Jump to content
Sign in to follow this  
bungureanu

Cadere Brusca De Turatie-Intreruperi

Recommended Posts

Daca aprinzi farurile cu motorul turat si apoi il lasi la relanti tot moare?

Share this post


Link to post

Da, uneori asa de intampla...se intampla asta si in situatia cand accelerez si revine turatia la relanti, in loc sa se stabilizeze la 900, se opreste... oare ce e ?

Share this post


Link to post

Incearca sa faci ce ti-a zis mircea mai sus apoi daca nu isi revine mergi la service pentru a pune scanerul pe ea.

Share this post


Link to post
Incearca sa faci ce ti-a zis mircea mai sus apoi daca nu isi revine mergi la service pentru a pune scanerul pe ea.

 

Salut ovi!

am fost la mecanic cu masina. I-am verificat masele, aveam cateva fire la panoul de sigurante care cica " dadeau la masa ". Acum masina si-a revenit, nu se mai intrerupe motorul la conectarea consumatorilor electrici.

Mi-a ramas acum o alta chestie ciudata s-o rezolv care pare destul de complicata. La pornirea la rece , repet NUMAI LA RECE, motorul porneste in 4, pune turatia la 1500, si dupa cateva secunde cade in 3...daca o turez la 2000 si o tin asa 2-3 minute dispare.. daca nu o turez deloc, uneori se opreste.

Ieri i-am schimbat si bujiile, si fisele si vazand ca nu dispare povestea asta am facut cateva incercari cu mecanicul meu si anume : in plina balbaiala in 3 a motorului, i-am scos comanda electrica de la injectoare ( una cate una ) ca sa constat ca la injectorul 1 ( cel mai din dreapta ) , atunci cand ii scot comanda, turatia nu se inrautatateste mai tare decat mergea in 3...o pun la loc, ramane la fel in 3... daca incalzesc motorul si ajung la 80-90 grade..isi revine si merge in 4. Injectoarele sunt noi, le-am schimbat pe toate acum 20Kkm...chiar nu m ai stiu ce sa-i fac.

Am schimbat ordinea injectoarelor intre ele la rampa crezand ca injectorul 1 e cel "impushkat" si..., la pornirea la rece acelasi lucru se intampla...porneste in 4 , cade in 3 , iar dupa ce se incalzeste se stabilizeaza turatia in 4... La injectorul 1 cat timp e rece motorul , chiar daca am schimbat injectoarele in ele, comanda lui electrica daca o scot ( firul ) nu inrautaseste cu nimic mersul in 3 ... deci se pare ca la rece, am o problema cu comanda acestui minunat injector 1. ai idee ce poate sa fie ?.

Share this post


Link to post

Verifica daca ai tensiune la mufa acelui injector cand merge in 3.

Incearca sa inversezi si bujia de pe acel cilindru cu alta sa vezi daca tot asa face.

Share this post


Link to post

Salutari la toata lumea! Daca s-a mai discutat problema mea va rog sa ma scuzati si sa imi dati un link la discutie.

Aseara stand de vorba cu un prieten care are tot Cielo, am experimentat urmatoarea chestie.Cu motorul pornit, lasat sa mearga la relanti, am apasat butonul de dezaburire a lunetei, moment in care motorul nu a mai mers rotund.Dupa oprirea dezaburirii isi revenea la normal. Este normal ce se intampla?care ar putea fi cauzele?

Multumesc.

Share this post


Link to post

Curatare iac,reset la ecm si initializare iac.

Reglaj potentiometru CO daca este model mai vechi.

Share this post


Link to post

Ovi, cat ar trebui sa fie tensiunea in mod normal ?

Share this post


Link to post

Verificarea tensiunii se face cu o lampa de control.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am avut o probema asemanatoare legat de pierderi de putere, tremurat motor la turatii mici, turatie variabila.

Dupa o verificare amanuntita a fiselor si a bujiilor, am descoperit bujia numarul 4 foarte afumata, aproape neagra.

Inlocuit bujii, dat o tura cu masina, mergea impecabil, apoi verificat, bujia 4 la fel de neagra, parea plina de ulei. :wallbanger:

Consum de ulei are, masina cred ca a consumat 500 ml in 4000 km (143.500 la bord).

A mai avut cineva probleme de genul asta? Ce naiba mai trebuie sa mai schimb, set motor?

 

Dupa schimbarea bujiilor este necesar un reset ECM si reinitializare IAC?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Dupa schimbare fise/bujii trebuie reset ECM si initializare IAC.

Problema la tine e f posibil sa fie data de fise.

 

Bafta

Share this post


Link to post
Salut ovi!

am fost la mecanic cu masina. I-am verificat masele, aveam cateva fire la panoul de sigurante care cica " dadeau la masa ". Acum masina si-a revenit, nu se mai intrerupe motorul la conectarea consumatorilor electrici.

Mi-a ramas acum o alta chestie ciudata s-o rezolv care pare destul de complicata. La pornirea la rece , repet NUMAI LA RECE, motorul porneste in 4, pune turatia la 1500, si dupa cateva secunde cade in 3...daca o turez la 2000 si o tin asa 2-3 minute dispare.. daca nu o turez deloc, uneori se opreste.

Ieri i-am schimbat si bujiile, si fisele si vazand ca nu dispare povestea asta am facut cateva incercari cu mecanicul meu si anume : in plina balbaiala in 3 a motorului, i-am scos comanda electrica de la injectoare ( una cate una ) ca sa constat ca la injectorul 1 ( cel mai din dreapta ) , atunci cand ii scot comanda, turatia nu se inrautatateste mai tare decat mergea in 3...o pun la loc, ramane la fel in 3... daca incalzesc motorul si ajung la 80-90 grade..isi revine si merge in 4. Injectoarele sunt noi, le-am schimbat pe toate acum 20Kkm...chiar nu m ai stiu ce sa-i fac.

Am schimbat ordinea injectoarelor intre ele la rampa crezand ca injectorul 1 e cel "impushkat" si..., la pornirea la rece acelasi lucru se intampla...porneste in 4 , cade in 3 , iar dupa ce se incalzeste se stabilizeaza turatia in 4... La injectorul 1 cat timp e rece motorul , chiar daca am schimbat injectoarele in ele, comanda lui electrica daca o scot ( firul ) nu inrautaseste cu nimic mersul in 3 ... deci se pare ca la rece, am o problema cu comanda acestui minunat injector 1. ai idee ce poate sa fie ?.

Revin ...pentru ca nu am rezolvat nimik

simptomele sunt aceleasi : la pornirea cu motorul rece, masina porneste in 4, dupa cateva secunde cade in 3-2...daca nu o tin din acceleratie moare. Daca moare acum motorul nu o mai pot porni...nici macar nu mai face "exploziile" in cilindri ci invarte electromotorul in gol. Daca mai trag la cheie, porneste finally dupa multe incercari dar in 2-3...o tin accelerata, se incalzeste motorul ( acul vine la 80 celsius ) si motorul intra in 4. Dupa ce se incalzeste motorul, la repornirea la cald totul decurge normal.Am masurat tensiunea pe injectoare si se aprinde lampa de control...Chiar nu mai stiu ce sa-i fac deoarece am bujii bosch noi ( 3 electrozi ), fise noi ( tesla ) , injectoarele sunt noi ( am doar 20k Km cu ele si le-am curatat ), pompa de benzina noua, iac nou. Am incercat la un tester, la city center unde s-a strans tot service-ul sa se uite pe testerul meu ca la o faza de meci de fotbal si mi-au spus dupa multe scarpinari la ceafa : nu are nimik.

Ovi, ai un sfat ? imi poate recomanda cineva un loc de testare specializat daewoo unde sa gasesc si un profesionist? Multumesc.

Share this post


Link to post

1.Pune bujiile recomandate de constructor.

2.Cere la service reglarea avansului la aprindere.

3.Verifica sa nu fie blocat pe inchis regulatorul de presiune din rampa de injectie.

4.Fa o poza cu parametrii de pe scaneru cu motorul cald si la relanti.

Share this post


Link to post

Am o mare problema. Masina mea , un espero din anul 1997 care pana azi nu a avut nici o problema , a inceput sa nu mai stea la ralanti. Ralantiul ori oscileaza intre 500 si 1000 , simultant cu aprinderea becului de check , ori coboara atat de jos pana se opreste motorul. Mentionez ca in turatie masina merge impecabil. Am mai observat ca dimineata cu motorul rece relantiul sta destul de bine pt cateva minute.

 

Am probat IAC, senzor clapeta acceleratie, am deconectat sonda lambda , dar nici o schimbare.

 

Daca cineva are idee va rog astept un sfat. Multumesc!!!

Share this post


Link to post
1.Pune bujiile recomandate de constructor.

2.Cere la service reglarea avansului la aprindere.

3.Verifica sa nu fie blocat pe inchis regulatorul de presiune din rampa de injectie.

4.Fa o poza cu parametrii de pe scaneru cu motorul cald si la relanti.

Salut Ovi!

i-am pus bujiile la loc . am verificat regulatorul de presiune si deschide cand trebuie. Stiu ca trebuie sa merg la tester, deoarece defectul nu a disparut desi s-a atenuat o data cu incalzirea vremii.Adica nu mai cade in 2 la pornirea la rece si nu se mai ineaca. Acum mi se "taie " contactul cand e motorul cald la relanti.

Imi poate recomanda cineva un electronist bun in Bucuresti specializat Daewoo( adica unul care sa priceapa ce vede pe tester)?

apreciez mult un ajutor.

Multumesc

Share this post


Link to post

Foarte tare la service.

Imi fac dragutz programarea la service ca s-o pun pe scanner. ma duc in ziua cu pricina, si dau peste o echipa de proaspat absolventi. le spun ce are, ca-mi cade la pornirea la rece din 4 in 3 apoi se opreste, ca mi se taie contactul cu motorul cald la relanti ca...si cu ce ma aleg ?

O pun pe scanner, cika totul e normal. Imi curata iacul , il initializeaza si...imi spun ca pot sa plec. Dupa o pauza de 15 minute, da sa scoata masina pe rampa dar dupa primul sfert de cheie porneste si se opreste imediat. Jubilez :) ...si apoi incep baietii : imi demonteaza injectoarele, cika unul e dus ( noi dealtfel, le curata...la fel face..pleaca si se opreste ) imi schimba delcoul ( nou si ala dar i-am lasat sa-l schimbe cu un altul de proba )...trag de bujii si fise ( noi si alea ), curata galeria pe care e montat ansamblul de soc, dau sa schimbe si supapa de retur( schimbata si aia acum 5kkm ) ...si tot asa... am stat cu meseriasii 4 ore, si la fel face : la pornire nu pune socul orice i-ar face sau se opreste imediat ce porneste daca e rece...la care vine seful de service si le spune : ati terminat? si ...nu ca nu mai pne socul...deci..mi-au facut masina bucati, nu au inteles ce vad pe scanner si mi-au dat-o cu scuzele de rigoare si cu usoara jena de " nu stim ce are "...

Service-ul se numeste AUTONET GIULESTI...nu comentez mai mult. Poate in discoteca se misca mai bine decat pe computer pushtii care mi-au "reparat" masina. Oricum nu vreau sa-i mai vad.

deci...ma poate ajuta cineva sa-mi recomande in bucuresti un service ( diagnostic computer ) cu oamenii care-si cunosc meseria?.

Apreciez deosebit un ajutor.

Share this post


Link to post

ba da...33 RON...mai bine-i dadeam la biserica

Share this post


Link to post

Incearca sa pui bujiile recomandate de constructor.Am vazut ca ai altceva decit trebuie.

Share this post


Link to post

da...un pic cam exagerati la manopera bajetii de acolo

 

pe mine m-au taxat tare la schimbatul unuio cablu de frana de mana: cablul a costat de la ei 650 mii si montajul + curatat tamburi spate(10 minute opratiunea de curatare) pana la 1.5 mil...exagerat as spune

Share this post


Link to post

Am si eu o problema mare si rog pe cine este in masura sa ma ajute cu un sfat ceva.

Am un cielo din '96 sohc care ma exaspereaza de ceva vreme incoace.

Porneste OK, pina acum mergea impleticit(la viteza constanta) dadea in nas, dupa ce i-am schimbat fisele cu unele tesla,luleaua si bujiile cu NGK reglate la 1.0 nu am am aceasta problema. Dar la relanti ma dispera cand am A/C-ul(sau consumatori mai mari adica faza scurta cu proiectoare) pornit si anume cade turatia la un interval de 30 sec(aproximativ) pina aproape sa moara si chiar uneori moare motorul.Masurand am vazut ca nu incarca nici alternatorul si l-am reparat si pe acesta care baga acum 14v.

Am schimbat IAC si am facut initializari o gramada si nimik, face la fel.Mentionez ca relantiul sta in 900 ,iar cand pornesc consumatori scade pe la 700.

Ce poate fi ?

Share this post


Link to post

Si eu am fost la Autonet cu masina,mi-au pus-o pe tester,au reglat avansul,au desfundat injectoarele,dar masina mergea mai prost ca inainte.A trebuit sa dau eu avansul mai mare

Share this post


Link to post

@luisa_serban: Imi pare a fi tot o problema de alternator... Cu injectoarele cum stai? Mergi cu ea si pune-o pe tester si vezi ce zic si baietii de acolo!

Share this post


Link to post

luisa_serban@

Ce cod au bujiile ngk si de ce le-ai pus la distanta de 1mm?

Daca mergi la tester noteaza valorile la duarata de injectie,potentiometru CO si valoarea senzorului de depresiune MAP.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...