ches Posted January 17, 2022 Sunt din Bucuresti, eu pentru diagnoza am fost cu masina la Radacini Vitan si la https://www.revizieautoservice.ro/ . La Radicini am fost in urma cu mai multi ani (5-6), la Revizieautoservice am fost in urma cu 1 an. Ambele serviceuri mi s-au parut ok, m-au lasat sa stau cu cei de la diagnoza si sa le spun ce vreau. Pretul diagnozei a fost undeva la 150 lei la ambele serviceuri, probabil la Radacini este un pic mai scump. Dar pana sa ajungi la service cred ca cel mai bine ar fi sa vezi daca curatarea clapetei de acceleratie face ceva. Altfel vei plati si pentru curatarea clapetei si pentru diagnoza. Daca o faci singur ai sanse sa scapi de ambele 🙂 Quote Share this post Link to post
Florinpredica Posted January 17, 2022 Am curatat clapeta și problema persista. Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted January 18, 2022 Dragul meu, nu ai decat sa mergi la cineva care stie parametrii functionarii la rece. Quote Share this post Link to post
Florinpredica Posted January 25, 2022 A rezolvat cineva aceasta problema? Quote Share this post Link to post
Florinpredica Posted February 23, 2022 Va salut! A schimbat cineva senzorul presiune galerie admisie și a persistat problema???? Quote Share this post Link to post
Florinpredica Posted February 26, 2022 Am înlocuit senzorii temperatura lichid racire și temperatura aer și problema persista. Quote Share this post Link to post
ches Posted February 28, 2022 Fara o diagnoza serioasa facuta de cineva care se pricepe si are chef de munca nu vei rezolva problema. Poti sa mergi la revizie auto service cum ti-am spus mai sus, dar oriunde te duci sa stai langa masina ca sa explici mecanicului cand face problema. Iar cand cineva iti zice sa schimbi o piesa, il pui sa iti arate cum a ajuns la concluzia ca este defecta... Daca dai un search pe google sau pe youtube dupa opel idle issue vei gasi multe rezultate cu foate multe probleme care pot cauza chestia asta. Ai incercat sa calci acceleratia de 2-3 ori pe loc pana aproape de capatul de cursa ca sa vezi daca mai face dupa aia? De regula este un potentiometru sau un encoder in corpul electronic care comanda clapeta de acceleratie si daca potentiometrul are contactele murdare o comanda maxim sus, maxim jos ar trebui sa il curete putin. Cum motorul este rece nu te arunca sa faci chestia asta de prea multe ori, de 2-3 ori este de ajuns ca sa iti dai seama daca problema este de unde zic eu. O problema asemanatoare era pe opelurile Astra si Vectra vechi, imi place sa cred ca lucrurile s-au mai schimbat de atunci pana la Cruze. Dupa cum vezi eu iti dau sfaturi care sunt gratis, nu te arunca sa schimbi piese dupa sfaturi pe forum fara acoperire decat in cazul in care sunt probleme super cunoscute. Problema ta nu a mai fost descrisa de nimeni pana acum... Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted February 28, 2022 eu am spus de la inceput ca e problema de amestec. cine stie sa citeasca valorile TRIM isi da seama repede despre ce e vorba. Quote Share this post Link to post
marin898 Posted June 7, 2022 On 2/28/2022 at 12:48 PM, rich1974 said: eu am spus de la inceput ca e problema de amestec. cine stie sa citeasca valorile TRIM isi da seama repede despre ce e vorba. Va salut! Am si eu aceasta problema, a rezolvat cineva ? In Slatina am fost in mai multe locuri si toata lumea este depasita...am schimbat bobina inductie,bujii ... Valori TRIM? Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted June 7, 2022 E problema de formare a amestecului, de aia face asa masina. Valorile trim sunt relevante, ca ele arata ce amestec ai. cine stie sa le citeasca, vede imediat. Cel mai probabil e senzorul map si clapeta de acceleratie. Quote Share this post Link to post
marin898 Posted June 8, 2022 On 6/7/2022 at 7:40 PM, rich1974 said: E problema de formare a amestecului, de aia face asa masina. Valorile trim sunt relevante, ca ele arata ce amestec ai. cine stie sa le citeasca, vede imediat. Cel mai probabil e senzorul map si clapeta de acceleratie. Multumesc,verific si revin cu concluzii! Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted June 9, 2022 cu placere, ar fi util sa ne tineti la curent cu rezolvarea. Quote Share this post Link to post
marin898 Posted June 17, 2022 On 6/9/2022 at 9:33 AM, rich1974 said: cu placere, ar fi util sa ne tineti la curent cu rezolvarea. On 6/7/2022 at 5:01 PM, marin898 said: Va salut! Am si eu aceasta problema, a rezolvat cineva ? In Slatina am fost in mai multe locuri si toata lumea este depasita...am schimbat bobina inductie,bujii ... Valori TRIM? Quote Share this post Link to post
marin898 Posted June 17, 2022 Lucrurile stau in felul urmator, ce am reusit sa fac pentru moment: Verificat clapeta de acceleratie,curata, ca noua; Schimbat , in urma verificarii codurilor de eroare , supapa comanda pozitie arbore cu came, partea de admisie; Nicio schimbare. Daca stie cineva: In urma schimbarii supapei care comanda pozitia arborelui cu came trebuie anulata eroarea din soft pentru ca supapa sa lucreze corect sau pur si simplu ea isi face treaba si softul anuleaza singur eroarea? Va multumesc! Urmeaza sa schimb sonda lambda ,va tin la curent! Quote Share this post Link to post
sanctos Posted April 7 Ai rezolvat problema pana la urma? Am aceleași simptome și nici eu nu i-am dat de cap. Am schimbat clapeta de accelerație, bobina, bujii. Quote Share this post Link to post
sanctos Posted April 8 On 6/17/2022 at 3:20 PM, marin898 said: Lucrurile stau in felul urmator, ce am reusit sa fac pentru moment: Verificat clapeta de acceleratie,curata, ca noua; Schimbat , in urma verificarii codurilor de eroare , supapa comanda pozitie arbore cu came, partea de admisie; Nicio schimbare. Daca stie cineva: In urma schimbarii supapei care comanda pozitia arborelui cu came trebuie anulata eroarea din soft pentru ca supapa sa lucreze corect sau pur si simplu ea isi face treaba si softul anuleaza singur eroarea? Va multumesc! Urmeaza sa schimb sonda lambda ,va tin la curent! Ai rezolvat problema pana la urma? Am aceleași simptome și nici eu nu i-am dat de cap. Am schimbat clapeta de accelerație, bobina, bujii. Quote Share this post Link to post
alupaun Posted April 9 Salut, dupa ce am schimbat termostat ,capac culbutori, bujii in service nu s-a schimbat nimic. Cei de la reprezentanta sunt praf de stele ! Pâna la urmă am ramas in 3 pistoane ca la un cilindru s-au fisurat supapele. Chiulasa rectificata spape si scaune rectificate ,semeringuri noi la supape si axele cu came ,distributie schimbată , ulei ! Total 4300 ron. PROBLEMA E SIMPLA . REGLEAZA TACHETI NU AU REGLAJ AUTOMAT HIDRAULIC. ASA AU SPUS CEI DIN SERVICELE CARE AU FACUT-O. Merge mai bine ca noua acum. Quote Share this post Link to post
rich1974 Posted April 10 eu stiam ca singurul motor cu tacheti reglabili e ala de la aveo de 1150. Quote Share this post Link to post
sanctos Posted April 10 23 hours ago, alupaun said: Salut, dupa ce am schimbat termostat ,capac culbutori, bujii in service nu s-a schimbat nimic. Cei de la reprezentanta sunt praf de stele ! Pâna la urmă am ramas in 3 pistoane ca la un cilindru s-au fisurat supapele. Chiulasa rectificata spape si scaune rectificate ,semeringuri noi la supape si axele cu came ,distributie schimbată , ulei ! Total 4300 ron. PROBLEMA E SIMPLA . REGLEAZA TACHETI NU AU REGLAJ AUTOMAT HIDRAULIC. ASA AU SPUS CEI DIN SERVICELE CARE AU FACUT-O. Merge mai bine ca noua acum. Am reglat cachetii de 2 ori in decurs de 2 ani. Dar degeaba. La mine problema e mai veche si din cauza ei stau cu masina de 3 ani mai mult in parcare. Acum cativa ani, am mai găsit pe un forum pe cineva cu problema asta și zicea ca tot o rectificare de supape a rezolvat problema. Masina era tot cu GPL ca și a mea. Probabil voi merge la mecanic sa cer aceste lucruri. Quote Share this post Link to post
Salex Posted April 10 Test de compresie, facut cum trebuie, ar fi un prim pas inainte de o interventie mare. Facut cum trebuie: facut "la mana", lent, intai fara ulei in cilindri, apoi cu ulei in cilindri. Test de compresie cu "dat la cheie" ... asta stie sa faca orice mecanic la care, apoi, urmeaza recomandarea de a schimba motorul ... sau chiar masina ! In functie de pozitia pistonului si corelatii (din test "uscat" si test "umed") un mecanic adevarat poate confirma destul de bine suspiciunea de probleme la supape FARA a demonta chiulasa Quote Share this post Link to post
sanctos Posted April 10 2 minutes ago, Salex said: Test de compresie, facut cum trebuie, ar fi un prim pas inainte de o interventie mare. Facut cum trebuie: facut "la mana", lent, intai fara ulei in cilindri, apoi cu ulei in cilindri. Test de compresie cu "dat la cheie" ... asta stie sa faca orice mecanic la care, apoi, urmeaza recomandarea de a schimba motorul ... sau chiar masina ! In functie de pozitia pistonului si corelatii (din test "uscat" si test "umed") un mecanic adevarat poate confirma destul de bine suspiciunea de probleme la supape FARA a demonta chiulasa Din păcatem, in Timisoara, nu am găsit un mecanic sa facă testul de compresie asa cum spui. L-am făcut la reprezentanta unde l-au făcut cu motorul cald și iesit bine. Mi-au sugerat sa schimb bobina. La alt service acelasi lucru doar ca s-a schimbat senzor de temperatura și clapeta de accelerație în cele din urma. Al 3-lea service mi-a reglat culbutorii (care mai fuseseră reglati) Quote Share this post Link to post