Jump to content
Sign in to follow this  
sebian

Mai Este Dieselul O Afacere?

Recommended Posts

wallaby, ti-am mai explicat, nu asta e problema... nu are cin' sa inteleaga. Si nu ma face sa iti spun direct chestia asta, iar se iau ceilalti de mine ca-s prea dur.

 

Nu mi-e frica de ture ci pur si simplu nu le vad rostul.

 

Nu? Pai nu-ti mai porni motorul, mah, n-are rost. (Am raspuns postului tau initial... Modifica-le pe toate, daca tot te-ai apucat de chestii din astea)

Share this post


Link to post

Am gresit, mi-am dat seama, am corectat pea tarziu. e un pacat capital chestia asta? :)

Share this post


Link to post
Nu mi-e frica de ture ci pur si simplu nu le vad rostul pe la 7 mii intr-o masina ca ale noastre.

Eh, pe linga fobia de care spunea satori as adauga si spiritul excesiv de conservare dat de regula de o imbatranire prematura, dar explicabila =))

 

Hai domnilor, toti imbatranim, nimeni nu se intoarce (inapoi, daca ar fi sa fac si eu ca eminescu) nu trebuie sa "ne vopsim parul" sa parem mai cocosi decat suntem, ne umplem de doar de .. penibil :)

Share this post


Link to post

Mi-e teama ca ala batran esti tu mai Tommy! Mi-aduci aminte de mosnegii aia de la Muppets care nu faceau altceva decat sa carcoteasca, de cele mai multe ori fara legatura cu ce era pe scena :)

Share this post


Link to post

Eu macar recunosc, sunt batran (nu si contemplativ), dar macar nu am inca fobia de ture si nu imi vopsesc motorul in verde sa urce tare pina la cuplul maxim =))

Wallaby, sa vorbim de putere in absenta folosirii, deci a scopului, se numeste ca suntem refuzati de idee.

Am vazut zilele trecute un a8 mai vechi cu numere mari "B XX T D I"(DECI CU SPATII INTRE LITERE), atat de tare e magia asta a dieselului incat umbreste orice urma de judecata. La tine nici macar numarul mare de km, o ratiune corecta de altfel, nu se justifica, tu abia ai 30k km. Omule, de ce nu mergi sa te plimbi si stai aici pe forum sa arati tu tuturor cat de mare o ai, in loc desigur sa o folosesti?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Tommy, nu pot sa ma plimb chiar acuma ca e trecut de 22:00 si mi-s cam obosit dupa o zi de munca, vezi tu... Ma plimb destul, stai linisiti, fac peste 25,000km/an.

 

N-am nici o fobie de ture ci mai degraba o fascinatie pentru eficienta si lipsa de dramatism a unui turbo Diesel in plina actiune, la doar 4,000rpm :)

Desi sunt fan Diesel (oare v-ati dat seama?) mi-a stat inima la o masina zilele astea care nu e nici Diesel si nici atmosferica, are 6 cilindri si "numai" 4.0 litri, ajutati de un turbocompresor. E un Ford, nu va ganditi la GTR sau mai stiu eu ce! Pentru asa ceva as dezerta CDTi-ul in clipa asta, fara sa-mi pese nici de incalzirea globala si nici de cum ne jecmanesc aia din Emirate. Asta as considera eu un upgrade. GTI, Type R sau Astra OPC? Tineti-le voi :)

 

FPV F6:

FPV’s finest now produces 310kW – 40kW more than previously – at 5500rpm. However, its the torque that really does the business, with 565Nm (a 15Nm increase) available from just 1950rpm all the way to 5200rpm.

 

Putere de benzina turbo cu cuplu de turbo Diesel-impaca si capra si varza sau nu?

Share this post


Link to post

Stiu.. dar ma intreb.. ce naiba a faci cu asa demoni.. tu oricum mergi cu viteza legala..

Apropo.. cum fu pe circuit? :)

Share this post


Link to post

Omule, iti spun cu toata buna vointa, lasa avioanele. Pune-te la punct cu bazele mai intai.

Share this post


Link to post

bazele? Adica trebuie sa incep cu un Spark asa ca al tau? :D

Share this post


Link to post

Nu, e prea mult, depaseste 120kmh.

Share this post


Link to post

@wallaby: Un benzinar turbo de 150cp consuma cu mai putin de 10% mai mult decat masina ta. Deci, e rentabil sa-ti iei diesel?

Share this post


Link to post

Andrei B nu mai vinde gogosi ca nu suntem la gogoserie, un 1.8 T de 150CP consuma fix 14% urban si 9% extra deci cu 60% mai mult decit un T D I cu aceiasi putere. Cuplul este mai mic la 1.8T iar reprizele sunt mai bune la diesel, singurul mare avantaj este ca 1.8T poate fii dus la 230CP iar Dieselul pana la 200CP .

Daca este sa discutam despre liga mare, afla ca un S80 D5 de 185CP consuma cu 60% mai putin decit un T5 de 200CP . Ambele masini au aceiasi cilindree, dieselul este mai usor cu 3kg si mai puturos cu 0.8 secunde. Pentru un consum urban de aproape 2 ori mai mic (60% mai mic pe hartie) dar conform posesorilor consumul real este de 16% urban la T5 si 9% la D5 .

O fii motorina mai scumpa cu 10% dar motorul diesel este mai economic cu pina la 80% .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Bai nene, cu cine ai facut matematica?

 

Oricum, imi place ca numai motorul diesel isi pastreaza consumul dat de producator.

Share this post


Link to post

Pai hai sa vedem cu cine, fa matale calculul, fabricantul zice pt T5 un mediu de 9.2% la D5 este 6.4% iar urban fabricantul zice 13.2% la T5 si 8.2% la D5 iar realul este 16% la T5 si 9% la D5. Vezi matale cit inseamna in procente. Ma grav este la VAG unde o Ibiza de 1.2 consuma 11% urban iar un TDI de 1.4 consuma 6% urban.

Share this post


Link to post

Domnu' detinator al adevarului absolut, consulta te rog consumul dat de fabricant pentru un T-jet de 150cp.

Si hai lasa, ca nu consuma TDI-ul de 1.4 6% in oras nici macar in Iasi.

 

Motorul disel eu zic ca e mai economic cu pana la 69%, mai mult nu se poate! Afirmatiile tale sunt fix ridicole.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Ce mi-e 69% sau 80% andreib ;)

Share this post


Link to post

N-ai inteles.. tu ai facut vreodata 80? :o

Share this post


Link to post

Te-ai uitat la video ala Tommy? In ala am atins 120 km/h de nenumarate ori.

Share this post


Link to post

Mama da ce greu te prinzi =))

Ce mi-e 69% sau 80% andreib ;)

 

Te-am intrebat daca ai facut 80.. ca 69 nu e chiar atat de greu se spune =))

nah.. atunci incearca si pe gooooooogle :D

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=69...oogle&meta=

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Domnu' detinator al adevarului absolut, consulta te rog consumul dat de fabricant pentru un T-jet de 150cp.

Si hai lasa, ca nu consuma TDI-ul de 1.4 6% in oras nici macar in Iasi.

 

Motorul disel eu zic ca e mai economic cu pana la 69%, mai mult nu se poate! Afirmatiile tale sunt fix ridicole.

 

Ba chiar atat consuma 1.4 tdi de la Vag. consumul este sub 6% in Bv, iar in Buc peste 7,2 nu mi-a luat nicicand pe distante mai mari (15 km urban).spun asta ca posesor al unei masini dotate cu acest motor (Skoda Fabia combi 1.4 TDI).

Cu respect.

Share this post


Link to post

Si iarna?

Share this post


Link to post

@Tommy, iarna nu stiu cit consuma 1.4 TDI dar pe Marte si Venus iti garantez ca scade consumul .

Hai ca o dati in gard cu ascutitorile voastre .

Share this post


Link to post

Ibiza aia de 1.2 care consuma 11.x in oras are probleme cu frana de mana :D

12 lua Nubira mea pe GPL, si se stie ca pe GPL consuma mai mult, (cum se stie si ca pe motorina consuma mai putin.) Nubira mea avea insa motor de 2 kile si dubla puterea fata de Ibiza 1.2, si in plus era si cu un secol mai batrana :)

Intamplator subsemnatul a avut o Ibiza tot de 1.2, insa 4 cil si 8V, cu doua secole mai batrana. In trafic naspa lua in jur de 8.5, si mi se intampla sa fac 4km in 40 minute. Peste 9 nu a luat nici in cele mai urate cosmaruri...

 

Hai sa mai zic o comparatie, nubira mea lua in jur de 8 pe autostrada pe benzina. 8.5 cand mergeam ca innecatul, uneori sub 7.5 cand mergeam pe "cruise". Un espace 1.9 dci 120CP ia 8.5 (mergand 130 pe cruise). E drept, e mai mare, insa e mai slaba, e mai noua, e mai turbodiesel si merge si pe cruise. Asta verificat pe acelasi traseu, pe care il batem zilnic (si pe Getzul ia 6, Golf 4 TDI 6.5, iar campionul la consum e un coleg cu o corolla d4d care merge pe cruise la 100 pe ceas si care ia sub 5). In paranteza fie spus face o afacere proasta, pentru ca nu merge nimeni cu el si iese mai scump decat daca ar merge cu 130, ar consuma o data jumate mai mult dar avea un pasager cu care sa imparta costul. Plus ca timpul ar trece altfel...

Share this post


Link to post
@Tommy, iarna nu stiu cit consuma 1.4 TDI dar pe Marte si Venus iti garantez ca scade consumul .

Hai ca o dati in gard cu ascutitorile voastre .

 

Vorbeai cu mine?

 

Ascutitoarea mea cu transmisie pe lant scoate sub 10 la oras in conditii cu AC, ploaie, forja cand e loc si traversez zilnic orasul.

Afara trece de 200 pe ceas si deseori am facut A2-ul cu medie de peste 180, asa ca da matale zoom in dex si defineste ascutitoare. :D

Cat scoate tractorul tau? Da cinstit.

 

Punem si galagia si vibratia din golf ce-ti face masaj la talpa stanga si coloana in timp ce eu ascult relaxat vivaldi?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...