Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Probleme ambreiaj sau cutie de viteze

Recommended Posts

Da, inlocuire am in plan - insa dupa iarna - sa pot lucra in conditii ok la masina. Si tot cu sintetic ma gandeam - completarea e doar o solutie temporara.

 

Multumesc de sfat.

Share this post


Link to post

Si eu merg tot pe sint. 75W-90. Pentru completare (daca e vorba de 100-200ml) poti sa-i bagi si ulei de floarea soarelui :) . Lasind gluma la o parte, in situatia ta eu i-as baga cel mai ieftin ulei 80W pe care l-as gasi.

Share this post


Link to post

Nu, eu asa mi-am troznit cutia, tot completand cu diverse tipuri de ulei pana n-a mai suportat. Daca nivelul nu e scazut rau eu as astepta sa il inlocui pe tot.

 

PS. Pe unde pierde?

Share this post


Link to post

O sa incerc sa ii fac o poza - nu stiu sa spun exact pe unde - doar ca se aduna o picatura in partea de jos - nu mult, nu apuca sa faca pata in locul de parcare cum facea busonul de la ulei motor cu garnitura dusa...

Share this post


Link to post

Uita-te la simeringurile de planetara. Daca nu lasa semn pe asfalt peste noapte eu sint aproape sigur ca simeringurile sint de vina.

Share this post


Link to post

Daca nu sunt alea vezi simeringul din capacul de sus unde intra timoneria.

Share this post


Link to post

acolo sus e greu sa imi dau seama - pentru ca buba de la cielo - cu scursorile de la bidonul de servodirectie - se manifesta si la mine ...

O sa vad la planetare - sa elimin acea zona.

Si cel mai important - sa vad cat o sa "intre" pana ajunge la nivel uleiul (avand in vedere ca nu a fost completat niciodata in 12 ani - si abia iarna trecuta a inceput sa se manifeste intrarea dificila in viteze la rece - vara mergand perfect)

Share this post


Link to post

La mine dupa 10 ani a intrat 800ml.Cam mult dar asta e.

  • Like 1

Share this post


Link to post

mi/a aparut o problema azi dimineata ,cand sa plec de acasa a intrat foarte greu in viteza si m.am gandit ca e din cauza frigului dar tot drumul pana la munca vreo 12 km a intrat la fel de greu in toate vitezele,iar seara la intoarcere parca intra si mai greu.a/ti avut astfel de probleme si care ar fi rezolvarea.va multumesc

Edited by Salex
Nu mai cita aiurea mesajul anterior

Share this post


Link to post

revin si eu cu o problema...am un cielo si de cand a venit zapada face unele probleme privind ambreiajul...cand dau cheie dimineata porneste dar se smuceste un pic parca ar fi in viteza (nu era sigur in viteza), iar cand patinez vine in masina un miros de ambreiaj...la inceput am crezut ca este de cauciuc, cand vreau sa plec de pe loc mai tare nu pot pentru ca trepideaza, vitezle se schimba normal...a mai intalnit problema asta cineva?......daca da va rog sa-mi spune-ti si mie sa ma duc la mecanic sa o rezolv. Mecanicul la care ma duc nu este exclusiv daewoo si de asta va cer parerea. Va multumesc.

Edited by slasher

Share this post


Link to post

Faza cu smucitul se trage de la uleiul din cutie. E inghetat sau prea gros. Rezolvarea e schimbarea acestuia insa iarna se intampla (si la mine), acum depinde cat de tare e smucitura.

Trepidatiile la plecare sunt cauzate de ambreiaj (disc uzat neuniform sau cu ulei curs din motor/cutie pe el).Rezolvarea, alt chit de ambreiaj si simeringuri schimbate, daca este cazul.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

ms pt raspuns...cred ca este discul de ambreiaj uzat neuniform...a fost luat acu un jumate an de pe un motor cu vreo 40.000 de km.

Share this post


Link to post

Astazi fusai la tara cu masina si la dus ma dusai cam cu 60-70 totul ok,dar la intoarcere mersei cam cu 120 si nu prea mai intra deloc in nici o viteza,abia reuseam sa o bag in viteza si caraia putin daca fortam,si cand ajunsai in oras isi reveni.Mia mai facut o faza cand am fost pana in revelion cu ea la ranca,si tot cam asa facea cand urcam muntele.Deci in concluzie cand o fortez nu prea intra in viteza,ce poate sa fie placa sau discul,timonaria crd ca iese din discutie?

Share this post


Link to post

De ce iese din discutie timoneria ? Daca era placa nu cred ca isi mai revenea, ramaneai cu ea acolo, daca era discul accelerai si masina ramanea pe loc. Uleiul la cutie a fost verificat ? Oricum dupa parerea mea cel mai probabil este timoneria. Cati km are masina ?

Share this post


Link to post

Lichid de frana pt. actionarea ambreiajului mai ai in pahar? Sa nu te mai intreb daca a fost schimbat vreodata?!

Share this post


Link to post

@Andutul Era mai bine sa scrii aici despre problema. :)

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

@Andutul Era mai bine sa scrii aici despre problema. :)

 

Imi cer scuze,am vazut ca nu am incadrat topicul unde trebuie,zapacit si eu,rog un moderator sa il mute.Si acum sa raspundem la intrebari,lichidul de ambreaj este schimbat acum 6 zile cu dot3(asa scrie pe capac asa am pus) si aerisirea facuta,pierderi de lichid nu am e plin paharul.Masina are 166000 de km din care 16 mii facuti de mine,am carte de service la ea si cred ca sunt reali dar nu bag mana in foc.Am exclus timoneria pentru ca nu prea se leaga in capul de ce numai cand este fortata face asa si la rece merge ok,eu asa sa stiu ca face placa cand are un inceput de sfarsit,dar in fine de asta am postat sa ma ajutati cu sfaturi sa nu schimb ambreajul degeaba

Share this post


Link to post

Nu mai zice nimeni nimic in legatura cu problema mea?

Share this post


Link to post

Daca pedala nu se apasa mai greu decat normal probabil e pompa de ambreiaj. Fa niste teste.

Iei un prieten si il pui sa apese pe ambreiaj si observa cursa levierului in compartimentul motor. Apoi tine pedala apasata si vezi daca revine levierul singur usor inapoi. Fa mai multe pedale si vezi cum se comporta dupa cu pedala apasata.

 

Daca: levierul revine cu pedala apasata, se comporta mai bine dupa cateva pedale rapide, nu se apasa mai greu decat de obicei si nu ai pierderi de lichid vizibile pompa e defecta.

 

PS. Este si mai ieftina decat orice alta operatiune, e predispusa la defectiuni daca nu s-a schimbat lichidul niciodata, eu asta as face prima data.

Share this post


Link to post

timoeria poate fi schimbata in regim de amator? am cumparat azi timoneria un stift cu siguranta si un cui mai mare cu o tabla in capat ... ma intereseaza daca trebuie scule speciale si daca da cum se numesc sau cum arata si eventual ce trebuie sa tin cont cand demonetez montez la loc

Share this post


Link to post

E simplu de schimbat. Tot ce iti trebuie in materie de scule ar fi: un patent, surubelnita "-" (nu e obligatorie), cheie (parca) de 12 (recomand o combinata)

Share this post


Link to post

Rog un moderator sa mute topicul daca nu l-am incadrat unde trebuie.Azi din exces de zel am avut o problema.Viteza mare cand in fata mea catamai cataroiul,poc poc poc am zis ca sa rupt masina in doua.Lam tarat dupa mine sub masina vreo 10 m.Opresc 20 metri in fata dara de ulei,ma uit dedesubt curgea de la cutie.Se poate repara,mentionez ca am cautat bucatica care sa spart si nu am gasit-o.Ce se poate face in cazul meu,mai pot circula cu masina?Atasez cateva poze pentru lamuriri.

Share this post


Link to post

Nu mai circula cu masina, se va gripa cutia. Slabe sanse sa o repari, iar asta presupune facuta cutia bucatele si sudata carcasa. Orienteaza-te catre o cutie sh...

Share this post


Link to post

daca incerc sa lipesc cu poxilina,multi au facut asa nu e prea mare presiune.?

o cutie sh cam cat mar duce?

Edited by Vladutz2007

Share this post


Link to post

Nu prea are cum sa iti tina Poxilina acolo. Daca era doar carcasa cutiei, poate. La tine vad ca s-a sifonat si capacul diferentialului. Inevitabil acolo mai apar vibratii + mediul (uleiul) => sanse mici.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...