Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Aha ok !

 

Ca sa schimb senzorul trebuie sa scot scaunele din fata sau cum fac ?

 

Multumesc !

Share this post


Link to post

Vezi cum e prins de scaun. Daca merge desfacut fara sa dai jos scaunul sau nu. Firul il gasesti bagand mana sub scaun, are o mufa.

Share this post


Link to post

Buna seara am o problema cu marsarier ul de obicei cand bag in marsarier se apronde avaria de la sistepul de alarma este aceasta dar acum cateva zile a inceput sa aiba momente in care nu mergea marsarier iar de 2 zile nu mai merge deloc nu stiu ce ar purea fi am inteles ca ar mai fi uncontact in cutia de viteze dar mai bine intreb sigurantele sunt toate bune dar nu imi dau seama c ar putea fi am avut la un moment dat probleme atunci, cand dadeam in marsarier aveam becul de la baterie aprins era un fir de la stopul dreapta jumatate desprins si se atingea pe acolo a fost rezolvat dar acum de o saptamana au inceput figurile, iar acuma nu mai merge

 

 

Un sfat ce ar fi de facut cumparat mecanismu din cutie in valoare de 18 Ron si schimbat in service

 

Sau exista alta varianta??

Share this post


Link to post

impinge mai tare de schimbator in fata

si la mine nu se aprindeau stopurile pe marsalier cand erau gerurile alea afara si am obs ca daca impingeam mai bine de schimbator se aprindeau

in rest nu ma pricep

 

impinge mai tare de schimbator in fata<br>si la mine nu se aprindeau stopurile pe marsalier cand erau gerurile alea afara si am obs ca daca impingeam mai bine de schimbator se aprindeau<br>in rest nu ma pricep

Share this post


Link to post

am impins dar nimic azi au fost 16 grade si tot nimic daca las masina peste noapte intro pozitie ori cu fata ori cu spatele ridicat aproape tot timpul merge vo 5 6 min dupa aceea nimic.

 

 

Am inteles ca s-ar putea remedia problema daca am o groapa si deschid cutia de viteze pe dedesupt, iar acolo in cazul in care e stricat butonul se poate schimba dupa ce desfac capacul gasesc acolo o mufa o scot si schimb butonul dar, intrebarea mea este:

 

Exista vreun risc daca imi bag nasu unde nu ma pricep(daca deschid cutia pe dedesupt)macar sa vad ce e acolo???

Share this post


Link to post

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=1140&st=440 citeste aici...mi-a explicat mie unu cum e cu sonda aia

Se gaseste in partea din fata a cutiei (spre radiator) nu trebue sa te baji sub masina. Deschizi capota, pui contactul, scoti mufa si faci contact direct la mufa, daca se aprind lampile marsalier instalatia este ok iar sonda e defecta, daca nu, verifica instalatia electrica.

Share this post


Link to post

Motorul ventilatorului principal (de la radiatorul racirii motorului) se merita a fi reparat sau doar inlocuit?Al meu a inceput sa haraie la cald(la pornire),ca si cum ar fi gripat. Am impresia ca "mananca" destul de mult curent,banuiesc intensitatea scazuta atunci pentru ca motorul da impresia ca s-ar opri.

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

da-i si tu cu un pic de WD-40 poate o mai duce...daca nu...cred ca trebuie schimbat, nu stiu cum se gaseste la piese auto...doar motorASUL sau cu tot cu ventilator

 

hai sa va intreb altceva ...ca acum nu mai merge claxonul, cred ca s-a ars...intrebarea e...am vaz in comert claxoane, care contin in pachet si un releu, trebuie pus si releul ala sau mergi pe releul existent pe masina? are cineva claxon cu compresur din ala cu trompete?

Share this post


Link to post

Din pacate e capsat, cel putin ala de pe fata radiatorului, si nu prea mai ai ce-i face.

Share this post


Link to post

Nu am gasit un topic pentru probleme ale geamurilor electrice,asa ca am postat aici (la probleme electrice).

Am observat si eu o problema la comanda geamurilor electrice.

Vorbim despre un Cielo GLE din 1997 cu comanda geamurilor pe usi.Problema este ca nu mai pot inchide geamul din dreapta fata din butonul lui de pe usa soferului.Se deschide perfect,dar nici macar nu da semne ca ar incerca sa se inchida.In schimb,de pe usa din dreapta,executa ambele comenzi (inchidere/deschidere).Ce ar putea fi?

Edited by te_pupa_tata2000

Share this post


Link to post

Butonul din consola de la sofer, contact imperfect pe inchidere la buton sau cablaj defect.

Share this post


Link to post

S-a rezolvat problema.Era vorba de putina oxidare unde se prinde cablul de panoul de comanda al geamului.Totul s-a rezolvat cu un spray degripant care a inlaturat acea oxidare.

Share this post


Link to post

Salut! Un prieten de-al meu are urmatoarea problema la Cielo - daca tine 2-3 minute faza lunga aprinsa, i se arde siguranta. Ce poate fi?

Share this post


Link to post

Becuri de wataj mai mare sau siguranta prea mica.

Share this post


Link to post

Am si eu nevoie de niste sfaturi va rog... Aveti idee unde ajunge cablu de + permanent de la contactul electric de pornire motor ? Si cam acelasi lucru si pentru cablu de plus pe contact ( rosu-alb ). Problema este ca se incing destul de tare... Am incercat sa rezolv ceva, am schimbat papucii cablurilor in ideea ca o sa faca contact mai bine si nu se mai incalzesc(a avut efect, nu se mai incalzesc asa tare dar parca totusi se incalzesc destul de mult) si iar mi-a ars contactul electric14000000.gif . Acum am pus alt contact electric GM original, celalalt era de connex cred.

Multumesc.

 

 

Share this post


Link to post

Nu stie nimeni sa ma lamureasca si pe mine unde ajung cablurile respective ? Vreau sa verific conexiunile acolo...

  • Like 1

Share this post


Link to post

nu stiu daca am postat bine .

am si eu o mica problema: mi-a schimbat un mecanic garnitura de chiuloasa si nu stiu ce naiba nu a conectat sau ce naiba a facut ca nu imi mai merge instalatia gpl si casetofonu.

are careva vre-o idee?

Share this post


Link to post

Salut ! am o problema cu bordul , adica cu acul de la temperatura uraca pana la 90*C iar apoi coboara usor, usor ... problema asta o am din iarna , termostatul nu e defect , asta iarna aveam caldura pe saturate iar acul de la temperatura statea jos !

Vreau sa stiu ce trebuie sa fac ? Pot schimba numai acul de la temperatura sau trebuie sa schimb tot bordul ?

Share this post


Link to post

Contact imperfect, s-a mai discutat.

Se poate schimba doar ceasul separat, insa nu cred ca e cazul.

Share this post


Link to post

Contact imperfect, s-a mai discutat.

Se poate schimba doar ceasul separat, insa nu cred ca e cazul.

 

Ceasul se gaseste separat la magazin ? daca da la ce pret ?

Share this post


Link to post

Buna seara tuturor,

Exact aceeasi problema ca la userul raz_sor cu punerea contactului si arderea sigurantei de pe circuitul pompei, pentru Cielo 1996 cu GPL.

 

Siguranta se arde in mers la 5-6 minute dupa pornire, si motorul incepe sa mearga turat ca la 3000 de ture, inclusiv la relanti.

 

Am scos releul, am inlocuit siguranta de 30 A si porneste pe GPL din prima.

 

Suplimentar, acum se aprinde sau clipeste becul rosu de ulei.

 

Uleiul era pe joja la minim, am mai pus 0.5 L. Acum clipeste intermitent becul rosu de ulei :)

 

Am cautat sub mocheta de la scaunul soferului si am gasit un fir galben care merge spre pompa de benzina, intrerupt la jumatate ( fusese izolat cu scoci de o continuare, dar continuarea lipseste ).

 

Din cablajul podea ( linga punerea la masa 6 din schema din manualul de service ) iese un papuc cu 2 fire care nu este continuat nicaieri.

 

Ce fac mai departe , va rog?

 

 

Scoate releul pompei de benzina din soclu si vezi daca porneste sau se mai arde siguranta.

 

Buna ziua ,

 

Posesor Cielo 1996 . Nu mai pot porni pentru ca in momentul cand pun contactul imi arde siguranta de pe ciruitul pompei . In localitatea unde locuiesc nu exista un service specializat asa ca nu stiu cum pot diagnostica defectul . A mai patit cineva asa ceva ?

Multumesc !

Share this post


Link to post

Ma gandesc la doua posibilitati: ori ai un scurt pe undeva, ori e blocata pompa de benzina.Alimenteaza pompa cu un fir direct de pe baterie, daca merge inseamna ca ai un scurt si trebuie verificat cablajul pompei.Eventual pe firul cu care alimentezi pompa pe direct intercalezi o siguranta de aceeasi putere ca cea din tabloul electric conectata cu doi papuci si vezi daca se arde si aia.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Din pacate ajung sa scriu si eu pe acest topic...

 

De cateva zile imi face probleme semnalizarea - adica: din maneta ori "clipeste" de 2 ori apoi se inchide, ori nu reactioneaza deloc. Alteori merge perfect. In momentele cand nu reactioneaza deloc nici avariile nu merg. Isi revine "de la sine" ... dupa cateva incercari.

 

Ma gandesc ca a mai patit cineva si poate sa ma indrume spre piesa cu cele mai mari sanse sa fie defecta: maneta, releu sau buton de avarii (avand in vedere ca prin butonul de avarii trece semnalul si stg-dr)

 

multumesc

Share this post


Link to post

Primul drum fa-l inspre releu. Desfa releul si curata-i "pastilele" cu niste smirghel. Eu am facut asta o data si inca merg pe releul original al masinii ;)

 

Grija sa nu-i deformezi arculetele alea mici de la bobina.

 

Asta daca nu cumva ti-ai pus releu electronic ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Asta era si primul meu gand - mai ales ca am releul original al masinii. Ma buccura ce imi spui insa - ca se poate demonta - mi-era teama ca e d-ala capsulat.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...