tolin Posted September 7, 2005 Din care sens faci operatiunea si cu ce il sufli? Unii o fac cu aer comprimat, altii zic ca nu-i bine, eu nu stiu ce sa cred, asa ca-l bat de un perete. Share this post Link to post
Satori Posted September 7, 2005 Si eu sunt de parere ca nu este bine sa il sufli cu aer conditionat. Nu am studiat niciodata un filtru din asta la microscop dar cred ca stiu cum este facut si de aceea nu am de gand sa il suflu. Doar il scutur. La ce iese din el... (cum zicea varumeu, la 6 luni dupa ce a luat masina, in Canada: bai ce veche e Romania!!! e plina de praf!) Share this post Link to post
hawkeye Posted September 7, 2005 se ajunge usor la filtrul de aer si polen? Share this post Link to post
MCojo Posted September 7, 2005 se ajunge usor la filtrul de aer si polen? <{POST_SNAPBACK}> Cel de aer se stie unde e...ridici capota scoti capacul de la filtru de aer scoti filtru il scuturi si il pui la loc... Pt cel de polen trebuie sa dai jos torpedoul (e simplu scrie si in manualul de utilizare) se scoate si aceleasi operatiuni ca mai inainte... Share this post Link to post
Satori Posted September 8, 2005 Spre deosebire de Cielo, de exemplu, se ajunge greu la filtrul de aer. Nu e prins cu cleme, e cu suruburi. Foloseste surubelnita din dotarea masinii. Pentru cel de polen, trebuie sa dai jos torpedoul. E greu doar prima data, cand te prinzi de directiile in care trebuie sa tragi. E destul de dificil de pus la loc filtrul... tare sunt curios cum se face asta in service! Share this post Link to post
Dr.Medic Posted October 15, 2005 Salut! am facut azi prima revizie. Schimb ulei, si toate filtrele. Total 466 RON cu manopera cu tot. La GTT. Mi s-au parut ok cei de acolo. Share this post Link to post
Satori Posted October 16, 2005 Poti sa pui devizul? E putin mai ieftin si ma mir de ce. O fi fara TVA? Share this post Link to post
Dr.Medic Posted October 16, 2005 E cu TVA cu tot. O sa incerc sa fac o poza la deviz, dar nu am decat un telefon obosit cu camera. sunt 2 poze nasoale, nu am putut prinde toata imaginea si sa fie si clara: Share this post Link to post
tolin Posted October 16, 2005 Am si eu vreo 3 intrebari: service-urile astea afiseaza adaosul comercial la pretul materialelor pe care le factureaza, ca vad ca se duce in 100% usor ? In ce masura te poti prezenta cu materiale tale, de origine GM ? De ce se schimba filtrul de benzina, cand producatorul recomanda la 45.000 km sau 36 luni ? Inteleg, cand e cazul, hai, la 24 luni ca traim in RO, desi nu exista nici o justificare, dar asa, la 15k km sau la 12 luni este o precautiune inutila. Poate ca filtrele se schimba de la o masina la alta, altfel nu gasesc nici o ratiune. Share this post Link to post
DjLov Posted October 18, 2005 am fost si eu la revize -1 an - 10312 km iata si preturile la Victoria Global Brasov: -ulei TXT SOFTEC PLUS CASTROL 4LITRI -1.742.300 -FILTRU ULEI - 287.700 -FILTRU POLEN -1.385.000 -SOLUTIE SPALAT PARBRIZ 1LITRU - 44.700 -ANTIGEL EXTRA ARAL 1LITRU - 271.100 -MANOPERA 2 ORE - 990.100 TOTAL -4.720.900 Despre scartaitul de la directie nu a depistat de unde provine. A spus sa mai se accentueze si poate isi da seama de la ce scartaie. Mi-a dat inapoi cateva sute de grame din uleiul ce la bagat in motor si bidonul cu antigel din care a mai ramas vreo jumate de kg. Totusi baieti de omenie. Share this post Link to post
Satori Posted October 18, 2005 Ce specificatii avea uleiul? L-ai ales tu? Ce specificatii are antigelul? Tu l-ai cumparat? Share this post Link to post
DjLov Posted October 22, 2005 uleiul era 5W40 iar antigelul era aral -40 grade. au pus de la ei ,nu m-au intrebat nimic. au luat masina si au scoso dupa vreo 2 ore. Share this post Link to post
alx Posted October 22, 2005 @satori: nu crezi ca ar fi util un HowTo pentru revizii in care sa-i povatuim pe cei noi sa isi completeze ei singurei lichidele inainte de revizii? Asta ca sa nu dea 45k pe 1 l de lichid de parbiz samd. Share this post Link to post
DjLov Posted October 22, 2005 la viteze mari nu se aude nimic doar la viteza mica cand pun frana sa incetinesc ca sa trec o groapa sau o denivelare . totusi se aude mai tare cand se inclina masina (cand urc o roata pe bordura sau cam asa ceva). nu pot sa imi dau seama sigur. dar cand o sa am timp de ea o sa verific mai amanuntit. la urmatoarea reviyie cred ca o sa opresc masina in poarta si o sa completey ,antigelul ,lichidul de frana, lichidul pt parbriz ) ) Share this post Link to post
alx Posted October 22, 2005 la urmatoarea reviyie cred ca o sa opresc masina in poarta si o sa completey ,antigelul ,lichidul de frana, lichidul pt parbriz ) ) de ce razi? eu asa fac intotdeauna. Si ii mai si atrag atentia mecanicului si ii arat lichidele ca sunt in regula... De ce sa pierd niste sute de mii pe preturile lor umflate? Share this post Link to post
DomnulRobert Posted October 24, 2005 Off topic : Ce au zis baietii de eleron ? Share this post Link to post
DjLov Posted October 24, 2005 nu au zis nimic . inainte am vorbit la reprezentanta si au spus ca in principiu se poate monta , ca nu se umbla la instalatia electrica. Share this post Link to post
DomnulRobert Posted October 30, 2005 Am sunat si eu la Di-bas sa ma programez pt revizie. Si .. m-au progromat abia peste 2 saptamani !! Acum am vreo 10.200 km , o sa va anunt cum a fost pe la revizie. Share this post Link to post
paul_marines Posted October 30, 2005 (edited) Am sunat si eu la Di-bas sa ma programez pt revizie. Si .. m-au progromat abia peste 2 saptamani !!Acum am vreo 10.200 km , o sa va anunt cum a fost pe la revizie. Spune te duci la 12 luni sau la limita de kilometri??? Am mai auzit de recomandarea ( a se citi amenintarea) de a face revizia la 10000 deoarece se ruleaza in RO reviziile tre' la 10000 altfel nu prea se accepta garantia. Daca le fluturi carnetul de garantie sub nas se mai indulceste tonul. Doar nu faci revizia ca Matizul sau Solenta. Pana si Loganul o face (revizia) la 15000. Edited October 30, 2005 by safari hunter Share this post Link to post
nexxus Posted October 30, 2005 Solenta Solentza!! Cat priveste 10 mii sau 15 mii eu cred ca totusi, fiind si prima revizie a masinii, este totusi indicat sa fie cat mai curand - deci 10 mii - si asta nu cred ca are legatura cu rulajul in RO, ci mai degraba cu grija pentru masina... acolo unde este! Parerea mea... Share this post Link to post
Abram Burel Posted October 30, 2005 Nu cred ca depinde de tipul de masina faptul ca la noi e mult praf si benzina mai proasta. In ceea ce priveste chestia cu garantia, problema e ca efectele "respectarii" termenelor standard se vad cand nu mai e nici o garantie. De multe ori asta nu-l mai intereseaza pe primul posesor Share this post Link to post
nexxus Posted October 30, 2005 Da, insa faptul ca ai facut toate reviziile la vreme (fapt ce poate fi verificat din cartea masinii) poate duce la cateva sute de euro in plus la pret! - chestie verificata de mine. Share this post Link to post
alx Posted October 30, 2005 mai, la 10k e cam aiurea sa faceti prima revizie daca nu e cea de 1 an. mai bine o faceti la 7500 si defapt nu e nevoie de revizie ci de schimbul de ulei si, eventual, de schimbul filtrului de aer. De revizie nu e nevoie si oricum esti obligat sa o faci la 15k... Share this post Link to post
tolin Posted October 30, 2005 Nu exista nici o amenintare, carnetul de garantie spune foarte clar. Nu va mai luati dupa zvonuri. Si nici cazul de 7500 km nu este pentru ca nu rulati tot timpul pe drumuri de macadam. Si in cazul acela, singura piesa necesara de schimbat este filtrul de aer, lucru ce se poate face in orice parcare, doar sa folositi piesa de origine (GM OEM) si sa pastrati ambalajul. Consumabilele de pe motor sunt garantate la 12 luni sau 15k km. Oricum, sfatul meu este sa schimbati filtrul de aer la 6 luni, la schimbarea sezonului, economia de carburant si comportarea motorului va acopera din plin cheltuiala. Share this post Link to post