Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Robert, este indicat sa treci de 2000 rpm iar acceleratiile sa le faci de la aceasta turatie.

Razv, n-ai inteles. M-am referit strict la acest motor, RA 420SOHC, nu la orice diesel, pentru ca eu asta am sub capota. Motorul acesta are posibilitati de tuning, practic puterea lui constructiva in varianta Euro 3 fiind de 170 CP. Apoi, motorul asta, cu turbina cu geometrie variabila, este montat pe Epica si Captiva, unde are o putere de 150 CP. Crezi ca este greu sa montezi o turbina si un intercooler de epica/captiva, pe lacetti? Scump poate, piesele costand peste 2500 euro, dar greu sau imposibil nu. Apoi, prin remapare, mai ii adauci 30-35 CP. Unde iesi? La un motor de 2.0, 180-185 CP, 320-350 nm cuplu. Montat pe o caroserie de 1350 kg. E suficient, ce zici? Cine face asa ceva, treaba lui, lucurul este posibil fara prea mari modificari, asta am vrut sa zic. Eu unul, am spus, o sa ma multumesc cu un chiptuning, facut doar pentru a cobora turatia de cuplu maxim, lucru benefic in oras, intrucat iti permite sa mergi mai comod, la turatii mai joase/in trepte mai mari. Ai inteles?

 

sunt mai multe ,dar nu scrie pe spatele lor ,ai putea sa treci lucrul asta la minus .

 

nu mi-am dat cu parerea in privinta tuningului ,dar am sa ma interesez vis a vis de ce a postat mircea ,treaba cu softu.

sper sa aibe dreptate .

 

daca pe modelele lacetti sunt motoare turbo diesel nu ar trebuii sa specifice in titulatura motorului termenul de TD.?la mine nu o gasesc .

Dieselul se evidentiaza de benzinare prin diametrul tevii de esapament. In plus, razv, n-ai sa vezi fum dupa un lacetti diesel, asa ca te uiti degeaba. Si nu e prima marca la care nu se pune motorizarea pe spate, chiar nu vad de ce ar fi asta un minus. Nici Jaguar nu are motorizarea pe capota, e o chestie de gusturi.. Eu am incercat chiar extrema acceleratiei la blana de la aproximativ 1000 rpm in treapta 4, motorul a protestat prin tremurat, dar n-a dat fum in spate.

Scrie pe capacul motorului: tdci - Turbo Diesel Commonrail Injection.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Unde iesi? La un motor de 2.0, 180-185 CP, 320-350 nm cuplu. Montat pe o caroserie de 1350 kg. E suficient, ce zici? Cine face asa ceva, treaba lui, lucurul este posibil fara prea mari modificari, asta am vrut sa zic.

La nivelul acela de putere oaresce modificari la franele stock se cam impun ca masura de prevedere...

Share this post


Link to post

Are frane destul de bune ,o investitie in frane ,care sunt destul de scumpe ,nu cred ca isi au rostul .

poate o schimbare a tamburilor mai des ,sau tamburi mai buni .ce zici?

Share this post


Link to post

Sunt bune, dar discurile au diametrul cam mic. Vorbesti probabil de discuri cand zici tamburi...

Ia sa schimbi cauciucurile cu unele mai bune sa vezi daca atunci nu ti-ai dori sa fie mai ferme franele, ca nu mai intra ABS-ul asa devreme.

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

Ma refer strict chevy lacetti 4 usi ,tamburii sunt suficient de mari (prin tuning se pot schimba ,tamburi placute etc ,dar probabil ca se vor modifica si suspensile )

la mine cel putin abs se comporta exemplar,rareori intra in functiune si doar atunci cand trebuie .

 

operatia de tuning motor nu presupune ,neaparat si tuning frane.

Share this post


Link to post

Dar cam ce diametru au tamburii tai pe fata?

Share this post


Link to post

Nu i-am masurat ,dar sunt proportionali cu balonul .+sunt aerisite

si nu stiu de ce ar conta doar cei de pe fata ...spatele ce are?

Share this post


Link to post

Care balon? Cum adica tamburii sunt proportionali cu balonul?

Share this post


Link to post

janta , roata

mi se pare un pic cam ilogic sa pui tamburi cu un diametru inferior ,tre sa pastreze anumite proporti.

tamburi mai mari ,care sunt disproportionati se pun la tuning .

am un preten cu o ibitza tunata de la a la z .tamburii pe fata sunt cam la acelasi diametru cu partea superioara a jantei.aproape dublu decat cei din fabrica +ca sunt si ptr imagine ,da f f f bine.

Share this post


Link to post

@ROBERT_DAGALITA Explica-mi si mie. Pana la urma vorbesti de tamburi sau de discuri?

Share this post


Link to post

Tamburi pe fata nu am mai vazut de la fiat 600 de prin 60...dar daca tu zici... :mrgreen:

 

operatia de tuning motor nu presupune ,neaparat si tuning frane.

 

 

Nu. Este suficient sa ii pui o codita de rechin si gata tuningu'

 

Unde mai pui, creste aerodinamicitatea, implicit puterea motorului si ajuta si "tamburii" fata sa franeze mai bine.

 

Deci...pune-ti o codita de rechin si gata tuningu'

Share this post


Link to post

ar trebuii sa-i inveti si pe cei de la auto klass services,ei,mecanicii, folosesc termenul tamburii= disc frana(partea fixa de care sunt prinse prezoanele)de cand conduc ,de vreo 6 ani ,numai cu ei am avut de lucru .mecanici f buni ,dar cam din topor . saptamanal sambata si duminica stau vreo 4 - 5 ore pe acolo .mai ales ca sunt multi cu masini de sub 15ooo euro care vor imbunatatiri pe la ele.

+ ca la cate denumiri are discul ala de care sunt prinse prezoanele si pe care actioneaza placutele ,nu stiu cand ne vom intelege toti ,forumistii.

Share this post


Link to post

TAMB'UR1 ~e n. 1) Piesă în formă de cilindru gol, cu diverse întrebuinţări în tehnică; tobă

 

Se pare ca mecanicii folosesc termenii aiurea. Cred ca se face diferenta foarte clara intre frana cu tambur si cea cu disc. Degeaba sunt mecanici buni, daca tu achizitionezi din magazin un tambur pentru frana din fata cand ar trbui sa cumperi un disc de frana. Oare cine s-ar plimba de doua ori la magazin si ar cadea de papagal? ;)

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post

nu stiu ce numesti tu ,codita de rechin .

ialomitenii spun coada de rechin la o chestie de plastic atasata pe capota la cielo ,espero ,nova si logan ...un kitch. cat despre ,,franat mai bine,, as fi foarte curios sa aflu in cve unitate de masura se masoara frana . si pe ce criterii te bazezi can spui ca,, va frana mai bine ,,. frate... frane sa aibe ...si abs ...

 

m-am uitat la mine pe capacul motorului .

 

scrie asa TCDI 16 V

CE CREZI CA INSEAMNA .

 

 

de mentionat ,in cartea tehnica nu scrie nimic asa ca ...

Share this post


Link to post

Robert vezi ca este codita de rechin si pe bmw-uri si nu sunt chiar kitchuri :P

Tcdi=turbo commonrail diesel injection,daca gresesc sa ma corecteze Mircea sau altcineva

Share this post


Link to post

atunci cand incerci sa copiezi un accesoriu brand ,in cazul de fata bmw ,si le pui pe nova,solenta ,logan ...cum se cheama ?

si totul pornise de la frane ...

acelasi lucru si cu folia pe stopuri spate si decupata cu caterul. :wallbanger:

Share this post


Link to post

tolin, pai daca i-au pus omului tamburi pe fata in loc de discuri nu e o problema tehnica? =))

Share this post


Link to post
Ma refer strict chevy lacetti 4 usi ,tamburii sunt suficient de mari (prin tuning se pot schimba ,tamburi placute etc ,dar probabil ca se vor modifica si suspensile )

la mine cel putin abs se comporta exemplar,rareori intra in functiune si doar atunci cand trebuie .

operatia de tuning motor nu presupune ,neaparat si tuning frane.

Asa-i, exista intotdeauna un stalp sau un gard in care sa te opresti! Lacetti nu are tamburi ci frana pe discuri ventilate pe fata si pline pe spate.

 

 

m-am uitat la mine pe capacul motorului .

 

scrie asa TCDI 16 V

CE CREZI CA INSEAMNA .

de mentionat ,in cartea tehnica nu scrie nimic asa ca ...

Tu nu citesti? Ti-am raspuns:

Scrie pe capacul motorului: tdci - Turbo Diesel Commonrail Injection.

Ti-am atras atentia pe paginile anterioare sa nu mai citezi mesajul anterior si sa folosesti majuscula la inceput de fraza/propozitie.

La nivelul acela de putere oaresce modificari la franele stock se cam impun ca masura de prevedere...

 

OBLIGATORIU! Si la 150 CP se impun astfel de modificari. Exista un kit de frane de la Brembo pentru lacetti, care contine discuri si etrieri majorati cu 10 mm, dublu-ventilate pe fata si simplu-ventilate pe spate, placute mai mari si etrieri asemenea. Din pacate, am impresia ca se potrivesc doar pe jante de 17" :( n-am apucat sa ma interesez exact.

Share this post


Link to post

Simpatic Robert :drinkers:

Share this post


Link to post

@ROBERT_DAGALITA & toroboro > Era nevoie sa-ti faci un cont clona pentru a te autosustine ? Citeste Regulamentul inainte de a mai posta, altfel o sa ai sansa sa nu mai postezi pe aici.

Share this post


Link to post

Care cont clona se pedepseste cu suspend si cont inchis.

Share this post


Link to post
...

Regret in schimb ca nu am luat masina cu cutie automata, luandu-ma dupa dealeri care sustineau sus si tare ca este aceiasi automata de pe benzinar, in 4 trepte, de fapt cutia automata de pe lacetti diesel fiind cu totul alta cutie, in 5 trepte ...

 

Salut ! Esti sigur ?

Chiar acum ma interesez de un Lacetti SW. Daca dieselul are 5 viteze pe automata pare mai interesant.

 

...

 

A ! Gata ! Ai dreptate. Am gasit fisa tehnica oficiala de pe site-ul oficial al GM europe:

http://media.gm.com/eur/chevrolet/en/downl...ra_wagon_en.pdf

Edited by scaevola

Share this post


Link to post
Da.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...