Jump to content
Sign in to follow this  
Englishman

Englishman`s Daewoos

Recommended Posts

Am vrut sa nu se vada centrul jantei care difera la aspect fata/spate. In spate se vedea capacul rulmentilor iar in fata o mare gaura. :grumpy:

Share this post


Link to post

Arata ok prostiile astea de plastic - mai bine decat cu jantele simple

Dar - dupa o iarna prin porcariile pe care le dau cretinii de la AND pe drum - o sa arate ca porcu tablele (iti spun din experienta) - tot capacele sunt mai ok in situatia asta - iar cele de exe originale nu sunt chiar asa de urate

Share this post


Link to post

Adevarat...am capacele originale de exe in "mint condition", impecabile, dar...nu le suport deloc..jantele astea de tabla au rezistat eroic pana acum, prin fiecare iarna, nu prea s-a dus vopseaua de pe ele decat extrem de putin si asta in conditiile in care tot fara capace le-am folosit 5 ierni ( prima iarna am mers cu caucioace de vara...:mrgreen :)

 

Cred ca o sa fac niste cleme foarte subtiri de tabla inoxidabila pe care o voi vopsi tot in negru si care se vor prinde de 2 prezoane in diagonala, pe deasupra. Sau, mai bine, ca sa nu se vada nashpa, voi intra cu tabla prin interiorul capacelor iar la capete urechile le voi prinde de cele doua prezoane opuse...hmmm... :-> Cred ca asa e cel mai bine.

Share this post


Link to post

Bagat ulei Mobil1 5w-50 ( nu Synt sau similare) de curand. Cred ca este cel mai bun ulei pe care l-am pus vreodata in masina. Zgomotul la relanti este aproape insesizabil, reprizele vioaie. Pret pe 4 litri in jur de 180 de lei. Oricum, dupa 5000 de km il voi schimba ca de obicei tot cu unul din asta.

 

http://www.mobil1.com.ro/cms/Mobil_1_Peak_Life_5W-50.aspx

Share this post


Link to post

Ehe...se vede ca nu ai citit niciodata topicul asta... :mrgreen: ....din cauza ca tin enorm de mult la Cielito si nu-l hranesc decat cu lucruri de calitate, schimbate cu muuult inainte de termen. Prefer sa dau 2 milioane (la cateva luni) pe 4 litri de ulei bun si sa stiu ca am MOTOR si la peste 300.000 de km...

Share this post


Link to post

Ehe...se vede ca nu ai citit niciodata topicul asta... :mrgreen: ....din cauza ca tin enorm de mult la Cielito si nu-l hranesc decat cu lucruri de calitate, schimbate cu muuult inainte de termen. Prefer sa dau 2 milioane (la cateva luni) pe 4 litri de ulei bun si sa stiu ca am MOTOR si la peste 300.000 de km...

 

eu in schimb pe la 10.000 ca asa zice coreanul in carte, motor ca al tau dar fara catalizator. Rau nu are ce sa-i faca daca-l schimbi mai repede, doar sa fii dispus la cheltuiala. Apropos, la tine la cat recomanda producatorul, tot la 10.000?

Edited by argon

Share this post


Link to post

cu uleiul - e o discutie cam lunga si cam offtopic - dar:

depinde foarte mult de uleiul propriuzis, si regimul de mers al motorului - la ultimul schimb de exemplu - Mobil Synth S (imediat sub mobil1 ca si specificatii), dupa 10.000 km facuti in toate conditiile posibile - de la -22 de grade asta iarna in harghita pana la +38 vara asta prin bucuresti, de la mers drumuri scurte prin bucuresti, pana la 175 pe autostrada - uleiul era "la limita" - chiar ar fi meritat schimbat mai devreme, dupa consistenta si culoare...

Si asta repet, la un ulei bun si un motor "tanar", sub 100.000km... daca pui prostii gen daewoo oil, intervalul de 10k devine mult prea mare (asta daca tii cat de cat la masina)

 

edit: Iar intervalul - e si o chestie de marketing - producatorii isi promoveaza revizii rare, vezi doamne masini fiabile consumabile bune (sa justifice costurile nesimtite) - a se vedea la vw de ex - intervalul de 15k km...

Si care specifica interval mai mic de revizie - gata bizonu (a se citi cumparatorul "average") nu o mai cumpara... dar daca ai ocazia sa te uiti cum arata Castrol edge mama masii de 600k litrul, dupa 15.000km, te sperii...

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Bre, ajunge despre machete pe topicul meu unde e vorba de masina aia MARE... :mrgreen:

 

Ca sa fiu bine inteles, orice macheta Daewo care imi mai cade pe viitor in mana va ajunge la voi, asta promit. :thumbl:

 

Cat despre uleiul schimbat la 5000, ce sa zic...Cielito vede mai mult urban in ultima vreme, opriri / porniri dese la rece, fara ca temp. motorului sa ajunga la optim.

Ultima schimbare la 5000 m-a cam surprins, uleiul era destul de negru la mutra...bine, actiune de detergent, bla, bla, dar nu mi-a placut deloc cum arata...asa ca regula e clara, la maxim 5000 pleaca din motor.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Poze noi : astazi, la tara, intr-un satuc uitat de lume, izolat, in nordul Moldovei. Ninsoare destul de consistenta, drumuri aproape impracticabile. Ce se vede in poze e drumul principal, pe care mai trecusera 3-4 masini maxim. Ulicioarele sunt practic neumblate...dar tocmai pe acolo am avut de mers.

 

Ce pot spune cu siguranta este ca fara caucioacele de iarna m-ar fi mancat lupii, as fi ramas blocat cu siguranta.

 

Senzatia pe care mi-o dau gumele astea mergand prin zapada peste jumatatea rotii este ca as putea ramane blocat doar daca as ramane suspendat pe burta, altfel mi se pare imposibil. Se comporta ca niste freze care sapa pana ajung sa prinda aderenta.

 

Primul popas la intoarcere a fost la spalatorie, evident.

 

Unul dintre secretele pastrarii vopselei este tocmai spalarea abundenta iarna, cu apa rece sub presiune si apoi uscarea perfecta insotita de ceara cand este posibil acest lucru.

Consider ca e cea mai mare greseala pastrarea masinii nespalata pe durata iernii;rezultatele acestor spalari saptamanale se observa in prezent : niciun punct de rugina nicaieri dupa aproape 7 ani.

 

Noutati : parbriz schimbat acum cateva zile, in urma craparii lui pe o portiune de vreo 40 de cm.( distanta necorespunzatoare fata de camion = pietre pe parbriz -> crapatura.)

Cost total operatiune : 400 de lei.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Macheta cu noi haine de vopsea albastra, parasolar verde, scaune bicolore, geamuri fumurii, intocmai conform surorii mai mari. :mrgreen:

Edited by Englishman
  • Like 1

Share this post


Link to post

Continuare jurnal.

 

170.000 de km. Mica revizie de primavara:

 

- Schimbat bujii NGK koreene cu NGK frantuzesti, pe motiv de 20.000 de km si de o usoara lene in demaraj. Gapul initial a fost de 0.8 mm, corectat la 1 mm.

Am avut de gand sa schimb si fisele ( preventiv) dar dupa schimbul de bujii masina a devenit din nou extrem de agila si nu a mai fost nevoie si de aceasta bataie de cap.

- schimbat chederele geamului din stanga fata ( cel lung si curbat in care intra geamul si cel mic si drept, orizontal) , pe motiv de chelire a catifelei si blocare a geamului la urcare.

- analiza foarte atenta a starii generale dupa iarna extrema. Singurele urmari ale sezonului : doua zgaraieturi fine gratie unor tampiti de la spalatorie; vor iesi la polish fara probleme.

- amortizoarele Monroe se comporta exemplar in continuare, tinuta de drum fiind perfecta.

 

- am cautat alte noduri in papura, pentru ca totul sa fie perfect, dar...nu am mai gasit nimic de reprosat.

 

Am inceput insonorizarea portierelor cu Aluband. Din plictiseala ca totul e perfect, cred . Simteam nevoia sa fac ceva la Cielito. :mrgreen: Deocamdata am finalizat portiera stanga fata, aplicand pe fata exterioara ( pe interior) si pe cea interioara ( tot pe...interior). Portiera a devenit mult mai grea si sunetul de inchidere s-a schimbat mult. Urmeaza cate o portiera pe zi, datorita lipsei timpului. Cand temperatura exterioara va urca destul de mult, va urma o dezechipare completa a podelei si aplicarea de Aluband de la peretele de foc pana la portbagaj, in 2 straturi cel putin. Sunt curios cum se prezinta podeaua masinii in interior, nu am umblat pe acolo de vreo 5 ani.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Nu ai de ce sa aplici aluband pe podea si nici pe peretele de foc, sunt antifonate foarte bine din fabrica, poti aplica aluband doar in portiere si portbagaj.

Share this post


Link to post

Ce este Aluband ? Ce rol are ? Pret...ale`ale .

Multumesc

Share this post


Link to post

Alubandul este ruda mai "saraca" a Dynamatului sau a Road Kill-ului, e un material fonoizolant folosit pentru a reduce rezonanta tablei masinii cand lovesti cu basul in ea. Este un must have pentru toti impatimitii audio. Este compus dintr-un strat de bitum autoadeziv captusit la exterior cu aluminiu.

 

Pe mine ma intereseaza auditia ceva mai putin, am pus asa ceva doar pentru o liniste sporita in habitaclu, reducand zgomotele perturbatoare provenite din exterior. In al doilea rand, bineinteles ca si difuzoarele masinii se vor auzi mult mai bine. Ma refer la difuzoarele pe care le-am montat aftermarket, nu la porcariile cu care a venit echipat din fabrica Cielito.

 

O rola de 10 cm latime si 10 metri lungime costa 55 de lei, luata din Dedeman. Pentru o portiera facuta cu simt de raspundere, in doua straturi, folosesti cam trei sferturi dintr-o rola.

 

@Ado : aveam ce-i drept o retinere cu peretele de foc avand in vedere ca se cam incinge tabla pe acolo si bitumul se topeste in timp si poate sa curga la vale.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Alubandul are ca scop reducerea/eliminarea vibratiilor ce pot sa apara la imbinarile (ambutisarile) de tabla. E destul de OK si pentru rezonanta aparuta in cazul unor suprafete mai mari de tabla.

 

Alubandul este ruda mai "saraca" a Dynamatului ...

Te superi rau daca iti spun ca gresesti putin ... sau putin mai mult ? Dynamat face o gramada de materiale, este un producator si nu un produs ! In rest, de acord, este "mai saraca" insa ofera un raport calitate/performante/pret bun

 

O rola de 10 cm latime si 10 metri lungime costa 55 de lei, luata din Dedeman ...

Tot acolo ar trebui sa gasesti si rola de 30 cm x 10 m. Din experienta personala iti pot spune ca vei folosi cel putin o astfel de rola (eu zic chiar doua) pentru ce ti-ai propus (lasind la o parte firewall-ul si podeaua)

 

@Ado : aveam ce-i drept o retinere cu peretele de foc avand in vedere ca se cam incinge tabla pe acolo si bitumul se topeste in timp si poate sa curga la vale.

Aveti amindoi dreptate :) Nu e cazul sa pui pe firewall si nici pe podea. Daca vrei cu tot dinadinsul, exista materiale speciale pentru firewall, Aluband-ul nu este printre ele.

 

PS: In loc sa pui 2 straturi de Aluband iti recomand sa pui ceva similar cu Dynamat - Dynaliner (gasesti tot in Dedeman)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Tot acolo ar trebui sa gasesti si rola de 30 cm x 10 m. Din experienta personala iti pot spune ca vei folosi cel putin o astfel de rola (eu zic chiar doua) pentru ce ti-ai propus (lasind la o parte firewall-ul si podeaua)

In usi e mai greu de manevrat, in rest e bun.

Share this post


Link to post

Si eu am folosit aluband in combinatie cu antifon cauciucat pe la imbinari si locuri unde nu am putut ajunge si pasla. Cat timp nu ajunge apa pe pasla aia, ar trebui sa fie ok, tinand cont ca nu vine in contact direct cu tabla ci cu alubandul. Dupa ce am pus aluband pe peretele de foc(aveam deja in usi si pe podea), s-a simtit o mica diferenta, dar nu stiu daca s-a meritat. In schimb la podea si la usi e ditamai diferenta.

Share this post


Link to post

Am o mica dilema: stiu ca fetele de portiera trebuie acoperite in asa fel incat sa nu existe locuri neacoperite de Aluband. In portiere exista insa din fabrica niste decupaturi de vizitare imense. In portiera pe care am facut-o pana acum, am acoperit efectiv cu banda si acele decupaturi, nelasand spatii libere, insa mare parte din banda este ...in aer, fiind lipita doar in partea superioara si inferioara a portierei.

Am procedat bine acoperind si acele decupaturi ?

Share this post


Link to post

Da, dupa parerea mea. Eu prima data, pusesem aluband doar pe fata externa si lasasem golurile alea. Se simtea, dar diferenta majora a fost doar dupa ce am astupat golurile alea cu aluband. Ce daca sta o portiune mare din banda in aer, nu e problema.

Share this post


Link to post

Englezule ai facut bine ca ai astupat si gaurile alea. Nu-ti fa probleme, oricum peste alubandul pus vine fata de la usa si astfel nu mai "falfaie" liber daca la asta te gandesti.

 

Iti atasez 2 poze sa vezi cum am pus si eu la astra:

post-4881-126864248615_thumb.jpgpost-4881-1268642543_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Si cand trebuie sa reglezi geamul in macara, sau sa gresezi broasca - te ia mama dracu.

Share this post


Link to post

In usa de cielo, aproximativ pe la jumatatea usii, se gaseste o bara metalica (intaritura/protectie) care, e asezata transversal la doar citiva mm de fata usii. Cind am insonorizat usile (portierele) intre acea bara si fata usii, am bagat silicon sanitar in 5 puncte la o distanta aproximativ egala. Trepidatiile fetei de usa, sa ameliorat simtitor dupa care am continuat insonorizarea.

Share this post


Link to post

Madkat : M-am gandit si la asta. :mrgreen:

Cand le-am lipit, am avut grija sa pozitionez benzile in plan vertical, nu orizontal pe portiera, iar la o eventuala interventie voi sectiona banda cea mai apropiata de locul cu pricina, celelalte ramanand intacte. Ca sa repar apoi taietura, voi uni capetele taiate cu un duct tape, ceva.

 

Viktor : mie mi-a incaput Alubandul si dedesubtul acelei bare de protectie, m-am chinuit putin sa o bag intre portiera si bara dar mi-a iesit. Tot Aluband ai folosit?

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...