Jump to content

Recommended Posts

Ce dimensiuni au boxele din portiere la Leganza?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

165 mm.

Share this post


Link to post

buna baieti. Am o leganza cdx care am trecut-o pe taxi in bucuresti acum 10 luni .In cele zece luni de exploatare in regim de taxi in bucuresti am parcurs 70.000 km si am bagat in masina cam 15 mil lei (pompa banzina, o baterie, cauciucuri si ulei).Este cea mai buna masina in raport calitate pretz care o puteti gasi. Am dat pe masina 5300 de euro + 500 euro pe un sistem gpl injectie multipunct.Precizez ca am condus aproape toata gama mercedes bmw seriiile 3 5 7 , jaguar x si s type rover 75 etc. PASTRATI PASIUNEA PENTRU ACEASTA MASINA. P.S. Acuma incep un tunning puternic pe aceasta masina. Am un sistem audio performant ;o statie infinity 400w in punte si un subwoofer BM de 270w care ocupa juma de portbagaj. deasemenea montez un computer auto miniatx si 3 monitoare lcd pe aceeiasi frecventa.Am o rugaminte totusi daca cunoate cineva unde pot face tunning exterior la un pretz corect. Multumesc anticipat si mergeti o tura cu taxiul meu PROF TAXI indicativ 108.

Share this post


Link to post

Pasiunea o pastram,suntem injectati cu microbu' Leganza,vorba lui Borcea... :) )

Cred ca te-am si vazut in trafic,chiar ma miram, pt ca e prima Leganza taxi descoperita in Bucuresti.

Cat despre tunning exterior,parerea mea strict personala e ca nu merita,e foarte tare asa cum e din fabrica :)

Share this post


Link to post

Iar taxi tunat...c'moon!

Share this post


Link to post

Salut Scorillo.

Ciudat dar eu prin tuning intelegeam, in primul rand, imbunatatirea calitatilor dinamice ale masinii si apoi exteriorul. Nu ca aerodinamica n-ar conta. Ca sa scoti macar 180 CP [sa-mi fie iertat tupeul :) ] din motorul Leganzei cu tot ceea ce implica acest lucru (schimbarile aferente), putin probabil dar chiar daca reusesti, costurile nu te vor incanta si ma tem ca pasiunea e cam direct proportionala cu acest criteriu. Estetic, iarasi greu sa reusesti ceva cu adevarat frumos si util in Romania.

Parerea mea ? Ca pasiunea sa ramana (avand in vedere ca-si trage seva din costurile de intretinere), lasa masina asa. :)

 

Si parca mai am o indoiala. Ca pasiunea fata de un seria 5 in curbe si depasiri, poate fi intrecuta de cea fata de Leganza. :)

 

Cred ca senzatia de taxi de lux nu trebuie confundata cu cea pe care cu adevarat o poate da cu usurinta o masina capabila sa dea pasiuni (ma refer la ceea ce spui tu ca ai condus).

Edited by Engine

Share this post


Link to post

TCS-ul ajuta foarte mult la plecarile de pe loc pe zapada sau oricare carosabil cu aderenta scazuta.

Diferenta de pret e mica intre sx si cdx deci merita sa mai astepti.

Share this post


Link to post

salutari domnilor , nu aruncati cu pietre in mine !!!

Azi bantuiam pe siteuri de masini si m-am uitat mai atent la Lacetti si dupa aceea si la Aveo .Am observat , sper sa nu vb prostii la Lacetti e motorul de leganza 1,8 si 2,0 . Si-a cumparat un prieten un Aveo nou nu sunt fff incantat de cele 2 dar ma tenteaza fiind mai noi .As opta pt un Lacetti. Credeti ca trecerea de la Leganza la lacetti ar fi un progres sau un regres .As dori pareri argumentate , referitor la consum , tinuta de drum , piese , fiabilitate .

\Inca o data nu aruncati cu pietre in mine!!!!

 

 

Si inca ceva pt. Baronul Local - cred ca in februarie o voi trece pe gaz .Domnule, un BRC cu stag 100 e suficient pt masina sau ar trebui din aceea secventiala?

Si inca ceva - ce trebuie sa contina neaparat ? Deoarece am vazut ca unii se plangeau ca nu le-a montat ceva la instalatie. Ca daca ma duc din start sa le zic sa nu zica - uite-l si pe ala , lasa ca merge si asa.!!! merci Baroane .

 

Pentru Domnul Salex - cand ai timp si crezi ca poti rupe 1 h din timpul tau ar fi cazul sa ne intalnim sa imi mai impartasesti din secretele masinii .Mai am o gramada de intrebari la care nu am raspunsuri !!!!. Merci

Share this post


Link to post
TCS-ul ajuta foarte mult la plecarile de pe loc pe zapada sau oricare carosabil cu aderenta scazuta.

Diferenta de pret e mica intre sx si cdx deci merita sa mai astepti.

 

Multumesc.Am gasit un cdx bun , an 2000, 90.000 km, unic proprietar ,cu carte de service de aici, foarte bine ingrijita dar cere cam mult-7500 euro.

Share this post


Link to post

e una singura pe www.autovit.ro si e cam 5900 euro .poate mai negociezi .Mai cauta si pe www.masini.ro sau direct in targuri .Parerea mea e ca 7500 e prea mult .Daca nu ca fiabilitate si confort e mult pt . cat consuma. Parerea mea .Eu mai mult de 6000 de euro nu as da pe ea .Si daca as vinde-o tot atat as cere pe ea .

Share this post


Link to post
e una singura pe www.autovit.ro si e cam 5900 euro .poate mai negociezi .Mai cauta si pe www.masini.ro sau direct in targuri .Parerea mea e ca 7500 e prea mult .Daca nu ca fiabilitate si confort e mult pt . cat consuma. Parerea mea .Eu mai mult de 6000 de euro nu as da pe ea .Si daca as vinde-o tot atat as cere pe ea .

Cam la 6000 maxim ma gandeam si eu. Multumesc de linkuri . :)

Share this post


Link to post
Si inca ceva pt. Baronul Local - cred ca in februarie o voi trece pe gaz .Domnule, un BRC cu stag 100 e suficient pt masina sau ar trebui din aceea secventiala?

Si inca ceva - ce trebuie sa contina neaparat ? Deoarece am vazut ca unii se plangeau ca nu le-a montat ceva la instalatie. Ca daca ma duc din start sa le zic sa nu zica - uite-l si pe ala , lasa ca merge si asa.!!! merci Baroane .

Informatiile le gasesti in topicul instalatiilor gpl.

Share this post


Link to post

Engine oricat as incerca sa-i ridic performantele dinamice ale masinii nu prea pot deoarece si asa i-mi consuma 15 % in bucurestiul nostru iubit; daca incerc un cip tunning castig maxim 10-15 cai , iar pana la 180 cai i-mi trebuie o turbina ceea ce inseamna ca masina in loc sa consume ca una de 2 L consuma ca una de 3,5 -4 L si asta inseamna faliment in taximetrie :) ),deoarece fac in medie 2-300 km zilnic =6-7.000 km lunar x 13 l la suta de km(consum mixt) x 1,7 lei gazul =2000-2500 lei pe luna ceea ce inseamna foarte mult.Nu vreau sa ma gandesc cu o turbina cat mi-ar consuma.Insa pentru un sofer care nu merge asa mult chiar ar fi interesant sa incerce o turbina(turbosuflanta nu turbocompresor) > :)

 

Pt. Chiper Dan. Daca te hotarasti sa pui instalatie gaz alege secventiala injectie multipunct face toti banii. Avantaje:-consum identic cu cel pe benzina , putere aproape identica cu cea pe benzina se simte usor diferenta in turatii mari dar nu foarte mult - fiabilitate crescuta a instalatiei -protejeaza motorul mult mai bine deoarece trece pe gaz automat insa numai dupa ce a trecut de 30 grade motorul adica dupa vreo 3-4 km in acest timp motorul pleaca pe benzina si astfel exiata o ungere in prealabil a motorului( nu mai stai sa schimbi de pe benzina pe gaz dupa ureche) etc.Astea le-am simtit pe propria piele (am mai condus un cielo pe gaz dar nu injectie multipunct si se simtea diferenta).Sper ca te-ai lamurit.ciao

 

pt. Manola Kiss . Asteapta in cdx deoarece asa cum spunea si colegul nostru TCS-ul de pe leganza este unul foarte bun l-am simtit ajutandu-ma foarte mult in 2 situatii. 1.Mergeam pe Bucuresti-Pitesti unde era usor ghetzus (am cauciucuri de vara) si un tir in timp ce il depaseam a intrat in derapaj necontrolat si intra sprea mine inpingandu-ma spre parapetul de protectie , am accelerat brusc pe ghetzus am simtit TCS-ul tinand controlul masinii astfel am evit si eu un derapaj si in al 2-lea rand pe zapada asta masre care a fost nu am ramas inzapezit deloc nici chiar pe strazile laturalnice din bucuresti (repet am cauciucuri de vara). ABS-ul de pe leganza este un ABS de prima generatie care sincer mi-e mi se pare mai confortabil decat cel de ultima generatie in care practic nu te mai simti sofer ci robot . Prietenii stiu de ce !!! > :)

Share this post


Link to post

Mai intereseaza-te despre turbina si compresor.

Vorbesti pe linga atat cu TCS-ul + cat si cauciucurile de vara pe zapada de cativa cm, cat si cu abs-ul.

Share this post


Link to post
Mai intereseaza-te despre turbina si compresor.

Vorbesti pe linga atat cu TCS-ul + cat si cauciucurile de vara pe zapada de cativa cm, cat si cu abs-ul.

Hmm . eu nu cred ca omu e pe langa. Pur si simplu si-a spus parerea lui, fie ea obiectiva sau subiectiva.Cu tcs-ul nu vad de ce ar gresi.Din ce am studiat, tcs-ul o parte a sistemului care acum se numeste esp. Intre timp , de cand a aparut leganza , s-a mai dezvoltat si pe langa controlul tractiunii(tcs, asr) esp mai include si un control al masinii prin franare complex . Aici e un filmulet unde puteti vedea ce minuni face tcs-ul , filmulet care m-a facut sa nu-mi mai iau masina fara asa ceva. Nu cred ca in clip se folosesc cauciucuri de iarna, tocmai pentru a sublinia calitatile sistemului.

Dupa ce am vazut filmuletul n-am nici un motiv sa nu-l cred cu derapajul acela pe autostrada.

Se pare ca am gasit o leganza buna la un semi-cunoscut (cdx, an 2000, 160.000 km) si m-a rugat sa-l mai astept pana in martie cand ii vine noul passat.Astept.. :) :) :)

Share this post


Link to post

Si TCS-ul si ESP-ul sunt realizate de modulul ABS insa a nu se confunda TCS-ul care este controlul tractiunii cu ESP-ul care este pentru stabilitate.Cat despre TCS pe autostrada concluzia o poti trage si singur :) : TCS-ul poate fi activ pina la viteza de 40 km/h si dupa aceasta viteza este inactiv chiar daca se pierde aderenta .

Share this post


Link to post
Si TCS-ul si ESP-ul sunt realizate de modulul ABS insa a nu se confunda TCS-ul care este controlul tractiunii cu ESP-ul care este pentru stabilitate.Cat despre TCS pe autostrada concluzia o poti trage si singur :) : TCS-ul poate fi activ pina la viteza de 40 km/h si dupa aceasta viteza este inactiv chiar daca se pierde aderenta .

Am revizionat filmuletul. Ei le-au adunat pe toate acum : abs, esp, tcs, sub un singur nume: ESP, desi corect ar fi cum spune ovijer , ca ele fac parte din sistemul abs.

Esp este doar -electronic stability program- si el este vinovat de ajutorul oferit in derapaj. In acest caz probabil ca cea care l-a ajutat pe scorillo a fost providenta sau indemanarea de care a dat dovada, leganza neavand ESP ci numai abs si tcs.

Edited by manolakiss2003

Share this post


Link to post

Dar, daca ambele roti sunt pe o suprafata alunecoasa,cum naiba te mai ajuta TCS-ul asta?Sau mai mult incurca?

Share this post


Link to post

Atunci se da jos soferul de la volan si incerca sa ceara ajutor la cineva pentru a o impinge sau o tracta :)

TCS-ul nu te incurca cu nimic indiferent de situatie.

Share this post


Link to post

Eu in filmuletul de mai sus vad 3 exagerari: atat la abs, cat si la tcs si esp.

La abs e filmat de aproape.. asa ca nu se poate vedea clar cum ia curba pe coborare, desi e intr-adevar de asteptat sa o ia la viteza aia.

La tcs, si-a luat avant cand era pus pe on, ceea ce inainte nu.

La testul fara esp a fortat derapajul, nebracand invers, ceea ce nu apare si la testul cu esp pus pe on.

Nu am zis niciodata ca nu ar fi bune, dar se stie foarte clar ca toate electronicele au limite,

si cel mai bun mi s-a parea un sistem de detectie al alcoolui in aerul expirat, care sa blocheze alimentarea cu curent :D

Share this post


Link to post
sistem de detectie al alcoolui in aerul expirat, care sa blocheze alimentarea cu curent

 

Si ce te faci daca folosesti Clin (cu alcool) sau alcool sanitar pentru stergerea geamurilor si/sau a parbrizului ? Stai si :- pina se aeriseste bine masina :)

Share this post


Link to post

apropo de ce se spune despre abs, tcs , etc. Ieri am reusit performanta sa derapez pe pamant la viteza de ...cred 1 km pe ora . Era putin in panta , am dat sa plec am derapat si incet , incet am ajuns pe fundul gropii .Mai aveam putin si eram cu roatele in sus. Nu m-a ajutat nici un tcs, ca nu avea cum .Ambele roti patinau si fiind grea a fugit si de fund. La 8 seara sa ramai inclinat si intr-o groapa e ceva .Noroc ca inca mai exista acele masini pe numele real ARO .nu mi-a venit sa cred .Din prima , m-a agatat de fund si nu s-a mai oprit decat cand m-a scos .fff tare.

Share this post


Link to post

Neatza domnilor ! Sa rezolvat dupa circa 4 ore gata am caldura ,Schimbat antigelul , curatat instalatia cu calgon si spalat cu multa apa , schimbat termostatul .

Printre altele reglat faruri , schimbat borne ca nu mai aveam curent de loc plus ca am mai schimbat si garnitura de la capacul de culbutori .

 

Eu am fost pe post de privitor .Multumiri inca o data Domnului Salex de pe forum care a venit cu scule si multa , multa bunavointa si dupa 4 ore s-a rezolvat .Multumesc inca o data Salex . :X

 

Ca fapt divers Termostat - 120 ron cu tot cu garnitura

garnitura de la capacul de la culbutori 62 ron

restul sunt maruntisuri

Edited by chiper_dan

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...