Jump to content
Sign in to follow this  
geti

Kalos vs Accent vs Logan vs Cielo

Recommended Posts

ca tot s-a vorbit de vopseaua cu loganul care nu voia fabrica sa-l schimbe,

rezultatul:

 

Dacia Logan, supusa primei "autopsii" pe vopsea Dupa valul de reclamatii aparute in ultima perioada privind exfolierea vopselei, Dacia Logan a fost supusa marti primei expertize tehnice serioase. Analiza, comandata chiar de unul din pagubiti, a fost efectuata de specialistii de la Institutul de Cercetari pentru Protectii Anticorozive, Lacuri si Vopsele din Bucuresti (ICEPALV). Expertiza a reprezentat practic o adevarata refulare a frustrarilor adunate in ultimele luni de Dan Talangescu. Totul a inceput in iulie acest an. Bucuresteanul si-a achizitionat atunci, cu 285 de milioane de lei, un model Logan Laureate 1.4 MPI. La nici doua saptamani, acesta a constatat ca vopseaua de pe plafonul masinii a inceput sa se cojeasca in mai multe locuri. socat, Dan Talangescu s-a adresat dealerului Dacia. Prima reactie a celor de la service l-a lasat perplex: problema a fost cauzata de un agent chimic extern, posibil lichid de frana sau gainat de pasare, prin urmare reparatia nu poate fi acoperita prin garantie. Bucuresteanul a reclamat situatia la Protectia Consumatorilor, precum si la Automobile Dacia. Fortati de imprejurari, reprezentantii Dacia i-au oferit pagubitului in cele din urma revopsirea. Dan Talangescu n-a fost de acord insa sub nici un chip cu aceasta forma de despagubire. "Revopsirea se face intr-un service Dacia, deci nu la aceiasi parametri din fabrica. Pot aparea defecte in alte parti ale masinii. Vreau alta masina sau banii inapoi!", spunea bucuresteanul. Nici una din variante nu a fost acceptata insa de Automobile Dacia, drept pentru care Dan Talangescu s-a decis sa mearga pana in panzele albe pentru a nu iesi in pierdere intr-un caz in care, asa cum sustine, n-are nici o vina. in consecinta, omul a contactat ICEPALV pentru a solicita o analiza tehnologica. La primele constatari, specialistii de la institutul de cercetare i-au comunicat lui Dan Talangescu ca este posibil ca procesul de vopsire a autoturismului sa nu fi fost respectat intocmai. "Pelicula a fost supusa eventual unei supraincarcari (mentinere la temperatura mai ridicata decat cea prevazuta sau un timp mai indelungat) sau emailul utilizat ca strat final nu a fost aplicat corespunzator", se arata in raportul preliminar. Potrivit acestuia, lipsa aderentei se poate datora fie substantelor corozive din excrementele animalelor, fie reticularii necorespunzatoare a peliculei. Marti, specialistii institutului au prelevat probe de vopsea de pe masina lui Talangescu pentru analize de laborator, acestea urmand sa fie gata in cateva saptamani.

 

Dacia tine la imagine

 

Ieri, chiar inainte de publicarea materialului, Dan Talangescu ne-a contactat la redactie pentru a ne preciza ca a ajuns in sfarsit la o intelegere cu cei de la Dacia. Aceasta prevede ca masina va fi revopsita total, prin parcurgerea unor procese tehnologice complexe, o parte din echipamentele autoturismului urmand sa fie demontate pentru a nu fi afectate. Lucru care ne-a fost confirmat si de Emanuel Pop, consilier tehnic Automobile Dacia. Nu se stie insa ce se va intampla cu celelalte cazuri similare reclamate.

Share this post


Link to post

Am si Kalos si Logan (Amb.), (adevarat, cu Kalos-ul eu am mers doar cca. 500km, il conduce sotia) @};- . Cu Loganul 35000.

Ce mi s-a parut mai bun la Kalos:

1. ANTIFONAREA. Da dom'le! Asa da! Si la 160 poti vorbi cu cel de langa tine fara sa ridici glasul. Asta mi se pare cel mai important avantaj al Kalos-ului.

2. Finisajele. Multa grija la detalii, multe briz-briz-uri care iti fac viata mai placuta (volan si schimbator in piele, comenzi audio pe volan, sistem audio ceva mai performant, suport de ochelari, modul elegant in care se regleaza pe inaltime scaunul soferului, tapiteria peste care iti este necaz sa pui huse, farurile care se sting cand iesi din masina, hatch-ul cu inchidere centralizata, "masuta" de pe scaunul din spate, suportul de pahare de la bord si chiar beep-ul ala de avertizare de la centura).

3. Calitatea vopselei (si tabla ce pare a fi mai groasa decat a Loganului). Dupa ce sotia mea a trantit de cateva ori cu voinicie usa de zidul garajului (care e cam ingust, by the way), abea daca s-a ciobit, micrometric, sa zic asa, vopseaua. La Logan ar fi sarit tandari.

4. Kaucioacele. Fata de Montanele initiale ale Loganului meu...

 

Ce nu mi-a placut:

1. CONSUMUL. Am facut Bucuresti-Pitesti tur/retur cu +130 km/h iar buburuza a halit peste 8l/100. Cu Loganul, in acelasi regim, n-am reusit sa scot peste 7. Aici as mai face un comentariu. Desi constructorul afirma ca sunt disponibili 94 CP, senzatia este ca am mai mult motor pe Logan. Probabil datorita faptului ca cei 94 CP sun disponibili la 6200?!? rpm, unde nu o sa ajungem niciodata, iar cuplul maxim este disponibil la o turatie mai mare decat la Logan.

2. Tinuta de drum. O clasa (hai, 1/2) sub cea a Loganului. In curbe luate cu aceeasi viteza, Khumo-urile de pe Kalos suierau deja, pe cand in Logan simteam ca pot sa mai infig piciorul in acceleratie. La Kalos se simte o tendinta subviratoare, pe cand Loganul se lipeste de drum. Va spun, ca unul care a condus cu pedala la fund ambele masini: nu incercati cu Kalos testul elanului!

3. Cutia de viteze. Dupa precizia de ceasornic a celei de pe Logan, cea de pe Kalos m-a dezamagit un pic (atentie, nu spun ca ar fi proasta, dar elementul de comparatie e peste).

 

Cam astea ar fi. La modul general Kalosul pare o masina mai eleganta, mai rafinata, iar Loganul una mai "populara". In opinia mea, amandoua isi merita fiecare banut cheltuit pe ele. Diferentele sunt doar o chestiune de optiune

Edited by saruman

Share this post


Link to post

Bravo domnule!Intradevar o parere care este la obiect!Este exact cea ce sustin si eu.Kalosul este o masina mai buna,care are alta calitate la materiale si finisaje si unele mici briz-brizuri care sunt utile,dar toate astea la un pret cu ~3000 E mai mult decat un logan(versinile full).Doar astea sunt + Kalosului!Cu toate ca frigiderul e mult mai patratos si mai mare, la consum il bate pe kalos si ma refer la varianta 1.6,iar la performante,daca nu sunt egale,eu unul as zice ca un pic de tot se infige mai bine golanul.

Referitor la d-nul Talangescu,care nu a facut nici o expertiza tehnica la vopsea(nu s-au prelevat probe),a obtinut exact acelasi lucru care a fost oferit de Dacia la inceput si anume revopsirea masinii!

 

 

Iata ce zice respectivul domn pe forumul vecin

"Salutare

Sa lamurim citeva aspecte:

Legea este foarte clara si nu are rost sa o mai discutam.Tot ce se poate obtine este revopsirea.Foarte important este CE FEL DE REVOPSIRE.

La inceput Dacia a oferit revopsire... fara sa precizeze clar daca este partiala sau integrala.Doar marti 04.10.2005 mi s-a precizat in mod oficial ca este in discutie o revopsire integrala.Consilierul tehnic pe probleme de vopsea de la Dacia mi-a explicat in amanunt cum se va face revopsirea.

In articol a fost omis un aspect, care l-am precizat foarte clar reporterului de la Libertatea si anume faptul ca NU S-A MAI PRELEVAT NICI UN FEL DE VOPSEA PENTRU ANALIZA.Motivele pentru care nu am facut alte analize sint cele financiare.Nu am reusit sa aflu nici un pret, macar estimativ al acestor analize.O asemena analiza dureaza o saptamina-doua (din spusele celor de la ICEPALV) si se plateste la ora... Preturile variaza intre 20 si 200 euro/ora !!!! Faceti voi socoteli.

Cei care au probleme cu vopseaua nu au facut nimic clar in a ma sustine.Au dat din gura pe forum.Si... sa nu omit faptul ca am fost sunat de citiva care imi cereau sfaturi.

Am acceptat oferta de revopsire integrala dupa ce mi s-a prezentat modul de revopsire, cu ce se va face, cum se va face si am facut citeva probe pe tipul de vopsea care va fi folosit la masina mea... adica... am dat cu cheia sa vad cum se comporta (CU TOTUL SI CU TOTUL ALTA REZISTENTA, INCOMPARABIL MAI BUNA)

Alta surpiza... poate fi doar intimplare...

Azi dimineata trecind pe linga SIAB, stind la semafor (era rosu si eram primul), politistul din intersectie se uita la masina, coboara pivirea catre numar, pune fluierul in gura, ii opreste pe ceilalti si da drumul coloanei noastre dind disperat din miini, mai ales mie.Sa fie intimplare? Sau cineva... cumva... a dat niste telefoane si a aranjat in asa fel incit sa nu permita posibilul protest la SIAB?

Vreau sa ma fac o precizare sa nu las loc interpretarilor.

Intelegerea mea cu Dacia este legata strict de revopsire, nu mi-au oferit nimic in plus si nici nu am cerut nimic."

Edited by osirus

Share this post


Link to post

In legatura cu pretul. Kalosul ma costa, cu comisioane, dobanzi si taxa vamala cca 9700 euro, in leasing, pe un an. Nu intra in acest pret asigurarea CASCO (~650 eur/an).

Share this post


Link to post

ia zi SARUMAN dintre dupa tine merita kalosul diferenta de bani ??oricum...parerea mea e ca merita...dar vreau sa aud si parerea altora...mie nu imi pare rau nici o secunda ca mi-am luat kalos)

Share this post


Link to post

Saruman,daca nu e cu suparare,ce model ai si ce dotari are?

Share this post


Link to post

Pai omul a zis deja ca fiecare masina isi merita banii...

Si diferenta aia nu e de 3000! Poate doar daca iei Kalosul pe 5 ani cu avans mic... Dar atunci ar trebui comparat cu loganul luat tot in rate

Share this post


Link to post
Pai omul a zis deja ca fiecare masina isi merita banii...

Pai si eu tot asta zic,dar sincer sa fiu eu nu am vazut pana acum Kalos decat cu nr de leasing si asta pentru ca se pot dribla taxele vamale,pentru cei care au posibilitatea sa achizitioneze in leasing,dar nu toata lumea are aceasta posibilitate!Iar din cei care au,opteaza fiecare pentru ce pofteste inimioara si portofelul :D !Iar diferenta intre modelele cele mai scumpe de la kalos si logan apropie 3000 E cand o cumperi cash!

Share this post


Link to post

Si eu toata vremea asta sustineam acelasi lucru , anume ca , Kalos nu-si merita banii in plus pe logan , nici in leasing si mai ales nici in cash! Daca tot ai posibilitatea unui leasing , ce ti-e inca cateva zeci de euro pe luna si mergi pe Astra Classic II . Kalos-ul nu e mai masina decat Logan . Este finisat mai frumos , piele etc , dar nu ma incalzeste cu nimic. Comparatie o faci ca fiind posesor de una , si te gandesti daca ai vrea-o pe cealalta! Nu ca pieton gandindu-te ce ti-ai lua , Logan sau Kalos. Daca cineva ar venii sa-mi dea cadou un Kalos pe Logan-ul meu , as accepta (in mare parte pentru ca-mi place schimbarea ..la orice!) ; dar nu as simtii ca am facut nici un upgrade din punct de vedere al automobilului. Da-mi un Astra Classic II , o Octavia Tour , sau mai sus .. un Megane Sedan etc ...si atunci voi considera ca am facut un upgrade din punct de vedere automobilistic.

 

Edit : Ca sa nu creada nimeni ca am zis asta ca sa va ofticati , pot recunoaste ca in lista aceea de masini pe care le-as considera un upgrade pe langa Logan , as adauga si Daewoo Nubira II ...dar Kalos nu.

Edited by AND

Share this post


Link to post
Si eu toata vremea asta sustineam acelasi lucru , anume ca , Kalos nu-si merita banii in plus pe logan , nici in leasing si mai ales nici in cash!

Draga Osirus si AND .. poate o sa va dati si voi seama ca diferenta la masini nu se rezuma numai la spatiu si motor ca practic atata face Loganu vostru. E data de calitatea finisajelor, materialele folosite, fiabilitaqtea lor si optionalele pe care le are. ABS, AC,antifonare are si Loganu true ... Insa am citi pe un alt forum .. ba ca nu-i prinde abs-ul ba ca AC nu scoate cum trebuie, ba ca huruie ca draqu etc... pe aici nu cred c-ai intalnit asemenea probleme ..ca sa nu mai vorbim de N alte probleme la Logan. Faceti si voi o comparatie intre probleme tehnice de la kalos de aici si problemele de la Logan de pe forumul vecin ( asta ca sa nu mai pomenim cat de repede apar ele). Eu va-nteleg dorinta voastra de convingere si persuasiunea voastra cum ca diferentele nu sunt mari. SUNT ENORME chiar daca ele nu se vad la puterea motorului... asa ca va rog nu mai insistati ca va-ncepe lumea sa credeti ca sunteti frustrati.

 

P.S. AND .. asa vorbeam si eu aberatii pina m-am trezit cu niste warn-uri.

Share this post


Link to post

Draga Lucian , este complet irelevanta orice comparatie de "probleme" intre Kalos si Logan. Ai zis bine ce are Kalos in plus , materiale si finisaje ..whatever. Uiti ca n-are nici macar comp de bord. Uiti ca singurul plus adevarat este faptul ca poti avea airbag-uri laterale. Este adevarat ..conteaza punctul de vedere al fiecaruia. Din punctul meu de vedere , ca aspect exterior , Kalos pare mai rafinat , bineinteles , dar per total nu-mi place mai mult decat Logan-ul , acesta din urma aratand MULT mai masiv parcat langa un Kalos.

Share this post


Link to post

Scuza-ma uite aici ii si minunatia aia de calc. de bord .

Si-un tractor arata MULT mai masiv pe linga-un Kalos. ideea e cat de confortabil stai in el.

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post
E data de calitatea finisajelor, materialele folosite, fiabilitaqtea lor si optionalele pe care le are.

Lucian cand am vrut ce zici tu,am luat Octavia :tongue: Cand am vrut o masina care sa fie "buna la toate",ieftina atat la pret cat si la intretinere,cu dotari rezonabile(A/C,ABS,oglinzi/gemuri electrice)am ales Loganul,pentru simplu fapt ca as fi dat inca 90 milioane(la vremea repectiva) in plus pentru Kalos(care avea 2 air bag-uri laterale in plus fata de logan) si sincer sa fiu desing-ul ei nu mi-a placut!Orice a-ti zice voi,atat la calitate cat si la defecte,pe mine ma lasa rece si nu i-mi pare rau nici o secunda pentru alegerea facuta,ba chiar ma bucur :P .

ps..nici nu vreau sa ma gandesc cu cata aroganta si trufie a-ti fi privit loganul daca a-ti fi avut voi computer si dacia,nu!

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Mai fratilor , voi ( And si orsirus) de ce nu mai tineti cont de inca o treaba si anume de FIABILITATEA DOVEDITA a modelelor Daewoo al caror urmas e Kalosul...A si alta chestie ...pe mine pur si simplu nu ma intereseaza minunatia aia de asa zis computer de bord ...

Referitor la Astra Classic 2 sa stiti ca am incercat-o la dealer la 2 sapt dupa ce mi-am luat Kalosul ( cand m-am dus sa-i pun alarma) si mi se pare la finisare sub Kalos !Sa vezi ce urat troncanea usa cand o inchideai !Dupa aia am aflat si posibilul motiv !MADE IN POLAND...!

E o alta calitate la ceea ce se fabrica in Europa de Est fata de ceea ce se fabrica in tarile de origine !

Mai mult Astra Classic e un model destul de vechi ...care nu se stie cat va mai fi fabricat...

Share this post


Link to post

Mai baieti, de ce oare nu vreti voi sa pricepeti ca intotdeauna adevarul este undeva la mijloc??

 

Toata lumea a evidentiat plusuri si minusuri la Kalos si Logan (Cielo si Accent vad ca au disparut de mult din discutie :) ) ) si totusi nu va lasati sa incercati cu incapatinare sa demonstrati ca ori unul ori celalalt e mai cu mot!

 

Atit timp cit fiecare este multumit cu ce si-a cumparat, incercati sa evitati sa discutati in contradictoriu, ci doar la obiect.

 

Mai ales cu ofertele de acum de la Kalos, preturile SUNT cam aceleasi, pentru dotari similare! Daca erau ofertele astea si prin decembrie-ianuarie, poate aveam si eu kalos! Dar n-a fost sa fie, insa sint foarte multumit.

 

Nu uitati un lucru foarte important: toate aceste masini sint in aceeasi clasa, si asta din motive foarte intemeiate! Ca una are un cm in plus sau un litru in plus nu stiu unde...este deja prea putin. La orice diferenta poti gasi un pro si o contra, asa ca fiecare model va fi sau nu avantajat. Fiecare model poti sa il desfiintezi daca iti pui in minte si esti si tendentios.

 

Eu vad acest topic ca o colectie de masuratori comparative: daca vrei x cm ia-ti masina cutare, daca vrei y cm ia-le p-alealalte doua. Daca vrei 7% insa din alea doua ia-o doar pe aia. Si tot asa.

 

Drum bun :lavolan: !

Share this post


Link to post

Am tot citit si rascitit ce se scrie pe acest topic.

Sincer, nu inteleg inversunarea cu care stimabilii nostrii co-forumisti isi apara/ridica in slavi masinuta din dotare si improasca cu noroi in cealalta (Kalos vs. Logan).

 

O opinie pertinenta mi se parea cea a lui @saruman.

Are in dotare ambele masini si este cel mai in masura sa faca o comparatie relativ obiectiva.

 

In rest, sunt povesti si supozitii.

Atat timp cat fiecare este multumit cu alegerea facuta mi se pare fara sens polemica de genul "a mea e the best si a ta sucks"

 

In acest moment, cele doua modele se adreseaza catre doua categorii diferite de clienti - in special datorita taxelor vamale pt. Kalos.

Daca si Kalos-ul s-ar fabrica in Romania (da Doamne !), poate s-ar schimba datele problemei.

Am avea doua masini din aceeasi clasa, cu dotari/performante similare la preturi similare.

In acesta situatie, DA, ar fi loc de discutii cat cuprinde de genul "ce masina sa-mi iau".

 

Si in cele din urma, alegerea s-ar face pe criterii pur subiective legate in special de design.

Share this post


Link to post

poate ar fi interesant ca un mod sau admin sa adauge si un pool acestui versus, cu toti concurentii lui logan, adica as mai adauga fiat albea star

Share this post


Link to post

@saruman, te rog explica-mi si mie ce inseamna o cutie de viteza precisa

Share this post


Link to post

Nu inteleg inversunarea cu care va certati in continuare. Avem un coleg care detine atat logan cat si kalos si a afirmat ca fiecare masina isi merita banii PUNCT

Tot ce afirmati voi in continuare devine subiectiv pentru ca nu ati mers mai mult si cu cealalta masina.

@osirus Cat despre achizitia in leasing, cred ca ar trebui sa te informezi mai mult...

Share this post


Link to post

da nu se certa nimeni, dar cand aud 'cutie precisa la logan', 'se lipeste de asfalt', nu pot decat sa ma distrez

Share this post


Link to post

Oricum, nu mai conteaza. Se pare ca Kalos, as we know it, is gone! :)

Share this post


Link to post

nu vreau sa fiu nicidecum rautacios cu posesorii de logan, am facut un mic schimb cu un amic ce are logan .. mi-a zis ca nu se compara loganul cu cielo la demaraj si stabilitate, dar a lui are bordul mai frumos :)

:>

:thumbl:

nu-s genul care imi laud masina, eu astept sa mai strang banii de-un diesel tare, dar daca frate.. ai muscat-o si ti-ai luat logan, ..apai nu ma mai aburi ca e m5!

 

ps: si este topic aparte de laudat golanul :) ca sa nu mai fie frustrari :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Într-adevăr , nu ar trebui să existe propoziţii de genul "a mea este mai bună" .Ar trebui să încercăm să fim obiectivi.

Mie spre exemplu nu cred că mi-ar fi de nici un folos acest computer de bord. Da ! Arată consum Bla Bla... Şi ce ? Credeţi că cu el consumă autoturismul mai puţin ? Sigur nu. Am şi un logan cu care mai merg(nu e al meu). Pur şi simplu nu mă interesează consumul deloc (să nu credeţi că mă dau afară din casă banii). M-ar ajuta dacă mi-ar oferi soluţii . Oricum dacă ajută pe cineva cu ceva atunci înseamnă că poate merită să-l ai.

Share this post


Link to post
da nu se certa nimeni, dar cand aud 'cutie precisa la logan', 'se lipeste de asfalt', nu pot decat sa ma distrez

Ai mers cu ambele masini sa vezi diferenta? Printre putinele lucruri slabe la Kalos este cutia. Se manevreaza greu. Nu stiu cum este la Logan dar am avut acum cativa ani Supernova si pot sa spun ca acea cutie de pe Supernova (care era realizata de Renault, nu de Dacia) era mult mai precisa decat asta de pe Kalos. Daca si pe Logan este la fel, atunci probabil ca este mai buna decat cea de Kalos. In ultima perioada, probabil ca cea mai obiectiva comparatie a facut-o Saruman, dar cu o singura obiectie din punctul meu de vedere: motorul de pe Kalos nu este inferior celor de pe Logan. Motorul de pe Kalos nu prea e economic dar se vede diferenta de putere; trebuie doar sa stii sa-l tii la turatia care-i place.

Share this post


Link to post

da omule, am zis ca am fost cu ambele masini, kalos nou nout (alaltaieri - mi-a placut fantastic, ii si iau nevestei - ramane de vazut modelul) si logan si de 1.4 si de 1.6

 

dar tu ai fost cu ambele?

 

sa vezi cat stai la logan pana schimbi treapta?

 

ai tras de volan mai tare sa vezi cum fuge spatele?

 

obiectivitate la saruman: se lipeste de asfalt.. hai ..

 

nu stau sa fac analiza detaliata si completa.. ca as repeta la infinit ce s-a mai zis..

 

nu mai fa comparatii cu s.nova sau solenta, am condus de amandoua si stiu, sunt mult mai 'sportive' ca loganul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...