Jump to content
Sign in to follow this  
Alex.T

Achizitie Masina Sh Maxim 6000 De Euro

Recommended Posts

Nu stiu, compara la acelasi motor si vezi diferente.

Dar eu stiu ca in state nu am vazut nici o masina frantuzeasca sau italiana cu exceptia unei lancii parca.

pe unde te uitai numai toyote si honde.. garantat impreuna trec de 50% din totalul de masini vandute.

 

Da m-am urcat in gp.. ala e interior finisat? :D

Share this post


Link to post

In afara de cateva lufturi pe ici pe colo, plasticul nasol al volanului e fainut. Ca sa faci diferenta urca intai intr-un punto vechi sau punto clasic si apoi intr-un GP. Diferenta este imensa.

Pe de alta parte probabil imi place si pentru ca eu am o pasarica cu masinile cu suprafata vitrata mare. Surpriza totusi e ca nu trosneste/scartaie mai deloc, cu toate ca ma steptam la un nr serios de greierasi...

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Dadeau ieri pe la sictiri ca vor scoate taxa de prima inmatriculare doar la masinile noi, si asta pe o perioada de 6 luni.

 

 

Ielectoralele sa traiasca!

Oricum is tampiti: baga taxe mari la masinle noi si se plang ca ne invadeaza harburile.

Si inca o bomba: de azi cica Baselu conduce o dacie- renunta la Golf 5.

Share this post


Link to post

La banii astia ia un logan cinstit de 1 an doi cu putini km si e cea mai buan afacere cu putinta.

Si mie nu mi se pare deloc mai urat decat un astra dric cu sute de mii de km.

Share this post


Link to post
Acum ma duc pana la Bucuresti cu treburi de serviciu si o sa ma uit la un Astra Caravan al unui prieten. Revin cu detalii...

 

Ieri m-am intors tarziu si eram obosit asa ca revin astazi cu detaliile.

M-am uitat la acel Opel si pot sa va spun ca era intr-o stare foarte buna. La caroserie am observat doar doua mici defecte (nu putea sa fie perfecta dupa atata timp, este din 2001). Interiorul este curat si in stare buna. Motorul (un 1.7 DTI) dupa aproape o zi de stat a pornit fara proleme imediat. Nu a fost timp sa fac o mica plimbare cu ea insa daca ma hotarasc sa o cumpar o sa o conduc inainte.

Tot ieri o alta cunostinta mi-a aratat un Ford Focus Tournier (sau cum se scrie... :) ) din 2002, despre care nu stiam ca vrea sa-l vanda. Fordul arata si el bine si merge la fel. Are A/C, geamuri electrice, inchidere centralizata etc, adica exact ce-ti trebuie la o masina ca sa te simti bine in ea. Motorul este 1.8 TDI de 90 CP. Pe aceasta am putut sa o probez pe cateva sute de metrii. Merge frumos si desi este destul de mare nu se simte greoaie. Am dat intentionat cu ea in vreo 2 gropi si pot sa spun ca nu s-a auzit nimic in masina (fata de Aveo in care se auzea destul de tare in habitaclu cand intram in vreo groapa).

Share this post


Link to post

Sunt clase diferite, masini diferite. Si mie imi vine sa dau foc la Golf dupa ce am condus V70ul inainte, totusi sunt clase diferite.

 

Nea Tommytza ia arata-mi matale o Toyota care sa se incadreze la 6000E si o iau eu, cash, acum . Nici in Germania nu gasesti ceva bun sub 6000E .

 

Alex Focusul este o masina ok dar arata ca dracu, pana si ei au schimbat designul la noile modele tocmai pt ca arata ciudat primul model de Focus. Pe afara arata taiat cu toporul iar inauntru totul este rotund, un pic ciudat. Oricum gusturile nu se discuta. Mai bine cauti un Mondeo, sigur gasesti la 6500E un mondeo din 2002 . Eu am gasit unul la TM la 6700E dar era aproape FULL, adica xenon de fabrica, incalzire in scaune, NAVI mare, pilot automat, etc.

Share this post


Link to post

Cunosc si eu aceasta diferenta de design intre interior si exterior, insa privesc si latura practica: este spatioasa si are un consum decent. Eu caut o masina de genul acesta si care sa fie si cat de cat fiabila. Un trimestru din an masina va avea si de carat si imi trebuie spatiu. Cu Aveo aveam o problema aici pentru ca nu-mi ajungea spatiul nici cu bancheta rabatata si eram nevoit sa fac mai multe drumuri in acelasi loc, deci in loc sa fac economie de combustil mai mult risipeam...

Daca gasesc totusi altceva mai bun sunt pregatit sa fac compromisul acesta intre spatiu si consum.

Share this post


Link to post

Ce inseamna pt. tine (si nu numai)consum decent in special urban, ca extraurban mai toate au consumul sub 7-8.

Ma uitam pe la benzinare noi cu motoare 1.4 1.6 si consuma 8-9-10l pe hirtie, real ceva mai mult. La SH e mai mult deobicei.

Eu cel putin m-am linistit (mai am niste porniri uneori ca in dimineata asta, i-mi trag 2 palme si ma trezesc =)) ) cel putin citiva ani ramin pe Daewoo cit or mai fi piese de schimb. Pt. 1-3l de benzina in plus la 100km nu prea se merita diferenta de pret si risc sa platesti dublu pe reparatii la o masina gen Opel VW etc. si daca treci pe motorina riscul e si mai mare.

Numai daca faci ffff multi km cu ea si scoti bani in urma ei se merita sa fii acoperit in caz de necesitate, sa nu plingi dupa bani cind o repari sau mai rau vb unuia sa devii donator de organe sa schimbi o turbina sau niste injectoare la diesel.

Share this post


Link to post

Asta cu consumul este discutabila, sunt diferente mari de consum intre diferite motoare pe aceiasi masina, TDDI consuma mai mult decit TDCI 130CP desi diferenta de putere este enorma, la VAG insa este invers, PDurile consuma mai mult desi sunt mai moderne. Oricum una peste alta orice diesel iti iei indiferent cat de mare este tot in jur de 9% va consuma in oras si in jur de 6% afara. Singurele care consuma putin sunt dCIurile de 1.5 de la reno. Oricum nu cred ca este cazul sa iei consumul ca prim criteriu, trebuie sa te uiti si la alte aspecte.

Parerea mea este ca Mondeo merita mai mult .

 

Lascarica vad ca mi-am racit gura degeaba aici pe forum, nu ai inteles nimic, mai repet odata, Golful meu are 265k km, 150+ CP din 90CP cu turbina originala, intelegi asta sau trebuie sa repet de 1000ori, Turbina asta nu este BAU BAU, este o componenta ca oricare alta care daca este folosita cu cap moare o data cu masina . Mai repet odata ?

Share this post


Link to post

Bogdan daca gaseam Mondeo probabil ca ma orientam spre el, insa nu am reusit sa gasesc decat Focus.

Share this post


Link to post

Daca o iei de noua sau ai bafta cu carul la Sh-uri ca ala/aia care au folosit-o sa o fi facut cu cap cum zici tu e ok. Daca nu, incepi sa scoti bani "fara numar" cum zic manelistii :)

Cei drept sint nou in turma celor cu covrig in mina dar multi au patit-o cu dieselurile. E drept ca mai sint si norocosi ca tine care au luat SH si au mai facut 70-80k km si nu au nici o problema.

Omul vrea una mare si consum mic , c-am nasol. La berline si Caravanuri nu prea ai sanse la consumuri mici. Daca si o cutiutza cum e Agila consuma ~ 7-8l urban ce poti cere la una de peste 1000kg.

Share this post


Link to post
Cu asta am terminat aici:

 

FIAT din punctul meu de vedere sunt cele mai proaste masini, ca tot ce este MADE IN ITALY. IVECO ca si ele. Referitor la marfa MADE IN ITALY toate sunt la fel. PROASTE. Una este CATTERPILLAR facut in Italia , alta e cel facut in Belgia. Ca exemplu.

Mai lasa-ne! Daca si italienii sunt motoristi prosti, atunci francezii ar trebui sa se duca la culcare si sa faca doar branza puturoasa, nu motoare. Stii cate motoare diesel din lume sunt de origine italiana? Habar n-ai! Ai condus vreodata o masina italieneasca ca sa vorbesti? Sigur nu! Ti-am zis si ti-o repet: mai lasa-ne!

 

M-am uitat la acel Opel si pot sa va spun ca era intr-o stare foarte buna. La caroserie am observat doar doua mici defecte (nu putea sa fie perfecta dupa atata timp, este din 2001). Interiorul este curat si in stare buna. Motorul (un 1.7 DTI) dupa aproape o zi de stat a pornit fara proleme imediat. Nu a fost timp sa fac o mica plimbare cu ea insa daca ma hotarasc sa o cumpar o sa o conduc inainte.

Tot ieri o alta cunostinta mi-a aratat un Ford Focus Tournier (sau cum se scrie... :) ) din 2002,

Intre ford si opel as alege opel pentru intretinerea mai facila. In plus, daca nu ma inseala memoria 1.7 dti are distributia pe lant, alti bani economisiti.

Share this post


Link to post

Parca aia de 2.0 are pe lant la 1.7 sigur sint si modele pe curea. Am vreo 2 saptamini de cind ma informez de pe forumul Opel :)

Din toate Opelul e intradevar mai ieftin la intretinere si piese la o eventuala reparatie.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

1,7 dti de la opel e pe curea, cel de 2,0 l e pe lant

pe benzina cel de 1,4 e tot pe lant, cum am eu de 1,6 e pe curea

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post
1,7 dti de la opel e pe curea, cel de 2,0 l e pe lant

pe benzina cel de 1,4 e tot pe lant, cum am eu de 1,6 e pe curea

 

1,2 e pe lant, de 1,4 eu stiam ca e pe curea.

Share this post


Link to post

La motoarele twinport de 1,4 distributia e pe lant, la cele mai vechi de 1,4 sincer sa fiu nu stiu deca sunt pe curea sau lant.

Share this post


Link to post

daca zici ca vrei o masina spatioasa ai putea sa te uiti si catre un volvo v40 pe benzina

Share this post


Link to post
La motoarele twinport de 1,4 distributia e pe lant, la cele mai vechi de 1,4 sincer sa fiu nu stiu deca sunt pe curea sau lant.

 

La cele vechi e pe curea.

Share this post


Link to post
Singura marca cu 10 masini de 5 stele. Deci afirmatia ta e oarecum gresita.

Da, e greşită întrucât am uitat să pun o pun între ghilimele. Era un răspuns la o afirmaţie anterioară postului meu :)

Si din proprie experienta zic: o masina SH e loterie. La fel cum poti lua o vechitura buna , la fel poti lua o masina noua cazuta. Cazul meu: R18 din 1981 , masina excelenta , opel astra din 1993 masina cosmar, Oltcit 12 TRS

Meştere, iar comparăm mere cu pere cu struguri? S-or vinde ele, de obicei, în acelaşi loc, dar "e" diferite. Dacă tot o facem, măcar să ne dăm seama că din 80şi ceva, până prin 2000-2004 s-au mai schimbat câte ceva.

Dacă o maşină se strică, nu înseamnă că marca/modelul respectiv sunt nasoale.

La fel şi cu una nouă poate fi loterie. Numai că eşti "salvat" de garanţie.

FIAT din punctul meu de vedere sunt cele mai proaste masini, ca tot ce este MADE IN ITALY. IVECO ca si ele. Referitor la marfa MADE IN ITALY toate sunt la fel. PROASTE. Una este CATTERPILLAR facut in Italia , alta e cel facut in Belgia.

PS: Pot spune ca din anumite puncte de vedere, o masina, cu cat e mai veche cu atat e mai buna.

Ai avut multe Fiaturi? Dar alte mărci italieneşti?

La un anume aspect îţi dau dreptate, totuşi. Italienii fac MAŞINI :)

La banii astia ia un logan cinstit de 1 an doi cu putini km si e cea mai buan afacere cu putinta.

Si mie nu mi se pare deloc mai urat decat un astra dric cu sute de mii de km.

Sau o Nubira...

Share this post


Link to post

M-am mai interesat pe la service-uri unde mai am cunostinte si mi s-a spus ca Fordul Focus este mai fiabil decat Astra si mi s-a recomandat sa iau Focusul.

Share this post


Link to post

Mai fiabil, sta mai bine pe sosea, consuma mai putin ca astra, dar e mai scump in cazul in care ajungi sa schimbi piese. Ceea ce la un SH sigur vei ajunge sa faci.

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Nu este cu muuult mai scump decat un Astra insa din cate am inteles este mai greu sa repari o componenta pentru ca nu se gasesc piese auxiliare pentru aceasta.

Ca sa intelegeti ce vreau sa spun va dau un exemplu: am fost la reparat cu un electromotor de Transit Connect. Mi s-a spus ca nu se poate repara pentru ca nu se gasesc piese pentru el (cel putin nu originale). Daca imi aduc bine aminte electromotorul nou a costat undeva la 500-600 de RON. Un contact tot pentru acest Transit a fost 200 de RON. Masina despre care vorbesc este folosita la curierat in oras si are peste 50000 de km. Aceste piese au cedat din cauza pornirilor dese ale motorului. La aceasta masina au fost singurele piese care s-au defectat pana acum desi nu a fost deloc menajata, insa avem si alte forduri care nu au avut probleme decat cu electromotorul fara sa se strice alte piese. Din asta am inteles ca punctul slab este electromotorul dar numai in aceste conditii de utilizare.

Share this post


Link to post

Mosule apropo de piese pret etc. uita-te pe strada si fa o statistica. Furnizorii, service-urile se orienteaza spre cele care au ponderea mai mare.

Daca la aceeasi concluzie ajung mai multi atunci oferta creste si e in beneficiul utilizatorului ca de obicei preturile scad sau sint deja mai mici si la piese si la manopera.

Un exemplu : service-ul unde ma duc eu era numai pe Daewoo. Cum Daewoo s-a dus la vale s-a reorientat spre Logan, Opel, VW si pe astea incearca sa capteze piata prin preturi mici la piese PE STOC si manopera buna si relativ ieftina. Daca mai pica ceva si in rest e ok dar pe astea a cautat furnizori de piese a negociat niste preturi si are marfa pe stoc.

Una e sa aduci 1 electromotor la comanda =pret mare si alta sa cumperi pe stoc 10=pret negociat mai mic stiind ca ai sa ai clienti si le vinzi.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post
Mai lasa-ne! Daca si italienii sunt motoristi prosti, atunci francezii ar trebui sa se duca la culcare si sa faca doar branza puturoasa, nu motoare. Stii cate motoare diesel din lume sunt de origine italiana? Habar n-ai! Ai condus vreodata o masina italieneasca ca sa vorbesti? Sigur nu! Ti-am zis si ti-o repet: mai lasa-ne!

 

 

Da...Italienii sunt cei mai tari motoristi...toate motoarele IVECO sunt de cea mai proasta calitate. Iti dau un exemplu: New holland a facutr greseala de a inlocui motoarele Cummins, Perkins si DEUTZ, cu IVECO. Si de atunci la utilaj , in 2000 h motorul e MUCI. Komatsu a trecut de la Perkins/Yanmar la IVECO, motoarele crapa la fel. CASE Construction Equipment, a pus IVECO pe Incarcator-Excavator...1000 h -> Consum zdravan de ulei. In plus de asta la toate motoarele iveco le iese biela prin bloc dupa putin timp. Motoarele frantuzesti sunt mult peste italienesti... ...am condus masini italiene: FIAT PUNTO (1996 si 2001), IVECO DAILY 35C13, 35S16, FIAT DOBLO (am la servici), FIAT PANDA (asta nou), FIAT DUCATO , FIAT STILO JTD , ALFA ROMEO, 146, 147,156, Lancia Delta, Lybra, Dedra , Thema, Kappa (asta mi-a placut) . Am condus masini italienesti...si cu exceptia Lancia restul sunt troace...Sigur ca da, am condus! V-am lasat! :)

 

Inca ceva. La multe utilaje facute in Italia a trebuit sa stau destul sa corectez probleme de fabricatie. Zilele trecute mi-a venit la firma un utilaj nou , dar cu mici probleme ( in loc sa poti sa-l vinzi trebuie sa stai sa le corectezi ce nu a facut fabricantul). Made in Italy. A bagat bolturile cu japca si gresare...ciuciu. Nici macar bolturile corecte nu erau .Ala a ruginit p-acolo si sa vezi ce scartaia. Si ca sa-l scot d-acolo a trebuit sa bat 1 ora la baros de 10 si 20 kg de mi-au sarit ochii din cap. Plus ca mulote utilaje de constructii made in italy vin cu probleme de fabricatie, unele necesitand recorectare. Nu in italia ...ci la curtea dealerului roman, sau mai rau...la client . Poveste similara cu un ciocan demolator PROMOVE. Nou si curgea uleiul din el...bucsa de la spit gresit montata+ garnituri. Iarasi da-i la baros.

 

 

Referitor la masinile SH.

 

Intr-adevar Ford sunt scumpe la piese si la reparatii ex garantie .Matusa mea a avut un focus model 2000 si la 70000 km , masina a inceput sa aiba probleme. Iar reparatiile, piesele, maopera nu erau tocmai ieftine ! De asemenea, tin minte cand i-a spart-o...geamul a costat un car de bani, ca nu avea CASCO ! Opel sunt mai ieftine, mai putin rezistente , poate mai ieftine, insa chiar daca piesele sunt mai ieftine (desi nu cred) nu iesi in castig deoarece azi cade una, peste o luna alta...nu e nici o economie. Poti incerca o skoda fabia, model precedent, chiar si hatchbackul e destul de spatios. Preturile nu sunt mari http://www2.autovit.ro/masini/skoda/fabia/...SC&offset=0 .Se incadreaza in 6000 E. Insa sa stii ca orice masina SH iti iei la 6000 Euro, tot trebuie sa te astepti la diverse . Mai multe , mai putine, mai mari , mai mici. E riscul SH. De parca la masini noi nu ar fi... . MAi vezi si Seat SH.

Share this post


Link to post
Matusa mea a avut un focus model 2000 si la 70000 km , masina a inceput sa aiba probleme. Iar reparatiile, piesele, maopera nu erau tocmai ieftine ! De asemenea, tin minte cand i-a spart-o...geamul a costat un car de bani, ca nu avea CASCO ! Opel sunt mai ieftine, mai putin rezistente , poate mai ieftine, insa chiar daca piesele sunt mai ieftine (desi nu cred) nu iesi in castig deoarece azi cade una, peste o luna alta...nu e nici o economie.

Corect. Asta e ca-n aia cu: Doctore, eu sunt cam nehotarat. Sau nu sunt?!?

 

Deci Alfa 147 si 156 sunt troace dar Fabia nu e.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...