politie. Ca e ineficienta e alta discutie, dar justitia nu o facem noi.

Parerea mea e ca ar fi eficient un sistem in care daca trimiti o poza cu intelighentu care face depasiri interzise, politia sa ii poata suspenda carnetul. Sau poate exista si nu stiu eu.

Share this post


Link to post

Nu exista, aici e problema. Pentru a fi folosita ca dovada a contraventiei proba foto/video trebuie sa fie facuta cu un aparat omologat. Chetia cu levierul e un fel de a spune, in general, in astfel de situatie soferii de camioane se vorbesc intre ei pe statie si blocheaza contrasensul, astfel incat sa nu se depaseasca coloana si sa nu se produca blocaje in trafic. Daca ati avea statie in masina si ati asculta ce se vorbeste in astfel de zone, va garantez ca orice om cu bun simt ar ramane in coloana si nu ar mai depasi. Iar cand se face asta se merge binisor.

In ceea ce priveste activitatea politiei, fac si ei ce pot. Pe centura Bucurestiului au zile cand vin cu echipaje in fiecare intersectie sau zona problema, si nu fac altceva decat sa ia permise celor care depasesc coloana, merg pe contrasens, pe sant, pe dreapta etc. Stiti cum se circula pe centura in zilele alea? Parfum, in coloana cu 35-40 la ora, fara blocaje, cu timpi de 4-5 minute de asteptare la fiecare intersectie.

Share this post


Link to post

Si la mine chestia cu levierul e tot un fel de a spune. Raman la parerea ca nu e de datoria unui sofer de tir sau a altuia sa faca manevre de blocare a nesimtitilor. Poate fi eficient, dar e si periculos. Ma intreb cati dintre soferii de TIR care isi comunica prin statie sa blocheze smekerii au dat inainte tel. la Politie sa anunte blocajele. Stiu, o sa zici ca sunt idealist, ca n-ar fi eficient, ca politia nu ar reactiona. Dar daca toti ar suna la Politie in loc sa isi dea prin statie semnale justitiare, poate s-ar simti si Politia la un moment dat sa faca ceva.

Edited by andrew

Share this post


Link to post

Da sigur vor face ceva. La oala probabil. Crede-ma pe cuvant, am statie pe masina si lucrez in transporturi din 2004, nu se intampla nimic. Politia rutiera are rute de patrulare si control fixe, de la care se abat doar in caz de accidente sau alte ordine (adica rar sau deloc). In plus, sunt si putini, desi nou ni se par multi :) Spre exemplu echipajul de rutiera de la Buftea, format din 2 oameni, care lucreaza in ture, acopera o zona de circa 50 km, cu 3 drumuri nationale, tranzitate de camioane..., un oras si 4 comune cu satele aferente. Crezi ca fac fata?

Share this post


Link to post

Pe scurt, blocajele de pe centura Bucurestiului nu sunt ocazionale, sunt regula. Daca ai noroc stai jumate de ora, daca se apuca smecherii sa depaseasca coloana si sa se bage in fata stai o ora jumate. I :X tiristii cu initiativa.

Share this post


Link to post
Si ii inteleg foarte bine pe soferii de camion, care au un program de respectat si din cauza unor incurca lume care vor sa depaseasca coloana ca sa ajunga ei cu 5 minute mai devreme si in fapt nu fac altceva decat sa ii incetineasca pe ceilalti. Asta e nesimtire. Stii ca sunt soferi de tir care au ajuns sa nu se poata incadra pe diagrama daca au de facut un Pitesti-Constanta?

 

Mircea si cei care sustin ca aceasta idee este regula de aur, trebuie sa analizam putin si statutul unui drum, drum care se vrea sa fie public. Pai daca este public, atunci nu imi pasa mie de diagrama lui nea Vasile care tre' sa ajunga la timp, sa faca zece drumuri intr-o zi si care mai apoi sa se suie cu ditamai Tuaregul peste Kalos-ul meu. Daca face doar 5 drumuri, isi ia cel mult Golf si merge civilizat in trafic stiind ca nu mai are alte rezerve, sa ofere spaga la Politie cand omoara nevinovati, pentru ca apoi sa revina nonsalant in trafic in the very next day. Asta doar pentru ca eu sunt mai blajin, lucru la buget si pe banii statului pot ajunge oricand. Diagrama este si aici nu spun ca sa invat pe cineva, destinata pentru a alterna timpul de munca cu cel de odihna. Faptul ca un planificator de traseu cere soferului sa-l faca intr-un numar de ore punand in pericol traficul nu ma incanta. De cele mai multe ori cei care obtin licente de transport declara ca executa un nr de curse cu un nr de vehicule, pe cand in realitate lucrurile stau altfel si nu mai dezvolt. De cate ori nu s-au vazut in trafic mastodonti, care depasesc coloane si care reintra in coloana cand apare ceva din fata, doar pentru ca au ca argument masa inspaimantatoare a masinii. Pe asta miza si amicul din film. Pe asta miza si CT 11 BUR cand in 1997 a depasit in ceata in fata mea cu farurile stinse trimitandu-ma cu toata familia in decor. Am avut noroc sa raman in viata, vorba celor de la 955, acumuland inca o experienta de viata.

Nu vreau sa cred ca un sofer cu 8 clase + profesionala sau unul cu doctorat la Yale, poate face legea lui pe drumul PUBLIC.

Posed BCE de 20 de ani, D+E de 10 si brevet de vehicule speciale grele de cca 18 ani, am condus vehicule grele sau coloane de vehicule in trafic, dar nu am tinut sa pun in valoare cele 20-30-XX tone in fata celor de categorie inferioara. BTW la coloane de vehicule care se deplaseaza pe distante mari, politica sistemului din care fac parte,este de a conduce distantat (minim 50 m) tocmai pentru a permite depasirile, Mircea. Aceasta masura este luata pentru ca traficul sa nu fie perturbat si este obligatorie. Conducatorul convoiului are obligatia asta de a mentine distantele intre vehicule si numai daca se produc perturbari mari ca distanta se procedeaza la regrupare. Dar si atunci sa stii ca nu o facem oriunde. Se analizeaza din timp locurile de regrupare. Daca aceste reguli sunt clare pentru noi, unii atunci de ce TIR-urile merg in grup compact, interzicand practic orice depasire??? Dar daca ar tine si ei distanta, oare nu am fluidiza traficul separand vehiculele lente de cele mai rapide???

In state, exista parcari pentru 1-3 autocamioane si unde acestea opresc lasand traficul sa curga daca observa ca au adunat vehicule care pot merge mai repede. Evident parcarile sunt destul de dese, iar camionagii pot mentine un ritm de mers corespunzator.

Tot despre camionagii in state, pe spate au o placuta. "THIS VEHICLE MAKES A LONG TURN TO THE RIGHT!!" (adica au nevoie de un spatiu de manevra mai larg cand vireaza la dreapta -n.a.) In atare caz 2 benzi de circulatie sunt eliberate de soferi pentru a permite camionului sa vireze. Este un automatism, bun simt si respect intre participantii la trafic.

Din nefericire am rezistat sa conduc asa la reintoarcere doar cateva luni, pana nesimtirea de la noi mi-a sters orice urma de bun simt acumulat acolo.

 

Amice Steph, observi ca ne confruntam in idei, fiecare cu argumente pro si contra. Nu ne confruntam ca persoane si in atare caz nu te coafeaza sa stii de unde imi vin acestea. Oare din cei aproape 500. 000 de km pe o sumedenie de tipuri de masini si nenumarate conditii sau poate a celor 3 continente pe care le-am strabatut? Oricum, mai am de invatat, asta e sigur si cu bucurie iti voi citi randurile..oricand.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Vanatorule, stii poate mai bine decat mine ca nu soferul de tir este de vina ca se fac coloane da? Ci lipsa infrastructurii. Stii de buna seama ca lipsa infrastructurii conduce la costuri crescute cu 20-30% fata de cele reale. Stii cu siguranta ca preturile la transport in Romania sunt mai mari decat in orice alta tara europeana, desi avem combustibili la preturi mai mici (avem insa service-uri cu preturi duble, n-avem sosele, n-avem autostrazi, avem blocaje de trafic si lucrari care costa triplu si dureaza asemenea). Vorbesti de pastrarea distantei intre vehicule lente. Unde? Daca un tirist lasa 10 m intre el si cel din fata acolo se va infige inevitabil un turism. Daca soferul va frana iar sa lase alti 10 m se va infige un altul. Si? Atunci el ar trebui sa nu mai circule... Adauga la lipsa infrastructurii nesimtirea majoritatii soferilor. Povestesti de unghiurile de viraj la dreapta sau stanga, de unghiurile moarte ale masinilor de mare tonaj. Stii cati soferi cunosc aceste lucruri in afara celor profesionisti? Cred ca sub 10%! Sunt soferi care habar n-au ca un tir nu poate vira la dreapta din banda 1, sau ca tramvaiul cand vireaza arunca cupla in exteriorul liniei 1,5 m! N-au habar pentru ca n-au invatat in scoala, pentru ca au luat permisul pe spaga, sau pentru ca nu vor sa invete, pentru ca au impresia ca ei stiu tot despre circulatie si mers cu masina daca stiu care e pedala de acceleratie si care de frana si daca au plasticul in buzunar sau pentru ca pur si simplu sunt prea prosti ca sa retina asta! Vorbim - din pacate - de legi si regulamente intr-o tara in care acestea nu se aplica decat pentru catei! In consecinta, chiar daca este o atitudine un pic nelegala din partea unui tirist satul sa fie obligat sa franeze cand se baga un turism in fata lui, sa blocheze manevra de depasire, o sustin. Tot ca o consecinta a nesimtirii din trafic nu permit niciodata celui care depaseste coloana sa se bage in fata mea atat timp cat nu ii este pusa viata in pericol, sau cum nu ma dau la o parte in fata nesimtitilor care merg pe contrasens. Pur si simplu merg pe centrul benzii. A avut oo sa depaseasca coloana, sa aibe sa iasa si-n sant. Zilnic cand vin la serviciu am de trecut o trecere la nivel unde este moda sa depasesti si sa ajungi primul in fata. E un ''amic'' de la DHL care facea faza asta in fiecare dimineata. Ghinionul lui ca exista adrese de mail unde a primit seful lui vreo 4-5 fotografii facute cu telefonul. De 2 saptamani nu-l mai vad. Deloc. Pe altii ii oblig sa ramana in continuare pe contrasens cand se ridica bariera, sau sa se traga pe sant. Atat timp cat eu merg legal si el incalca legea, sa fie sanatos si la punga gros. M-am saturat de nesimtirea soferilor si nu mai am rabdare sa le inteleg prostiile. Nu ma intelege gresit, sunt genul care franeaza sa ajute un alt sofer angajat aiurea intr-o depasire sau care a gresit. A gresi este omeneste. Am indoit o janta la masina iesind in sant ca sa-l ajut pe un prost care nu vazuse ca in fata masinii pe care o depasea mai era una. Nu ma dau in laturi sa-mi rup masina ca sa salvez o situatie disperata in trafic, dar sa mor eu daca o sa las vreodata un nesimtit sa intre in fata mea, doar pe principiul ca el se grabeste si e smecher, iar eu stau in coloana ca n-am ce face acasa si sunt prost.

Iti pot da zeci de exemple de smecheri. Pe unii i-am infundat legal, pe altii i-am lasat sa si-o fure natural. Specia cea mai intalnita pe drumurile publice - din pacate - este cea a smecherului cu 3 oo, pentru care restul sunt prosti. E bine, eu p-astia nu-i inghit!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Vorbesti de pastrarea distantei intre vehicule lente. Unde? Daca un tirist lasa 10 m intre el si cel din fata acolo se va infige inevitabil un turism. Daca soferul va frana iar sa lase alti 10 m se va infige un altul. Si? Atunci el ar trebui sa nu mai circule...

 

Cred ca gresesti interpretarea. Daca intre fiecare 2 tir-uri e loc de un turism, atunci turismele pot depasi unul cate unul tir-urile. Adica, se infige unul, tiristul nu mai mareste distanta itnre el si urmatorul tir. In momentul in care turismul dintre ele va depasi tir-ul din fata, se va face loc de alt turism.

E adevarat, mai e nevoie de multa educatie ca sa se poata intampla asa, dar de undeva trebuie sa incepem.

Cateodata insa ii dau dreptate celui care a scris pe un alt topic: timp nu mai avem, l-am pierdut.

Share this post


Link to post
Nu ma intelege gresit..

 

 

Mircea, chiar daca am rupt din context cele spuse de tine, pana la urma asta este si ideea - sa ne schimbam opiniile. Ai perfecta dreptate cand spui ca Politia din Buftea nu face fata. Dar daca politia rutiera ar face un birou care sa preia sesizarile din trafic? Din fericire 112 a fost prompt in toate ocaziile la care am apelat. Nu la fel pot spune despre cei de la birourile judetene, municipale, orasenesti sau comunale. Ei sunt multi , dar totusi nu au timp. Uite tu trimiti o poza clara de infractiune, poza contine EXIF-ul si deci poate fi utilizata ca si proba. Si atunci sa faca cineva contestatie!! X( Poate vine o vreme cand vom face ca japonezii, poze din metru in metru, dar poate pana la disparitia carburantilor fosili, poate vom invata ca pana si liberienii sunt mai civilizati decat noi. Ei nu mai dau vine pe singura strada din Monrovia pentru traficul sugrumat de cresterea exponentiala a numarului de masini din care numai ONU are cateva sute.

Revenind la poze, putem ajuta organul sa fie prezent acolo unde se petrece infractiunea. Si daca vom vedea si efectul dorit atunci ne vom putea reorienta fotografic catre flori, prieteni si locuri dragi. Si postam poze cu pietoane :o la intamplari din trafic :) )

 

Andrew - Cateodata insa ii dau dreptate celui care a scris pe un alt topic: timp nu mai avem, l-am pierdut.

 

Andrew - Complet, mai mult decat complet gresit. Cu riscul sa-mi puna lumea postul in pioneze la gazeta, te contrazic in afirmatie. Iata si motivul. De ceva timp utilizez GPS-ul, pe care il mai pun in functiune, asa de estimare a timpului de ajungere. La o distanta de 225 km (Bucuresti - Constanta) pe care o parcurg saptamanal observ mici diferfente. Ultima data am apasat ceva cam tare pedala si am crezut ca am abordat un ritm mai alert , doar, doar ajung mai repede acasa. Diferenta?? Cateva minute (< 10) si cativa litri de gaz in plus. Nu am riscat nimic, dar parca mi-ar fi placut sa mai admir natura sau sa mai sorb o gura de cafea in liniste.

Andrew - nici la distante la mai mari nu se justifica. O singura greseala si totul devine ireversibil. Oare merita cu adevarat?

post-2099-1227797754_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Vanatorule, ma refeream la cu totul altceva :)

Desigur, eu iti dau dreptate in privinta faptului ca defapt marea graba a noastra este catre... nimic.

Lipsa timpului se referea la constructia de infrastructura, civilizare a soferilor, etc. Cateodata pare ca am ajuns prea departe cu prea putin, si acum nu mai avem cum sa ne dezvoltam, fiind sufocati deja.

Share this post


Link to post

Andrew, sa-mi arati si mie o sosea aglomerata din Romania, pe care, daca un tir pastreaza o distanta mare fata de camionul din fata nu este silit in secunda 2 de un turism sa franeze. Idealul este ceea ce spui tu, in realitate in acei 10 m se vor inghesui 2-3-4 turisme, dintre care minim 90 % sunt conduse de persoane cu 3 oo.

Vanatorule, nu este asa. Fotografiile sunt admise in instanta ca proba numai daca sunt executate cu aparate foto omologate. Am intrebat eu asta. Si mi s-a spus asa: pot constata contraventia, fac plangere la rutiera, se inregistreaza si apoi sunt chemat ca martor sa semnez PV-ul si mai departe in instanta. Cati dintre noi au timp de asa ceva? Cea mai buna treaba asta era, o adresa de e-mail (sau mai multe) trimite-ai fotografia si datele tale personale impreuna cu o descriere a faptei, organul chema contravenientul, i se prezentau dovezile foto si se intocmea pv-ul de contraventie. Dar nu e asa si nici nu va mai fi, intr-o tara in care nici macar politistii nu se sinchisesc sa pun semnal cand schimba banda iar masinile care circula pe linia de tramvai, blocheaza intersectiile etc poarta cu mandrie in parbriz un autocolant IPA sau un permis de libera trecere al unei institutii, iar daca indraznesti sa-i incomodezi esti gratulat cu un carait specific sau cu blitzuri de stroboscoape.

Share this post


Link to post

Inainte sa ma retrag intr-u alte citiri iata si cateva poze un un politist care la km 20 al autostrazii blocheaza intrarea in spatiul dedicat parcarii si serviciilor cu vehiculele oprite pentru control. Desi i-am atras atentia cu riscul de a-mi verifica masina si documentele la sange, ceea ce m-ar fi lasat extrem de indiferent, Garcea nu a facut nicio schimbare de atitudine. Nu pot decat sa caut sa circul cu atentie in speranta ca nu voi da peste astfel de specimene.

 

LE asa-mi trebuie daca am ..tastatura mare. Multumesc pentru WARN!!!

post-2099-1227800552_thumb.jpg

post-2099-1227800595_thumb.jpg

post-2099-1227800602_thumb.jpg

post-2099-1227800609_thumb.jpg

post-2099-1227800616_thumb.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Vezi, imi dai dreptate :) Cine ar trebui sa vegheze la respectarea legii o incalca!

Care WARN bre, ce-ai?

Share this post


Link to post

Acum vreo 3 saptamani eram in ultimul meu drum cu daciuta inaite sa o vand cu 500 de lei, mergeam linistit in coloana cand un smecheras cu un A6 depaseste pe dreapta.In dreptul meu drumul se ingusta,si nu am vrut sa cedez, fortandu-l sa iasa in decor.Ma depaseste smecherul prin rondoul de flori, mai sa-si rupa masina ca eu aveam vreo 40 la ora. Mai merge asta vreo 200 de metri si opreste la 2 metri dupa intrarea in benzinarie , ca boul in mijlocul drumului ca sa ma enerveze.Sa-l fi vazut pe smecher scuipand sange de nervi cand am semnalizat dreapta si am intrat prin spatele lui in benzinarie sa alimentez =))

Share this post


Link to post
1. eram in ultimul meu drum cu daciuta inaite sa o vand cu 500 de lei, ...

Sa-l fi vazut pe smecher scuipand sange de nervi cand am semnalizat dreapta si am intrat prin spatele lui in benzinarie sa alimentez

 

 

:o fftopic: Scuze de mii de ori, dar nu se leaga. Daca era ultimul drum si intentionai sa o vinzi de ce ai mai intrat la benzinarie pentru alimentare? =))

Share this post


Link to post

Interesanta discutia, timpul si energia consumate in abordarea ei.

Vreau si eu sa spun o vorba: "America" nu a ajuns asa democrata si tanjita pentru ca a respectat regulile, ci pentru ca si le-a facut. E drept ca erau alte vremuri, dar daca punem la socoteala cu cati ani suntem in urma, parca n-am fi asa departe. Unii au luat-o in serios si scot pistoalele din teaca mai ceva decat Clint Eastwood. Si eu ma mai dau rotund blocand contrasensul, dar am constatat ca tagma celor cu 3 oo e reprezentata de personaje din ce in ce mai putin intimidate de barba mea calatorind intr-o masina "low budget", asa ca am inceput sa o mai las balta cu justitiarismul si sa caut... alte scurtaturi.

Share this post


Link to post
:o fftopic: . Daca era ultimul drum si intentionai sa o vinzi de ce ai mai intrat la benzinarie pentru alimentare? =))

 

Am vadut-o sambata trecuta, doar ca nu am mai umblat cu ea de atunci si imi era frica sa nu raman in pana prostului pana acasa.Am pus de 30 de lei benzina.Oricum m-am despartit greu de dacia mea.Am iubit masina aia.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

pun si eu niste fotografii cu politisti care nu prea respecta indicatoarele...

poza 1 si patru se vede clar care este ideea

la poza doi unde e oprit masina de politie eu odata am luat acolo o amenda

la poza trei este oprit in statia de autobus si autobusul nu are unde opri...

post-10385-1227802801_thumb.jpg

post-10385-1227802841_thumb.jpg

post-10385-1227802877_thumb.jpg

post-10385-1227803059_thumb.jpg

Edited by decseiszabi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...