vlad35 Posted December 8, 2005 Eee, nevasta-mea si-a lovit masinuta. A franat prea tarziu si s-a oprit in fundu' unuia. Rezultatele : bara julita si crapata (se inlocuieste), far spart (se inlocuieste), aripa dreapta usooooor lovita (se repara) si capota aproape insesizabil (se repara desi se poate lasa asa). Partea cea mai tragica e data la care se va intampla asta ... 25.01.2006 Share this post Link to post
hawkeye Posted December 8, 2005 let me guess, ai fost la gtt sau dibas? incearca la radacini, poate ai o surpriza. eu am avut mai multe, si toate foarte placute. Share this post Link to post
vlad35 Posted December 8, 2005 La Di-Bas ... pe imputernicirea de reparatie de la ei catre Allianz scrie ceva de genu' : "reparatia se va efectua in service Di-Bas si decontarea se va face tralalalalala" Avand in vedere ca pocnitura e mica si se poate circula cu masina, nu ma agit. In principiu, eu am fost multumit pana acum de Di-Bas. Share this post Link to post
niniaina Posted December 9, 2005 am lovit masina acum doua luni. am fost astazi la radacini de pe b-dul timisoara si m au programat luni, norocul meu a fost ca au gasit pe stoc ce trebuia sa mi inlocuiasca mie.daca vreti va pun si poze cu masinuta mea lovita si cu matizul care a avut muuuult de suferit. Share this post Link to post
zack Posted December 13, 2005 un..."kalos vs hyundai" (pozele sunt luate de pe cardomain.com) Share this post Link to post
Abram Burel Posted December 13, 2005 Da, si intre ele a fost Nicoleta L. cu fata evident spre hyundai Share this post Link to post
nexxus Posted December 14, 2005 Mai ce rau esti cu biata fata!! Da' ce, N.L. are numa' una, ca... Share this post Link to post
razvanclub1 Posted December 14, 2005 (edited) interesant hyundaiul...e tot lantra dar e mare diferenta intre al meu si asta din poza. Edited December 14, 2005 by razvanclub1 Share this post Link to post
vlad35 Posted January 25, 2006 Ajunseram si in 25.01 asa ca am dus dimineata masina consoartei la service. Era cat pe ce sa nu mai gasesc bara ce trebuie schimbata pentru ca baietii, dragii de ei, o dadusera spre vopsire, pentru alta masina. In fine, am lamurit lucrurile si sper ca maine-poimaine sa fie gata si sper sa iasa bine vopsirea. v ps.Hmmm, cam tarzior plecati la munca domnu' Sato ... Share this post Link to post
Satori Posted January 25, 2006 Daca ai dus-o la Dibas, ai grija la scurgerile de lac. Asta e boala lor. Dar macar nimeresc culoarea cum trebuie PS: dap. iar am intarziat Share this post Link to post
vlad35 Posted January 31, 2006 Masina a fost gata vineri si pare Ok. Din pacate doar partile vopsite (bara si aripa) sunt curate asa ca nu pot sa ma pronunt 100% dar am impresia ca, intr-adevar, au nimerit coloarea. Scurgeri de lac nu vaz. Share this post Link to post
zack Posted February 6, 2006 uitati crash-testul cu kalos\aveo, modelul cu airb-aguri frontale,si laterale : a luat 5 stele in frontale,si 4 in laterale >- http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/3444.html (sper sa fi pus pe topicul potrivit, n-avea rost sa deschid unul nou) Share this post Link to post
entaro79 Posted February 22, 2006 Am patit-o si eu acum cateva luni,era o curba cu line de tramvai,eu langa linie(nu pe linie) semnalizand ca virez stanga,ma asigur in oglinzile retrovizoare si in fata si trec la manevra de virare stanga cand ma ia in plin un cielo care venea cu viteza mare din curba pe linia de tramvai. bara fata zgariata,aripa fata stanga infundata,stalp stanga fata,prag stanga fata,portiera stanga fata infundata.Acolo pe moment nu mai vira roata din cauza aripei si nu se inchidea portiera,am tras-o la loc sigur si am tras de tablaraie pana am indreptat aproape aripa si am facut sa se inchida usa. 1.am fost scos eu vinovat de accident (nu mi se pare normal pt ca circulam regulamentar) 2.cielo era pe linia de tramvai(nu are ce cauta acolo)+ca daca depasesti trebuie sa o faci pe partea drepta in cazul in care masina din fata vireaza stanaga la intersectie am bagat-o la DiBas in service,a durat 3 zile,acum e ca noua,CASCO e pe Allianz,nu ma intrebati cat a costat ca habar nu am. Share this post Link to post
Mircea Posted February 22, 2006 (edited) Pai sa-ti zic eu de ce ai fost gasit vinovat: 1. Neasigurare la schimbarea directiei de mers 2. Linia de tramvai este considerata cale de rulare si este marcata corespunzator cu linie punctata, cu exceptia refugiilor, unde si linia este continua si exista si indicatorul ocolire la dreapta. Lamurit ? Edited February 22, 2006 by Mircea Share this post Link to post
Tommy Posted February 22, 2006 Absolut corect, si cred ca ai luat si amenda daca te-ai pus in gura cu militianul. Uneori mai inchid ochii la din astea, daca ai o atitudine corespunzatoare. Share this post Link to post
Abram Burel Posted February 22, 2006 Stau si ma intreb, ce s-ar fi facut daca asa cum s-a asigurat, ar fi venit in viteza din curba pe linia de tramvai chiar un... tramvai ?! Share this post Link to post
zack Posted February 22, 2006 (edited) niste kalosi(de fapt aveo,dar e acelasi lucru) trosniti ps: ce ciudat e conceputa bara din spate. nu se sparge... ps: pozele cu air-bagurile sarite, sunt de la kalosul(aveo) albastru Edited February 22, 2006 by zack Share this post Link to post
Lucian79 Posted February 22, 2006 Pff ..ce sifonata e capota la ala albastru ..zici ca e hartie. Share this post Link to post
ASIMO Posted February 23, 2006 @Lucian : Da, da uitate la habitaclu! Asta e important! Sa nu iesi tu sifonat! @Zack : Alea au fost lovite in carambol? ca cunt lovite si in fata si in spate! Ar fi intresante si date despre viteze si cu ce s-au pupat! Share this post Link to post
zack Posted February 23, 2006 din pacate nu au dat detaill de viteza ("> cred ca aveau aproximativ 60 km\h Share this post Link to post
entaro79 Posted February 23, 2006 pai din cate vad eu in poze habitaclul e intact in proportie de peste 90% si totusi lalos nu e considerata masina de 5 stele la siguranta! Share this post Link to post
zack Posted February 23, 2006 pai din cate vad eu in poze habitaclul e intact in proportie de peste 90% si totusi lalos nu e considerata masina de 5 stele la siguranta! nu ai vazut ca a luat 5 stele la impact frontal la NHTSA ?! ba chiar a luat 4 stele in lateral, tot in testul de la NHTSA.(4 stele in lateral pentru modelul cu air-baguri laterale, cel fara air-baguri laterale are 3 stelute in lateral) Share this post Link to post
zack Posted March 7, 2006 imi cer scuze ca postez consecutiv, dar am descoperit din pura intamplare, poze detaliate cu crash-testul efectuat de nhtsa, cu kalos\aveo. http://www.daewookalos.net/vozy/crash/img00001.htm (ca sa dai urmatoarea poza, este sus in coltul drept dai clik acolo pe " nasledujici ".(urata limba) sunt 78 de poze Share this post Link to post