Jump to content

scorillo

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About scorillo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    leganza
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    b98epa
  1. Engine oricat as incerca sa-i ridic performantele dinamice ale masinii nu prea pot deoarece si asa i-mi consuma 15 % in bucurestiul nostru iubit; daca incerc un cip tunning castig maxim 10-15 cai , iar pana la 180 cai i-mi trebuie o turbina ceea ce inseamna ca masina in loc sa consume ca una de 2 L consuma ca una de 3,5 -4 L si asta inseamna faliment in taximetrie ),deoarece fac in medie 2-300 km zilnic =6-7.000 km lunar x 13 l la suta de km(consum mixt) x 1,7 lei gazul =2000-2500 lei pe luna ceea ce inseamna foarte mult.Nu vreau sa ma gandesc cu o turbina cat mi-ar consuma.Insa pentru un sofer care nu merge asa mult chiar ar fi interesant sa incerce o turbina(turbosuflanta nu turbocompresor) > Pt. Chiper Dan. Daca te hotarasti sa pui instalatie gaz alege secventiala injectie multipunct face toti banii. Avantaje:-consum identic cu cel pe benzina , putere aproape identica cu cea pe benzina se simte usor diferenta in turatii mari dar nu foarte mult - fiabilitate crescuta a instalatiei -protejeaza motorul mult mai bine deoarece trece pe gaz automat insa numai dupa ce a trecut de 30 grade motorul adica dupa vreo 3-4 km in acest timp motorul pleaca pe benzina si astfel exiata o ungere in prealabil a motorului( nu mai stai sa schimbi de pe benzina pe gaz dupa ureche) etc.Astea le-am simtit pe propria piele (am mai condus un cielo pe gaz dar nu injectie multipunct si se simtea diferenta).Sper ca te-ai lamurit.ciao pt. Manola Kiss . Asteapta in cdx deoarece asa cum spunea si colegul nostru TCS-ul de pe leganza este unul foarte bun l-am simtit ajutandu-ma foarte mult in 2 situatii. 1.Mergeam pe Bucuresti-Pitesti unde era usor ghetzus (am cauciucuri de vara) si un tir in timp ce il depaseam a intrat in derapaj necontrolat si intra sprea mine inpingandu-ma spre parapetul de protectie , am accelerat brusc pe ghetzus am simtit TCS-ul tinand controlul masinii astfel am evit si eu un derapaj si in al 2-lea rand pe zapada asta masre care a fost nu am ramas inzapezit deloc nici chiar pe strazile laturalnice din bucuresti (repet am cauciucuri de vara). ABS-ul de pe leganza este un ABS de prima generatie care sincer mi-e mi se pare mai confortabil decat cel de ultima generatie in care practic nu te mai simti sofer ci robot . Prietenii stiu de ce !!! >
  2. GPL injectie multipunt rullzzz. dai un ban dar stai in fatza.consumul e identic ca pe benzina puterea e insesizabila la turatii mici iar la turatii mari se simte peste 4000 de ture pe leganza ( scade puterea cam 5-10 %)
  3. buna baieti. Am o leganza cdx care am trecut-o pe taxi in bucuresti acum 10 luni .In cele zece luni de exploatare in regim de taxi in bucuresti am parcurs 70.000 km si am bagat in masina cam 15 mil lei (pompa banzina, o baterie, cauciucuri si ulei).Este cea mai buna masina in raport calitate pretz care o puteti gasi. Am dat pe masina 5300 de euro + 500 euro pe un sistem gpl injectie multipunct.Precizez ca am condus aproape toata gama mercedes bmw seriiile 3 5 7 , jaguar x si s type rover 75 etc. PASTRATI PASIUNEA PENTRU ACEASTA MASINA. P.S. Acuma incep un tunning puternic pe aceasta masina. Am un sistem audio performant ;o statie infinity 400w in punte si un subwoofer BM de 270w care ocupa juma de portbagaj. deasemenea montez un computer auto miniatx si 3 monitoare lcd pe aceeiasi frecventa.Am o rugaminte totusi daca cunoate cineva unde pot face tunning exterior la un pretz corect. Multumesc anticipat si mergeti o tura cu taxiul meu PROF TAXI indicativ 108.
  4. De meserie sunt taximetrist si merg cu o leganza cdxdin 99 "bagata" la prof taxi deci in bucuresti merg zilnic minim 200 km in oras consumul in oras este de la 12 l la suta de km in weeck-end si noaptea pana la 17 l la suta in plin trafic cu aerul pornit atat pe benzina cat si pe gpl injectie multipunct(sistemul nou de gpl).Consumul extraurban este de 10 l la suta cu tot cu aerul pornit cu o viteza medie de 130-140 asta e viteza mea in afara.Repet merg foarte mult cu masina si fac consumul de la plin la plin.
 

×
×
  • Create New...