Jump to content

Recommended Posts

Testarea ambreiajului e simpla:

 

Pull in the clutch lever and put the bike in first gear. Rev the engine. Does the bike creep forward? If so, then the clutch basket may need to be replaced. When you rev the engine does the clutch slip? If so, then the plates and springs may need to be replaced.

 

Adica:

 

- apesi pedala de ambreiaj, bagi intr-a 1-a, si turezi motorul (tinand pedala apasata); daca are tendinta sa plece, nu e bine :)

- in mers, accelerezi brusc (adica ii dai talpa); daca turatia creste, dar nu creste si viteza proportional, nu e bine :) (asta inseamna ca "aluneca ambreiajul")

Share this post


Link to post

Am fost duminica cu masina la iarba verde si am facut niste poze. Culoarea mi se pare interesanta, este silver streamline dar pare cand verde, cand indigo, cand gri...

Asta inseamna un fel de cameleon?

0004.JPG

0005.JPG

0006.JPG

0007.JPG

0009.JPG

0008.JPG

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Wow pe asta n-o stiam! Multumesc frumos Vaxxi!

 

 

Da, frumos mai arata!

Share this post


Link to post

Ieri am schimbat capatul de bara (53 RON + 15 manopera), filtrul de habitaclu (400 RON) si i-am montat detectorul radar definitiv la parasolarul sofer cu firul ascuns prin cheder pana la tabloul de sigurante. Am luat si un produs 2+2 (14 RON) pentru intretinut tapiteria de piele.

Share this post


Link to post

Am vazut azi o Leganza, ca a ta Wolf, era masina de interventie(killerita de toti soferii de la societate care sunt in tura) la care nu se schimbase nimic la ea, motor cutie componente importante! Pneuri, uleiuri... astea nu cred ca mai conteaza, dar masina aceea avea 374 000km!!!!!!!!! Am ramas mut cand am vazut cat avea! Am avut o discutie si cu primul sofer care a condus-o pana pe la 140 000km(initial a fost masina directorului) si spunea ca nu-i place Passat-ul pe care lucreaza acum, basca ca i-au refacut motorul diesel asta iarna ca era mai galagios ca un tractor-asta parerea lui si comentariile lui! singurul lucru busit era pielea de la scaunul soferului care se rupsese la cusatura pe toata lungimea la sezut!

 

Inca un exemplu de fiabilitate! Am vrea sa avem asemenea exemple si de la alte masini autohtone!

 

PS: aaaaaaa, si mai era si o Nubira I alba, tot de interventie masina, si avea si aceea 267000km!!

Edited by darem

Share this post


Link to post

Am mers si io azi cu un Espero din '96de la mine de la serviciu care avea 460k (motorul facut odata) si mergea ca nou, incredibil! Doar un pic de rugina pe la aripile spate... Astea sunt masini super, daca le intretii si nu-ti bati joc de ele.

Share this post


Link to post

Wolf.. s-o stapanesti cu placere..si sa te bucuri de multi km in siguranta.. Eu sunt pe punctul de a vinde Leganza.. dar tu aproape ca m-ai facut sa ma razgandesc.. Unul din motivele pt care vreau sa o vand e ca la Bacau (am obs. ca si tu esti bacauan) nu am gasit nici un service ..nici un mecanic.. ce sa se priceapa la aceste masini..

Share this post


Link to post

Stie careva daca se poate face ceva "intretinere" la pompa de servodirectie? Fenomenul e urmatorul: Cu motorul pornit daca iau de volan st/dr se aude "un zgomot ciudat" (ca-n reclama).Daca iau maxim de volan zgomotul se amplifica f. tare. Am fost la un service si tipul de acolo mi-a spus ca n-am ce sa-i fac .. sa merg asa pana pica pompa si apoi s-o inlocuiesc.. Banuiesc ca e destul de scumpa.

:spumelagura:

Share this post


Link to post

La capat de cursa este normal sa scoata un suierat (este o supapa care da drumul la presiune cand ajungi la capatul de cursa) dar in rest n-ar trebui sa o auzi :-? (poate doar o f mica crestere a turatiei la relanti).

Share this post


Link to post
(este o supapa care da drumul la presiune cand ajungi la capatul de cursa)

sa-nteleg ca din moment ce suieratul se aude si in timpul cursei supapa de care-mi vorbesti da drumul la presiune fara ca (,) cursa sa fie la capat.. Supapa de care spui unde se afla..? ..se poate inlocui..? Multumesc!

Share this post


Link to post

Uleiul la servo a fost inlocuit?Este la nivel?Directia merge usor?

Scoate mufa de la supapa EVO de pe pompa de directie si vezi daca se mai aude sau se modifica ceva.Indicat ar fi sa schimbi si uleiul.

Share this post


Link to post

La mine se auzea la fel , am fost la service unde au zis ca nu e de la pompa, au dat jos rotile , telescoapele si au schimbat niste garnituri sau ceva de genu'..in capul telescoapelor.Zgomotul a disparut si am platit mai mult manopera decat acele garnituri ptr ca erau sub 100.000

Share this post


Link to post

Ce consum real are o Leganzza in oras ? Am auzit de 14 litri /suta ... adevarat ?

Share this post


Link to post

Depinde foarte mult de stilul de mers.Daca se folosesc toti cei 133CP nu e foarte greu sa ajungi la consumul acela.

Share this post


Link to post

Nici chiar asa :) , un mers normal sa zicem schimbat viteza la 3000 - 3500 ture - mers in oras - cam in ce consum duce ?

Share this post


Link to post

Aproximativ 11-12l/100km dar regimul asta e indicat cu AC pornit si cativa pasageri in masina.Un mers economic este pina in 3000 rot/min.

Share this post


Link to post

Pai asta-i un consum ok pt o asa limuzina :thumbl:

Share this post


Link to post

Ultima medie de consum la mine a fost de 10l/100km pe o distanta de 510 km din care 100km in Rm. Valcea + 360km pe A1 cu 170km/h si AC pornit + 50km in Bucuresti tot cu AC pornit.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Intrebare pentru Leganzari : sunteti dispusi sa dati pentru o Leganza din sept 2002 suma de 9500E (este cea de pe autovit)? Chiar credeti ca merita atat de mult numai pentru ca este din 2002 si ca, zice el, este perfecta-nu ai ce sa-i reprosezi!

Share this post


Link to post

Daca nu as avea Kalosul si masina aceea nu ar fi dusa, eu as lua-o. Maine!

 

Urca-te in o Leganza si o sa intelegi!

Share this post


Link to post

La ce te referi ...."si masina aceea nu ar fi dusa"?

Am urcat in mai multe si sigur am microbul, dar totusi 9500E (daca ma mai screm un pic 1000-1500 E trec la passat..blabla)!

Share this post


Link to post

Cauta pe mobile.de o leganza din 2002 si o sa te convingi.

Share this post


Link to post

Cautat Leganza 2002 si cea mai scumpa era 8700 cu vat reclaimable si avea in jur de 35-40kkm, acum nu stiu ce sa zic ca nu sunt convins ca merita!

O intrebare(alta de fapt): puterea pe care o aveau declarata era 126CP, sa inteleg ca sunt EURO3?

Share this post


Link to post

Da acea este euro 3.Dar este un model SX cu cutie automata :D

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Da poate, daca la ei s-a vandut SX-ul cu interior de piele, jante aliaj,...TEMPOMAT!!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...