Jump to content
Sign in to follow this  
nt98adu

Daewoo Cielo 1,5 Sohc 1996

Recommended Posts

Pentru ca ,,incercarile" la un Cielo sunt mai putin costisitoare decat la alte masini, ultima gaselnita (in ceea ce ma priveste) apare mai jos. Chiar daca sunt constient ca angel-eyes ar tb. sa aiba doar BMW-urile, fiind nostalgic dupa fosta, am incercat. Ce a iesit, a iesit. :P

auzi o intrebare am si eu...ce pret au avut farurile si unde le-ai gasit...ms mult :thumbl:

Share this post


Link to post

Scuze de intarziere. Farurile le-am modificat eu si in afara de aspect, nu am remarcat o imbunatatire deosebita a fazei scurte, doar o lumina mai focalizata, nu asa imprastiata ca la farurile originale. Intre timp, masina a mai suferit anumite modificari, iar luna viitoare va primi un motor deosebit si o suspensie sport. Pana atunci, am scapat de eleron! :) ) si am montat semnalizari laterale albe ceva mai mari.

 

Cotiera de espero. :) si ceasul masinii cu rosu. Am umpluto-n sange si cand ma plictisesc o fac alta culoare! =))

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Stage II la farurile stock de Cielo ;) Inca in constructie.

Motorul care va echipa ,,bestia", tot de Cielo bineinteles.

Share this post


Link to post

Masina a primit suspensia si motorul. Urmeaza vopseaua. :lavolan:

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Frumos Cielo! Ai investit ceva in el... Bafta in continuare cu modificarile!

Share this post


Link to post

Arata...deosebit. Nu ma pot pronunta daca frumos dar nici urat :D . Suspensia pare cam inalta totusi, ce e?

Sa o stapanesti sanatos.

Share this post


Link to post

Suspensia nu e ceva deosebit. Doar niste telescoape pe gaz cu limitatoare duble si arcurile putin modificate. La drumurile existente, nu-mi permit sa o las mai jos. Astazi am mai montat si teava portocalie din poza :mrgreen: Nu stiu daca ajuta la ceva, insa am vazut ca se poarta :) )

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Teava aia e buna la suspensii dure, altfel risti sa-ti deformezi sasiul prin "apropierea" celor 2 elemente. Se cheama strut bar daca imi aduc eu bine aminte.

Share this post


Link to post

strut bar este :)

e buna la orice suspensii - la halul de flexibilitate a caroseriei de cielo

 

cat fu halatu si de unde (pm eventual)

mersi :)

Share this post


Link to post

Masina a intrat in reparatii majore. Se vor schimba absolut toate tablele pe ea, incepand de la portiere, capote, roluit pasaje si terminand cu o vopsea black schwartz 605. Am ceva de munca, dar la sfarsit voi avea satisfactia ca am muncit eu la ea. :)

Share this post


Link to post

Spor la treaba ca sigur ai nevoie.Sa ne tii la curent .Multa bafta. :thumbl:

Share this post


Link to post

You are crazy man! Dar suntem alaturi de tine, tine-o tot asa :)

Share this post


Link to post

E, cam asa arata acum. Si tot mai gasesc eu ceva de facut pe la ea! :)

Share this post


Link to post

WOW !!! E chiar superba masina pe negru. Gata cred ca o vopsesc si eu pe a mea tot negru. Ai schimbat motorul cu unul EURO 3?

Share this post


Link to post

Nu, e doar capacul de pe euro3. Ma saturasem sa va cum dupa 2500km de la reparatie incepuse sa umezeasca pe la garnitura capacului de culbutori modelul vechi. Motorul euro3, nu are delco. :P

Share this post


Link to post

Felicitari.A iesit superb.Imi place culoarea si da chiar bine pe cielo.Cred ca ai bagat munca la greu.Bravo. :osanale:

 

 

 

  • Daca tot l-ai facut negru de ce nu ai volosit vopsea negru mat.Cred ca iesea si mai demential. :-?

 

  • Apropo cat te-a costat taxa si omologarea schimbarii culorii.?

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Negru mat = cazan (dupa gustul meu). Nu suport masina pe care nu luceste vopseaua. :)

 

Taxa la RAR schimbare culoare si motor = 162 ron.

Share this post


Link to post

Foarte frumoasa, felicitari!

Insa un singur lucru strica tot aspectul, parerea mea. Acele paravanturi care se lipesc nu mi-au placut niciodata. Mai ales pe spate. Alea in culisa geamului sunt mult mai frumoase, din pacate de spate se gasesc greu, eu mi-am pus doar pe fata.

 

In rest, n-am cuvinte de rau, decat de lauda. Bravo! :thumbl:

 

PS. Cu negru mat sunt de acord cu tine. Negru mat pot sa dau si eu acasa cu pistolul, nu are cum sa iasa nasol. :D

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

A iesit bine... doar ca nu mi-a placut niciodata cum arata negrul pe cielo (de gustibus evident)

 

Ce strica - inscriptia motorshport de pe spate... mai bine lasai inscriptiile originale...

Share this post


Link to post

Imi place foarte mult masina ta, mai ales ca e neagra! Da foarte bine (dupa gusturile mele :P ) , insa scrisul acela ar fi bine daca l-ai da jos (e ca nuca in perete :( pus) .

Feli(x)citari pt munca depusa la masina, se vede ca pui multa pasiune si te si pricepi! Multa bafta si sa nu ai probleme cu ea!

Share this post


Link to post

Wow bravo domnle` place cum arata. Parca sunt prea multe chestii pe ea, cred ca arata si mai misto daca era cat mai simpla. Cat te-a ajuns vopsitul cu totul?

Share this post


Link to post
Taxa la RAR schimbare culoare si motor = 162 ron.

 

 

Pai, ai schimbat sau nu motorul pana la urma? Sau asa se numeste taxa? :D

Am vazut un BMW negru mat. Arata cam nasol dupa gusturile mele. Mai bine ca ai dat luciu vopselei.

Felicitari pentru munca depusa. Pe langa observatiile facute mai devreme...mai tragi mult de gumele de iarna? :D

Share this post


Link to post

Gumele alea au fost schimbate saptamana trecuta cu Pirelli P6000 195/50/15. Pur si simplu cele vechi erau obosite si nu am mai avut bani de noi. De asta le-am montat pe acelea. :uff: A fost doar un compromis sa ies din impas pentru o luna.

 

BMW, am avut tot negru lucios, deci Cielo tot negru lucios. Iar taxa la RAR a fost pe bune, adica am platit la caserie. Au puricat-o astia de ziceai ca e furata! #-o Noxe, verificari serii, inclusiv pe dedesubt. Nu am dat nici un leut spaga, ca nu aveam de ce.

 

Vopsitul nu ma costat nimic, pentru ca am vopsito eu in service-ul unui amic. De fapt, in afara de suduri (la care nu ma pricep), toata masina e facuta de mine. Am avut ambitia sa scot dintrun cadavru, o masina buna si eu zic ca merita. Nu sunt subiectiv, nu exagerez, insa functioneaza mult mai bine decat Loganul nou de 1,4 pe care l-am tinut 3 luni. Sunt multumit. Nu e vreo racheta sau nava spatiala, e doar o masina ieftin de intretinut, cu performante bune.

 

Pare incarcata din cauza ornamentelor portiera, a pragurilor si a eleronului, insa o completeaza. Emblema ,,motorsport" e montata doar pentru a sublinia sunetul evacuarii, nu pentru ca ar avea ceva veleitati sportive :) ) . Cu paravanturile, sincer, mi-ar place sa cumpar cele care se monteaza sub cheder insa nu am gasit/vazut si nu pot renunta la ele, pentru ca, sunt foarte utile atunci cand ploua si vreau sa deschid geamul si in special cand actionez stergatoarele o data cu ele ,,stropitoarea". Cand nu le aveam (paravanturile), nu de putine ori m-am trezit cu apa in habitaclu, apa impinsa de stergatoare si aruncata pe geamul deschis.

 

Cam asta e. :) Si o comparatie: de culoare bineinteles :) ) :) ) :) )

Share this post


Link to post

Cea mai mare satisfactie e cand o faci cu mana ta. Felicitari!

 

Sa mai zic?

Pacat de bmw :P .

Share this post


Link to post

Rasucesti cutitul? :( Pacat totusi ca a ajuns praf.

 

Si o poza de la o intalnire cu cativa posesori de Cielo :P

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...