Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

Oglinzi incalzite

Recommended Posts

instalatia electrica vai de capu ei. asta e problema la masinutele astea

Share this post


Link to post

Vai de capul ei nu este pentru ca n-am auzit persoane care sa se planga de faptul ca le joaca feste instalatia electrica.

Share this post


Link to post

De ce e asa mare diferenta de la baterie la conectorul de la haion (papucul cu fir negru din stanga lunetei). Eu am ~14.5V la baterie si la haion ajunge in jur de 14.3V- 14.4V :scarpin: Si la relanti ai tensiunea mai mica putin.

 

Bateria este cea originala, din Dec 2004. Din Iunie 2009 pana in Oct 2010 masina a stat pe dreapta iar bateria am incarcat-o odata la 6 luni cu un redresor. Din Oct am mers numai in Bucuresti, cu porniri dese si la turatii mici. Acestea ar putea fi un motiv pentru tensiunea mica de 14.2 V (la ralanti). Daca accelerez, tensiunea creste la 14.4-14.6 V.

 

Eu ma gandeam ca este o chestie de genul "asa fac toate", dar se pare ca nu ...

Ar fi util sa mai vedem si alte masuratori pe alte masinute ...

 

PS1: :o fftopic: Daca am devinit un pic off-topic imi cer scuze!

 

PS2: pt Closchkutza: pana acum nu m-am declarat niciodata nemultumit de dezaburire. Dar dupa ce am masurat tensiunile, si cum suntem la rubrica de tuning, am zis sa fac ceva modificari pentru a imbunatati functionarea masinii.

 

PS3: Matizul a stat cel mult 2 sapt fara baterie. Trebuia sa fac un "Reset/Idle Learn" la ECM? Nu i-am facut niciodata asa ceva ...

Edited by lperisoara

Share this post


Link to post

Postul meu nu iti era adresat tie, ci exact persoanei ce a postat inainte sa postez eu.

Share this post


Link to post

unde in targ pot sa gasesc oglizi sparte dar cu incalzirea buna la 10 lei :D  

 

 

 

 

cum pot sa testez la fata locului daca serpentina de incalzirea nu este intrerupta  ? 

 

 

Share this post


Link to post

O alimentezi la 12V si vezi daca se incalzeste, sau cu un ohmmetru.

Share this post


Link to post

Gasesti la aia in spate unde au tot felul de acareturi.Eu am luat doua fara proba si nu am avut probleme cu niciuna.

Share this post


Link to post

Cu ohmetru este cel mai usor si la indemana oricui, dar ai grija sa nu iei teapa cum am luat eu. Il setezi pe 200ohm si, rezistenta trebuie sa aiba pana in 20ohm. Daca cumva are mult mai mult e dubioasa. Eu am luat una care avea 1000ohm si nu functiona. Eu iti recomand sa cumperi geam cu incalzire de logan(nou), am dat pe unul 20 ron. Sa ai mare grija cand le dezlipesti... Succes.

Share this post


Link to post

am ajuns in targ pe 24 la ora 4 ... culmea mai erau vro 10 magazinase deschise , primul a vrut 30 de lei pe oglinda logan cu incalzire ... flith... al 2-lea 25... am dat sa plec si zice hai 20 ca e Craciunul ... bing pretul corect , mia aveam o oglinda de corsa totul perfect

 

ajung acasa impreuna cu un amic dornic de cunoastere si ne apucam sa dezlipim folia cu un pistol cu aer cald , acu incepe tragedia... cea de logan a fost atinsa c caterul si au fost intrerupte 3 trasee (urmand apoi sa le refacem cu cositor si fir) , se incalzeste dar poate prezenta vreun risc ?

 

cea de corsa la dezlipire ultimul colt nu a mai vrut probabil nu a fost suficiet de incalzita , amicul a fortat si ... spuuf ... , aceasta nu am mai reusit sa o recuperam nu prindea cositorul pe ea nici battuta , nici curatata cu diluant :)

 

 

 

 

dar nu ma las .

 

 

 

 

oglinzile de logan sunt universale sau sunt pt stg si pt dr ?

 

 

Share this post


Link to post

Baga niste poze din timpul operatiei--sa vad si eu cum se dezlipesc mai exact incalzirile de pe oglinzile de logan-mi se pare chinul de pe lume-nu gasim undeva doar incalzirea-scapam mai ieftin,sau oglinzi de matiz cu incalzire?

Share this post


Link to post

Nu, daca nu ma insel sunt de matiz II, care avea oglinzi reglabile electric. Nu stiu insa daca aveau si incalzire.

Share this post


Link to post

Alea nu sunt cu incalzire.

Share this post


Link to post

da pretul foliei este similar cu pretul oglinzii de logan ceea ce mi se pare nesimtire .

 

am renuntat la foliile refacute si am mai cumparat 2 oglinzi de logan = 45 de lei ... nu a vrut sa le mami dea la 20 :) )

 

 

 

 

le-am montat pe oglinzile de matiz si am facut poze , promit sa fac poze la toata operatia si sa vin cu un tutorial complet

 

Este indicat sa le leg la butonul de dezaburire sau sa le fac un circuit separat si sa pun un buton langa cel de avarie ?

 

 

 

 

P.S. cu ocazia aceasta am observat ca oglinda, schimbata de casco,pe producator nu micsoreaza imaginea , de altfel nici nu are inscriptia obiectele din oglinda sunt mai aproape decat par :| aproape ca imi vine sa cumpar alta :(

 

 

 

 

P.S. 2 oglinda de matiz e f ciudata pe spatele oglinzii nu se regaseste un material opac ci tot o suprafata de oglinda (si la cea originala si la cea pe producator) + 1 bucata de scoch si 2 puncte de silicon negru - scochul are rol ca in caz de spargere sa nu sara prea multe cioburi sau mai are si alt rol ?

 

 

Share this post


Link to post

Rasfoind catalogul am gasit si ce se vede mai jos:

 

incalzire_oglinda.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...