vrazvanc Posted May 19, 2013 (edited) M-am lamurit acum, nu era greu sa caut, dar nu stiam CE sa caut Oricum, marfa, daca ar fi avut si TV Edited May 19, 2013 by vrazvanc Share this post Link to post
augustinionut Posted May 22, 2013 Pentru 140 km/h in localitate care e amenda ? Share this post Link to post
augustinionut Posted June 8, 2013 Motanski are aparatori noroi din cauciuc, universale. Azi am testat si admisia custom: nu intra apa in motor, desi am trecut prin suvoaie de juma de roata (m-a prins o ploaie bazata pe strada Orhei din Piatra, de nu facea fata canalizarea) Share this post Link to post
Wolfman Posted June 9, 2013 Aia-i ploaie??? Juma' de roata de Matiz??? Daca ti-ajungea apa pe capota sau macar iti spala farurile mai ziceam... Share this post Link to post
augustinionut Posted June 12, 2013 (edited) Motanski are aparatori noroi din cauciuc, universale. Edited June 12, 2013 by augustinionut Share this post Link to post
vrazvanc Posted June 12, 2013 Asa ar trebui sa aiba toate masinile, poate ar fi mai putine ciupituri pe capota si parbriz de la pietricele, Cel putin cele din fata par mai lungi. Da' emblema ce-a patit? Share this post Link to post
bishnitzarul Posted June 21, 2013 Ciudat..o mananca rugina si tu bagi bani in accesorii. Share this post Link to post
calinjack Posted June 24, 2013 Plus asta ... ce-i aia?adica vad o suflanta dar nu stiu ce-i cu ea Share this post Link to post
calinjack Posted June 25, 2013 bine,bine,o invarte dar ce face ea practic?la ce foloseste?ca nu deduc locul amplasamentlui si scopul ei Share this post Link to post
vrazvanc Posted June 25, 2013 (edited) Pare a fi in portbagaj pe la grila de aerisire dar... Parca ai renuntat la roata de rezerva de acolo. Edited June 25, 2013 by vrazvanc Share this post Link to post
Myg Posted June 25, 2013 Toti presupunem...,dar eu vad pe eticheta 230V! Share this post Link to post
vrazvanc Posted June 25, 2013 Asta, recunosc, nu am vazut. O fi si vreun invertor pe-acolo. Cred ca intentionat o face, sa ne starneasca curiozitatea. Share this post Link to post
augustinionut Posted June 25, 2013 Am si roata de rezerva E doar o carcasa de la un ignitor ce protejeaza legaturile electrice la un motoras amarat de 12 V, si da , teoretic, ar trebui sa scoata caldura din masina Share this post Link to post
calinjack Posted June 25, 2013 si daca tot iese caldura atunci trebuie sa intre aer din alta parte,iar daca intamplator afara e canicula... Share this post Link to post
augustinionut Posted June 25, 2013 Daca intamplator afara is 35 grade fii sigur ca in masina is peste 50.... deci e mai fain aerul ala de afara > Share this post Link to post
ches Posted July 3, 2013 Buna ideea, probabil inspirata de ce ai mai vazut pe internet . Eu ma gandeam sa construiesc un modul electronic care sa porneasca ventilatia pe treapta maxima timp de 10 minute la o ora prestabilita de user (exp 18:00 seara cand plec de la serviciu). Ar fi nevoie de un ceas cu alarma pe post de declansator, un releu si un microcontroler sau un LM555. Astfel, inainte sa te urci in masina, ea ar fi racita de ventilatorul masinii care e mai capabil decat jucarioara aia care e invartita de un panou care nu genereaza mai mult de 300mA. Share this post Link to post