Jump to content
Sign in to follow this  
body

Viteza max la kalos

Recommended Posts

Kalosul nu este chiar asa usor pe cat se crede, 1000-1100kg. Motorul de 1,4 16V are 94CP (69kW - VAXXi si FLEX, se aude??! :) ) dar forma aerodinamica nu il ajuta deloc cand vine vorba de viteze mari.

 

Mie mi-a placut cum urca in viteza peste 140...urca mai bine decat Cielo si cam la fel ca Xsara 90 cp HDi si Nubira II(masini pe care le-am condus zeci de mii respectiv sute/mii de km)

Share this post


Link to post

Inainte de a lua Kalosu' am avut timp de 2 ani un Espero 1.5. Daca e sa fac o comparatie, exact cum s-a mai spus pe-aici, in oras e mai nervos Kalosu', dar in afara nu prea se compara... Mai exact, Espero accelereaza mai bine la viteze mari (peste 140), ca sa nu mai zic de stabilitate...

In plus, ca tot vb de viteza maxima, cu Espero am mers cu 195 pe autostrada si cred ca mai putea...

Share this post


Link to post

N-am mers niciodata cu Espero, vad in schimb ca toti posesorii sunt entuziasmati de performante...Ce s-a intamplat cu aceasta masina pana la urma de a disparut asa repede de pe piata?

Acu' chiar 195km/h cu Espero de 1.5? N-am ajuns la viteza asta nici cu Nubira nici cu Xsara...La Nubira mi-a aratat ceasul max 190...la Xsara la fel...banuiesc ca aveam cam 180 reali...

Share this post


Link to post

Eu nu am avut inca timp sa o testez , sa vad cat poate ; am fost o singura data cu Esperache-ul in Bucuresti , da' fiind cu socrul langa mine , m-am abtinut la 140 .

De ce au renuntat coreenii la Espero ? Nici eu nu i-am inteles ! Din cate stiu eu , Espero a fost inlocuit cu Leganza ... totusi , nu s-a renuntat rapid la el , tinand cont ca a intrat pe piatza in 1991 si a fost scos in 1999 ( ultimul an de fabricatie este 1998 ) . Deci l-au tot fabricat baietzii ... totusi , eu regret ca nu-l mai fac ; dupa parerea mea , este una dintre cele mai reusite masini facute de coreeni . De ce se infige asa bine ? Pai este mana lui nenea Bertone ... cu asta am spus cred ca totul . Si cred ca intelegi acum @arp de ce suntem noi asa de entuziasmati de salupele noastre .

Share this post


Link to post

A fost vorba de marele viraj Daewoo de sub tutela GM ... si cu acea ocazie au zis ei sa renunte la platformele comune si au inventat Matiz, Lanos, Nubira, Leganza in loc de Tico, Cielo, Espero ... si uite asa, i-a lovit minia GM (io chiar cred ca i-au lucrat) si au ramas si fara platforme si fara Daewoo ... si am incalecat pe o sa.

Share this post


Link to post

oricum ...foarte reusite vechea garda daewoo :lol:

Share this post


Link to post

eh... sa nu o dam in nostalgii ca nu are totusi sens. si gama actuala daewoo este buna si sigur ceea ce spuneti voi acum voi spune si eu peste cativa ani. piata auto evolueaza (de fapt se misca) si ... asta e.

 

acum se incearca ca o masina sa fie buna pe mai multe planuri. sa luam exemplu kalos: motor destul de puternic, nu te face de rusine, spatiu interior bun, dat tot mananca bataie de la frankie, portbagaj mediu ca volum... nu exceleaza la niciun capitol, nici macar la pret, dar combinatia proprietatilor sale este atractiva si daca are fiabilitatea vechilor modele totul este in regula.

Share this post


Link to post
N-am mers niciodata cu Espero, vad in schimb ca toti posesorii sunt entuziasmati de performante...Ce s-a intamplat cu aceasta masina pana la urma de a disparut asa repede de pe piata?

Acu' chiar 195km/h cu Espero de 1.5? N-am ajuns la viteza asta nici cu Nubira nici cu Xsara...La Nubira mi-a aratat ceasul max 190...la Xsara la fel...banuiesc ca aveam cam 180 reali...

Eu am fost foarte multumit de Espero, dar m-am hotarat s-o vand ca avea deja aproape 190k km (din 1995) si incepusem sa bag cam multi bani in ea. Referitor la viteza, poate n-aveam 195 reali, mai ales ca avea cauciucuri de 195 (standard 185), dar atat arata...

Share this post


Link to post

Fost azi pe autostrada soarelui X( (super proasta by the way).Am vrut sa vad cat duce dupa ce au trecut cei 2500 km reglementari pt rodaj!180la 4900.Stabilitate buna..mi s-a parut cam mare zgomotul la vant,dar nu deranjant.

In schimb am o nedumerire:de ce intra aer de afara daca ventilatorul e oprit?nu exista vreo izolatie?sau vorbesc prostii..Intreb! :scarpin:

Edited by andreicri

Share this post


Link to post

e normal. apasa pe recirculare.

experimental am realizat ca o mare parte din zgomot este dat de oglinzi. :rolleyes:

Share this post


Link to post

de acord,insa mie nu mi se pare normal..la megane 2 nu intra de ex cu ventilatorul oprit

O fi mai bine izolat?

Share this post


Link to post

foarte probabil sa fie mai bine izolat, e mai scump. dar izolarea nu are lagatura aici. doar nu sa o izoleze intakeul de la aeroterma :)

Share this post


Link to post

Poate are ala vreun paravan care cade cand se opreste ventilatorul cine stie.

@satori: cum ai relaizat experimental ca zgomotul e produs de oglinzi? Le-ai dat jos? :D

@andreicri: De ce nu e buna autostrada soarelui? Eu am fost si noaptea si la viteze destul de mari si nu ii pot reprosa decat lipsa budelor si a parcarilor de pe ea. Ma p*s pe ea de autostrada in directia asta!

Share this post


Link to post

Metoda stiintifica, tata. Am scos mana pe geam si am pliat oglinzile. :) Bineinteles, totul a implicat ciulirea a 3 perechi de urechi care ne-au ajutat sa facem diferenta.

Share this post


Link to post
foarte probabil sa fie mai bine izolat, e mai scump. dar izolarea nu are lagatura aici. doar nu sa o izoleze intakeul de la aeroterma :)

 

PAI SIMPLU;cand mergi pe ea nu tre' sa simti nimic.Or numai ca-n palma nu e!

Share this post


Link to post
de acord,insa mie nu mi se pare normal..la megane 2 nu intra de ex cu ventilatorul oprit

O fi mai bine izolat?

 

Ai încercat să închizi şi gurile de ventilaţie ?

Share this post


Link to post

N-ar a face!eu intrebam de ce se produce fenomenul cu ele deschise..

Share this post


Link to post
PAI SIMPLU;cand mergi pe ea nu tre' sa simti nimic.Or numai ca-n palma nu e!

 

Nu e chiar asa. E facuta special cu denivelari. Partea dinspre Bucuresti are facute celulele alea special. E model american, antiderapaj. :-B Vorbesc serios si in cunostinta de cauza!

Share this post


Link to post

Oi sti tu ce oi sti,dar am mers pe autostrada in afara si nu se compara.Oricum fata de buc-pitesti e altceva, dar fata de afara e la 10000 ani lumina

:thumbl:

Share this post


Link to post

Acum 2 zile, Pitesti-Bucuresti autostrada, 180KM/H pe ceas cu usoara tendinta de urcare spre 185...a trebuit sa franez si nu i-am mai dat ca deja se intunecase...

Share this post


Link to post
Nu e chiar asa. E facuta special cu denivelari. Partea dinspre Bucuresti are facute celulele alea special. E model american, antiderapaj.  :-B Vorbesc serios si in cunostinta de cauza!

 

si eu vorbesc in cunostinta de cauza si iti spun ca nu e normal sa fie facuta asa. denivelarile sunt din cauza masinilor de asfaltare decalibrate - au si astea anumite piese care se uzeaza si se schimba dar romanii le schimba doar atunci cand nu mai pot functiona.

o autostrada normala este aia in care viteza este indicata numai de vant, zgomot si vitezometru. nu de vibratii.

Share this post


Link to post

Aprob! :thumbl:

 

Apropo,are cineva idee cam cat consuma kalos la viteze mari(peste 123-130 km)?

Share this post


Link to post

Am auzit ca si gaurile din Bucuresti sunt facute special pentru a nu se merge prea repede. Iar canalele descoperit sunt de fapt teste de alcool, nu ? Cine da-n ele e clar ca a consumat ceva... b-(

Share this post


Link to post
si eu vorbesc in cunostinta de cauza si iti spun ca nu e normal sa fie facuta asa. denivelarile sunt din cauza masinilor de asfaltare decalibrate - au si astea anumite piese care se uzeaza si se schimba dar romanii le schimba doar atunci cand nu mai pot functiona.

o autostrada normala este aia in care viteza este indicata numai de vant, zgomot si vitezometru. nu de vibratii.

 

Hmmmm, pe prima portiune nu cumva sunt placi de beton si nu asfalt? Eu parca asa imi aduc aminte. :) Firma care a proiectat partea aceasta are capital partial american si a folosit tehnici de acolo. De fapt o persoana in care am totala incredere mi-a zis ca daca stateai langa autostrazile lor auzeai un zbarnait asemanator cu ala de pe Iuliu Maniu de pe trecerile de pietoni.

Share this post


Link to post

Mai zmeule... eu nu vroiam sa intru in detalii... placile alea de beton nu e prefabricate ci e turnate on-site cu un beton de consistenta mai mare (de fapt lucrabilitate mai mica) care chiar uneori e transportat cu basculante. Apoi vin niste masini care il "intind" si-l niveleaza. astea ar fi trebuit sa-l niveleze la perfectie dar din cauza decalibrarii, au o abatere mai mare si asta simti tu la vit mari. La fel e si cu asfaltul.

Proiectarea nu are de-a-face, problema e la executie nu la proiectare. Depinde de cata shpaga a luat comisia de receptie a lucrarilor, care sunt standardele la care tb realizata lucrarea, dotarea tehnologica a antreprenorului sau, dupa caz, a sub-antreprenorului, etc

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...