CieloGl Posted December 30, 2007 Benzina in rampa baga 2 secunde la punerea contactului sau si cand se da la automat? In ambele situatii cred , am scos teava de la alimentare de sub "carburator" sa vad daca vine benzina si n-am apucat decat sa invart contactul ca a si aruncat benzina. Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 30, 2007 Verifica daca sigur daca baga cand dai la automat.Pune furtunul din rampa intr-u bidon si da la automat. Cand pui contactul baga 2 secunde apoi se opreste si trebuie sa bage imediat cum incepi sa dai la automat pe toata perioada cat se incearca pornirea.Daca nu vine cand dai la automat atunci este senzorul de rotatie al arborelui cotit iar daca vine atunci problema ramane la aprindere si anume la bobina de aprindere sau alimentarea acesteia. Share this post Link to post
CieloGl Posted December 30, 2007 Verifica daca sigur daca baga cand dai la automat.Pune furtunul din rampa intr-u bidon si da la automat.Cand pui contactul baga 2 secunde apoi se opreste si trebuie sa bage imediat cum incepi sa dai la automat pe toata perioada cat se incearca pornirea.Daca nu vine cand dai la automat atunci este senzorul de rotatie al arborelui cotit iar daca vine atunci problema ramane la aprindere si anume la bobina de aprindere sau alimentarea acesteia. Am verificat.Da benzina in ambele situatii deci problema ramane la aprindere dar in ce consta alimentarea acesteia?Am dat mufa afara , am dat cu spray de contact , ce ar trebui sa verific in continuare pana sa ajung sa fiu convins ca de vina este bobina?Mersi mult pentru ajutor! Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 30, 2007 Nu ai pe nimeni cunoscut sa imprumuti o bobina?In momentul cand dai la automat martorii de la ulei si baterie raman aprinsi? Share this post Link to post
CieloGl Posted December 30, 2007 Nu ai pe nimeni cunoscut sa imprumuti o bobina?In momentul cand dai la automat martorii de la ulei si baterie raman aprinsi? Sa incerc sa fac rost de o bobina.In momentul in care dau la automat martorii de la ulei si baterie sunt stinsi.Dar simptomele par sa duca spre schimbarea bobinei , nu? Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 30, 2007 Nu e in regula daca se sting martorii.Cel de la ulei se stinge daca dai mult la automat dar cel de la baterie trebuie sa ramana aprins pina porneste motorul.Foarte posibil sa fie contactul.Incearca sa dai la automat de la electromotor direct si contactu lsa fie pus pe pozitia motor su martorii aprinsi. Share this post Link to post
Senna Posted January 8, 2008 Daca ar avea probleme cu contactul atunci n-ar mai merge pompa de benzina cand da la automat caci i s-ar dezactiva releul acesteia. Oare de ce ii da doar o singura scanteie? Share this post Link to post
ovi_jer Posted January 8, 2008 (edited) La cielo exista un circuit al releului pompei cu semnal de la senzorul de presiune ulei. Daca martorul de baterie se stinge in timp ce da la automat atunci contactul are probleme si bobina nu apuca sa dea decit un impuls exact cand inca mai are tensiune pe bobina si motorul incepe sa se invarta.E o chestiune specifica la contactele de cielo-espero si mai toate masinile fabricate la acea vreme adica fara relee de protectie. Edited January 8, 2008 by ovi_jer Share this post Link to post
tkd29 Posted January 13, 2008 Se pare ca am dat iar de belea..am vrut sa o pronesc in seara asta...si pauza..a avut cateva tentative sa o ia..dar degeaba sa fie de la baterie? Ieri seara am pornit-o fara probleme , azi nu. Am incercat de vre-o 4 ori pt 1 secunda a dat impresia ca vrea sa o ia.. dar nu a fost sa fie asa.. Share this post Link to post
Tommy Posted January 13, 2008 Poate gasesti pe cineva sa iti dea curent. Daca pleaca.. asta e bateria. Impinsa nu vrea? Demarorul il invarte? Share this post Link to post
tkd29 Posted January 13, 2008 (edited) De invartit invarte ..dar pt o secunda da impresia ca vrea sa o ia dar nu.. si dupa 4 incercari ia cam scazut puterea nu mai invartea ca la inceput si nu i-am mai dat. De impins nu am unde si cu cine..e zapada pe jos si sunt intr-o parcare mare.. Edited January 13, 2008 by tkd29 Share this post Link to post
madkat Posted January 14, 2008 ce se intampla cu becurile de la bord cand dai la automat? Share this post Link to post
tkd29 Posted January 14, 2008 La a 4 incercare au inceput sa cam palpaie..si sa piarda din intensitate. Share this post Link to post
madkat Posted January 14, 2008 (edited) daca de-abia la a 4-a incercare palpaie - e posibil sa nu fie bateria... la mine ieri la prima "invartire" a demarorului becurile au palit, la a doua s-au stins complet, si sigur a 3-a nu ar mai fi mers dar a pornit motorul... daca e motorul in mintile lui nu ar trebui sa apuci sa invarta de atatea ori pana sa porneasca... incearca totusi sa imprumuti o baterie cat sa scoti masina de acolo - si apoi schimba iar cu a ta si vezi... Edited January 14, 2008 by madkat Share this post Link to post
tkd29 Posted January 14, 2008 Am mai incercat azi odata si bateria si-a dat duhul , am luat curent de la un Logan :-), l-am lasat cam 5 minute pana si-a revenit si acceasi treaba a dat sa porneasca dar degeaba..nu a vrut.. Share this post Link to post
ovi_jer Posted January 14, 2008 Scoate bujiile afara pentru ca sunt pline de benzina sau incearca sa dai la automat cu pedala de accleratie apasata la maxim. Pentru cei cu probleme la pornire cauzate din baterie slaba,electromotor uzat,probleme de aprindere,pompa de benzina obosita,etc recomandarea este sa folositi la temperaturi scazute spray-uri de pornire pentru motoare pe benzina. Share this post Link to post
tkd29 Posted January 14, 2008 (edited) Am mai facut o tentativa..am mai incercat inca o data sa iau curent ..fara nici o speranta si atunci am zis sa o trag sa vad daca porneste...nici o sansa , am incercat de mai multe ori..in 1-a, a 2-a , degeaba, am verificat sa vad daca vine benzina in rampa..acolo vine, acum cateva zile am din cauza ca nu mergea cum trebuie am vrut sa vad daca am scanteie la bujii , era ok si acolo.. capacul la delcou nu are mai mult de 10.000 km, luleaua este aproape noua...de draq sa mai verific? Edited January 14, 2008 by tkd29 Share this post Link to post
scorpion Posted January 14, 2008 Contactul electric de pe coloana directie a fost schimbat vreodata ? Share this post Link to post
tkd29 Posted January 14, 2008 Nu are nici o legatura cu contactul din moment ce invarte electromotorul, sa fie de la bujii? Share this post Link to post
bella Posted January 14, 2008 Scoate bujiile si vezi daca sunt umede/negre. Share this post Link to post
madkat Posted January 14, 2008 acum vreo 2 ani un amic cu un cielo automat l-a lasat nepornit vreo luna de zile (masina avea vreo 100k km) cand a vrut sa il porneasca, nimic, simptome ca ale tale, verificarile le-am facut pe aceleasi pe care le-ai facut si tu si nimic... atunci un alt amic care lucrase o vreme la dealer daewoo mi-a "recomandat" sa bat usor in fiecare injector (cu o coada de ciocan etc) - am facut asa si la cheia urmatoare a pornit si mers f ok... stiu ca e metoda ciobaneasca - el o justifica ca pe o "degripare" a unor injectoare deja bine imbacsite... Share this post Link to post
tkd29 Posted January 14, 2008 Sa vad maine dimineata , acum am luat bateria in casa sa o incarc ca si-a dat duhul..dar daca nu a pornit trasa..cred ca degeba incerc maine sa o pornesc. Share this post Link to post
bella Posted January 14, 2008 Daca ai o lanterna si cheie ia si bujiile in casa sa fi sigur maine ca nu e de la ele. Share this post Link to post