Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Jurnal de bord - TICO reparatii+defecte

Recommended Posts

Astazi mi s-a rupt o sudura la traseul de evacuare,mai exact dupa catalizator (teoretic ala e catalizatorul,desi in carte zice ca ar veni prins de galeria de evacuare...)

Stie cineva cam cat ar costa sudura? Si banuiesc ca trebuie dat jos si restul traseului (ca s-a rupt in partea de sus,practic abea se mai tine cat de cat de partea de jos b-( ),nu?

post-21270-127738235819_thumb.jpg

Edited by Dr.L

Share this post


Link to post

Raspunsul e in jur de 50 ron

Si cu greu se desfac suruburile de la evacuare,asta daca se desfac!

Share this post


Link to post

De obicei se desfac. Dar la rece. Eventual cu prelungitor la cheie si cu lubrefiere initiala cu WD40.

Asa am desfacut si renumitele suruburi/piulite de la amortizoarele spate, pe care multi le... taie.

 

Toate cele bune.

Share this post


Link to post

Practic,unul din cele 3 suruburi care prinde evacuarea de galerie nu s-a putut desface cu tubulara+lichid de frana

Share this post


Link to post

Mi-am gasit masina in dimineata asta cu sticla de la pozitie pe stanga sparta.headbang2.gif Intrebarea mea este: se poate schimba doar sticla de la pozitie sau trebuie schimbat tot farul?

Share this post


Link to post

Se schimba tot farul.

Share this post


Link to post

daca faci rost de o sticla poti so schimbi.

de coacein cuptor faru si se dezlipeste.

Io am facut odata asa.

da ingeneral seschimba cu totu,vezi sa nu iei far cu oglinda deplastic ca e jalnic,nu vezi nimic noaptea cu el.mai bine incerci sa pastrezi oglinda ta originala.

Edited by CatalinC

Share this post


Link to post

Mi-am gasit masina in dimineata asta cu sticla de la pozitie pe stanga sparta.headbang2.gif Intrebarea mea este: se poate schimba doar sticla de la pozitie sau trebuie schimbat tot farul?

 

Vlad, se poate schimba si separat, daca faci rost de sticla ti-o pun eu :mrgreen: Problema e ca nu gasesti separat in magazin. Eu am pus eu ochii pe pozitiile unui Tico parasit, da nush ce sa fac, sa incerc sa iau legatura cu omu, sa ... pana mea ... n-as da 120 lei pe far nou . Si tot pe stinga vreau si eu sa schimb.

Vezi daca gasesti pe undeva pe la dezmembrari cand vii acasa.

Eu ma duc saptamana viitoare sa ma inscriu la faculta si ma opresc inspre Iasi la un nene cu dezmembrari sa vad daca are.

Edited by Carabusu junior

Share this post


Link to post

Cautati pe net dezmembrari cu incredere...in orice oras

Si chiar pe forum sunt niste faruri clare

Share this post


Link to post

Vlad, se poate schimba si separat, daca faci rost de sticla ti-o pun eu greenguy.gif Problema e ca nu gasesti separat in magazin. Eu am pus eu ochii pe pozitiile unui Tico parasit, da nush ce sa fac, sa incerc sa iau legatura cu omu, sa ... pana mea ... n-as da 120 lei pe far nou . Si tot pe stinga vreau si eu sa schimb.

Vezi daca gasesti pe undeva pe la dezmembrari cand vii acasa.

Eu ma duc saptamana viitoare sa ma inscriu la faculta si ma opresc inspre Iasi la un nene cu dezmembrari sa vad daca are.

 

 

In autovit la magazinul Daewoo far Tico nou nout si original 76 lei

Share this post


Link to post

daca are oglinda de tabla e bun.dca e de plastic nu il lua

Share this post


Link to post

Cu oglinda de tabla nu prea mai gasesti, chiar si ala vechi de l-am bulit eu acu o luna, tot de plastic o avea, deci ma insel ca se mai gasesc si cu oglinda de tabla. Asta nou de l-am pus acum, scria pe cutie ANAM motors parca, avea caciula aia pt bec (am vazut si fara), dar nu stiu din ce o fi oglinda, chestia e ca bate mai bine ca ala vechi, si nici macar nu e reglat pe aparat, ci doar ochiometric :mrgreen:

 

Intrebare intrebatoare, se merita sa curat releul de semnalizare sau sa-l schimb cu unul nou? Mai ramine blocat uneori cand il pun pe avarii, daca-l lovesc isi revine.

Share this post


Link to post

mie nu mi sa parut ca se vede mai bine cu alea de plastic. nu focaliza deloc,batea in copaci cat il reglai.in buc am vazut inca cu oglinda de tabla original la 120 ron si no name de plastic la 90 lei era.

 

desfa si curata releu ala.nu trebuie neaparat schimbat.

Share this post


Link to post

De curand am revenit dupa un drum mai lung, in care masina a rulat cu viteze ceva mai mari decat in oras...

Ei bine, la viteze mai mari (peste 100km/h) incepe sa apara un zgomot deranjant. E un soi de falfait, ca si cum vantul ar misca un steag, ceva. Se aude, mai redus, si daca geamurile sunt inchise.

Si la voi se aude la fel? Sa aiba legatura cu forma nu prea aerodinamica a spatelui masinutei sau e o problema doar la a mea?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Desi cred ca ai mult mai multa experienta decat mine in materie de Ticozaur pot spune ca aceeasi senzatie am avut-o si eu sambata dar batea vantul si aveam geamul dreapta spate deschis, pana la urma am avut senzatia ca de fapt Batea rpata stanga spate, janta stramba sau neechilibrata probabil, mentionez ca masina era realativ plina 3 persoane mari si portabagaj 50 kg, face asa la mine numai cand e incarcata, verifica rotile pe spate sa nu fie caucucul neuniform cau jentile strambe :rolleyes: am tico din 2000 care umbla prin provincie pe drumuri proaste

Edited by mikai24

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns.

Interesant ce spui, insa la mine nu prea e la fel... Am jantele relativ drepte, echilibrate, iar zgomotul il aud si cand nu bate vantul.

Intrucat am varianta "de lux" cu eleron spate, ma gandesc ca nu cumva sa fie el de vina. Poate voi incerca sa il demontez si sa fac o proba fara el.

 

Toate cele bune.

Share this post


Link to post

Sa nu se auda de la chedere neetansate (la usi sau geamuri)

Pe autostrada apar diverse sunete cauzate de viteza

Share this post


Link to post

Nu are legatura cu forma nu prea aerodinamica a buburuzei! e ceva desprins pe sub masina sau vreun ornament desprins, dar poate fi de la mai multe far fara garnitura aceea de cauciuc, capota nu se inchide ok , spoilerul e deplasat...multe altele...!carabusu, releul il potzi curata, sufla cu un pic de aer dupa ce cureti contactii cu un smirgel fooooarte fin ! Ramane blocat fiindca acei contacti de platina s-au uzat in timp !Se pot remedia !

Share this post


Link to post

Contactele nu sunt de cupru? Eventual cupru cositorit,sau si mai rar,argint. Insa nu platina.

Share this post


Link to post

Alea is pastile de cupru, dar mare lucru nu am rezolvat, le-am curatat si cu smirghel fin si cu spray pentru contacte si se bloca si mai des. Am pus unul nou, asta avea 12 ani :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ma rog! cupru sa fie! si cum merge acuma?

Share this post


Link to post

Pai cum sa mearga daca e nou ... bine, daca mai tine pana schimb masina ii bun :mrgreen:

Edited by Carabusu junior

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor.

Am fost nevoit sa dau planetara lunga jos cu ceva timp in urma,am schimbat ce a fost nevoie,apoi masina a stat vreo trei luni,dupa aceasta perioada de timp m-am apucat iar de ea stiind ca a pierdut ulei din cutie.Am cuparat ulei nou,l-am schimbat totul era uscat pe dedesupt si am inceput sa umblu cu masinuta,dupa numai doua saptamani a trebuit sa dau demarorul jos si am vazut ca pe la simeringul planetarei lungi curge ulei.Nu inteleg, am gresit ceva,pana sa umblu la planetara nu era nimic suspect in zona,acum nu stiu ce sa fac ma incuie traversa aia ce trece pe sub motor,simeringul nu stiu cum e bagat in cutie,deci sunt un pic in ceata,mai ales ca nici in manual nu am gasit prea multe detalii.

A facut cineva ceva de genul asta la cutia de Tico?M-ar ajuta tare mult daca vreun coleg forumist mi-ar explica cum sa procedez,eu recunosc ca sunt un pic speriat de traversa aia,parca imi cam piere cheful desi imi place sa mesteresc la masinuta.Va multumesc.

Share this post


Link to post

Cred ca ai ciupit simeringul in timpul montajului ,se schimba foarte usor, este montat prin presare !

Share this post


Link to post

Merci,ToPser,in cazul asta nu ma leg de traversa,doar trag cumva simeringul vechi afara si il bat pe cel nou frumos,sper sa nu il ciupesc si pe ala;nu-mi dau seama cum l-am ciupit pe cel vechi insa,dar nu mai conteaza,voi fi mai atent de data asta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...