Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Da, chair frumoase, mi-ar placea si mie daca s-ar potrivi :rolleyes: ...

Share this post


Link to post

Sunt misto, dar si pentru mine inutile. La alfa am pe dreapta parasolar cu bec deasupra, si nu cred ca a fost folosit vreodata de cinci ani de zile...

Share this post


Link to post

Felicitari pt masina si sincer multumim ca mai postezi si poze si chiar ti updatat topicul!

 

Foarte ingrijita masina! Daca iti vei cumpara alata masina pastreaza baba, pt ca o vei vinde ori foarte prost, ori cand vei avea de mers prin coclauri ai sa vezi ca nu te-ar lasa sufletu cu cea noua. Iar cielo e o masina buna! Iar la cate i-ai schimbat n vad ce ar mai pica!

 

De unde ai cumparat becurile cromate? Vreau si eu 2 seturi! Le-ai cumparat de la vreun magazin din Bucuresti, cu cat? Si bine ca nu te-ai chinuit ca mine sa scoti prostiile alea de plastice galbene din semnalele fata prin gaura! Ai avut suflanta si ai facut o treaba foarte eleganta!

 

Iar de parasolare nici nu mai zic! Poate o fi util doar pt doamna, dar ca efect vizual pt cine nu stie, e foarte mare!

 

Am renuntat la cielo, dar cate o data ma mai plimb cu un altul si imi amintesc prin ce drumuri infundate mergeam, iar cu octavia cu tot cu pachet de drumuri grele se aude cum harjaie baia, pe cand la cielo, incetu dar nu am lasat baia prin gropi! Si ma uit cu mare placere la cei care tin cu adevarat la masinile lor si sunt putini, dar sunt prezenti :)

 

Si mai e un aspect: cielo depaseste cu mult loganul! Si de multe ori isi facea treaba foarte bine si il reparam, daca era ceva in liniste si cu preturi omenesti, nu ca la opel/renault/vw ca dai pe piese cat nu fac! Acuma daca te-ai duce catre un passat diferenta a fi mare!

 

Succes si keep us in touch!

Edited by raresvintea

Share this post


Link to post

Intre timp am reusit sa mai trag 2 randuri de cabluri RCA,de la hu la statie,astfel am tras semnal separat pe canalele Left,Right si Subwoofer.

Am folosit ca si precedentele Dietz,le-am tras impreuna cu instalatia masinii,insa inainte le-am imbracat in folie de aluminiu,la fel legata la masa masinii.

 

Acum ma tot chinui sa le echilibrez din setari si reglajele statiei.Cand zic,ca-i bine incep iar,''parca mai trebuie putin mai mult volum pe vreun canal,sau mai mult-putin bass.

post-18944-0-40699500-1309770552_thumb.jpg

post-18944-0-86464000-1309770565_thumb.jpg

post-18944-0-09585600-1309770567_thumb.jpg

post-18944-0-35539400-1309770568_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Daca ma lasi pe mine le echilibrez imediat :) .

In principiu statia ar trebui lasata "pe direct" acum si toate setarile facute din cass (daca are filtre). Asa scapi jumatate de munca si te si ajuta avand in vedere ca folosesti si iesirile cass-ului.

 

Mai greu cu egalizatul volumului intre iesirile cass-ului si ale statiei, exceptand sub-ul.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Poate ne mai chinuim putin joi la Polivalenta.

Share this post


Link to post

Intre timp am ramas si fara baterie.Am mers tot pe Bosch,de data asta am ales S3 de 70 Ah.

Am mai avut pe Dacie un acumulator Bosch si am fost foarte multumit.Sper sa fiu si de data asta.

post-18944-0-25509800-1310469839_thumb.jpg

post-18944-0-57172400-1310469872_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ce material ai folosit la izolarea instalatiei de A/C ?

Share this post


Link to post

Stii ca nu eficientizezi nimic cu izolatia aia, nu-i asa? Din contra, mai mult strici, recomand studierea principiului de functionare a aerului conditionat pentru edificare.

Share this post


Link to post

Se gaseste in Bricostore,izolator tevi-conducte.E rezistent si la caldura.Nu e scump,vreo 2-3 lei metru.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Stiu ca nu e locul pentru teoria sistemului de A/C - si termodinamica nu a fost niciodata punctul meu forte - insa ceva m-a tinut sa nu imi izolez in modul asta conductele de freon.

De la Alfa - ca la cielo de 2 ani nu mai merge frigiderul :D

 

Din ce inteleg doar unul din trasee (tur sau retur, nu imi e f clar) ar fi eficient de izolat - conductele de "intoarcere" in radiatorul exterior chiar ar fi bine de lasat libere, pentru un transfer termic mai bun.

Share this post


Link to post

Exact, traseul care 'face frigul' pleaca fierbinte, pana la supapa de expansiune, care e chiar langa peretele de foc, si de acolo se raceste, nici sa vrei nu ajungi sa izolezi portiunea dintre supapa si evaporator, traseul rece vizibil in compartimentul motor, si care l-a izolat el, e intoarcerea de la evaporator.

Share this post


Link to post

Stii ca nu eficientizezi nimic cu izolatia aia, nu-i asa? Din contra, mai mult strici, recomand studierea principiului de functionare a aerului conditionat pentru edificare.

Argoane, am intrebat cu ce a izolat instalatia, nu de ce a izolat sau daca este bine sau rau ce a facut .

@velican_costi : ma gandesc ca acel material este bun si pentru izolarea portierelor si/sau capotei/portbagajul, nu ?

Share this post


Link to post

Nu e bun. Sunt niste "tuburi" dintr-un fel de burete.

Share this post


Link to post

Ne mutam la A/C daca doriti.

Nici eu nu prea ma pricep dar stiu ca e bine sa fie izolat tot ce e rece. Daca ar fi cum ziceti voi, atunci la aparatele de casa de ce sunt izolate ambele conducte?

 

Din intamplare diseara imi vine un meserias sa imi repare aerul conditionat de acasa si chiar o sa il intreb.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Argoane, am intrebat cu ce a izolat instalatia, nu de ce a izolat sau daca este bine sau rau ce a facut .

@velican_costi : ma gandesc ca acel material este bun si pentru izolarea portierelor si/sau capotei/portbagajul, nu ?

 

 

Corect, daca sare unu in fantana tu dupa el, rau principiu ai si tu in viata.

Share this post


Link to post

Corect, daca sare unu in fantana tu dupa el, rau principiu ai si tu in viata.

Esti off-topic total ( ca de obicei ) , daca eram administrator iti dadeam warn, ce legatura au principiile mele cu masina omului ?

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Esti off-topic total ( ca de obicei ) , daca eram administrator iti dadeam warn,

 

Ghinionul tau si norocul celorlalti ca nu esti!

Share this post


Link to post

E bine sa izolezi,conducta de pe tur,dar tinand cont de constructia motorului de opel,adica amplasare conductelor de A/C,langa evacuare,trebuie neaparat izolate mai bine,din fabrica au o izolare,dar prea putina,coducta de retur intra in radiatoru de a/c,asa ca nu prea conteaza scaderea temperaturi pe traseu,poate chiar creste datorita caldurii degajate de motor.

 

Mircea,nu te supara pe mine,dar e un subiect bine inceput :) >-

Share this post


Link to post

Ghinionul tau si norocul celorlalti ca nu esti!

M-am ofticat tot...

Imi cer scuze daca am suparat pe mai marii forumului.

P.S. Este un moderator pe clubopel.com ( @dancuciureanu, l-am vazut si pe aici ) care a spus candva asa :"daca in dreptul meu scrie moderator nu inseamna ca detin adevarul ".

Edited by korydon

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Exact, traseul care 'face frigul' pleaca fierbinte, pana la supapa de expansiune ...

Genial ... asa se explica faptul ca vara, cu cit este mai cald, cu atit creste eficienta A/C-ului.

 

In alta ordine de idei, treaba cu izolatia aia nu este pusa ca tutorial sau recomandare deci ...

Share this post


Link to post

Hai ca vad ca v-ati cam apins degeaba.greenguy.gif

Izolatia am facut-o gandindu-ma la cele de casa,care au tevile tur-retur invelite in astfel de izolatii,deci n-are ce strica.

Ca rezultat,nu e nici o diferenta in eficienta AC-ului,sau daca o fii,nu e sesizabila.ok.gif

 

 

Share this post


Link to post

Intre timp,am imbracat capota si plafonul in negru lucios.

Acum sper sa nu am probleme cu garcea.

 

Multumesc Denis,DKZ asa il cunoastem cu toti,recomand tuturor.

post-18944-0-05083200-1312025124_thumb.jpg

post-18944-0-63384400-1312025125_thumb.jpg

Share this post


Link to post

E util si ieftin domnu' dar cam atat. Sa o vad si live desi imi inchipui cam cum arata. Ma uit la poza aia cu capota si nu prea imi place ce vad sincer.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...