Engine oricat as incerca sa-i ridic performantele dinamice ale masinii nu prea pot deoarece si asa i-mi consuma 15 % in bucurestiul nostru iubit; daca incerc un cip tunning castig maxim 10-15 cai , iar pana la 180 cai i-mi trebuie o turbina ceea ce inseamna ca masina in loc sa consume ca una de 2 L consuma ca una de 3,5 -4 L si asta inseamna faliment in taximetrie ),deoarece fac in medie 2-300 km zilnic =6-7.000 km lunar x 13 l la suta de km(consum mixt) x 1,7 lei gazul =2000-2500 lei pe luna ceea ce inseamna foarte mult.Nu vreau sa ma gandesc cu o turbina cat mi-ar consuma.Insa pentru un sofer care nu merge asa mult chiar ar fi interesant sa incerce o turbina(turbosuflanta nu turbocompresor) >
Pt. Chiper Dan. Daca te hotarasti sa pui instalatie gaz alege secventiala injectie multipunct face toti banii. Avantaje:-consum identic cu cel pe benzina , putere aproape identica cu cea pe benzina se simte usor diferenta in turatii mari dar nu foarte mult - fiabilitate crescuta a instalatiei -protejeaza motorul mult mai bine deoarece trece pe gaz automat insa numai dupa ce a trecut de 30 grade motorul adica dupa vreo 3-4 km in acest timp motorul pleaca pe benzina si astfel exiata o ungere in prealabil a motorului( nu mai stai sa schimbi de pe benzina pe gaz dupa ureche) etc.Astea le-am simtit pe propria piele (am mai condus un cielo pe gaz dar nu injectie multipunct si se simtea diferenta).Sper ca te-ai lamurit.ciao
pt. Manola Kiss . Asteapta in cdx deoarece asa cum spunea si colegul nostru TCS-ul de pe leganza este unul foarte bun l-am simtit ajutandu-ma foarte mult in 2 situatii. 1.Mergeam pe Bucuresti-Pitesti unde era usor ghetzus (am cauciucuri de vara) si un tir in timp ce il depaseam a intrat in derapaj necontrolat si intra sprea mine inpingandu-ma spre parapetul de protectie , am accelerat brusc pe ghetzus am simtit TCS-ul tinand controlul masinii astfel am evit si eu un derapaj si in al 2-lea rand pe zapada asta masre care a fost nu am ramas inzapezit deloc nici chiar pe strazile laturalnice din bucuresti (repet am cauciucuri de vara). ABS-ul de pe leganza este un ABS de prima generatie care sincer mi-e mi se pare mai confortabil decat cel de ultima generatie in care practic nu te mai simti sofer ci robot . Prietenii stiu de ce !!! >