Jump to content
Sign in to follow this  
sprite

Becuri H4 Philips Vision Plus pe Tico/Matiz

Recommended Posts

Pozitiile Philips Blue Vision fac lumina albastra sau tot alba ca si becurile? Se decoloreaza in timp cumva ca alea de 2 lei? ?Are cineva montate sau bag pe led?

LE: Am gasit raspuns nu mai este nevoie!!!

Edited by ramonal

Share this post


Link to post
Pai ai gasit Bosch-uri? Baga un link ceva... ca sint amatori de testat pe aici :)

 

Surpriza placuta!!!

 

Se pot, in fine , comanda, la 120 RON fara alte costuri de expediere,aici:

 

http://www.pentrumasina.ro/becuriauto.php

 

Sa le stapaniti sanatosi!

 

Drumuri bune si bine luminate! :)

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Revin cu vesti.Am primit blisterul cu becurile si am pus doar unul, pentru a face comparatie seara.Inca de ziua se vad ceva mai albe astea noi(Bosch Xenon Silver).Adica e mai alba lumina farului cu becul cel nou.Sper sa aiba macar avantajul fiabilitatii fata de X-treme Power care "anuntau" mai multe zeci de procente in plus fata de becul normal.Sa vedem...

Imi iau baterii pentru camera si revin diseara cu o "sesiune" foto.

 

Drumuri bune!

Share this post


Link to post

Daca pozele sunt facute in conditii de ploaie si de ceata, ne-ar coafa mai bine.

Share this post


Link to post
Daca pozele sunt facute in conditii de ploaie si de ceata, ne-ar coafa mai bine.

 

Bine, atunci nu mai pun poze.Am inteles.

Orice initiativa trebuie "ucisa din fasa" daca nu va apartine.

A vorbi asa, in numele tuturor, denota totusi unele probleme de exhibare a personalitatii, dar nu-i treaba mea...

Imi pare sincer rau ca m-am "bagat" iarasi "in seama" pe forumul Domniei Voastre!

 

Week-end placut!

Share this post


Link to post
Bine, atunci nu mai pun poze.Am inteles.

Cine a spus asta ? Nu este clar ce am scris, scriu in limba turca ?

 

Personal eram interesat de poze si de becurile acestea, dar daca ele (pozele) ar fi facute si pe ploaie sau ceata, m-as lamuri mai repede. Nu inteleg de ce ma acuzi pe mine pentru ca tu n-ai inteles dorinta mea.

Share this post


Link to post

Uitati de ce!Haideti sa va fac sa intelegeti ca sa nu mai pozati asa in postura asta de "victima".

Pentru ca voiam sa pregatesc camera si sa pierd vreo jumatate de ora-o ora sa fac diferite poze pe diferite niveluri de lumina, pe masura ce se insera, prin parbriz si spre botul masinii , acesta fiind deranjul meu pentru "binele" colegilor de forum.

In conditiile astea , si avand in vedere ca e sambata,si aveam mai mult timp ca in zi de lucru, si ca vremea e inca frumoasa.

Soarele era de "doua sulite" pe cer , temperatura , peste 25 de grade Celsius si, ce-mi vad ochii?!?!

Pe domnul maestru Tolin l-ar "coafa" (laolalta cu "ceilalti", personalitatea Domniei Sale, dedublata) niste poze in cu totul alte conditii , pe ploaie si ceata...

Adica "Las-o balta, nu mai pierde timpul, ca nu e important ce fac becurile alea pe timp frumos si uscat, ci pe ploaie, ceata, etc.!"

De unde Dumnezeu sa fi "luat" pana-n seara "ploaie si ceata"?!?!Chiar sa fi vrut cu tot dinadinsul sa "execut" "comanda" asta!

Nici macat nu e tehnic corect sa ai pretentia de la farurile normale sa "ajute" cine stie ce, pe ceata.Ceata este in general contracarata de proiectoare care bat la baza ei, ma rog, nu mai conteaza...Iar pe ploaie, ca pe ploaie.Ce "se vede" mai bine pe uscat se "va vedea" , ceva mai bine si pe ploaie.N-am auzit de efecte "aberante" in cazul asta.Altfel de ce toate site-urile nemtesti ar publica poze comparative cu diferite becuri pe inserat, pe timp perfect uscat?!?!

Daca pe Dumneavoastra nu va satisface ceea ce am vrut eu sa fac, asta nu inseamna sa gasiti ceva de cerut suplimentar doar ca sa minimalizati efortul si intentia.

Asta-i ca si cum ai fi rugat sa imprumuti pe cineva cu bani, ai accepta , si in momentul cand ii dai banii, creditatul ti-ar reprosa voalat ca nu voia chiar asa bancnote "mari" ca avea nevoie de "bani mai mici"...

Acestea sunt motivele pentru care eu am interpretat postul Dumneavoastra:

 

Daca pozele sunt facute in conditii de ploaie si de ceata, ne-ar coafa mai bine.

 

ca pe un afront personal.

Pe de alta parte puteti comanda (si) Dumneavoastra acele becuri si astepta prima ploaie cu tot cu ceata (sau pe amandoua pe rand) , pentru a va sacrifica, pozand din ploaie, botul masinii cu farurile aprinse, spre a obtine instantaneele pe care le considerati edificatoare...

In ceea ce priveste dorintele Dumneavoastra, vi le puteti exprima foarte bine, celor datori sa va asculte si sa vi le implineasca.

La revedere!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Cum vrei tu, dar ai interpretat gresit. In privinta ploii sau a cetii, cand le vei intalni, vei intelege de ce sunt interesante si nu pozate de afara, ci dinauntru, din punctul de vedere al soferului si nu al trecatorului.

Share this post


Link to post

Conduc din '91.Am avut cateva masini personale si alte cateva de servici.Le-am intalnit...

Don't warry!

In ceea ce priveste instantaneele

nu pozate de afara, ci dinauntru, din punctul de vedere al soferului si nu al trecatorului.
, dupa parerea mea, sunt egal de importante amandoua (ipostazele).

 

Cu bine!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Atunci inseamna ca ai remarcat schimbarea difuziei si a reflexie luminii prin medii diferite si importanta temperaturii de culoare a ei. Asta era toata povestea, era o adaugare, nu o diferenta, un plus, nu o respingere. In fine, eu sunt de vina, am crezut ca e un schimb de experiente aici. Poti pune pozele facute, promit sa nu ma uit la ele, nu vreau sa piarda ceilalti forumisti din cauza mea. O seara buna.

Share this post


Link to post

@iuliu.m: Ti-am mai recomandat o data, cu toata prietenia si fara nici un interes, sa nu te mai repezi si sa consideri ca lumea are ceva cu tine.

 

Respectiv, iarasi te-ai aprins si ai interpretat gresit niste vorbe.

 

Pe domnul maestru Tolin l-ar "coafa" (laolalta cu "ceilalti", personalitatea Domniei Sale, dedublata) niste poze in cu totul alte conditii , pe ploaie si ceata...

Adica "Las-o balta, nu mai pierde timpul, ca nu e important ce fac becurile alea pe timp frumos si uscat, ci pe ploaie, ceata, etc.!"

...

Ce "se vede" mai bine pe uscat se "va vedea" , ceva mai bine si pe ploaie.N-am auzit de efecte "aberante" in cazul asta.

...

Daca pe Dumneavoastra nu va satisface ceea ce am vrut eu sa fac, asta nu inseamna sa gasiti ceva de cerut suplimentar doar ca sa minimalizati efortul si intentia.

 

Acestea sunt motivele pentru care eu am interpretat postul Dumneavoastra ... ca pe un afront personal.

 

Ce vroia sa iti spuna Tolin, sau sa vada, este ca lumina cu temperatura inalta ... chiar are probleme pe timp de ploaie ! Cunostintele tale sint eronate, nu e vorba de "efecte aberante", e pura realitate, tine de fizica, de lungimi de unda.

 

Deci ... cam degeaba ai luat vorbele lui Tolin ca afront personal :) . Ai incercat sa iti dai o explicatie pentru faptul ca pe ceata se recomanda lumina de culoare galbena ??? (adica vreo 2500-3000*K). Ai vorbit sau ai intrebat vreun posesor de Xenon de peste 6000*K cum se descurca cu ele pe timp de ploaie ???

 

Mai cauta pe Google sau intreaba pe aici, sigur vei primi niste raspunsuri satisfacatoare :)

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Ce vroia sa iti spuna Tolin, sau sa vada, este ca lumina cu temperatura inalta ... chiar are probleme pe timp de ploaie ! Cunostintele tale sint eronate, nu e vorba de "efecte aberante", e pura realitate, tine de fizica, de lungimi de unda.

 

Deci ... cam degeaba ai luat vorbele lui Tolin ca afront personal :) . Ai incercat sa iti dai o explicatie pentru faptul ca pe ceata se recomanda lumina de culoare galbena ??? (adica vreo 2500-3000*K). Ai vorbit sau ai intrebat vreun posesor de Xenon de peste 6000*K cum se descurca cu ele pe timp de ploaie ???

 

Mai cauta pe Google sau intreaba pe aici, sigur vei primi niste raspunsuri satisfacatoare :)

 

Mai sunt valabile afirmatiile astea in conditiile in care , ne-am lamurit impreuna,reusesc sa inteleg pe baza experientei personale, ce e cu temperatura de culoare,lungimi de unda si "efectele aberante"?Ma intreb si eu... :)

 

Multumesc anticipat!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Am primit astazi becurile Bosch Xenon Silver ! :thumbl: 120RON cu toatel taxele (transport cu Fancurier) incerc sa fac poze zilele astea !

Share this post


Link to post
Mai sunt valabile afirmatiile astea in conditiile in care , ne-am lamurit impreuna,reusesc sa inteleg pe baza experientei personale, ce e cu temperatura de culoare,lungimi de unda si "efectele aberante"?Ma intreb si eu... :)

 

Multumesc anticipat!

Evident, atat timp cat consideri orice sfat ca fronda personala! Eu chiar ma intreb daca ai inteles, ca, pe langa faptul ca punand temperaturi de culoare mari ii jenezi pe cei de pe contrasens, te pui in pericol pe tine in anumite conditii atmosferice. Nu pot intelege cum, nu esti caz singular, multi dintre voi prefera un look cool in fata sigurantei personale. Intra aici xenonul cu temperaturi mai mari de 4300 K, xenonul in proiectoare, stopurile negre geamurile negre opac pe fata (si daca e folie de targ si mai bine), cauciucuri mai late sau mai inalte decat permite masina, improvizatii la frane etc. Repet, nu o lua personal, dar esti in culpa. Don't worry, cum zici tu ;)

Share this post


Link to post

Ma bate gandul sa imi iau si eu philips blue vision si w5w tot blue vision..Se merita ? parerea voastra?Cum se comporta la capitolul luminozitate?au efectul ala de xenon?lumina e mai albastra sau mai alba?

..multumesc mult pt raspunsuri.

Share this post


Link to post
Evident, atat timp cat consideri orice sfat ca fronda personala! Eu chiar ma intreb daca ai inteles, ca, pe langa faptul ca punand temperaturi de culoare mari ii jenezi pe cei de pe contrasens, te pui in pericol pe tine in anumite conditii atmosferice. Nu pot intelege cum, nu esti caz singular, multi dintre voi prefera un look cool in fata sigurantei personale. Intra aici xenonul cu temperaturi mai mari de 4300 K, xenonul in proiectoare, stopurile negre geamurile negre opac pe fata (si daca e folie de targ si mai bine), cauciucuri mai late sau mai inalte decat permite masina, improvizatii la frane etc. Repet, nu o lua personal, dar esti in culpa. Don't worry, cum zici tu ;)

 

De unde stii ce am discutat cu Salex?Ceea ce a cerut Tolin era un sfat pe care eu sa-l pot considera un afront si nu o fronda personala.Fronda e cu totul altceva...Cam greu, cu proprietatea termenilor...

N-am discutat aici cu tine despre temperaturi de culoare,asa ca te pronunti in necunostinta de cauza, plasandu-ma intr-o categorie a iubitorilor de kitsch-uri,astfel incat sa ma jignesti si tu... cum poti mai bine.As fi preferat un feedback din partea lui Salex si nu a ta, fiindca am discutat pe privat problemele astea.Dar ai simtit nevoia sa sari repede si degraba in apararea maestrului...

Dupa ce criterii m-o fi plasat Domnia Voastra in culpa , numai dumneaei stie...Cand si cu ce ocazie om fi discutat noi despre stopuri negre, anvelope late si temperaturi de lumina "absurde", tot cam asa...Ce sa zic...?

Cum ar trebui s-o iau, daca nu "personal"?!?"Impersonal"? :) )

Sa va fie de bine!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Daca ai discutat cu Salex pe privat, continua discutia cu el acolo. Tolin nu a facut altceva decat sa te sfatuiasca sa nu pui becuri cu lumina foarte alba pe faruri, pentru ca nu te ajuta, ci din contra. Eu personal, am xenon de 4300 si tot mi se pare prea alb pe ceata sau ploaie puternica...

Tu insa ai tendinta de a te ataca repede si aiurea. Eu am spus:

Nu pot intelege cum, nu esti caz singular, multi dintre voi prefera un look cool in fata sigurantei personale. Intra aici xenonul cu temperaturi mai mari de 4300 K, xenonul in proiectoare, stopurile negre geamurile negre opac pe fata (si daca e folie de targ si mai bine), cauciucuri mai late sau mai inalte decat permite masina, improvizatii la frane etc. Repet, nu o lua personal, dar esti in culpa

Personal, consider becurile de genul Xtreme power, Xenon silver etc, adica becuri puternice, ca nefiind un upgrade taman safe pe masini de generatie mai veche. Si ma refer aici la safe din punct de vedere a sigurantei traficului. Tolin iti ceruse sa faci poze pe ploaie, tocmai pentru a ilustra fenomenul respectiv, la care face referire. Imi poti de exemplu explica si mie de ce ai nevoie pe un Tico, o masina care circula preponderent in oras, cu farurile amplasate jos, de becuri extrem de puternice?

 

PS cuvantul fronda l-am folosit in sensul de razvratire/scandal, asa cum de altfel este si definit in dex...

Share this post


Link to post

Tico are o lumina slaba rau,mai ales din cauza instalatiei electrice

 

Am si eu o intrebare pt cei care utilizeaza becuri mai speciale: merita 100ron un set de becuri cand un kit bixeon e 350ron?

Share this post


Link to post

Mircea : "Personal, consider becurile de genul Xtreme power, Xenon silver etc, adica becuri puternice, ca nefiind un upgrade taman safe pe masini de generatie mai veche. Si ma refer aici la safe din punct de vedere a sigurantei traficului. "

 

Pai sint mai "safe" cirdul de bizoni cu xenoane& proiectoare aprinse ? Cel putin Loganarii sint belea...parca faza scurta si proiectoarele sint puse pe acelasi fir...

Pe strazile neiluminate si pe asfalt umed iti bagi degetele in ochi de multe ori...iar cind iesi extraurban nu stai sa schimbi becurile...

Oricum puterea lor nu este cu MULT mai mare decit cele obisnuite...si sint mai slabe decit noile faruri&halogene de pe generatiile noi...

 

Dr.L se merita mai ales daca ai "masina de generatie mai veche".

Depinde de ce fel de far ai. Eu pe Cielo m-am linistit de pus xenoane...

Un halogen XP e 50RON un bec, Xenon e 100RON...am mai auzit pe cineva ca merge cu proiectoarele ziua sa nu "uzeze" Xenoanele ca "e scumpe" :) ... si a luat amenda de la politie =))

Share this post


Link to post

Masini de generatie veche si faruri joase ,nu sunt motive ca sa nu ai lumina buna,Mircea no offence ,nu vad nici un motiv sa nu folosesc becuri de genul celor enumerate de tine la Tico ! Sunt produse de firme de prestigiu ,testate,omologate si toate cele. Chiar ma sunt si alte masini nu neaparat de oras care au farurile mai joase decat Tico asta nu este un motiv sa nu ai lumina buna !Daca sunt bine reglate nu deranjeaza pe nimeni .Dr L ai lumina mai buna dupa ce ai dus cativa volti in plus la faruri ? Ma bate gandul sa fac si eu oa inst. ca a ta ! Daca voi avea lumina mai buna chiar se merita 120 RON pe becurile alea ,daca nu voi fi multumit trec la xenon !

Share this post


Link to post

Da! Clar e mai multa lumina! Si am pus si becuri mai luminoase(aceeasi putere legala,55/60w masurati)

O sa incerc sa fac poze comparative,un bec pe instalatia originala,unul prin relee

Si urmeaza versiunea a 2a a releelor,mult mai compacta! (cate o cutiuta pe aripa)

Share this post


Link to post
Daca ai discutat cu Salex pe privat, continua discutia cu el acolo.

De ce?E o regula?

Tolin nu a facut altceva decat sa te sfatuiasca sa nu pui becuri cu lumina foarte alba pe faruri, pentru ca nu te ajuta, ci din contra.

Credeam ca a preferat sa "primeasca" altceva decat anuntasem eu ca "ofer".M-am inselat?

Trebuia Tolin sa ma "sfatuiasca" ce sa fac fara sa-l intrebe nimeni, (presupunand c-ar fi facut-o)?

Eu personal, am xenon de 4300 si tot mi se pare prea alb pe ceata sau ploaie puternica...

Si eu am bixenon OEM (4300 K), pe celelalte doua masini cu care circul, si nu mi s-a parut niciodata prea alb pe nici un fel de vreme.Consider , deci, ca este o parere extrem de subiectiva...

Personal, consider becurile de genul Xtreme power, Xenon silver etc, adica becuri puternice, ca nefiind un upgrade taman safe pe masini de generatie mai veche. Si ma refer aici la safe din punct de vedere a sigurantei traficului.

Adica, circuli cu xenon(fie el si "regulamentar" de 4300 K), si consideri ca niste amarate de H4 un pic mai bune, mai albe, care lumineaza la o distanta mai mare putin, sunt "unsafe"?Pe ce considerent?Care e problema masinilor de generatie mai veche, cu geometria interna a farului cum o are Tico?Cu ce afecteaza ele siguranta traficului,cand au becuri H4 Premium in faruri?Dar oare a merge cu niste faruri chioare cand ma intalnesc cu tine,noaptea,cu "xenoanele"aprinse, e mai "safe"?

Evident, atat timp cat consideri orice sfat ca fronda personala!

 

Deci ai explicat bine!Asa e in dex:fronda=razvratire, nu neaparat scandal,ma rog poate fi asimilat...

Inlocuim in expresia postata de tine cu sinonimul pe care ni-l indici?

"Evident,atat timp cat consideri orice sfat, ca razvratire/scandal!" :) )

Ti se pare a avea vreun sens?

Imi poti de exemplu explica si mie de ce ai nevoie pe un Tico, o masina care circula preponderent in oras, cu farurile amplasate jos, de becuri extrem de puternice?

Sigur ca da!Pentru a vedea si a fi vazut!Este una dintre cutumele primare ale sigurantei circulatiei!

Pentru ca Tico poate, teoretic, sa iasa din oras, ca nu-l tine nimeni "cu forta", doar in interiorul orasului, si atunci ,(ca si , uneori , in oras, unde e "vital" sa observi un capac de canal care lipseste, spre exemplu),trebuie sa vezi la o distanta cat mai mare si sa fii vazut.Ce vrei sa spui cu farurile amplasate jos?Deranjeaza mai tare farurile amplasate jos, partenerii de trafic, cu care te intalnesti noaptea ?Sau daca tot sunt amplasate jos, sa le lasam sa fie si cat mai "chioare"?Ca sa nu deranjeze vreun posesor de xenon, de pe contrasens,eventual...Ma rog, aici vei explica probabil...

 

Week-end placut!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Trebuie si eu cat de curand sa pun niste relee pe faruri ca nu se mai poate.Cu toate ca am philips nightguide pe ele si imi lumineaza mai bine decat cele standard,nu e suficient!Cel putin pe ploaie nu mai vad nimic pe asfalt(depinde si de asfalt).Daca mai vine si un xenon china pe contrasens se lasa bezna.Momentan ma lasa rece bosch-urile astea tocmai pentru ca au lumina alba.Ce naiba fac pe ceata si zapada?Galbenul actual de pe philips e la inaltime pe ceata.

Share this post


Link to post

Poti sa-ti pui proiectoare (cel putin pt ceata)

Share this post


Link to post

Are cineva ideie unde gasesc sa cumpar in romania becuri H4 cu tenta galbena ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...