Jump to content
Sign in to follow this  
uskt2005

Nu Stiu Ce Sa Aleg

Recommended Posts

Stiu ca voi fi pe langa, dar la acesti bani as opta pentru o Kia Cee'd versiunea Best cu motor de 1.4l si 109 cp sau pentru varianta break a aceluiasi model. Ca nivel de dotari sta destul de bine:ABS, AC, 6 AIR-BAG ,audio Siemens etc. Preturile sunt de 11900 euro la varianta hatch si 12550 euro la break.

la toate astea se adauga 5 ani garantie din bara in bara.

Edited by soldoveanul

Share this post


Link to post

Uskat, vezi ca dintre toate cel mai convenabil este Focus 1.6 Tdci, am avut doi clienti cu astfel de masini, una din 2005 a costat 6000E acolo si cu totul a ajuns la 7000E iar a doua era din 2006 echipare Ghia si a costat 9500E cu totul . Problema este de consumabile la FORD, ceva mai scumpe decit media. Masina are un consum decent si arata ok. Problema este ca un injector costa vreo 2500RON . Motorul de 1.6 nu-l recomand deoarece consuma aberant de mult, peste 12% in Bucuresti, cred ca John poate confirma .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post
1. La second nu as lua diesel.

 

De ce?

Share this post


Link to post

Kia sare din discutie din prima - nu-mi place deloc

 

Mai mult ca sigur voi merge pe Ford, dar inca nu stiu daca sa merg pe varianta diesel sau benzina.

 

Pe benzina as merge doar daca as putea sa-i montez instalatie gpl fara sa afecteze major mototrul

Share this post


Link to post

Am inteles aluzia @soldoveanul, dar gusturile nu se discuta :P

Share this post


Link to post

Multumesc, dar faza este ca am avut ocazia sa merg cu un ceed hb si nu m-a dat pe spate, parerea mea este ca motorul asta de 1,4 nu are 109cp, cel putin mie asa mi s-a parut

Share this post


Link to post

imi plac mult kiile :D mai ales dupa ce am vazut cate dotari au pe ele. senzationale

Share this post


Link to post
De ce?

 

Riscurile sunt mult mai mari. O eventuala reparatie la motor e mult mai expensiva.

 

Eu am luat second dar nici nu m-am uitat la dizale...

Share this post


Link to post

Si de obicei sunt mai alergate (au km mai multi) dieselurile decat benzinarele in strainatate.

Share this post


Link to post

ETE fasssss, a mea are 261k km si inca se misca bine, adica prinde suta in vreo 9 secunde. O fii bine ?

Share this post


Link to post

Va multumesc pt raspunsuri si pt sugestii, dar as avea o rugaminte

 

Sa-mi raspuna posesorii de diesel si cei de benzina la o intrebare si as vrea ca raspunsul sa fie cat mai obiectiv :

 

Cei care aveti diesel daca ar fi sa va mai luati o masina tot diesel ar fi?

Aceeasi intrebare si pt benzinari cu mentiunea daca si-ar luat tot benzinara.

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Eu unul, am benzinara...si o schimb tot cu benzinara... :D

Am diesel in familie si nu ma atrage deloc. Chiar daca am ajuns si la 20.000km/an cand, cica, rentabil ar fi Diesel.

 

Numai tu poti decide ce-ti iei, pentru ca tu vei naga bani, in primul rand in combustibil. Restul parerilor sunt, pur si simplu, mai mult sau mai putin, subiective.

Share this post


Link to post

Pe mine m-a impresionat un ford mondeo din 2003 echipare ghia 2000 tdci si nu neaparat ca trage de rupe intr-a 4 si a 5-a ci felul cum e facuta. Dupa 4 ani si 160.000 km nu troncane nimic pe ea, nu scartaie nici un plastic in interior si senzatia pe care o ai la viteza mare e incomparabila cu orice alta masina cu care am mers pana acum. Nici probleme majore nu a avut pana acum doar din cauza motorinei proaste de pe la noi.

 

Pe scurt nu-mi plac dizelele dar aia e o masina pe care mi-as lua-o pentru afara si daca as merge cum trebuie cu ea probabil ca m-ar tine mult timp. Pentru nebunii e mai ieftin pe benzina.

Share this post


Link to post

Mie mi se pare o idee tare proasta sa cumperi Ford second. Cel putin in Romania.

Daca o sa ai suprize cu ea, vinzi tot sa o repari.

Share this post


Link to post

Ma gandesc totusi ca odata cu venirea Ford in .ro sa se mai schimbe datele problemei in ceea ce privesc piesele si costurile acestora

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa zic de piese, habar nu am de preturi, tot ce am auzit ca ar fi mai scumpe, acum mai exista si mituri, depinde ce se strica. Tot ce pot sa spun e ca mi se pare o masina robusta si bine facuta. Nu aceeasi parere o are insa un prieten de-al meu despre focus sedan mai nou pe care il detin parintii lui asa ca...poate e un caz special la mine. Eu am facut comparatie cu un pejo 406 tot din 2003 cu 60.000 km si nu se compara. Este cu totul o alta senzatie.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Oricum, daca iti iei ford, musai din prima zi sa iti faci Casco!!

Share this post


Link to post
Cei care aveti diesel daca ar fi sa va mai luati o masina tot diesel ar fi?

Aceeasi intrebare si pt benzinari cu mentiunea daca si-ar luat tot benzinara.

 

Multumesc

Eu tot pe benzina as ramane, pot sa o calc lejer peste 5 mii de ture si daca ii pui gaz ai rezolvat problema consumului. Singurul dezavantaj ar fi autonomia, dar nu e o problema grava.

Share this post


Link to post
Oricum, daca iti iei ford, musai din prima zi sa iti faci Casco!!

 

Paza buna trece primejdia grea :thumbl:

Share this post


Link to post

Crede-ma, e rea rau primejdia in cazul ford. Un coleg de la servici a patit-o la o saptamana jumate dupa ce a luat masina. A gasit-o lovita in parcare, mai precis: stop stanga spart, aripa stanga-spate indoita(muchia de langa stop), aripa stanga spate slefuita un pic(deasupra rotii), bara zgariata.

A dus-o la service, la una din reprezentantele ford, sa o repare. De reparat, au reparat-o bine, dar si pretul a fost bun: 4400RON.

 

Nu stiu sigur daca i-au schimbat bara sau nu. De stop stiu ca l-au schimbat si in rest indreptat+vopsit.

Share this post


Link to post

Preturile la Ford sunt mari (atat la piese cat si la manopera). O sa dau mai multe detalii zilele astea in topicul masinii mele, inclusiv despre reparatiile masinii mele si costurile aferente, plus revizii, mai detaliate decat am scris pana acum (doar un parbriz pe Casco, restul RCA). Cred ca preturile sunt mai mari decat la Opel dar nu stiu exact pretul de la ceilalti. Oricum, ideea e ca nici acolo nu sunt mici si iti trebuie si pentru ala asigurare.

Share this post


Link to post

Am avut 3 benzinare, acum am diesel, viitoarea masina DIESEL(turbo nu aspirat). Pe langa avantajul consumului redus(autonomie mare), poti mari puterea motorului fara prea mari cheltuieli. Datorita cuplului mare la turatii joase motoarele diesel(unele) sunt mai sprintare decat benzinarele.

Share this post


Link to post

Eu am avut 3 masini, (in afara celor mostenite,toate benzinare din lagarul socialist): Ibiza benzina, Daewoo GPL si acum Hyundai diesel.

Si pe urmatoarea as lua-o pe GPL, daca as avea de unde alege. Daca se poate supraalimentata. Si benzinarele turbo se pot tuna interesant...

Chiptuningul e tentant, insa riscant... daca faci o prostie si te-ai infipt intr-un Rolls de colectie iar asigurarea are de platit niste zeci de mii de euroi pentru tine, atunci se vor agata de orice detaliu ca sa iti traga clapa.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...