Jump to content
Sign in to follow this  
Alex.T

Achizitie Masina Sh Maxim 6000 De Euro

Recommended Posts

Daca ai observat, isi proiecteaza masinile special pentru a obtine maximum de puncte acordat de catre un juriu la acest test. Dar asta nu inseamna ca-s mai rezistente decat celelalte. Nu cred ca unul din echipa de jurizare are curajul sa se puna in locul manechinului, doar, daca-l cheama ca pe ala: Dummy.

Share this post


Link to post

Eu prefer sa ma uit decat sa testez ceva pe pielea mea- in cazul de fata impactul la 60 km/h cu un stalp. Iar reclama aia cu painea si sushi- ma lasa rece.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu fiabilitatea unei masini nu e data de stele. N-am nimic special cu reno dar totusi...

 

:ontopic: uita-te si tu pe www.autovit.ro ce masini se incadreaza in pretul ala sa-ti faci o idee apoi cand te decizi te apuci sa o cauti pe cea mai bine intretinuta.

 

Eu as lua o Legantza cat mai ieftina, cred ca gasesti pe la 5000 una buna si cu restul de 1000 as retusa ce se poate. Dar asta-s eu...poate tie nu-ti plac limuzinele. Aaa, am uitat mai e si consumul. Ia-ti un cielo/espero, pune-i gpl, iti mai raman si bani si nici nu plangi daca se strica ceva.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
De ce crezi ca doar la Reno se intampla astea?

Vw-ul Bora al nevestei adus din Germania acum 3 ani jumate la 145 000 km , in prezent are 225 000 km fara a i se schimba vreo piesa, cu exceptia consumabilelor(inclusiv distributia de 2 ori) si merge ireprosabil.

Opelul lu' taica-miu fabricata prin 90 de 4 ani in familie, nu a vazut 1 litru de motorina de la peco si nici alte piese schimbate cu exceptia consumabilelor.

Ford-ul Transit pe care l-am avut deasemenea.

Ar mai fi si Citroenul, dar la ala s-a umblat in motor datorita sutelor de mii de km facuti cu el.

Mai vrei exemple ca mai am??

Edited by kornelush

Share this post


Link to post

Ce treaba are un diesel din 90 cu unul CR?

Share this post


Link to post

I-am raspuns lui laurentziu la o intrebare legata de fiabilitatea marcii Renault.

Share this post


Link to post

Orice afirmatie de genul in 100.000km cu masina sh nu am schimbat nimic atrage ilaritate si nimic mai mult.

Share this post


Link to post

Normal, urmatorul proprietar schimba dup-aia jumatate de masina ca sa aiba garantia ca ajunge din A in B. > :)

 

@kornelush: ia du tu Bora la o diagnoza completa la o reprezentanta, sa vedem, e chiar asa perfecta masina aia? NU te pune nimeni sa o si repari acolo, dar, macar sa o verifice cineva ce a mai lucrat pe zeci de masini ca aia.

Bine, acu nu stiu daca imi aduc bine aminte, dar la masina aia o turare pana in limitare se solda cu aruncarea de bucati de cocs pe asfalt, sau ma insel?

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Apropo de fiat: colegi, prieteni, rude care au avut ,numai la motor au avut probleme plus electrica si tren rulare. La un Doblo de la mine de la servici, i-a iesit biela prin blocul motor ( la 12000 km). Colac peste pupaza, motoarele IVECO ( din experienta zic) sunt la fel de proaste. ca tot ce este MADE IN ITALY. IVECO se cumpara deoarece sunt ieftine... nu si fiabile ( erau mai bune cu motoare MAGIRUS). Italia este China europei. Fabrica aia orice. Design frumos, produs prost.

 

Apropo de renault: Dupa cativa ani respectiv cateva sute de mii de km nu mai prezinta incredere, mai ales dupa 2000, chiar si dupa 1990. Un exemplu clar era renault 19 . Repet, nu vreau sa barfesc firma Renault, deoarece am avut unul ( am avut de ales intre 18, 19 si 21. Am ales 18 deoarece imi placea ca simplitate , forma , ergonomie dar si pretul ), care avea o varsta apreciabila atunci cand l-am luat, la fel, un kilometraj apreciabil, si cat am avut-o si rulat-o ,in afara de schimb de filtre + ulei si pus benzina , nu am bagat bani in ea. . In afara de stanga de remorcare care o poreclisem SPARGATOR DE RADIATOARE si bullbar( montate de manutele mele ) . In rest masina nu m-a lasat niciodata in drum. Singurele probleme mai deosebite cu ea au fost arderea garniturii de chiulasa din cauza termostatului si defectarea releului de la demaror ( iar ala de dacie nu se potrivea). Oare renault Laguna II ( Frumoasa dar proasta ) il poate echivala pe 18 ? Si pot sa zic ca am tras de ea maxim! Am mers pe toate coclaurile, mi-am invatat gagicile sa mearga cu ea, am carat cu ea o groaza.Inclusiv remorcat cu ea ( desi permis aveam cu ea 1200 Kg, a tras cu ea si 1750 kg - o rulota de camping pana la mare, dar si alte tipuri de remorci) .Nu cred ca un Megane, Laguna sau vel satis il vor depasi d.p.d.v. fiabilistic pe 9/11, 18/21, 20/25/safrane.

 

Am avut si opel astra I, 1,7 D din 1993, luata cu 170000 Km. Si pot sa zic ca a fost cea mai proasta masina pe care am avut-o.Vibra ingrozitor, lenesa la demaraj, nu prindea mai mult de 130 nici moarta ( plafonare de acceleratie , una din cauze fiind pompa de injectie si injectoarele, inlocuite ulterior , pe bani multi). Nici cu Dacia sau cu oltcitul nu am avut atatea probleme cat am avut cu troaca aia de opel ( cu pompa de injectie am avut probleme mari, dar si cu supapele arse, cutia de viteze caraia la schimbarea 2 -> 3 3->4 si invers , joc la directie - cauza din care mi-a si respins-o la ITP si multe alte cauze).M-a lasat in drum de multe ori .

 

Revenind: La 6000 Euro nu poti sa iti iei decat ceva cat de cat vechi sau cu mai multi km la bord.Sau daca vrei mai nou ( 2004 - 2005 ) => Logan ( daca te impaci cu ideea). Sa iti iei masina de tip buget nu inseamna sa iei un audi A4 sau BMW din 1998 cu 200000 Km la bord la un pret de 4000 Euro , si ca sa o faci sa mearga daca nu bine, macar acceptabil , sa trebuiasca inca pe atat. Iar Japonezele, desi sunt preferatele mele ( cu precadere, TOYOTA, HONDA, NISSAN, MAZDA,MITSUBISHI) nu imi place aspectul PIESE DE SCHIMB + Costuri de mentenanta. In caz de un far spart, stai destul dupa el, basca ca te costa de te rupe. Altele de incercat ar fi Seat. Pe Golf IV/bora din 2001 - 2003 as merge ( dar nu multe costa pana in 6000 euro). Polo classic e destul de vechi. Ar mai fi Skoda Fabia. Dar si alea costa multisor , insa daca stii sa negociezi iti raman si bani.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post
@kornelush: ia du tu Bora la o diagnoza completa la o reprezentanta, sa vedem, e chiar asa perfecta masina aia? NU te pune nimeni sa o si repari acolo, dar, macar sa o verifice cineva ce a mai lucrat pe zeci de masini ca aia.

Bine, acu nu stiu daca imi aduc bine aminte, dar la masina aia o turare pana in limitare se solda cu aruncarea de bucati de cocs pe asfalt, sau ma insel?

1.Vin la tine daca vrei si platesti tu diagnoza daca e cum zic eu, daca nu platesc eu.

2. Habar n-am.

 

P.S

In weekend am fost la Curtea de Arges cu ea si am mers pe ambele autostrazi.Am avut o viteza medie la intors de 102 km/h pe 450 km parcursi si un consum de 5.5 l.

Uleiul e schimbat in primavara si nivelul e putin sub maxim.

Share this post


Link to post

Raman la parerea ca, daca vrei o masina SH, trebuie sa te orientezi spre una cat mai recenta, cat mai putini km la bord si cat mai ieftin de intretinut. Prefer de 1000 de ori un Cielo-Nubira din 2004-2005, in dauna vreunei rable nemtesti din deceniul trecut. Anii isi spun cuvantul asupra unei masini, uneori mai mult decat kilometrii.

Share this post


Link to post
Apropo de fiat: colegi, prieteni, rude care au avut ,numai la motor au avut probleme plus electrica si tren rulare.

 

Deci la tot. La o masina cele mai importante componente sunt cele enumerate de tine. Mi se par suficiente argumentele. Insa depinde de la marca la marca, de la masina la masina si de la om la om (mai mult sau mai putin ghinionist).

Share this post


Link to post
Orice afirmatie de genul in 100.000km cu masina sh nu am schimbat nimic atrage ilaritate si nimic mai mult.
Vw-ul Bora al nevestei adus din Germania acum 3 ani jumate la 145 000 km , in prezent are 225 000 km fara a i se schimba vreo piesa, cu exceptia consumabilelor(inclusiv distributia de 2 ori) si merge ireprosabil.

Opelul lu' taica-miu fabricata prin 90 de 4 ani in familie, nu a vazut 1 litru de motorina de la peco si nici alte piese schimbate cu exceptia consumabilelor.

Ford-ul Transit pe care l-am avut deasemenea.

Ar mai fi si Citroenul, dar la ala s-a umblat in motor datorita sutelor de mii de km facuti cu el.

Mai vrei exemple ca mai am??

Mai citeste odata.

Share this post


Link to post

Apropo de :

 

Ce repede gaseste romanu' 6000 de euro pentru masina si apoi nu mai gaseste 150 ron sa-i faca plinul...

 

O cunostiinta avea un Audi de vreo 40.000e la vinzare...intr-o zi primeste un beep...ignora...dupa vreo 1h iar beep...dupa vreo 4-5 beepuri de pe acelasi numar se hotaraste sa sune... era unul care se interesa de masina =)) sa pic jos cind am auzit =)) facea economie omu la impulsuri sa-i ajunga de masina ...

No ofence nu e nici un apropo la cazul de fata !

Share this post


Link to post

Apropo de Fiat Stilo am un amic care si-a luat 2 el si mama acum 1an. Acuml e are la vinzare...cica consuma mult :) ....nu am intrat in amanunte cu omul...dar cind le-a luat era foarte entuziast mai aveam putin si dadeam foc la Cielo si luam un Stilo la ce le lauda, iar acum le vinde :)

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Ce inseamna mult? Raportat la ce?

 

intr-o zi primeste un beep...ignora...dupa vreo 1h iar beep...dupa vreo 4-5 beepuri de pe acelasi numar se hotaraste sa sune...

Mortal!!! Nici eu nu raspund la bipuri decat daca stiu ca astept un telefon important si nu pot raspunde in acel moment (exemplu- cand sunt la cate o filmare). Dar deh, cand vrei masina scumpa- devii brusc "economist" intr-ale facturilor. Fie ele si de telefon.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Si din proprie experienta zic: o masina SH e loterie. La fel cum poti lua o vechitura buna , la fel poti lua o masina noua cazuta. Cazul meu: R18 din 1981 , masina excelenta , opel astra din 1993 masina cosmar, Oltcit 12 TRS ( putin am tinut-o) acceptabila ( desi avea varsta Astrei,nu avea si km ei). In general dupa ec iei o masina SH e bine sa ii faci o revizie generala ( schimb toate uleiuri + filtre), eu personal i-as face si distributia ( pentru propria siguranta - trebuie luata in calcul, chiar de fostul proprietar zice : DISTRIBUTIE INLOCUITA LA ***** Km). De asemenea, cum exista multi samsari, exista si riscul kilometrajelor manarite. Iar in AUTOVIT...gasesti destule.

Share this post


Link to post
Apropo de fiat: colegi, prieteni, rude care au avut ,numai la motor au avut probleme plus electrica si tren rulare. La un Doblo de la mine de la servici, i-a iesit biela prin blocul motor ( la 12000 km). Colac peste pupaza, motoarele IVECO ( din experienta zic) sunt la fel de proaste. ca tot ce este MADE IN ITALY.

 

Apropo de renault: Dupa cativa ani respectiv cateva sute de mii de km nu mai prezinta incredere, mai ales dupa 2000, chiar si dupa 1990. Un exemplu clar era renault 19 . Repet, nu vreau sa barfesc firma Renault, deoarece am avut unul ( am avut de ales intre 18, 19 si 21. Am ales 18 deoarece imi placea ca simplitate , forma , ergonomie dar si pretul )

Nu cred ca un Megane, Laguna sau vel satis il vor depasi d.p.d.v. fiabilistic pe 9/11, 18/21, 20/25/safrane.

 

Si pot sa zic ca a fost cea mai proasta masina pe care am avut-o.Vibra ingrozitor, lenesa la demaraj, nu prindea mai mult de 130 nici moarta ( plafonare de acceleratie , una din cauze fiind pompa de injectie si injectoarele, inlocuite ulterior , pe bani multi). Nici cu Dacia sau cu oltcitul nu am avut atatea probleme cat am avut cu troaca aia de opel ( cu pompa de injectie am avut probleme mari, dar si cu supapele arse, cutia de viteze caraia la schimbarea 2 -> 3 3->4 si invers , joc la directie - cauza din care mi-a si respins-o la ITP si multe alte cauze).M-a lasat in drum de multe ori .

TU te chinui mult sau iti ies usor aberatiile astea?

Aberatia 1: vezi ca motoarele fiat DIESEL sunt pe multe masini (inclusiv opel) si sunt f fiabile. Altele sunt problemele.

 

Aberatia 2: Nu mai umbla cu prostii Reno 18 arata ca o caruta langa 21 sau 19. Ai luat 18 pentru ca era cel mai ieftin, nu conta ca arata like shit si are 100 de ani. Cat despre fiabilitate, am avut 21, am avut prieteni cu 19: fix lafel ca si actualele. Tot timpul era ceva stricat, piesele erau mult mai scumpe decat opel/vw, service varza...

 

Aberatia 3: Zi bre ca ai luat un cazan, dupa criteriie amintite mai sus. Masina nu are nici pe dracu daca iei una ok. Am condus una chinuita rau cu vreo 250.000km si in afara de vibratiile serioase era chiar ok, am mers cu ea cu 150 fara sa cracneasca. A mers cu toate tipurile de motorina, a mers pe drumuri proaste cat incape, a carat si inca mergea bine.

Share this post


Link to post

Cu asta am terminat aici:

 

FIAT din punctul meu de vedere sunt cele mai proaste masini, ca tot ce este MADE IN ITALY. IVECO ca si ele. Referitor la marfa MADE IN ITALY toate sunt la fel. PROASTE. Una este CATTERPILLAR facut in Italia , alta e cel facut in Belgia. Ca exemplu.

 

Renaultul ala, a fost masina ce mi-a placut maxim, uneori o regret si in zilele de acum. Am dat-o deoarece ma temeam ca ar putea avea rugina pe structura de rezistenta. Si din pacate aceasta temere a mea era destul de reala. Acuma si un passat din 1984 arata ca o caruta pe langa unul din 2004. Este foarte adevarat ca service-ul renault e unul neprofesionist in Romania.

 

Opelul ala mi-a facut toate nepacerile posibile, cea mai tare fiind defectarea iremediabila a pompei de injectie pe drumul CLUJ - ORADEA. Am plecat cu ea pe platforma pana la Oradea. Vina mi-a apartinut, ca m-am indarjit sa plec cu jegul ala pe aceasta distanta.

 

@ Alex T: Spor la cumparaturi.

 

PS: Pot spune ca din anumite puncte de vedere, o masina, cu cat e mai veche cu atat e mai buna.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

Din toate posturile de pe acest topic am inteles ca nici o masina nu este buna si ca de banii pe care-i am mai bine merg cu taxiul.

Acum ma duc pana la Bucuresti cu treburi de serviciu si o sa ma uit la un Astra Caravan al unui prieten. Revin cu detalii...

Share this post


Link to post

@Andrei ce facem? Am auzit de la Tudor ca masinile italiene sunt varza, nu ne mai luam Alfa ???????? =))

 

@Tudor nu stiu cate masini ai avut tu inainte de acest AveoBolid pe care il ai acum dar sa stii ca sunt multe masini bune pe lume. Nu mai generaliza pt ca nu ai dreptate, nu toate renaulturile sunt proaste si nu toate masinile italiene sunt proaste. De exemplu noul Panda este fiabil iar calitatea FIAT a crescut bine in ultimii ani. Oricum in viata mai trebuie sa fii si fericit, o masina frumoasa poate sa-ti aduca zambetul pe buze si sa te faca fericit, degeaba conduci o Toyota urata care este NR 1 in fiabilitate daca nu-ti ofera nici o satisfactie. Prefer de 1000ori o Alfa Brera care chiar daca ma lasa in mijlocul drumului sare toata lumea sa ma ajute sa o imping iar cand stau si astept masina de tractari privesc masina si uit de faptul ca m-a lasat in drum si mai aud cite un trecator exclaman: domle ce masina frumoasa ! .

 

@Alex trebuie sa te uiti cu atentie la masina, eventual sa iei un prieten priceput cu tine.

Share this post


Link to post

Asteptam sa vedem ce si cum cu taxa de prima inmatriculare. Oricum decizia e grea, ca mai este un concurent in concurs. Din pacate e tot italiana si tot proasta: fiat bravo (Asta e mult mai scump dar si mult mai nou). Si mai din pacate are un motor slab si prost italian de 1.4 tjet de 120 sau 150cp care consuma mai putin decat un aveo 5dr, nu are decat vreo 5 stele la crashtest si arata drop dead gorgeos. M-am mai linistit si astept pana in iarna/primavara, dar e greu :( .

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Asteptam sa vedem ce si cum cu taxa de prima inmatriculare.

Dadeau ieri pe la sictiri ca vor scoate taxa de prima inmatriculare doar la masinile noi, si asta pe o perioada de 6 luni.

Share this post


Link to post

Daca ne referim la masinile normal la pret, nici sa ma impusti nu as lua alfa sau fiat.

Bagati o vizita pe la service acolo.

Cine lucra 6-8 ore pe zi si mai pierde o ora sau mai bine din 24 prin trafic zilnic.. nu are timp de bocit in service-uri dupa fiecare receptioner sau mecanic auto.

Prefer una sa pot da in ea la rosu cat si cand vrea muschiu sau neuronul meu sau talpa mea si sa nu aiba nici pe dracu decat sa stau pe margine sa ma impinga careva prin ploaie sau zapada =))

satisfactie pentru mine la o masina e ceva mai mult decat cum arata. E cum percuteaza motorul, cum o redresez daca pleaca, cum opresc si cum ma simt in ea in fond.

Si .. sine qua non .. one more time.. cat nu merg la service!

 

Prefer de 1000ori o Alfa Brera care chiar daca ma lasa in mijlocul drumului sare toata lumea sa ma ajute sa o imping iar cand stau si astept masina de tractari privesc masina si uit de faptul ca m-a lasat in drum si mai aud cite un trecator exclaman: domle ce masina frumoasa ! .

 

-O vezi cum atarna?

-Oh da, dar ce frumoasa e ;)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

EU asimilez toyota cu skoda... Cand voi avea familie, mi-au disparut toate pasarelele si m-am resemnat imi voi cumpara una. Mi ser pare terna...

Pana atunci cu fiatul nu am stat decat vreo 4 ore in service in 20.000km :D . Nu mi-a cazut motorul in mijlocul drumului (inca) deci e bun, mai ales ca de cate ori te urci in ea te simti fain. Si asta pentru mine conteaza acum. Sica sa fim seriosi, nu sunt atat de proaste precum ar vrea unii sa creada. Iar daca vorbim de alfa... Nu cred ca sta/accelereaza/ se simte mai bine o corolla decat un 147.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...