Jump to content
Sign in to follow this  
uskt2005

Nu Stiu Ce Sa Aleg

Recommended Posts

Eu am in familie si benzina si diesel. Tot pe benzina as merge. Nu am ceva cu diesel-ul, dar pentru mine sunt mai agreabile benzinele. Nu fac extraordinar de multi kilometrii pe an si daca i-as face, ar trebui sa fie cu folos astfel incat sa-mi permita sa bag si benzina... dar benzina mare sau macar turata si puternica.

 

la Ford nu mi-au placut pana acum urmatoarele:

-exemplarele de Mondeo 2001-2003 ruginesc la praguri

-TDCi de 130cp din experiantele cunoscutilor este cam problematic la valva EGR

-interioarele cam susceptibile la uzura rapida

Share this post


Link to post

Majoritatea motoarelor Diesel au probleme cu EGR-ul. Se pare ca, nu rezista la vaporii de ulei si la temperaturile inalte ale gazelor.

Share this post


Link to post
Preturile la Ford sunt mari (atat la piese cat si la manopera). O sa dau mai multe detalii zilele astea in topicul masinii mele, inclusiv despre reparatiile masinii mele si costurile aferente, plus revizii, mai detaliate decat am scris pana acum (doar un parbriz pe Casco, restul RCA). Cred ca preturile sunt mai mari decat la Opel dar nu stiu exact pretul de la ceilalti. Oricum, ideea e ca nici acolo nu sunt mici si iti trebuie si pentru ala asigurare.

Piese la preturi mult mai mici se gasesc la Forcar,pretul unui parbriz de exemplu e la jumatate fata de pretul de la un service Ford.

La manopera n-ai ce-i face,reviziile mi se par cat de cat acceptabile.

Share this post


Link to post
Ford focus hatchback 1,6 90cp diesel

Ford focus hatchback 1,4 80cp benzina

Ford focus hatchback 1,6 101cp benzina

Opel astra 1,7 hatchback 80cp diesel

Opel astra 1,6 hatchback 105cp benzina

 

Nu cunosc sa iti dau sfaturi tehnice foarte bune dar, parerea mea :

 

Ford europa : Nu place la mine plasticele alea ordinare din interior si mai sunt si argintate ca sa se vada si mai tare ca "ie" plastice.

Opel : materialel par mai ok dar au un bord fffff sarac ( au 3 butoane ) iar culoarea interiorului iti da impresia ca e murdat si cand e curat.

 

Altfel :

- am condus Opel de la firma , masina de firma, se batuse joc de ea, mi-am mai batut si eu putin, a tinut fara probleme !

- Ford Fiesta a avut Cumnata-miu ala mic asta vara si in fiecare weekend la tara o desfacea ca se bulea ceva.

 

Ce am admirat mereu la Ford : foarte foarte buna sonorizare ca si standard, daca nu ai pretentii majore nu mai e nevoie sa schimbi decat HU. Bine inchegate usile din acest punct de vedere.

Ce nu am admirat la Ford : preturi mari de intretinere dpdv al costurilor pieselor. O pompa de motorina ( aia din rezervor ) = 42 mil ! Un parbriz = 14 mil.

Personal ca design imi place mai mult OPelul dar conteaza ffff mult urmatoarele :

1. scaunele : vezi ca sunt 2 modele, unele inguste ca dracii si altele mai sport foarte misto ( cum are nevasta-mea pe opel tigra )

2. culoarea. Eu am avut de la firma Opel Astra gri metalizat, nu zicea nimic culoarea aia. Pe negru da, zicea ceva, incanta ochiul, definea liniile.

 

E, daca la Opel am vazut 2 tipuri de scaune, Fordul din cate stiu nu are decat unul ingust.

 

Imi cer scuze ca nu am citit tot topicul! Poate ce ti-am zis a mai fost scriu , poate te ajuta.

 

OFFTOPIC ( oarecum ) :nu vrei sa te duc eu in German ia sa iti iei masina ? Fac pe soferul, imi place mult !( platesti benzina 10 % )

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

@Uskat daca vrei sa tii masina pt tine nu lua ford sau Opel, ambele au probleme de fiabilitate. Daca vrei masina buna iti recomand un BMW 320i din 2001 care este la acelasi pret cu Astra sau Focus din 2005-6 DAR este masina .

Share this post


Link to post

...si cat costa intretinerea?

 

Nu stiu cat e de nefiabil opelul, eu ma cam uit in ograda lor de cand niste prieteni si-au adus un 1.7 dti din 2002 cu 100000 de km in bord din Belgia, au facut 34000 de km cu ea in ultimul an, au schimbat distributia cu 450 ron si in rest doar motorina si un mp3 player si rad de mine ca am "masina noua" in care ingrop bani ca intr-un SH. Bine, ca si eu rad de ei ca si-au adus masina fara AC, dar asta e alta poveste.

Share this post


Link to post
@Uskat daca vrei sa tii masina pt tine nu lua ford sau Opel, ambele au probleme de fiabilitate.

 

Asa asa, ia golf sau coyota :D

Share this post


Link to post
Daca vrei masina buna iti recomand un BMW 320i din 2001 care este la acelasi pret cu Astra sau Focus din 2005-6 DAR este masina .

 

Am spus si in primul post ca asta ar fi masina care mi-as dori-o, dar sincer ma gandesc tare mult la intretinere. Mi-a spus un tip ca numai sa o puna pe tester imi ia 150 euroi. Si totusi, oricat de bune ar fi BMW-urile la banii astia asa cum ai spus si tu iau una din 2001-2002 ; sunt 6-7 ani totusi

 

@ tommy coyota e frumoasa dar e ...o scumpa :P

Share this post


Link to post

Ai sa fii surprins. Hai sa-ti dau un exemplu: revizie de 15k la un mercedes c-classe 200 cdi (2.2l) este 9 milioane. La mitsu am platit 8.3 mil. Colac peste pupaza imi spune cumnata-miu ca la accent il costa cea e 30k 8 mil.

 

La marcile recunoscute de genul BMW sau Merc sau VW, in special pentru modele mai vechiute intretinerea este ieftina, mai ieftina decat la o Kie sau Hyu sau Mit sau Coyo de fabricatie recenta. Pentru ca exista producatori alternativi de consumabile si piese de schimb.

 

Asa ca daca te alegi un un BMW de pana in 70-80k km te-ai scos. Mie unul nu-mi place BMW, e o masina care nu ma caracterizeaza, mai degraba as merge pe un Merc. Si eram cat p-aci.

Share this post


Link to post

Alx am avut placerea sa ne cunoastem, ...cum crezi ca ar arata un "uskt" intr-o balena de mertz, sau mai bine zis...s-ar mai vedea :D ?

 

Mai degraba asa ceva:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

Ma voi mai interesa ce poate cadea la astfel de masini, cam cat cost o intretinere a unei astfel de masini si va tin la curent cu alegerea pe care o voi face

Share this post


Link to post

Colega >uskt 2005<.In calitate de fost dizelar si acum benzinar.

Tot, la dragostea dintai m-as intoarce :)

Sunt foarte multe de scris ,acum optiunea este a ta .

Bafta, in ce vei alege.

Share this post


Link to post

Ai vazut bre? Ia opreste si tu pe unu cu un bemveu d-asta si intreaba-l unde se duce el la service, in afara reprezentantei. Si apoi dute si tu acolo si stai de vorba cu bajetii...

Share this post


Link to post

Ideea este urmatoarea:

 

La sfarsitul lunii mai-inceputul lunii iunie plec in DE

 

Sunt 2 optiuni:

 

1. Gasesc un BMW 316 i 2003 cu km putintei care sa arate ca ar avea km putini

2. Ford focus HB 1,6 116 cp 2005-2006

 

Va multumesc tuturor pt sfaturi.

Share this post


Link to post

Bai nene ori iti iei masina ori jucarie, cum naiba sa iei BMW 316i =))

 

Preturile sunt foarte bune la BMW in jermanica, si-a adus un prieten un 320D din 2001 cu 220k km la bord si mere ceas elvetian, reviziile numai la BMW, carte de service alea alea si la dus 9000E cu totul :)

 

Am uitat sa specific fuge al dreacu de bine masina si are un consum urban de 8.8% .

Share this post


Link to post
cum naiba sa iei BMW 316i =))

 

Unde alegi tu cu mai mult de 200/h in .Ro?

Mie mi-ar fi suficient.

Nu iau masina pt curse :)

 

L.E. Plus de asta la motorul ala taxele pe care le dam preaiubitului nostru stat sunt acceptabile

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post
... Am uitat sa specific fuge al dreacu de bine masina ...

... fuge de spate ?

Share this post


Link to post
L.E. Plus de asta la motorul ala taxele pe care le dam preaiubitului nostru stat sunt acceptabile

Realizezi ca 316 are motor de 2 litri, nu?

Share this post


Link to post

BMW 316 i An fabricatie: 2003 Capacitate: 1795cmc Putere: 116CP Carburant: Benzina

Share this post


Link to post

Ideea e odata ce ai sarit de 1.6 pana la 2 litri taxele sunt cam pe acolo, indiferent ca e 1.7, 1.8 sau 2 litri. Daca vrei sa tii taxele jos nu sari de 1.6.

Share this post


Link to post
nu sari de 1.6.

 

Prefer sa nu sar peste 2000cc, pt ca peste 2000 apar marile probleme la taxe si impozite

 

Am pus postul de mai sus pt as sti si tu cati cc are 316i

Share this post


Link to post

Ok, baga mare pe 316 arunci, e de belea.

Share this post


Link to post
Sunt 2 optiuni:

 

1. Gasesc un BMW 316 i 2003 cu km putintei care sa arate ca ar avea km putini

2. Ford focus HB 1,6 116 cp 2005-2006

 

Va multumesc tuturor pt sfaturi.

Eu as lua in calcul si valoarea unei revanzari. Caz in care o masina din 2003 (oricat de bine ar arata/functiona) va fi "trasa in jos" la pret de anul de fabricatie.

Share this post


Link to post

... mai ales iarna.

Share this post


Link to post

@ Tolin

 

Mi-a mai spus cineva treaba cu "iarna", dar in cazul in care nu ma descurc cu tractiunea spate"iarna" mai am si varianta cielo care ramane si nu va pleca inca din sanul familiei :P

Share this post


Link to post

1. are ESP deci doar sa nu-l bagi in maldarul de zapada sau sa te opresti in rampa...

2. EM!L, o masina de 1-2 ani vechime dar din categoria medie sau joasa de calitate (vezi ford, opel) pierde muuult mai mult si e muuuult mai greu vandabil ulterior decat una de 5-8 ani vechime si de marca premium.

Sa presupunem ca uskt2005 da 11k euroi per total. Peste 2-4 ani va vinde o masina-BMW de 9-11 ani cu 7-8 mii. Nu vaz problema. Iote colea preturi http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?su...+++Cauta+%21+++

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...