Jump to content
Sign in to follow this  
Nicotine

Nivelul Uleiului Pe Joja

Recommended Posts

Am curatat acum 2 luni baia de ulei, schimband si garnitura si parcurgand de atunci 2500 km. Verificand nivelul uleiului am vazut ca este la jum distantei dintre MIN si MAX. Trebuie completat. Cu cat sa completez? 100 ml ? Caci nu vreau sa depasesc nivelul de MAX.

Share this post


Link to post

Deocamdata nu este cazul sa completezi.Intre minim si maxim este exact 1L de ulei.Nu este bine sa tii uleiul nici pe minim dar nici pe maxim dar stai linistit mai e o jumatate de litru pana la minim.In momentul cand se apropie de minim ai completezi o jumatate de litru.

Share this post


Link to post

depinde cand verifici nivelul uleiului

 

daca uleiul e cald, rece, daca s-a scurs tot in baie , etc

incearca sa verifici nivelul dimineata cand pleci si dupaia verifica-l la 15 min dupa ce ai mers cu masina , o sa vezi ceva diferente

Share this post


Link to post

Desi nu cred ca e necesar sa completezi, intre 100 si 200 de ml nu are ce sa strice. Gandeste-te, 200 de ml = ~un pahar normal plin.

Share this post


Link to post
incearca sa verifici nivelul dimineata cand pleci

 

Şi să fie maşina parcată peste noapte la orizontală, dacă e în pantă pot apărea diferenţe destul de mari pe jojă.

Share this post


Link to post
depinde cand verifici nivelul uleiului

 

daca uleiul e cald, rece, daca s-a scurs tot in baie , etc  

incearca sa verifici nivelul dimineata cand pleci si dupaia verifica-l la 15 min dupa ce ai mers cu masina , o sa vezi ceva diferente

 

In carte scrie sa-l verifici cand motorul e cald si l-ai lasat 15 min.Care citire e mai corecta : aia de dimineata sau aia care o zice cartea?

Deasemenea daca sunt diferente nu cred ca sunt prtea mari...

Share this post


Link to post

la mine in manual scrie altceva ..

"Nivelul uleiului trebuie verificat cu vehicolul stationat drept inainte de porniera motorului

Daca motorul e pornit, opriti-l si lasati-l 5 minute inainte de verificarea nivelului uleiului

"

din prorie experienta pot spune ca am observat diferente mari .. dupa ce masina a stationat mult , dimineata sau seara tarziu, uleiul era pana la maxim

 

daca mergeam cu ea si o lasam 15 min aveam nivelul uleiului la jumatatea jojei

Share this post


Link to post
la mine in manual scrie altceva ..  

"Nivelul uleiului trebuie verificat cu vehicolul stationat drept inainte de porniera motorului

Daca motorul e pornit, opriti-l si lasati-l 5 minute inainte de verificarea nivelului uleiului

"

din prorie experienta pot spune ca am observat diferente mari  .. dupa ce masina a stationat mult , dimineata sau seara tarziu, uleiul era pana la maxim

 

daca mergeam cu ea si o lasam 15 min aveam nivelul uleiului la jumatatea jojei

 

Pai la mine am observat asa: ajung la Bran o las peste noapte si dimineata dispare juma de litru de ulei de pe joja.In cursul acelei zile merg cu ea si ma uit peste vreo 1 ora.Uleiul era la max.asa cum era normal.Plec inapoi la Buzau, mai fac inca un Bucuresti si un Brasov si ma uit iar constatand ca era tot la max.Merg a doua zi, o las o ora si dispare juma de litru.?!?!?

Deci la mine cateodata e invers de cum zici tu cateodata e la fel ca la tine.Drept care nu-mi mai verific uleiul!!Am eu destule semne de intrebare asa ca n-are rost sa-mi mai incarc memoria cu inca unul...

Share this post


Link to post

N-ai de ce sa iti faci probleme daca depasesti nivelul maxim. Eu am pus un Liqui Moly sa-mi opreasca pierderile de ulei de la garnitura de chiulasa. Cum aveam ulei la fix max, am depasit cu 250 g. N-am avut neplaceri, dimpotriva, au tacut si tachetzii... :mrdj:

Share this post


Link to post

am o problema .

am pe masina valvoline 5w40 sintetic cam de un an de cand am cumparat-o (probabil ca fostul proprietar ii baga mineral )

 

cu 600 km in urma am completat cu 1L de ulei, acum am nivelul pe joja iar la minim .

 

motorul nu scoate fum negru nici albastru

 

masina trage foarte bine

 

balta sub sub ea nu am

 

dar am observat ca scuipa ulei pe imbinarile motorului in special pe la capacul culbutorilor

am curatat motorul , am mers 50 km si cand l-am verificat din nou, iar murdar de ulei, se vad picaturi de ulei pe garnitura aia si se scurg pana pe blocul motor . si baia pe exterior e murdara de ulei, insa nu curge pe jos

 

motorul mirioase ciudat dupa ce merg pentru ca se incinge uleiul scurs

 

as vreau sa stiu daca este posibil sa se piarda asa de mult pe la garnituri ??

 

 

urmeaza ca in timpul apropiat sa schimb garniturile si sa trec pe 15w 40

 

credeti ca o sa rezolv ceva? sau masina mananca ulei?

Share this post


Link to post

schimba garniturile... si ca tot e iarna eu zic sa ramai cu 5w40

Si mie imi arunca candva ulei pe la garnitura dinspre delcou... in 3000 km mi-a aruncat 1l... Dupa ce am rezolvat problema... dupa 10000 km nivelul scadea cam cu 3-5 mm...deci nesemnificativ. Fumul ala albastrui nu e "de bine"

Share this post


Link to post

fum colorat nu scoate,se vad doar aburi de la condens , asa mi-a zis si mecanicul

 

imi scuipa ulei si pe la ganitura de la delcou dar mi-au dat cu o pasta acolo si parca nu mai curge in zona aia

 

daca spui ca pe acolo pierdeai 1 L e incurajator pentru mine :)

Share this post


Link to post

exact pe acolo mi-a aruncat ... iar solutia de remediere a fost lafel ca la tine :) o pasta care se transforma intr-un soi de cauciuc si formeaza o garnitura

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...