Jump to content

Recommended Posts

Buna seara.

Am patit urmatoarea problema : ramas fara faza scurta seara, la 300 km de casa (dupa 400 km). Motiv : incalzire excesiva a mufei de contacte alba de sub bord (cred ca S 204) si oxidare contacte (explicatie service). Problema si mai mare : nu mai functioneaza nici reglarea farurilor din interior.

Stie cineva unde este punctul de derivatie a firului de curent ce vine de la comutatorul de lumini din coloana volanului si intra in blocul de sigurante motor inainte de sigurantele EF 26 si EF 30.

Alta problema : am un zgomot metalic la roata dreapta cand merg pe drum drept si denivelat. Nu se mai aude cand roata este virata. Verificat etrier si bucsi. A mai patit cineva acest lucru.

Multumesc.

Share this post


Link to post

Pentru problema cu luminile solutia a mai fost descrisa pe forum: se pun relee suplimentare la far si se foloseste curent direct din baterie pentru a se diminua curentii care trec prin instalatia la bord, cam subdimensionata dupa parerea mea.

Pentru zgomotul metalic, verifica bucsile de la bascula si bieleta antiruliu.

Share this post


Link to post

Tot cu mine ai vorbit de modificarea instalatiei, dar a-si dori sa trec prin sigurante curentul care merge in faruri.

Nu stiu cum ar fi mai bine :

-sa iau curent de comanda pentru relee de dupa sigurantele din blocul de sigurante compartiment motor (pentru a proteja bordul) si sa montez un alt bloc de 4 sigurante separat pentru faruri , sau

-sa gasesc firul de vine din blocul de lumini pt faza scurta si faza lunga (pana la derivatia pentru sigurante) si sa comand releele, iar din relee sa mearga in sigurantele din bloc sigurante si apoi in faruri.

Maine o sa demontez si suspensia pe partea drepta sa vad daca o sa descoper cine provoaca zgomotul.

Multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post

Iei curent din comanda farurilor pentru comanda releelor. Iei curent direct din baterie, il treci prin sigurante si il duci la relee si mai apoi la faruri.

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina de la Matiz e identic cu cel de Nubira2?

Share this post


Link to post

Da

Share this post


Link to post

Salut,am rezolvat cu glisierii si cu uleiul,le'am schimbat.Acum am alta problema de care nu mi-am dat seama pana acum.Mi se pare ca masina mea nu trage cum ar trebui,adica daca incerc s'o scartai in treapta 1 nu merge decat f. putin,intr'a 2'a deloc.Motorul mi se pare ca ar trage cum trebuie dupa 3500 RPM.este ceva normal?Am 65 k cu ea si nu stiu ce a fost schimbat la ea si ce nu.Ceva sugestii?Multumesc

Share this post


Link to post

Pai ia uita-te in talon si vezi ce cuplu ai si la ce turatie. :)

Share this post


Link to post
Pai ia uita-te in talon si vezi ce cuplu ai si la ce turatie. :)

 

Ma gandeam k poate e de la bujii sau de la altceva...si mi se si tureaza greu...

Share this post


Link to post

Mircea,multumesc de raspuns.

Am probleme la pornire,trebuie sa apas putin pedala de acceleratie.IAC-ul e curat si suspectez filtrul de benzina.

Share this post


Link to post

o intrebare am si eu privind casetofonul cu cd incorporat de la nubira 2.vreau sa il schimb si sa bag un mp3 normal ,aveti idee cum acopar gaura ramasa?exista vreo adaptare ceva?sau vreo masca?

Share this post


Link to post

Exista un sertar de la modelele SX. Mai multe detalii gasesti in topicul despre muzici la CNEL.

Share this post


Link to post

Salut! Se schimba uleiul din cutia de viteze (manuala) pe o Nubira 2 ?! De la mecanici am primit un raspuns negativ, dar prietenii ma sfatuiesc "ca sa nu pice ceva pe acolo" sa-l schimb. Masina are 83.000 km/2003. Mersi :wink:

Share this post


Link to post
Salut! Se schimba uleiul din cutia de viteze (manuala) pe o Nubira 2 ?! De la mecanici am primit un raspuns negativ, dar prietenii ma sfatuiesc "ca sa nu pice ceva pe acolo" sa-l schimb. Masina are 83.000 km/2003. Mersi :wink:

 

Nu se schimba. La fiecare 10'000 km se verifica nivelul si se completeaza daca este cazul. Tip ulei: SAE 80.

Edited by CristiV

Share this post


Link to post
Mircea,multumesc de raspuns.

Am probleme la pornire,trebuie sa apas putin pedala de acceleratie.IAC-ul e curat si suspectez filtrul de benzina.

Ti-a umblat cineva la clapeta sau la cablul de acceleratie?

Share this post


Link to post

Am umblat putin,am invartit surubul un sfert de tura,dar nu are efect,trebuie sa ma uit sa vad ce e cu pompa de benzina ca nu o mai aud cand pun contactul.

Share this post


Link to post

Oricum daca ai umblat de aiurea la surubelul ala trebuie sa te duci la tester sa ti-l regleze calumea din nou...

Share this post


Link to post

Exact. Reglezi cum trebuie surubul, apoi pe tester se regleaza TPS, la valoarea de 0.4 v. Mai departe, reteta clasica, reset, idle learn si ar trebui sa nu mai faca. La surubul ala nu se umbla.

Share this post


Link to post

Hm, si eu cred ca mi-am bagat nasul mai de mult pe la surubul ala, dar l-am adus "ochiometric" la pozitia de inainte. Care poate fi urmarea daca am umblat la el?

Share this post


Link to post

Si eu m-am jucat la surub,mi se parea ca nu sta relantiul cum trebuie,dar nu am probleme cu pornirea,mie totusi mi se pare ca masina mea nu trage de 106 cai...ii dau max 85 :(

Share this post


Link to post

Dupa ce umbli aiurea la ea (ca in mod sigur ai mai facut si alte reglaje ,,fine") te mai miri ca nu trage? Mergi cu ea in service, vezi in ce stare este, repar-o calumea si abia apoi vezi daca trage sau nu.

 

LE: Motorul de pe nubira e un motor DOHC pe benzina deci conduceti masina ca atare. Daca vreti sa traga folositi treptele inferioare in palierul 3000rpm-5000/5500 rpm unde masina are suficient cuplu si suficienta putere.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Nu am umblat decat la acel surub mic ce la clapeta de acceleratie,nu m'am gandit ca poate influenta in vreun fel parametrii de functionare :(

Share this post


Link to post

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna si mie ce cod de culoare are vopseaua masinii mele? In special cei care au aceeasi culoare. Am inteles de la meseriasul care imi va face o mica reparatie ca e scris pe abtibildul ala alb de pe geamul din spate, insa eu nu il mai am... Este griul mai inchis de la Nubira, GREY STORM ii zice din cate imi amintesc, dar codul nu il mai stiu, si site-ul Daewoo e in constructie... Merci anticipat.

Share this post


Link to post
Ma poate ajuta cineva sa imi spuna si mie ce cod de culoare are vopseaua masinii mele? In special cei care au aceeasi culoare. Am inteles de la meseriasul care imi va face o mica reparatie ca e scris pe abtibildul ala alb de pe geamul din spate, insa eu nu il mai am... Este griul mai inchis de la Nubira, GREY STORM ii zice din cate imi amintesc, dar codul nu il mai stiu, si site-ul Daewoo e in constructie... Merci anticipat.

 

Culoarea: Storm Grey 86U.

post-5333-1251911637_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Multumesc mult de tot. Gasisem si eu ceva pe http://www.daewoous.com/Accessory.aspx?model=Nubira . Pare sa fie site original din state, si are la sale kituri de reparat vopseaua, toate culorile exceptand storm gray :) , insa am cautat la Lanos ca model si gasisem si eu tot 86U. Interesant e ca au o gramada de accesorii si piese. O sa le dau mail sa intreb daca trimit si in Romania.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...