Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

De ce n-o dai ? Am scurta offtopicul de aici.

 

Oricum, oricine posteaza aprindere MIL fara sa vina cu codul de eroare, este offtopic, parerea mea. In absenta cauzei, orice discutie este lipsita de substanta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Buna! Am nevoie de un sfat: am fost in etapa de MIL...am aplicat tratamentul natural, plus ca am facut un drum de 250km dupa care masina a revenit. Ulterior am facut un reset si Idle learn si masina a mers super...pana azi cand odata cu trecerea acului de benzina in ultimul sector masina a inceput din nou acel dans tremurat...si probabil ca urmeaza un nou MIL...si nu ca as conduce subturat. La acest moment asociez figurile astea cu o calitate execrabila a benzinei si nu stiu ce sa fac: sa ii pun o solutie acum, si sa ii fac plinul sau sa consum cat mai mult eventual la un drum lung si apoi sa ii fac plin plus GUNK...sincer tremuratul a fost azi dimineata violent, asociat chiar cu oprire motor la oprirea la un semafor, ma pune in situatia de a nu avea solutii. Astept sugestii.

Share this post


Link to post

Intrucat asociezi problemele pe care le are masina ta cu benzina proasta, sfatul meu ar fi sa incerci o alta benzina (alta marca, alta statie). Totusi fiind in garantie, nu inteleg de ce iti faci atatea probleme si nu te duci in service sa vezi care e reala problema, care sunt cauzele generatoare cat si modalitatile de rezolvare :) .

Share this post


Link to post

Tratamentul cu lichid curatare injectoare si supape se face de 4 ori, adica 4 plinuri cu 4 flacoane de lichid. Asta ca sa fie eficient.

Share this post


Link to post
De ce n-o dai ? Am scurta offtopicul de aici.

 

Oricum, oricine posteaza aprindere MIL fara sa vina cu codul de eroare, este offtopic, parerea mea. In absenta cauzei, orice discutie este lipsita de substanta.

 

Pai asta intentionez...sa o vand. Supararea mea este ca au cazut mult prea multe pentru o masina noua...inacceptabil de multe si pe deasupra nerezolvate de service .

Fac aproape 2 luni din 15 cand stau fara masina.Poate nu am avut eu noroc la asta ...cine stie...dar pentru mine este varza.

Toata lumea ...baga solutie de curatzat...fa nu stiu ce... bla bla bla...pai ce frate am luat bibelou?

Tot anul trecut am mai cumparat inca 2 masini si nici una nu a vazut service in afara de revizii ...in spetza kia cerato si skoda oktavia tour.Regret ca nu am luat tot kia...m-am kkt pe mine la bani si asa-mi trebuie...

Share this post


Link to post

"Akon" eu din 3000 in 3000 de km ii bag un adidiv pentru curatat sistemul de alimentare "CASITE"

Il gasesti pe la Carrefoure, are culoare albastru, mai este si unul verde dar asta albastru este mai scump, in jur de 25lei.

Pina acum nicio problema cu masina, benzina numai efix de cand am luat-o

Numai bine

Share this post


Link to post

Colega >apropo_000<,sincer ne pare rau(cel putin mie) de necazurile tale .

Trebuie sa existe o solutie pentru rezolvare .Iti doresc succes.

Share this post


Link to post

Problema este clar defect de proiectare (1,4 l x 16V). La Fiat 125 primele serii din aceiasi cauza se faceau stive de chiulase stricate in garaje. Personal am ales cea mai ieftina masina si acum culeg roadele. Probleme cu beculete, revizii, reclamatii, intrari dure "bai omule tu nu vezi cu functioneaza supapele". dupa acest circ s au schimbat supapele de evacuare. astept noi semne sau poate am noroc sa vand si sa iau alt junghi? X(

Share this post


Link to post

Eu observ ca, tocmai, cei care au opinii ferme intr-un domeniu pe care nu-l cunosc au probleme cu motoarele euro3-4.

Share this post


Link to post

Of Doamne, sper ca nu ma puneti sa citesc 97 de pagini si ca va faceti mila si imi dati si mie niste sfaturi.

Astazi mi s-a aprins martorul de motor.

Fara nici o logica, fara nici un comportament in mersul masinii.

Benzina bagasem 10 L de la aceeasi pompa de la care bag mereu Moll Tv Militari si s- aprins martorul cam la 10 km dupa ce am bagat.

-Motorul NU se incinge

-Racire SE face

-De tras TRAGE

-la relanti NU vibreaza

-ulei este

 

Am mai avut 1 data martorul aprins cand am avut probleme cu vechea alarma dar dupa 3-4 reporniri s-a stins.

Acum, NU s-a mai stins in ciuda celor 10 reponiri.

 

Am verificat ochionetric toate furunele, am scultat cu urechea peste tot, nimic deosebit, de la ce altceva ar putea fi sau de la ce ar putea fi ( fara altceva )

Evident ma astept la sfaturi care nu suna " pune pe tester" ci ceva care sa pot verifica cat de cat eu, nu de alta dar mi-e frica de ora de manopera de la Casa Auto :P

Share this post


Link to post

Daca nu afli codul (codurile) de eroare, nu te poate ajuta cineva. Altfel, astepti sfaturi aiurea, ECM-ul nu are treaba cu lista insiruita de catre tine si n-are vreo treaba cu supravegherea bunei functionari a motorului. ECM-ul este intereseat de cata benzina sa-ti amestece cu aerul aspirat ca motorul sa nu polueze si de starea senzorilor care-l informeaza. In rest, il doare la basca.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Exact. Poate sa fie un cod declansat de o un senzor defect, ceva fara importanta. Exemplu la o motocicleta mai moderna: se aprindea din cauza ca era un bec ars!

Share this post


Link to post

Multumesc pt raspunsuri.

Ideea e ca o sa merg sa citesc codurile dar ma bucur ca m-ati asigurat ( cat de cat ) ca nu e grav / fatidic, adica mai pot sa merg asa cateva zeci de km.

Share this post


Link to post

Daca ai OBD-2, vezi ca poti gasi niste jucarele (pe eBay sau chiar local) cu care poti sa-ti citesti singur codurile de eroare.

Share this post


Link to post

sper ca am citit bine...cod eroare : Po 300 sau Po 330

exista asemenea cod?

Share this post


Link to post

Naspa.. cred ca prima e la tine, trebuia sa notezi exact :)

P0300: multiple cylinder misfire (s-a scris o gramada..).

P0330: Knock sensor 2 circuit malfunction (senzor de detonatii busit, nu cred sa fie cazul :) )

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Ideea e ca o sa merg sa citesc codurile dar ma bucur ca m-ati asigurat ( cat de cat ) ca nu e grav / fatidic, adica mai pot sa merg asa cateva zeci de km.

De unde ai tras concluzia ca nu e ceva grav? :o

POATE FI ORICE. De la ceva banal, la motor facut muci.

Share this post


Link to post

------

 

 

Cum faci sa tremure un motor cu P300

Mentine turatie inalta, ridica piciorul de pe gaz.

 

jiji.JPG

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema cu becul de la motor.Au zis ca de la benzina proasta s-a aprins.Am intrebat ce cod de eroare este si stia nea ''injineru'' fix pix.

A zis de missfire dar la lacetti nu pot masura ca la aveo pe fiecare cilindru doar pe tot motorul si daca e vreo problema sa revin.Am bagat si un aditiv de la metro Casite cum mi-a recomandat @cristi80 si n-a mai dat nici un semn de tremurat,parca e alta masina :) .Mama ei de romanie cu benzina ei...

Share this post


Link to post

"Au zis ca de la benzina proasta s-a aprins"

In stilul asta la masinile noastre trebuie sa facem mereu plinul si pe langa cei 45 de litri de benzina trebuie sa adaugam aditiv pentru scos apa si curatat injectoare, aditiv pentru crescut cifra octanica si aditiv pentru curatat supapele...plus ca trebuie sa mergem numai cu motorul turat...ceea ce ne impinge intr-un cerc vicios, caci consumul creste si trebuie sa facem mai des plinul...culmea e ca mai toti aditivii astia sunt facuti in SUA...

Share this post


Link to post
...culmea e ca mai toti aditivii astia sunt facuti in SUA...

Nu va spune asta ceva despre universalitatea problemei ?

 

In plus, toate raportarile de pe acest topic incep o data cu sezonul rece si inceteaza la aparitia sezonului cald. Nu va este clar ca producatorii din RO nu aditiveaza cat trebuie benzina vanduta in perioada 1 Nov - 31 Mar pentru a avea volatilitatea necesara unei bune aprinderi ? Aceasta calitate n-are nicio legatura cu cifra octanica, ci doar cu corectitudinea distributiei de carburant (aditivarea se face dupa rafinare, inainte de distributie). Schema de evitare a poluarii prin reducerea avansului la scanteie in cazul turatiilor joase aplicata de GMDAT este afectata de catre volatilitatea redusa a benzinei. Sper ca dupa 3 sezoane reci de postat pe acest topic s-a inteles acest lucru.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Am fost la un test de drum cu un potential client. Ghici ce regim de schimbare a vitezei avea?

La 30Km/h era in viteza a 3-a deja si mai si intreba de ce nu trage. I-am tras frana de mana si l-am dat jos din masina. :spumelagura:

Share this post


Link to post

[sper ca dupa 3 sezoane reci de postat pe acest topic s-a inteles acest lucru]...pacat ca cei din service au ramas cu aceeasi rezolvare: bagati benzina mai buna si veniti la noi sa va schimbam supapele!

Share this post


Link to post

E posibil sa fie din cauza aditivarii benzinei deoarece a mea a vazut numai omv carrera 95 tot timpul de la aceeasi statie si n-a facut niciodata probleme.Acum am facut plin cu efix deoarece era aproape de service.Pe ~200km cu becu aprins a consumat 32l :( .A rupt la consum.

Share this post


Link to post

si daca tratamentul de preventie e destul de clar, cum facem sa scapam totusi de benzina necorespunzatorare din rezervor? Exista vreo super-aditivare? Oricum daca am asocia MIL numai cu calitatea benzinei, atunci e clar ca mersul mai turat si aditivul de curatat supapele actioneaza practic numai asupra efectului si nu si asupra cauzei=benzina, nu?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...