Jump to content
 

Sign in to follow this  
mirceajo

Daewoo Evanda 2.0 At

Recommended Posts

Salutare,

Un mic update pe final de 2020 si cateva proiecte finalizate:

Incepem cu cedarea vasului de expansiune (a cedat teava traseului spre radiator) - 105 lei OEM la Radacini (stiu, noroc 🙂 )
125417702_285511492815320_8976097855157686346_n.thumb.jpg.2e3e528573c8a98b50115b62fa6b5579.jpg

Proiect 1: Incalzire bancheta spate.
Am folosit un kit oem dacia/renault (il aveam de mult)
1.thumb.jpg.167af307080bf15407c7e912d9072c42.jpg2.thumb.jpg.15e45ccb1d44b0a66290ce3c6024bf29.jpg3.thumb.jpg.b58ce635e892c20a880f90f5f2f73cc0.jpg4.thumb.jpg.d8159b208df1fd6f38799448788f8fbb.jpg5.thumb.jpg.b2b4bf8bb84f3c4c1c1c8c76f9ddd82e.jpg6.thumb.jpg.e6a6b2ab5b72cb6b4d7ec1cf87fa97f0.jpg7.thumb.jpg.21e5d5cb99bd36316b290162a4abd3d4.jpg8.thumb.jpg.b48a0422414a3854851f028eeb856bf1.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Proiectul 2: inclocuirea parbrizului - al meu avea crapatura de fo 2/3 ani si am avut rabdare pana am gasit unul OEM de Chevrolet Evanda care in plus senzor de ploaie si incalzire pe banda neagra de jos unde stau stergatoarele. In acest moment am legat doar incalzirea (am reprodus schema oem cu un releu si inlocuit butonul vechi cu cel de chevrolet care are si inscriptia parbrizului).

De mentionat faptul ca era parbrizul original al masinii din 2003 🙂 si multumiri speciale lui Lucian (cel care se uita urat la mine si detinator de Evanda)

P.S. chederul a iesit intreg si a fost refolosit.
P.S.2 Pentru senzor, inca ma mai gandesc daca sa-l fac sau nu, dar oricum trebuie o colaborare cu @DjDark pentru acest proiect.

1.thumb.jpg.cdc00e06f0067b9b32e5456a33034883.jpg2.thumb.jpg.bba442be45606988761f58bdfe18845c.jpg3.thumb.jpg.0654b10f83006ee74eda3e16249d0a66.jpg4.thumb.jpg.152993ec3bfa13081b8e926ede99655d.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Proiectul 3: Montarea vas lichid parbriz de Epica - se pare ca Epica are senzor nivel lichid parbriz, iar Evanda nu.. Ca o mica istorie, Magnusul avea aceasta echipare standard, dar se pare ca la Evanda au redus costurile, daaaar aveam preechipare de la bec in instalatie, pana la o mufa (ve-ti vedea in poze).
Eu doar a trebuie sa cumpar un vas cu senzor si mufa, tras 2 fire (unul la masa iar celalalt la mufa unde aveam deja preechiparea si voila)
1.thumb.jpg.0adda382db13333a424bab1f96fc43f8.jpg2.thumb.jpg.c0cf6c20dbd60af4da475efabd4908c0.jpg3.thumb.jpg.80d46d34109a786743c967c9ed1f043b.jpg4.thumb.jpg.7ba646fc88385cde1e47ec11c2b8cfd0.jpg5.thumb.jpg.e4864116121dc4fcfa93c8e53460801b.jpg6.thumb.jpg.63b185125157fd9eca0a43411f1424d7.jpg7.thumb.jpg.0513f98f21126c1a4f6588dc46ba9054.jpg8.thumb.jpg.cfab26a239eb9666fd9472fdaafd1903.jpg9.thumb.jpg.c208fa32baa240998217448b98b7878c.jpg

Edited by mirceajo
pus poze
  • Like 4

Share this post


Link to post

Si ultima interventie pana in revelion.. etrier spate stanga gripat.
Cu toate ca am upgrade a sistemul de franare de Epica (discuri, etrieri, pompa frana si abs) pe spate am schimbat doar portetrierul, etrierul fiind acelasi, in concluzie nu am umblat nicioadata la ei pana acum. 
Ideea este ca pana acum cand am tot pus placute si impingeam pistonasul intra fara probleme. Aparent problema era cand trebuia sa iasa (garnitura antipraf era iesit un pic si a ruginit inelul de metal de sub ganitura si nu permitea pistonului sa iasa, dar pistonul este ok, fara rugina). Am curatat etrierul si pus garnitura corect iar bonus am desfacut si curatat ceilalati etrieri for siguranta (ca tot era masina pe elevator) aerisit franele, inlocuit placutele spate si gata.

P.S. se vede in poze cu sa inrosit discul iar placutele (puse noi in august) s-au macinat.
 
Daca tot am prins masina pe elevator am schimbat si bucsa dreapta de la bascula (pe care nu am apucat sa o schimba in august pe motiv de oboseala si nu a vrut sa iasa) + pivotul de pe stanga (pentru ca am schimbat dreapta de nevoie si imi place sa fie pereche)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Edited by mirceajo
poze
  • Like 2

Share this post


Link to post

Cateva poze cu Eva si la final cu sora ei:
127539945_456381905760708_2428461937876170375_n.thumb.jpg.dd1fc59044d55426d730fd844ffc7092.jpg122904413_654743242076121_6311253064342941755_n.thumb.jpg.976840bbbd8a0b24a7ddedcfe88ac256.jpg122894642_825857924830899_6270414718411539534_n.thumb.jpg.1813300a5e136877239c2c5321a49b66.jpg140439949_459921001684632_1737819219596240471_n.thumb.jpg.4f0620169d0a8d6647318f314922541a.jpg128066228_425853455093436_7327979574828293035_n.thumb.jpg.37d98f79dee41477b52333a388d0ddd9.jpg130587791_383551356237207_1421515129357189691_n.thumb.jpg.d700b9de674f51330cb44b2a525f6976.jpg

Si prima poza pe anul asta, spalata la -8 grade:
139431423_2750034925308825_1488045026541303791_n.thumb.jpg.8dc0b5f1bb69d03067052cc5bd25b12d.jpg

P.S. Masina asta nu a probleme cu inghetat de broaste sau altele 🙂

Edited by mirceajo
  • Like 4

Share this post


Link to post

Arata foarte fain masina, felicitari!

Cu etrierii am tras si eu la Epica pana cand am invatat ca e bine sa cureti cu grija garnitura anti-praf si etrierul in zona aia cu o periuta de dinti inmuiata in apa cu sapun cand schimbi placutele. Bineinteles sa faci asta inainte sa impingi pistonasul. Un alt sfat bun primit de la mecanic a fost sa nu las placutele pana ajung la 2-3mm carne pentru ca atunci se intinde mult garnitura antipraf si intra mizerie la garnitura cu secriune patrata.

Cumpara din timp un set de garnituri si niste pistonase (merg foarte bine si aftermarket) pentru ca este posibil ca problema sa revina. La mine curatarea pistonaselor pe spate fara schimbarea garnitulor a tinut fix 2 saptamani 😞 . Dupa ce am schimbat tot si am aplicat cele 2 chestii scrise mai sus nu am mai avut niciodata nici o problema.

Edit: Si chestia e f parsiva, masina are putere sa traga si nu o simteam infranata. Numai la mana simteam ca sunt prea calde.

Edited by ches

Share this post


Link to post
On 1/29/2021 at 3:51 PM, ches said:

Arata foarte fain masina, felicitari!

Cu etrierii am tras si eu la Epica pana cand am invatat ca e bine sa cureti cu grija garnitura anti-praf si etrierul in zona aia cu o periuta de dinti inmuiata in apa cu sapun cand schimbi placutele. Bineinteles sa faci asta inainte sa impingi pistonasul. Un alt sfat bun primit de la mecanic a fost sa nu las placutele pana ajung la 2-3mm carne pentru ca atunci se intinde mult garnitura antipraf si intra mizerie la garnitura cu secriune patrata.

Cumpara din timp un set de garnituri si niste pistonase (merg foarte bine si aftermarket) pentru ca este posibil ca problema sa revina. La mine curatarea pistonaselor pe spate fara schimbarea garnitulor a tinut fix 2 saptamani 😞 . Dupa ce am schimbat tot si am aplicat cele 2 chestii scrise mai sus nu am mai avut niciodata nici o problema.

Edit: Si chestia e f parsiva, masina are putere sa traga si nu o simteam infranata. Numai la mana simteam ca sunt prea calde.

Multumesc pentru aprecieri 🙂 

Eu cam la 2 ani desfac etrieri si ii curat (de obicei).
Placutele cand ajung la jumate le cam schimb 🙂
Cat despre garnituri aftermarket.. nu prea ne-am inteles, am mers tot pe alea oem ale masinii, pentru ca pot fi refolosite daca nu sunt rupte.

P.S. Poate mai ajungi joi 🙂

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...