Jump to content

Recommended Posts

Sunt proaspat posesor de Nubira II CDX. AM luat-o la 18700 km, cu 7000 de euro, de la proprietar, foarte bine intretinuta, cu instalatie GPL, geamuri ionizate si faruri cu xenon. semisca super bine, dar tot mai am niste mici probleme la pornirea la rece pe benzina. Ca tinuta de drum insa este excelenta, la 140-160 km/h nu depui nici un efort suplimentar, iar motorul se aude grozav. Instalatia de sunet este excelenta, iar consumul in oras este de circa 11 l GPL in Bucuresti, deci, zic eu super bine pentru dimensiunile ei.

Share this post


Link to post

shefu, are instalatie d-aia jmechera de xenoane montata (~1500 de euroi) sau prezervative albastre pe becuri? ca din fabricatie nubira NU are xenoane.

Share this post


Link to post

exista becuri cu 300 de euro fara reglaj automat al farurilor

si cu 500 de euro cu reglaj cu tot..

se poate pune pe ce masina vrei..au variante de becuri cu xenon pt. orice H

apropopo am vazut logan cu xenon..BELEA :thumbl:

Share this post


Link to post

vlade, xenon d-ala sa-ti iei tu...

gandeste-te ca e imperativ sa ai instalatie de spalare faruri si numai aia costa vreo 200...

habar nu ai ce inseamna xenon si ce inseamna un bec amarat...

Share this post


Link to post

Adica masinile cu faruri cu xenon (ma refer la cele ce le au din fabrica), au oblgatoriu si spalatoare de faruri ? Nu stiam asta, interesant oricum. Probabil ca Mircea are pe Nubira niste becuri vopsite ca sa zic asa... cine stie...?

 

Acum, ma bag si eu cu consumul dat mai sus (si mai de mult) de cei ce au mai postat. Pai cum se ajunge pe benzina (ca pe GPL nu stiu) la 11-12 la suta prin oras, nu imi dau seama momentan. A mea a luat 10,5 prin Bucuresti cand a fost frigul naprasnic si cu zapadape jos, de mergeau rotile mai mult in gol. In rest daca e mai caldut afara, cam 9.5 e consumul ei prin oras si 6.5 pe-afara daca nu depasesc 110km/h si nu fac prea multe depasiri, alfel, urca la 7 la un drum normal sa zic Buc-Tim.

Share this post


Link to post

asa... pe rand

Masina are xenoane d-alea de 300 de euro, puse de proprietar, cu niste relee suplimentare si o bobina - daca nu ma insel a pierdut si garantia pentru chestia asta, era o mentiune in carnetul de service ca se anuleaza garantia. Fostul proprietar lucra la cooperativa ochiu' si timpanu', cand am vazut masina avea si statie cu blitzuri si flashuri, sirena si goarne, cu totul, iar numerele erau (si sunt inca) din alea cu W in fata. Cat priveste consumul... depinde de cum merge fiecare... spre exemplu eu merg foarte bine schimband vitezele undeva intre 2000 si 3000 de ture in oras, fara sa supraturez si masina merge excelent. De asemenea, evit manevre de genul talpa in 4500 -5000 rpm, apoi a II-a si iar talpa, apoi a IIIa si apoi ... frana la semafor... N-are sens! Merg asa pe banii mei! Cand e loc, in afara orasului ma duc frumos cu a IV pana la 3500 de ture, adica pe la vreo 100, apoi dau a V-a si ma tot duc pana la 140 si o tin tot asa cat am spatiu. Am si eu prieten cu Cielo de 1,5, cu 8 valve, care se plange ca-i mananca 11-13 in oras, dar masina aia nu vede treapta superioara decat cand turometru e aproape de zona rosie asa ca... Asta o poate spune orice sofer: turezi aiurea fara rost, pentru impresia artistica si senzatii tari, platesti ca atare.

 

SIi in general, consumul pe GPL este cu circa 10% mai mare decat pe benzina, adica la un 10% benzina in oras, ai 11% GPL. Eu personal nu i-am facut consumul, de 11% mi-a zis fostul proprietar. Cand ii stabilesc eu exact consumul, va spun. Faza e ca va voi da un consum mixt, pentru ca eu merg mixt oras - afara, iar afara merg in medie cu 130-140 (autostrada sau bucuresti-urziceni-slobozia) Eu sunt din Buftea, poate ne si vedem odata, pentru ca v-am mai zis, abia am luat masina si sunt tare curios sa stiu care si ce e pe-acolo... (am avut carburatie inainte si la injectie nu prea ma pricep... doar ce-am citit pe-aci in ultima saptamana)

 

ovi_jer:Foloseste functia edit si nu mai scrie de 2 ori.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

alx, se gasesc instalatii xenon la 300-350 de euro, dar nu sunt prevazute cu optiunea de autonivelare, asta insemnand ca poti intra in ilegalitate cu ele. Sunt de calitate foarte buna. O instalatie philips de Xenoane cu tot tacamul e 600-800 de euro. Daca nu ma crezi zii si iti dau unele linkuri, poate te convingi.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

mdeah... tb sa-mi retrag cuvintele... eu stiam preturile de acum 1.5 ani cand cautam eu... se pare ca a mai scazut. SORRY Vlade!

e vreo 600 si ceva de euroi dar FARA instalatie de spalare faruri.

mai costa si aia ceva si apoi... surpriza... nu sunt autorizate RAR, chiar comerciantul spune ca sunt intentionate pt offroad si show, nu pt sosea...

 

acum incep sa-mi explik de ce unii scoate okii si nu stii ce dreaq are rabla aia nenorocita de te orbeshte...

 

www.guv-electronics.com

Edited by alx

Share this post


Link to post
alx, se gasesc instalatii xenon la 300-350 de euro, dar nu sunt prevazute cu optiunea de autonivelare, asta insemnand ca poti intra in ilegalitate cu ele. Sunt de calitate foarte buna. O instalatie philips de Xenoane cu tot tacamul e 600-800 de euro. Daca nu ma crezi zii si iti dau unele linkuri, poate te convingi.

perfecta dreptate! pe cutia kitului de xenon scrie: A se folosi numai in afara drumurilor publice sau in show-uri! Verificati legislatia din tara dumneavoastra pentru a vedea daca este legal sa circulati folosind aceasta instalatie!

PS Multumesc pentru sfaturi! Sunt nou pe-aici, de acum incolo edit si fara limbaj de IRC! :D

Share this post


Link to post

alx..crede-ma ca stiu...sunt toba la ce inseamna xenon pt. ca am vrut sa imi pun

esti obligat sa ai instalatie de spalat faruri...pt. ca altfel daca e mizerie pe ele ii faci praf poe aia de pe sensul opus..ideea e ca la noi se pun si fara ca doar nu te opreste politia pt. asta..si sa stii ca politia habar nu are.

dar regulamentar este cu spalare de faruri

Share this post


Link to post

asta care vinde pe site-ul de mai sus zice ca nu sunt agreate de rar => ilegale cu/fara inst de spalare.

Share this post


Link to post

sry ca sunt off=topic...dar din cauza asta am renuntat sa imi pun eu! se pare ca pt. mine conteaza si ceilalti participanti la trafic

Share this post


Link to post

Un mare "bravo" pentru atitudinea asta. Ar fi bine sa fie mai multi cu atitudinea asta... :thumbl:

 

Mircea, un consum de 11 pe GPL imi pare intr-adevar bine, cat mai e acum gazul, tot 66% din pretul benzinei, ca de ceva timp nu am mai urmarit ? Eu peste 2500 de ture nu ii dau prin oras decat atunci cand trebuie neaparat sa ma infig, sau ma ambitioneaza cate unu si il depases pe linia de tramvai... ceeea ce nu e bine deloc :"> . Plus ca dupa 3000 de ture incepe sa aiba un cuplu cam "periculos" de mare pt. aglomeratia din oras...

Share this post


Link to post

GPL-ul incepe de la 16.300 ala de la Petrom care e cam cah, si se termina cu 17.900 ala de la ButanGas, Agip, LUK, cred ca si MOL

Share this post


Link to post

de la 3000 rpm in sus e o alta masina! Zvacneste sub tine ca un cal neimblanzit si daca nu esti atent... GPL-ul eu il iau cu 17500-17900 pe litru, iar consumul de 11 litri e dat de fostul proprietar. Dupa ce ma lamuresc eu exact ce si cum, va zic. Oricum, parerea mea este ca merita! In ceea ce priveste xenoanele, daca o sa sesizez ca ii orbesc pe cei din fata, o sa le scot, dar deocamdata, la cat am circulat noaptea, nu mi s-a intamplat sa fiu blitzat din fata niciodata. E drept ca am circulat numai in oras, iar efectul respectiv se vede mai mult in afara, pe drumuri neiluminate. :lavolan:

Share this post


Link to post

Mircea poti sa atasezi niste poze cu modulele xenoanelor de la fiecare far??? ca sa nu mai fie discutii contradictorii pe tema asta.

Share this post


Link to post

as face-o cu mare placere, dar n-am o camera digitala... poate vin la o intalnire si le vedeti cu totii. oricum, cum spunea si un companion pe-aci, probabil ca nu sunt tocmai placute pt. cei de pe contrasens...intrucat scrie clar ca nu sunt omologate!

Share this post


Link to post

Salut,

 

Hop si io in clubul Nubira II :banana:

Sa nu ma bateti, in ciuda tuturor sfaturilor, am comis-o cu samsarii: http://www.autovit.ro/html/7/212017.php

Motivul a fost ca ma presa taica Cielo, care prezenta semne avansate de Alzheimer's si Parkinson. Asa ca l-am dat la schimb + 3700E pe ce vedeti in link-ul de mai sus. Variantele fara samsari erau mult mai naspa.

Primele observatii: o clasa peste Cielo, doua clase peste Matiz sau Logan; mai ales la finisarea interioara. Zgomot interior teoretic mai mic ca la Cielo, dar datorita cutiei mult mai scurte si stilului de condus, pana la urma tot cam acolo se ajunge. N-am remarcat vreun zgomot nelalocul lui in esapament (cum se plangeau unii pe aici), indiferent de turatie, iar toba finala nu pare sa fie din inox. Suspensii mai comode ca la Cielo (cu Matiz-ul nu suporta comparatie), insonorizare excelenta a zgomotelor din articulatii, dar cam "barca". Motor ok, in oras e la fel de agila ca Matiz-ul, poate chiar un pic peste, daca facem abstractie de dimensiuni; cutie scurta, ma intreb ce zgomot face pe la 150, a 5-a mi se pare excesiv de scurta. ABS-ul lucreaza corect (incercat pe ploaie pe piatra cubica). Soc la pompa: 1.8 mil. plinul!

 

Intrebare pt. posesori: ce trebuie inlocuit la revizia de 60000? Ce ulei sa bag?

Edited by sp67

Share this post


Link to post

De schimbat :

 

-bujii - Bosh FR 78 x

-curele distributie + intinzatoare

-placute de frina - verificate/schimbate

-filtru de aer - purolator

-filtru ulei - purolator

-lichid racire - Abro (suporta aminare)

-lichid de frina - Valvoline DOT 3-4 (suporta aminare)

-verifica fisele de bujii sa nu aiba pierderi/scintei

-verificare schimbare ulei cutie de viteza Valvoline 80w90

-ulei de motor Valvoline 10w40 API: SL/CF dar nu inainte de a "spala" motorul cu o conserva de 2+2 in uleiul vechi(sau si mai bine cumpara un Lubrifin 15w40 si baga'l odata cu conserva 2+2 engine flush) .

-aditiv de benzina Valvoline sau 2+2 pentru curatarea injectoarelor .

 

-SPALARE TEMEINICA A INTERIORULUI PENTRU INDEPARTAREA MIROSULUI DE indian -- haules-maules . :D

 

 

Poti sa ungi broastele si balamalelede + mecanismul stergator parbriz sa cureti aeroterma si radiatoarele ...

 

... e deajuns sau mai doresti ?... :D

 

 

P.S. Felicitari ! =D>

Share this post


Link to post

Auch, o sa doara #-o ... Cam cat inseamna asta in gologani?

 

Multumesc de informatii.

 

Cat despre mirosul de indian, dupa cum ziceam, am luat-o de la samsari, care au tinut-o doar o saptamana; si chiar daca erau tuciurii, erau totusi spalatei.

Share this post


Link to post
Salut,

 

Hop si io in clubul Nubira II  :banana:

Soc la pompa: 1.8 mil. plinul!

 

Intrebare pt. posesori: ce trebuie inlocuit la revizia de 60000? Ce ulei sa bag?

 

BINE AI VENIT!

 

Pune-ti GPL si n-o sa mai soc la pompa :D

Nu ai manualul de intretinere? Vezi ca la 60000 se schimba multe si se si verifica multe. Nu-mi aduc exact aminte, dar stiu ca se verifica si cureaua de distributie. Avand in vedere istoricul masinii, mergi la un service Daewoo si roaga-i sa-ti faca o verificare atenta. S-ar putea sa aiba mai mult de 60.000. Eu as schimba distributia! Linkul pe care l-ai dat nu mai e valabil, asa ca baga niste date precise: an, culoare, echipare etc.

Daca esti din Bucuresti, iti fac o copie dupa manualul de intretinere si ne intalnim cumva sa ti-l dau. Ai cardul de la Casetofon cu codul??? daca nu-l ai ai cam imbulinat-o, n-o sa poti scoate bateria...

La 150 cam face galagie, de fapt face galagie de la 130 in sus (de pe la 3200 rpm se aude motorul). Sfat pentru un consum optim in oras: schimba treptele intre 2200 si 3000 rpm

Striga daca n-ai cartea. Vezi ca la piese auto CNEL e un topic cu piese Nubira II pentru revizie, am pus eu preturile la filtre si bujii. Bafta :lavolan:

Share this post


Link to post

Vreau sa stiu si eu in ce consta ,,tapiseria de lux'' de la modelul CDX, cea de la Sx/Wagon o stiu si vreau sa vad diferenta. Daca are cineva poze ar fi perfect. Sunt in cautari intense si vreau sa evaluez toate posibilitatile. Deoarece nu prea am cash de una noua prefer una de un an- doi cu maxim 40kkm(direct de la proprietar, fara samsari).

 

PS: Citeam pe daewoo.ro ca in toamna va intra in fabricatie nubira 2 cu GPL :-? .

Share this post


Link to post

O sa fi surprins de "zgomotul" de la 150 si chiar de cel de la 170 . Eu asa surprins am fost incat mi-au atras atentia pasagerii ca ne miscam cam prea "iute" dupa gustul legislatiei rutiere si conditiile din Romania .

Share this post


Link to post
Vreau sa stiu si eu in ce consta ,,tapiseria de lux'' de la modelul CDX, cea de la Sx/Wagon o stiu si vreau sa vad diferenta. Daca are cineva poze ar fi perfect. Sunt in cautari intense si vreau sa evaluez toate posibilitatile. Deoarece nu prea am cash de una noua prefer una de un an- doi cu maxim 40kkm(direct de la proprietar, fara samsari).

 

PS: Citeam pe daewoo.ro ca in toamna va intra in fabricatie nubira 2 cu GPL  :-? .

 

Tapiseria de lux e dintr-un material mult mai gros si mai rezistent (ceva in gen "bob de orez"), mai aspra la pipait si care se curata foarte usor. La cdx ai in plus discuri de frana pe spate, o combina audio cu cd, cas si radio de o calitate excelenta, cu 4 boxe + 2 tweetere, jante magneziu cu exact acelasi design ca al capacelor de pe sx si tapiteria.

Cat priveste gpl-ul, am rezerve, pt ca la Cielo euro 3 au cam dat chix cu el (vezi problemele lui CDROB cu masina lui). A mea are instalatie BRC pusa la Turom si e OK. Daca e sa o iei de noua, nu prea renteaza CDX, decat prin prisma franelor cu discuri pe spate, dar daca o iei SH, cauta un CDX. NU DE LA SAMSARI!

 

O sa fi surprins de "zgomotul" de la 150 si chiar de cel de la 170 . Eu asa surprins am fost incat mi-au atras atentia pasagerii ca ne miscam cam prea "iute" dupa gustul legislatiei rutiere si conditiile din Romania .

core :thumbl: ct! la 170 se face liniste! :lavolan:

Share this post


Link to post

Vreau si eu o poza cu tapiteria de la CD X( pe aia de la SX o stiu, seamna cu cea de pe matiz). Nu ar fi o pb atat de mare tapiteria( poate fi acoperita cu huse) dar optiunea mea ctre CDX vine de la airbaguri si frane pe disc pe spate. Cea mai utila pt mine ar fi wagon dar imi place mai mult berlina si in plus wagon nu are airbag-uri :( .

 

PS: Citisem un topic luuung cu jante de Al pe nubira(si pb de rigoare), s-a mai descoperit ceva ca eu ii pun din start jante pe 15'' si GPL(astea sunt primele 2 lucruri care le fac.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...