Jump to content

Recommended Posts

De blocul motor mi-a spus soferul(cunoaste doar motoare de dacia) si a pus degetul acolo. Pe forum m-ati mai incurajat la fel si mecanicul de la service care zice ca nu are cum. Masina e cumparata de la firma care lucrez si azi am luat tot dosarul cu fisele de parcurs si prin sondaj reiese ca atata a facut 177800. Acu rasfoiesc dosarele cu facturi sa vad daca a mai avut si alte pb. Urma sa ma duc la Pitesti sa o las acolo sa ii faca un test de compresie si sa ii schimbe filtre, ulei antigel lichid de frana dar din pacate am ajuns doar la jumatatea drumului. Cutia e hidramata si nu ni s-a parut ceva in neregula.

Edited by Mircea
Citare inutila a mesajului anterior.

Share this post


Link to post

Prin rasfoirea facturilor poti afla un singur lucru : cati bani a bagat soferul in buzunar sau cat au fost de fraieriti la service.In general la masinile de firma intretinerea sau schimbarea pieselor se face numai pe factura (nu si pe masina).

Share this post


Link to post

Hai sa ne lamurim: Cutie hidramata = cutie automata. Pana aici OK.

Soferul de care vorbesti si despre care spui ca nu cunoaste decat motoare de dacia, stie sa mearga cu o cutie automata? In ce pozitie a fost schimbatorul plasat pe parcursul drumului? Nivelul de ulei in cutie era ok?

Daca nu poti face o poza cu zona in care se afla gaura despre care vorbesti, macar descrie unde se afla exact (langa aia si aialalta)

Uite aici niste poze sa te orientezi. Descarca una si deseneaza pe ea.

Share this post


Link to post

Soferul cunoaste doar dacia la motor. De condus a mers cu mai de toate. In timpul mersului a mers cu schimbatorul pe D (imediat dupa 3 daca nu ma insel eu ) Nu era N pentru ca la N am tractat-o. Nivelul in cutie a fost ok si chiar si acum e ok. De facut poza nu pot face pt ca m-am intors in Targoviste si masina e in Pitesti dar mai jos pot am desenat cam pe unde e gaura(daca acea gaura nu o fi o gaura tehnologica) Maine seara fac si fotografie.

Nu stiu al cui motor din fotografie e asa curat dar dupa ce o repar asa o sa-l ingrijesc. Asta da exemplu. Al meu e plin de praf.

post-16728-1211808914_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ala e motorul leganzei lui Ovi_Jer. Si al meu arata la fel, si al lui Tolin, si mai sunt pe forum multi.

In zona aceea la o leganza AT nu stiu exact ce se afla, din cate imi amintesc la AT difera si carterul ambreiajului. Pe zona aia, din ce zice Ovi_Jer se afla epuratorul carterului de ulei, deci e posibil sa fie acel tub rupt sau doar furtunul gaurit si de-aia sa arunce ulei. In orice caz, masina va trebui verificata bine de tot, e posibil ca suferinta provocata sa-i fi daunat destul de grav.

Share this post


Link to post

Era ulei ca si cand ar fi dat cineva cu un spray de parfumat (putin). Daca bagam degetul in orificiul acela simteam ceva ca o teava dar mi-a fost frica sa mai tin degetul acolo (chiar daca motorul era oprit) Mecanicul o sa o controleze amanuntit si va tin la curent. Chiar daca e rusinos cat de prafuit e motorul poza tot fac.

Share this post


Link to post

In zona aia pe care ai desenat-o tu ar fi prinsa teava de la recirculare. gaura cam atat de mare este cum zici tu ... Dar cum sa se fi rupt aia ? Pune si tu o poza facuta cu ceva ca este suficient faptul ca nici nu te pricepi si nici nu stii sa explici ... Asa vedem macar cat de cat pe ce ne dam cu presupusul ... Oricum, daca uleiul este tot la nivel normal, mari sanse sa fi scapat ieftin cu motorul ... bine, comparativ cu previziunile initiale ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Acolo este intr-adevar o teava de recirculare vapori de ulei insa daca ar fi fost rupta, ar fi fost usor de remarcat, ar fi atirnat efectiv de furtunul care intra in capacul axelor cu came. Pe de alta parte, cu motorul pornit ar fi aruncat o groaza de ulei pe carter. Mie, de pilda, cu motorul usor turat (2000) imi arunca stropi de ulei si pe la joja. Oricum, e limpede ca bijbiim aici fara o poza a minunatiei. Chiar si ipoteza ruperii tevii mie mi se pare exagerata ... Toate astea au trecut prin minutele mele cu o saptamina in urma, sint destul de familiarizat cu ele si nu mi se par deloc fragile .

Share this post


Link to post

:( Am fost azi la service pentru AC (nu racea aproape deloc). Primul diagnostic: compresorul are o buba. M-au programat pentru demontat si detaliere problema ( inclusiv costurile reparatiilor).

scuze pentru postare aici. am vrut la topicul de AC dar nu mai stiu cum sa-l mut acolo

Edited by chris0500

Share this post


Link to post

Mi-am dat cu parerea asa de plictiseala ...

 

Oricum sunt sigur ca practic baiatul nu a vazut o gaura in adevartatul sens al cuvantului acolo. Daca stau sa ma gandesc bine (e posibil sa ma insel), pe partea aia a blocului sunt niste gauri adanci de vreo juma de centimetru si late de vreo 3-4 din turnare ... Probabil le-a confundat ...

Share this post


Link to post

Salut

 

Sunt nou pe forum si sunt fericitul posesor a unei Daewoo Leganza CDX cu cutie automata din 1999. si acum problema mea:se aude la motor tare borborosind dupa ce opresc motor si se umfla furtunurile foarte tare. La service la Daewoo mi-a schimbat capacul de la vasul de expansiune cu unul de la cielo, am facut asa o proba si nu mai borborosea, dar dupa ~150km a revenit problema. La bord acul de la temperatura sta la jumatate(normal). am schimbat termostatul termocupla martorul de bord am spalat radiatorul cu calgon, am blocat termostatul pe deschis permanent.

Astept parerile voastre (acum cred ca am postat unde trebuie)

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Daca ventilatoarele pornesc cand trebuie(verificate pe tester) atunci problema este de la garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa fisurata.

Share this post


Link to post

Stie cineva de ce nu se mai vede pagina 98. Viata mea depinde de forumul acesta si stiu ca a existat. Multumesc administratorilor.

Share this post


Link to post

Cauta in topicul Reparatii motor sau inlocuire cu unul SH.

Share this post


Link to post

Salut. Scuze pt. offtopic (stiu ca nu suntem pe aria de piese, dar aici cred ca gaesc rapsunsul) Unde gasesc si eu piesa din poza pt. leganza? Imi lipseste din bord si am mare nevoie de ea. Mersi. > :)

post-9937-1212194744_thumb.jpg

Share this post


Link to post

in principiu la A.C.S.A in craiova. Eu recent mi-am luat mai multe elemente de interior. 

Share this post


Link to post

Incearca la Radacini Gara de Nord. Se numeste sertar.

Share this post


Link to post
Salut

 

Sunt nou pe forum si sunt fericitul posesor a unei Daewoo Leganza CDX cu cutie automata din 1999. si acum problema mea:se aude la motor tare borborosind dupa ce opresc motor si se umfla furtunurile foarte tare. La service la Daewoo mi-a schimbat capacul de la vasul de expansiune cu unul de la cielo, am facut asa o proba si nu mai borborosea, dar dupa ~150km a revenit problema. La bord acul de la temperatura sta la jumatate(normal). am schimbat termostatul termocupla martorul de bord am spalat radiatorul cu calgon, am blocat termostatul pe deschis permanent.

Astept parerile voastre (acum cred ca am postat unde trebuie)

Multumesc anticipat

 

 

are garnitura de qiulasa dusa sigur :scarpin:

 

salut am gasit o leganza din 2000 cdx cu at 81000km cu lpg la 2500 euro. are bara spate lovita stanga nu prea tare ceea ce vad eu din poze.este in germania ce trebuie sa cer la garajul de acolo sa vad autenticitatea km?merci. Inainte am avut un espero din97 cu lpg fara prea mari probleme in afara de garnitura de chiulasa,alternatorsi pompa de apa la 120000 si 220000. am facut cu ea de la 127000-186000 si merge si acum la 235000 la un prieten.CE SPUNETI merita banii 2500 euro? mersi

Share this post


Link to post

Eu zic ca merita, dar cum o inmatriculezi ? :)

Share this post


Link to post
Eu zic ca merita, dar cum o inmatriculezi ? :)

 

 

salut eu traiesc acum in belgia deci o inmatriculez aici,lpg este 0.55-0.6euro

Share this post


Link to post
salut am gasit o leganza din 2000 cdx cu at 81000km cu lpg la 2500 euro. are bara spate lovita stanga nu prea tare ceea ce vad eu din poze.este in germania ce trebuie sa cer la garajul de acolo sa vad autenticitatea km?merci. Inainte am avut un espero din97 cu lpg fara prea mari probleme in afara de garnitura de chiulasa,alternatorsi pompa de apa la 120000 si 220000. am facut cu ea de la 127000-186000 si merge si acum la 235000 la un prieten.CE SPUNETI merita banii 2500 euro? mersi

 

Kilometrajul nu poate fi verificat.Masina trebuie verificata atent inainte de cumparare si distributia trebuie inlocuita imediat.In germania s-au comercializat niste kituri de distributie taiwaneze la 100 euro(curea-role-intizator) care cedeaza foarte repede.

Share this post


Link to post

Am observat ca la franare, imediat ce masina s-a oprit se aude in spate un zgomot infundat "ca o lovitura de ciocan". Doar o data se aude. Any ideas ce ar putea fi??

un zgomot asemanator, dar parca de intensitate mai slaba se aude si cand pun contactul, chiar inainte sa pornesc motorul. (de data asta se aude undeva in fata parca). Ca sa le gasesc un corespondent as putea sa le compar cu un arc care se intinde brusc si face un zgomot metalic.

Edited by chris0500

Share this post


Link to post

O pacaneala imediat dupa frinare (cind masina isi revine si se lasa putin de spate) eu am avut-o din cauza unui amortizor. Javrei i se dusesera supapele din piston si avea un joc de cca 2 cm (pe verticala, desigur).

 

O alta problema pe care am avut-o si se manifesta oarecum similar provenea de la niste prapadite de bucsi de la bara antiruliu. Oricum, ar fi bine sa faci o verificare la toate articulatiile, bucsile, etc.

 

Am avut in 2 rinduri si arc rupt, o spira, o spira si jumatate, insa asta nu s-a manifestat zgomotos.

 

Zgomotul ala pe care il auzi cind pui contactul e ciudat rau. In afara de IAC stau si ma gindesc ce alt ansamblu s-ar putea deplasa ?!?!? Nu stiu in cazul instalatiilor de gaz cum sta treaba.

Share this post


Link to post

salutare , probleme in continuare cu abs-ul , poate maine dimineata voi ajunge la service , ca vad ca sta aprins mai tot timpul. Mai nou am pus o frana s-au blocat rotile , si m-am dus taras grabis direct intr-un Opel Astra . Din nefericire la el , bara sparta, aripa spate indoita , haion stramb.Unde maio pui saracu ca deabia isi luase masina . Doar 2 saptamani . La mine ...nici macar vopseaua nu a sarit .Chiar ma uitam dupa si incercam sa imi dau seama cu ce parte a masinii am lovit opelul ala. putin polish si e ca noua .Am lovit cu partea dreapta chiar deasupra semnalului . Buna masina !!!

Sper sa fie un lucru minor ca din ce am citit pe forum referitor la ABS , ar cam costa ceva bani . In rest bani de benzina ca restul merge struna .

Numai bine

Edited by chiper_dan

Share this post


Link to post

Salut,

De ieri tot citesc acest lung thread.

Am o leganza cdx 1999 achizitionata de aprox. 2 luni.

59.000 km (reali ca este luata din familie), toate consumabilele schimbate si aspect estetic foarte bun.

In schimb am o mare problema cu consumul.

O folosesc in general pe traseul casa-munca aprox. 10 km. La dus merg nomal, folosind viteza 2-3-4... la intoarcere...merg cam in a 1-a si fac cam o ora si un pic.

Facand media consum media mi-a iesit un 16-17%. Este normal avand in vedere regimul de mers ?

Am mers si in regim mixt si media a iesit undeva pe la 10-11%.

A doua intrebare : Pentru un diagnostic complet legat de ce ar mai trebui "ajustat" cui/unde trebuie sa fac o vizita?

 

Multumesc si o seara buna.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...