Jump to content
Sign in to follow this  
CARABUSU

Colantarea Masinii

Recommended Posts

Dupa cum am mai spus,Tico meu a intrat intr-o revizie capitala,poate ii prea mult spus capitala,schimb parbrizul,amortizoarele sii bratele,un antifon dedesupt si ar mai fi urmat vopsitul.

Am fost azi sa fac ITP-ul la un service si am intrebat si cam cat m-ar ajunge de vopsit si am aflat ca ar duce undeva pe la 20 si ceva de milioane :o iar treaba pe care o fac e de toata jena(ma intrebau daca vreau cu capota si portierele inchise),doar un singur strat de vopsea fiind aplicat.

Asa ca m-am gandit doar sa repar zonele afectate de rugina si cele lovite si sa imbrac in autocolant alb toata,inclusiv barele si oglinzile.

 

La un Fusion(nu al meu),care e mult mai mare decat Tico operatia a costat 750 ron si treaba a iesit super.

In felyul asta nu ma mai intereseaza de pietricele,zgarieturi si altele,plus ca arata a noua la inceput si chiar si pe parcurs.

 

Ce parere aveti?

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post

Ca e treaba de compromis. Personal nu-mi place. Poate e util dar... come on.

 

Ps. La 20 milioane e putin sa stii daca au cuptor. Si fara tot e putin daca iese bine.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Au cuptoare si nu le folosesc,iti spun din prpria experienta,cabina nu o folosesc sa scoata gazele/vaporii,scot masinile afara sa se usuce asa ca...

Iar daca te mai duci si cu Tico te iau in ras,sincer...se uita la tine ca la un rahat.Fac treaba in bataie de joc,cel putin la noi in oras,iar daca fac cu am trebui sari de 25-30 mil.

Asa ca si asa nu am acu de bagat 50 de milioane in Tico si nici nu se justifica.

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post

Daca tii la masina nu face asta. Arata urat. Daca o folosesti doar ca mijloc de transport, poate.

 

PS. pe mine m-a costat 33 milioane tinichigeria si vopsitul integral, tot un strat de vopsea si fara cuptor. Cu o aripa schimbata si alte maruntisuri, ornamente...etc vre-o 50.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Care-itreaba,baietasii nu scot nici macar un ornament,le acopera iar ultima oara au lasat si siglele pe hayon si au dat vopsea peste,arata ca dracu :grumpy:

Plus ca stratul ala de vopsea macar de-ar fi dat ca oamenii da imi sare la prima pietricica.

Cand le-am spus ca vreau spritchit si vopsea data au strambat din nas,ca cica nu ar trebui spritchit.

Sa-i ia naiba cu tot cu vopsitul lor.

Am vazut atitea taxiuri colantate si arata chiar fain,bun ca alea-s ba verzi/galbene,da eu o fac tot alba.

Si am mai spus,un prieten si-a imbracat Fusion-ul tot cu autocolant alb si arata exact ca inainte,nici nu-ti dai seama ca a fost colantata si nu mai are treaba omu cu pietricele si gainatii.

Edited by CARABUSU

Share this post


Link to post

Eu vorbeam in general. In ce-i priveste pe "meseriasi" in nici un caz n-o vopsi acolo. aia nu e vopsit ci spoiala. O tinichigerie si un vopsit cat de cat profesional la cuptor sare de 50 milioane.

 

E decizia ta. Eu mi-am spus parerea.

 

PS. Cea mai bun raport calitate/pret il gasesti astfel.

Ocheste un tinichigiu bun, care face acasa eventual si care sa nu aiba servici sa te tina 2 luni, si in care sa ai incredere (eu nu l-am gasit). Daca tinichigiul face treaba buna, vopsitul e simplu.

La vopsea intreaba cat te costa la orice cuptor sau, daca gasesti vopsea care nu e pe baza de apa, merge si fara cuptor daca ai un spatiu inchis si ferit de gunoaie, praf in care sa o tii 24-48 ore pana se intareste cat de cat vopseaua sa nu se puna toate gunoaiele pe ea.

 

PS2. meseriasi buni gasesti foarte greu, vezi prin cunostinte, prieteni si nu fa rabat la bani. Asta daca tu consideri ca masina merita.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Meserias am cautat si n-am gasit,daca as fi avut timp eu,o faceam eu,cel putin tinichigeria da...

Asa o aranjez bine numai dedesupt(ras unde e vopsea,grund,antifon si o vopsea) iar pe unde o am zgariata,infundata o indrept cat de mult se poate si apoi un chit si un grund/spritchit si atit.

Iar la urma o sa fie pus autocolantul.

Share this post


Link to post

Colanti? mie nici pe femei nu-mi plac decat daca au intr-adevar ce arata. Nu stiu acum, mie mi s-a parea in permanenta ca masina sufera pe dedesubtul colantului, ca nu ii place nici ei ce tratament i s-a aplicat...Apoi zic eu ca folia aia nu are stralucirea vopselei si ca masina o sa arate ca un mic butoias de plastic. Nu am idee nici in Roman cum vopsesc meseriasii, dar ar fi pacat sa nu o vopsesti, altfel pare lucru de mantuiala, oricat de bine ar fi aplicata folia aia...daca se jupeste pe undeva, ce faci? vopseaua o mai dai cu un spray, ceva, mai improvizezi pe suprafete mici...dar la folie, ce te faci? si odata jupuita, nu intra apa pe acolo si face mai mult rau decat bine? si nu cred ca o mai poti petici dupa aia. Stiu insa pe cineva in Dulcesti, imediat dupa Roman, cred ca stii satul, care vopseste extraordinar...in curte la el vezi de la Dacii pana la Subaru si alte avioane. Daca vrei, iti pot da mai multe detalii despre cum sa ajungi la el. Mie mi-a vopsit acum ceva ani spoilerele la Nova pe care o aveam atunci si omul a dat pe plasticul ala cu vreo 3-4 felul de primere si dracii speciale pentru vopsit plasticul incat dupa ani de zile, cand am vandut-o, vopseaua de pe ele nu era nici macar ciupita...darmite cojita. Omul este super, ti-l recomand cu caldura. Cum vii dinspre Piatra spre Roman, ultima casa pe dreapta din Dulcesti- are atelier acolo, toata lumea din vecinatate si din oras il stie. Se numeste Flavian. Nu am nr lui de tel din pacate.

Share this post


Link to post

La un moment dat ma gandeam si eu sa imbrac matyul in autocolant alb, si inca ma mai gandesc ;) In ignoranta mea credeam ca masinile de distributie , alea cu jdemii de reclame pe ele , sunt facute cu vopsea :) )

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post
oricat de bine ar fi aplicata folia aia...daca se jupeste pe undeva, ce faci? vopseaua o mai dai cu un spray, ceva, mai improvizezi pe suprafete mici...dar la folie, ce te faci? si odata jupuita, nu intra apa pe acolo si face mai mult rau decat bine? si nu cred ca o mai poti petici dupa aia.

Simplu,te duci si inlocuiesti folia de pe reperul zgariat,simplu ca buna ziua :mrgreen:

N-are ce rau sa mai faca la vopseaua care e acum pe masina,acu e toata matuita,zgariata pe dreapta pina la grund(ca deh,daca nu-i a lui,omu n-are grija de masina),plus ca in fata a fost vopsita vara trecuta si...e egala cu 0 vopseaua aia.

Ma mai gandesc dar deocamdata varianta colantului ramine in picioare pt ca am multe alte cheltuieli cu firma anu asta si n-o sa am bani de bagat in Tico plus ca mai vine si revizia de 45000 la Fusion(acum am 43000) si mai am de facut niste acte si pentru un teren.

La un moment dat ma gandeam si eu sa imbrac matyul in autocolant alb, si inca ma mai gandesc ;)

Eu zic ca n-are ce se intampla iar in cel mai rau caz dai un polish dupa ce scoti autocolantul.

Share this post


Link to post

Daca faci asta trebuie sa folosesti un colant de calitate,special pt auto rezistent la diferente de temperatura vara iarna si la ultraviolete ! In Buc. se face profesional vazusem pe net ! Oricum nu este o treaba buna pt ca nu stii ce se petrece sub el !

Cu masina complet dezechipata si pregatita de vopsit pe aici nu costa mai mult de 10 mil !

Share this post


Link to post

Pentru inceput am sa imi pun autocolant negru pe stalpi si cred ca si pe praguri...am sa fac ceva in Paint si apoi ma decid ce si cum.Si asa am parbriz cu parasolar integrat (verzui) de alaltaieri...cred ca o sa dea bine.

Share this post


Link to post

Pai, daca vrei autocolant, opreste 10 taximetristi si intreaba-i de cand au colantul si ce stiu despre :)

Daca ai tabla atacata de rugina (asa, prin punctele cheie :) ), oricat te-ai stradui cu feruginol/sprit-chitu-itul si vopsitul, va razbate iarasi intr-un an, doi.

Pe de alta parte, chestia cu colantul e doar treaba de conjunctura: au vrut unii taxiurile galbene, hopa si solutia alternativa :)

Daca iti place sa te ocupi de masina, mai ia in calcul si ca, la banii aia, ii dai 2 straturi de vopsea si 2 de lac cu... spray-ul. E drept ca trebuie sa o lasi sa se "coaca" la soare (si tot va fi "cruda" ceva... saptamani)

Share this post


Link to post

20 milioane sa vopsesti un Tico este ENOOOORM. Ce dracu ii fac de banii astia ? Eu am colantat un Logan cu 5 milioane. A trecut 1 an. Deocamdata totul e ok si nu vad ce problema ar putea aparea.

 

@Englishman: Tu ai studiat o masina colantata de aproape sau ne prezinti deductii bazate pe presupuneri ? Folia are ce stralucire vrei tu, chiar straluceste mai bine decat vopseaua. De ce ar parea lucru de mantuiala ca nu pricep ? Ori vopsire de mantuiala n-ai vazut ?! Daca se rupe pe undeva inlocuiesti folia de pe tot elementul respectiv. CASCO se poate suplimenta pentru asa ceva. APA NU INTRA CA E LIPITA FOLIA PESTE TOT, NU DOAR PRIN PUNCTELE ESENTIALE !! E preferabila vopseaua, dar nici folia nu prezinta vreo problema.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

:) ) Hai bre las-o-n fasole...Evident ca am studiat de foarte aproape jdemii de taxiuri galbene ca fundu` gainii si tot ca dracu` arata, poti s-o invarti cum vrei matale, tot se vede ca e folie. Folia o sa fie la fel de stralucitoare ca vopseaua buna atunci cand taxiurile vor avea arrrrippppi, vorba lu` Red Bull. Iar o folie de aia stralucitoare ca ochiu` tigancii rezista ( la stralucire ma refer) la 10 spalari cu periile din spalatorie? Dupa 2-3 spalari numai rotocoale va fi...Deductii pe baza de presupuneri... :) ) de ce naiba nu ies asa masinile din fabrica?? nu e mai ieftin si mai usor de intretinut daca e asa? ce fraieri sunt astia, se complica sa dea masinile cu vopsea... :) )

 

Mai degraba zic si eu ca AB, cumpara 10 sprayuri cu vopsea si iesi mai ieftin, macar stii ce se petrece sub stratul ala...

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Eu am folie pe o masina. Sunt mult mai multumit decat o vopsire facuta intrun service.

 

Chiar ai studiat tu jdemii de taxiuri de aproape ?! Mira-m-as ! eu nu, dar am unul si sunt foarte multumit. Probabil iar vorbesti aiurea-n tramvai. Probabil tu esti singurul care are pretentie ca folia sa arate ca vopseaua, nu prea cred ca a mai spus altcineva asa ceva. Eu masina o spal zilnic si n-are nici pe dracu, probabil tie ti-au spalat-o cu peria de sarma, ca altfel nu stiu de unde scoti prostiile astea. Nu stiu pe unde ai vazut tu rotocoale sau chestii din astea, probabil si-a batut vreunu joc de tine ... folia pe care am pus-o eu pe masina nici nu poate fi data jos fara sa fie incalzite, daramite sa faca rotocoale de la spalat ?! Du-te si vezi o infoliere facute ca la carte, cu folie 3M de exemplu, de ateliere autorizate RAR care iti dau factura si garantie 5 ani, nu de vreun pustan in spatele blocului si da-ti dupa aia cu parerea, ca de vorbe fara nici un suport real suntem satui ...

Share this post


Link to post
:) ) Hai bre las-o-n fasole...Evident ca am studiat de foarte aproape jdemii de taxiuri galbene ca fundu` gainii si tot ca dracu` arata, poti s-o invarti cum vrei matale, tot se vede ca e folie. Folia o sa fie la fel de stralucitoare ca vopseaua buna atunci cand taxiurile vor avea arrrrippppi, vorba lu` Red Bull. Iar o folie de aia stralucitoare ca ochiu` tigancii rezista ( la stralucire ma refer) la 10 spalari cu periile din spalatorie? Dupa 2-3 spalari numai rotocoale va fi...Deductii pe baza de presupuneri... :) ) de ce naiba nu ies asa masinile din fabrica?? nu e mai ieftin si mai usor de intretinut daca e asa? ce fraieri sunt astia, se complica sa dea masinile cu vopsea... :) )

 

Mai degraba zic si eu ca AB, cumpara 10 sprayuri cu vopsea si iesi mai ieftin, macar stii ce se petrece sub stratul ala...

Da la taxiuri nu se insista,asta-i treaba,ca deh..e taxi si nu conteaza,sunt si lucrate frumos.

Cine a zis ca o spal cu peria?Si nu,nu va fi numai rotocoale pt ca se aplica cu aer cald,nu e autocolant de ala de-l cumperi si-l pui tu acasa pe stalpii portierelor.

10 spray-uri...NO WAY

 

Daca iti place sa te ocupi de masina, mai ia in calcul si ca, la banii aia, ii dai 2 straturi de vopsea si 2 de lac cu... spray-ul. E drept ca trebuie sa o lasi sa se "coaca" la soare (si tot va fi "cruda" ceva... saptamani)

Sa o vopsesti cu spray-ul toata e bataie de joc,mai bine deloc,ce naiba...

20 milioane sa vopsesti un Tico este ENOOOORM. Ce dracu ii fac de banii astia ? Eu am colantat un Logan cu 5 milioane. A trecut 1 an. Deocamdata totul e ok si nu vad ce problema ar putea aparea.

La fel am zis si eu.Nu-i fac mai nik,ti-o vopseste peste vopseaua veche,asta fac nenorocitii...

Imi poti da mai multe detalii despre colantare?

Share this post


Link to post

Da' ce-i face de douajdemilioane la machineta?! O fac cu vopsea de porsche?!

Prefer colant, si nu din cauza pretului, ci din cauza profesionalismului de care dau dovada anumite "servisuri" (intentionat scris asa). Lac nu mai trebe, ca stie ei ce si cum, ca e destepti si au mai facut si merge.

Sefu', baga oleaca de curatare si retusare a caroseriei si apoi trage-i un colant de calitate. Pus bine, nu cred sa fie probleme. Nici nu dureaza prea mult si pun pariu ca se poate face cu matale de fata. Eu capota musai tre' s-o colantez, ca e toata ciupita. Pe casco n-am chef s-o fac, ca stiu cum se lucreaza. Daca stii matale unde se face, mi-as baga si eu un rosu pe capota, macar sa nu mai vad ciupiturile. Mai vorbim.

Share this post


Link to post
Chiar ai studiat tu jdemii de taxiuri de aproape ?! Mira-m-as ! eu nu, dar am unul si sunt foarte multumit. Probabil iar vorbesti aiurea-n tramvai. Probabil tu esti singurul care are pretentie ca folia sa arate ca vopseaua, nu prea cred ca a mai spus altcineva asa ceva. Eu masina o spal zilnic si n-are nici pe dracu, probabil tie ti-au spalat-o cu peria de sarma, ca altfel nu stiu de unde scoti prostiile astea. Nu stiu pe unde ai vazut tu rotocoale sau chestii din astea, probabil si-a batut vreunu joc de tine ... folia pe care am pus-o eu pe masina nici nu poate fi data jos fara sa fie incalzite, daramite sa faca rotocoale de la spalat ?! Du-te si vezi o infoliere facute ca la carte, cu folie 3M de exemplu, de ateliere autorizate RAR care iti dau factura si garantie 5 ani, nu de vreun pustan in spatele blocului si da-ti dupa aia cu parerea, ca de vorbe fara nici un suport real suntem satui ...

 

Alo, nenea, nu te infierbanta ca-ti face rau la ...folie si se dezlipeste de pe taxiu` lu` matale :) ) Cred ca de la caldura de afara ti se trage...unde ai vazut ca mi-as fi pus eu pe masina asa ceva? Dar pana una alta, omul isi spala masina zilnic, asa ca... elucubratiile sale sunt de la sine inteles.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
[...]

 

La fel am zis si eu.Nu-i fac mai nik,ti-o vopseste peste vopseaua veche,asta fac nenorocitii...

Imi poti da mai multe detalii despre colantare?

Practic nici nu sunt prea multe de zis. E o folie groasa zic eu, masina se spala foarte bine inainte si folia se aplica incalzita concomitent cu aer cald. Cu factura costa 550 RON + TVA, fara factura costa doar 550 RON. Garantie 5 ani. Prima data am luat factura dupa aia nu. Mi-a mai scazut 50 ROn deoarece si-a pus un abtibild cu reclama pe o alta masina de-a mea. In pretul asta nu este inclusa colantarea buclierelor. pentru asta mai trebuiau 100 RON. Are certificat de garantie si de autenticitate pentru folie, care era 3M daca nu ma-nsel ... Pentru decolantare tot ei o dezlipesc, tot incalzita cu aer, caci altfel este aproape imposibil, nu cum a spus colegul Englishmann care a vazut folie dezlipita si care flutura in vant ... De spalat se spala la doua zile, in spalatorie si nu ma remarcat nici o problema ... Nici rotocoale cum a vazut colegu Englishmann n-am remarcat ... A durat o zi, dar presupun ca nu aulucrat doar la masina mea in intrevalul asta de timp ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Cum as putea sau cu ce as putea sa dau jos autocolantul de pe o masina de distributie acoperita de reclame in proportie de 80%? Daca stie cineva vreun spray vreo solutie etc. Multumesc

Share this post


Link to post

Cum as putea sau cu ce as putea sa dau jos autocolantul de pe o masina de distributie acoperita de reclame in proportie de 80%? Daca stie cineva vreun spray vreo solutie etc. Multumesc

Alcool tehnic, sau benzina si rabdare multa, si..spor la treaba. Tragi colantul, si dupa te apuci de frecat la lipici, dupa..un polish si e ca noua :)

 

Si ar mai merge cu wd40..dar la cat iti trebuie..prea scump. Spreiezi peste lipici...lasi cca 30 sec si dupa stergi cu o carpa imbibata tot in wd40.. Merge si asa, dar consider prea scumpa metoda. Si dupa asta tot trebuie polish, vor ramane urme care dispar doar la polish. Iti spun din experienta proprie(cand am luat masina..deh mai tanar si fara minte am colantat-o in auriu tip M3 din nfs..deh, varsta)

 

 

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Cu WD40 merge mult prea greu

Vezu ca exista spray special pt scos etichete,merge de minune pt asa ceva. E cam 20-25 lei tubul de 250ml.

Share this post


Link to post

Ii spune LabelOFF.

Share this post


Link to post

pistol de aer cald.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...