romanvs Posted September 12 Salut! Am un Chevrolet Aveo de 1.2 sohc care merge in doua pistoane. Mașina este și pe gpl. După cum spuneam mașina merge in doua pistoane(1 și 4) și nu vrea să treacă pe gaz. Cred că pe gaz ar funcționa corect dar nu trece. Am înlocuit bujiile care erau uscate și neafumate dar degeaba... Share this post Link to post
romanvs Posted September 12 Azi am scos mufa la calculatorul mașinii și după câteva minute am remontat-o și mașina a funcționat bine vreo 4-5 minute apoi iar a revenit la mersul in doua pistoane. Am repetat procedura dar cu instalația de gaz scoasă din uz(decuplata de la alimentare prin scoaterea siguranțelor) și motorul funcționează bine. Am făcut deja vreo 20 km și e totul ok. Rezulta că este ceva in neregula cu calculatorul de la gaz sau altceva din instalația electrică a instalației de gaz. Share this post Link to post
rich1974 Posted September 13 salut! inseamna ca instalatia de gaz intrerupe alimentarea pe benzina la cei doi cilindri care nu merg. calculatorul de gaz isi ia semnal pentru injectoarele de gaz de la injectoarele pe benzina. Share this post Link to post
romanvs Posted September 13 S-au resetat și calculatorul de la instalația gpl. Acum funcționează normal. Share this post Link to post
rich1974 Posted September 14 acuma ti-ar trebui o diagnoza ca sa ii faci autocalibrare. Share this post Link to post
romanvs Posted September 18 Ziua și problema... S-a aprins check-ul și clipește din când în când pe benzina și pe gaz. Un mecanic îmi zice că ar fi un injector de benzina care nu ar închide complet și afuma bujia la 2. Share this post Link to post
Corneda Posted September 18 Check engine ce clipeste semnaleaza rateuri. Se simte ceva diferit in mersul masinii? Distributia ce vechime are, in ce stare e? Daca printr-o nesansa e decalata, poate cauza problemele acestea. Share this post Link to post
romanvs Posted September 21 Distribuția a fost schimbată în primavara. S-a pus testerul și s-a constatat că nu funcționează corect (misfire)la pistonul 2. Au fost deconectate mufele de la instalația de gpl de la injectoare și au fost montate mufele instalației motorului direct pe injectoare și motorul functioneaza în mare parte bine fara sa mai aprindă check-ul. Pe tester nu mai apar erori. In mers câteodată se simt mici întreruperi pe la aprox 2000rpm pe turație constantă,pe demaraj nu. Am făcut deja vreo 50km pe benzina combinând diferite regimuri de mers și motorul se simte vioi... Urmează să mă duc iar la service gpl să găsim "buba"... Share this post Link to post
rich1974 Posted September 21 mici intreruperi mai simt si eu la turatiile aste, 2000 si ceva. daca vrei sa vezi cauza, trebuie sa te conectezi cu un obd in timp ce mergi si sa vezi live data. sunt sigur ca ai amestec bogat, asa am eu. cineva mi-a zis ca e din sonda lambda, ca nu mai raspunde bine semnalul. vezi ca la gaz, checkul clipeste cand ai amestec foarte bogat. astia cand regleaza instalatiile, au tendinta de a imbogati mult amestecul, ca sa traga, dar nu e bine, ca daca trim-ul depaseste -25-30, calculatorul taie injectia si de aia se intrerupe. Share this post Link to post
romanvs Posted October 3 Motorul merge bine(exceptând micile întreruperi) acum și pe gaz și pe benzina. Am făcut vreo 700-800km. Se pare că problema ar fi fost de la un fir de la injectorul 2 care era dezizolat(s-a atins de conductă de la egr și s-a topit )și dădea la masa. 1 Share this post Link to post
perfidus Posted October 18 Multumim ca ne-ai zis si rezolvarea problemei, se intampla asta tot mai rar pe forum. Bafta! Share this post Link to post