Jump to content
Sign in to follow this  
wallaby

Holden Astra Cdti 200cp/400nm (tuned)

Recommended Posts

Si daca vine unul ca tine si spune ca Asta ta este o masina de chelneri ?

Share this post


Link to post

Eh, sa fie sanatos! Chelnerii e si ei barbati, nu? Stie ei ce-i aia masina buna :)

Uite, ca sa ramanem pe topic cat de cat, am sa compar Astra mea cu Lacetti sedan a nevestemii. Care a fost tot a mea un an jumate, pana mi-am luat Astra Wagon, pe care-am dat-o ca sa iau bestia asta neagra. Deci, Lacetti Sedan, manuala, 1.8L, singura modificare fiind rotile 215/45/R17 de la stock 15". Sta foarte bine in curbe, motorasul ala de 1.8L nu-i prea rau, cutia pare cam moale si vaga dupa 3 ani dar merge fara probleme. Multi spun ca Lacetti sedan are cea mai buna stabilitate si manevrabilitate in ograda Daewoo. Ca fost posesor de Cielo si Nubira, tind sa le dau dreptate. Totusi, Astra mea sta mai bine in curbe decat Lacetti. Nu mult, mult mai bine, dar totusi se simte diferenta. Cat despre diferenta dintre motoare, cred ca nici nu merita sa deschidem subiectul...

Edited by wallaby

Share this post


Link to post
Cand le mai spun ca si consuma jumate cat ale lor incep sa-mi ceara detalii despre cat costa si alte alea, vor si ei una...

 

Permite-mi sa ma indoiesc ca un proprietar de WRX, EVO etc ar fi interesat de un astra diesel.

 

Poate ca erau doar amabili cu tine :D

Share this post


Link to post

Tu nu vezi ca el nu intelege si nu-l intereseaza aspectu :)

Si nubira are suspensie independenta si e departe de un cielo par example la stabilitate :) )

 

Maistre, fordul focus nu-i facut numa din suspensie independenta, si in alta ordine de idei o sa-ti dau un pont, de data asta gratis. Focusul e o masina periculoasa cand o impingi la limita, pentru ca nu simti cand ai pierdut-o, de buna seama stii de ea tot din auzite, si nu ai impins vreo una sa vezi ce poate.

Nici nu te-ai uitat ce masina am in semnatura, dar nu conteaza, o iau ca pe o gluma.. data viitoare sa fii mai atent :)

 

Ei bine, iti spun ca mult mai bine se poate controla si simti o corolla decat un focus, tocmai din prisma a ceea ce iti scriam mai sus.

 

Ca suspensiile de la astra si vectra sunt niste esecuri, au aratat-o multi. Lipsa controlului e simitita pina si de femei :) )

Probabil de asta si modificarile de rigoare :) )

 

Si inca ceva, sa clarificam cand ne referim la masini stock si la masini modificate.

Share this post


Link to post

In primul rand, WRX si EVO nu sunt in aceiasi liga. WRX STi se bate cu EVO, dar ambele costa dublul unei Astre ca a mea. Apoi mai e consumul, asta pentru ca pretul benzinei a crescut cu cca. 25% in ultimul an. Tragedie mare, astia nu-s obisnuiti cu cresteri d'astea. Daca mai adaugam faptul ca un diesel cu ceva tuning e mai lent cu doar 1.5-2 secunde la demaraj 0-100km/h decat un turbo Otto care costa si consuma dublu, vedeti ca nu e chiar asa de necrezut ca un posesor de WRX se gandeste la un diesel performant. Sigur, o sa-mi spui acuma ca nici la manevrabilitate nu se compara si n-o sa contrazic. Totusi, din moment ce naveta si condusul de zi cu zi nu se petrec pe circuit, nu vad care ar fi problema. Mai ales ca un AWD nu-si merita banii din moment ce nu ninge niciodata :)

 

Tommy, Corolla e masina simpatica, zau, s-o stapanesti sanatos, dar nu prea vad cum o impinge la limita un motor de 1.6. Nu am avut ocazia sa conduc modelul tau, pentru ca singura motorizare aici e de 1.8. Sincer, m-a dezamagit... Aici lumea vorbeste de Toyota ca si cum ar fi fabricant de "white goods", stii tu, frigidere, masini de spalat si microunde. Solide, fiabile, usor de intretinut, dar cam atat. Sa speram ca noul model va fi mai interesant din punctul de vedere al sofatului.

Nu sunt sigur de care Focus vorbesti. Suspensia modelul recent se comporta foarte bine din cate am auzit si citit. Oricum, nu sunt fan Ford. Cand cautam masina, acum 6 luni, am incercat sa iau un XR5 (turbo 2.5L 166kW) pentru un test drive dar m-au dezamagit interiorul si mai ales cele 6-9 luni pe lista de asteptare. Si din nou, consumul ar fi fost mult mai mare decat la Diesel. Asa ca... Astra CDTi :)

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Pai asa faci tu, vorbesti din auzite. Pune mana si condu sa avem despre ce vorbi ;)

Tu nu intelegi ca sunt doua concepte ce se bat cap in cap.. economia si performanta.

Iarasi nu poti face diferenta intre stock si tunarite. Ca nu comparam mere cu pere, si nici masini pe benzina de 1.6 cu diesele de 2 litri, desi eu am vazut de exemplu si passat 2.0 tdi si stiu cu ce se mananca si nu da pe nimeni pe spate.

Cand o sa vad si eu un Evo diesel mai vorbim.

Faptul ca tu nu intelegi cum se impinge o masina la limita pe curbe, ci doar pe linie dreapta, e o chestiune liniara.

Si vorbeam de masini compacte, nu am zis nimic de cellica, supra sau altceva, tu ai bagat ca starnesti invidia WRX-istilor :)

Asta sa o dea cineva la gazeta, ca a mai fost unul care se dadea cu loganul cu ferrari.

Ca nimeni nu-i ca noi si ca la noi.. de vine sunt vremurile, nici vorba obarsia ;)

Share this post


Link to post

Sa le luam pe rand:

1. Am condus Corolla cateva saptamani, mi-au dat de la firma. Stiu ce vorbesc. Ba am fost pasager in masina de weekend a contabilului meu, o Corolla 1.6 modificata, turbocompresor si alte nazbatii, care avea undeva pe la 280CP. Importase narodu' motorul din Japonia! Uita de WRX si EVO daca vorbim de demaraj, comparativ cu magaoaia lu' nea contabilu'...

2. Economia si performanta merg mana in mana foarte bine. Astra mea le combina foarte bine dupa parerea mea si a altor posesori ai motorului 1.9 CDTi.

3. Masina mea e stock, cu exceptia cutiei de tuning digital pe care o folosesc. Suspensia sport, coborata 15mm fata de modelul standard, e stock pe CDTi manuala aici in Oz. Rotile de 18" sunt optionale, montate de producator. ovi_jer spune ca tuningul digital la diesel e "cai verzi pe pereti", tu zici ca-i tuning si nu se pune. Eu ce sa mai inteleg? :)

4. Evo diesel n-o sa vezi pentru ca Mitsubishi nu are un motor cu compresie performant. Ce o sa vezi va fi o varianta WRX de la Subaru, cu motor turbodiesel boxer de 125kW si 360Nm, care va fi lansat in 2008. Eu unul deabia astept sa vad ce poate. Cuplul ala, distribuit pe 4 roti, va fi ceva nemaipomenit!

5. Si eu tot de masini compacte vorbesc. Din cate stiu, Impreza si Lancer, modelele care stau la baza WRX si EVO, sunt din clasa compacta. Invidia WRX-istilor am starnit-o cu consumul foarte mic si cu senzatia la demaraj pe care ti-o da cuplul substantial incepand cu 1,800rpm, cand intra turbina in functiune. Daca ai condus WRX stii ca ai nevoie de 3,400rpm ca sa decolezi!

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Pai eu ti-am dat credit.. cu tunaritul.. ovi ti-a zis ca te asteapta sa vada testul, insa se pare ca abia in septembrie.. ca am inteles ca atat dureaza dyno ala.. cateva luni.

Eu ti-am dat credit, pentru ca eu nu am nici bani nici fumuri de comparatii cu avioane, nici nu contest ca ai 200 de cai nici nu aplaud.

Fiecare se distreaza cum poate, cand eram mic ma distram si cu bicicleta, asa ca ma pot distra foarte bine si cu 50 de cai pe 4 roti :)

N-am condus WRX, dar stiu cum merge un AMG de 550 de cai :)

Tu n-ai avut bani de EVO, dar te amagesti ca ai ceva app la fel de tare dar la jumate de pret si mult mai economic.

Pe mine tata m-a invatat sa nu cred in super-oferte.. bine el ii spunea altfel.. nu tot ce zboara se mananca ;)

Share this post


Link to post

Si eu am indoieli legate de chestia aia cu tuningboxul. Nu ca n-ar exista tuning digital, insa sa castigi 30% putere doar dand ECM-ului alti parametri decat cei cititi pe bune suna a povesti de marketing. Astept in continuare cu mult interes diagramele dyno pe bune si nu alea date de comercianti :)

Asta nu are nici o legatura cu calitatile motorului tau care ramane un diesel al naibii de reusit. Insa chiar cu cuplul enorm de la 1800rpm nu ai cum sa dai fum nici macar unei impreza de 2L si 160CP fara turbo, daca e intr-adevar pus pe alergatura. cei 150 (sau fie si 200CP din tuningbox) tot la 4000rpm (sau mai mult) ii ai...

Share this post


Link to post

In primul rand felicitari pentru masinuta. Sa te poarte multi km fara probleme!

 

In al doilea rand daca tie iti place foarte mult masina nu inteleg de ce te lansezi in fel de fel de discutii despre cat e de buna/rea, stabila/instabila in comparatie cu Nissan, Toyota, Evo, etc. Se vede din ceea ce scrii ca esti foarte atasat de masinuta, ca esti multumit de compromisul consum/putere/tinuta de drum - eu iti doresc doar sa te bucuri la maxim de ea si sa nu te lasi afectat de diversele opinii ale celorlalti.

 

Fiind un topic de prezentare a masinii cred ca era mai faina o discutie despre planurile de viitor (daca sunt), date concrete care sa te ajute sa "dovedesti" puterea celor 200 CP, idei de styling, etc, deoarece acest topic nu este un versus si nici macar unul de dat cu parerea "cum te-ai da cu X sau Y, etc". Informatii de acest gen (daca le-am trata la Masina mea) ar fi super binevenite pentru toti membrii presupun atunci cand ar exista in topic rezultatele unor teste complete cu masina in discutie vs. altele sau cand 1-2 filmulete/statistici/articole ar veni in sprijinul afirmatiilor uneia sau ambelor parti.

 

Pe de alta parte si aceste discutii intretin topicul dar sunt oarecum vorbe goale fara argumente.

 

Inca o data bucura-te de alegerea facuta la maxim si sa o stapanesti sanatos!

 

Toate cele bune!

Share this post


Link to post

In sfarsit un post non-off-topic :) . Acelasi lucru am vrut sa-l spun si eu, in ceva mai putine cuvinte, e adevarat. Sa-ti stapanesti sanatos titi-ul, wallaby, sa nu ai probleme de nici un fel si traieste-ti visele si bucuriile tale, asa cum stii tu sa le ai, acolo unde esti acum.

Share this post


Link to post

Asa este,este printre putinele on-topic.Cele 2 ale tale le putem muta in topicul ''la multi ani'' :)

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Ca suspensiile de la astra si vectra sunt niste esecuri, au aratat-o multi. Lipsa controlului e simitita pina si de femei :) )

Probabil de asta si modificarile de rigoare :) )

 

Cine? Unde? Cum? Spune si tu clar cand faci acuzatii din astea.

Parerea mea e ca singura vina a masinilor astora "super stabile" printre care Fordurile si Astra cu buton magic este ca iti permit sa mergi la limita si cand o depasesti afiseaza frumos "Bye bye" pe ecran si se rastoarna. Se vinde "senzatia de siguranta", nu siguranta in sine.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

 

Ce tot vorbiti de mari performante , senzatii tari si alte chestii la "ouale de pasti" - compactele de strada ...

 

Sfatul medicului :

 

Cel mai bine mergeti la un cartodrom adevarat cu masinute de competitie adevarate si dupa o repriza de 12min(sau mai multe) n'o sa vreti de la masina personala decit sa va duca "nice and easy" acasa . Daca starea de nebunie reapare repetati tratamentul "karto-reparator" .

 

 

 

:o fftopic:

Share this post


Link to post

Cata dreptate ai iso... Am facut asta acum cateva luni. M-am dus la go karts cu 9 colegi si am facut un campionat. 6 curse, totul a durat cca. 30'. Dupa jumatea aia de ora mi-a crescut respectul pentru pilotii de F1 si in general fata de toti cei care traiesc din condusul in mare viteza. Ce mai, m-au durut toate cam o saptamana. Ne-am dat in niste amarate de karturi, nu pot decat sa-mi imaginez ce conditie fizica au baietii aia de pe F1 sa faca fata la solicitarile unei curse de 90'. La acceleratiile, vitezele si stressul unei curse Grand Prix...

Cand m-am suit in Astra mea sa merg acasa a fost destul de haios, ca ma astepram sa ia curbele ca jucariile alea, haha. Din pacate karturile de sosea imi depasesc cu mult bugetul. Nu le pot cumpara nicicum ieftin pe ebay din China, ca-s fabricate de Lamborghini si Ferrari in Italia... :)

 

Threadul asta nu l-am vrut un Astra vs. restul lumii. Intentia mea a fost sa explic de ce Astra si nu altceva, atata tot.

 

Tommy, ca as avea sau nu bani de EVO nu e relevant deloc. Sigur, e o masina extraordinara din multe puncte de vedere, dar practica in nici un caz. Evo e o masina pe care o duci pe circuit in weekend si-i dai bice cateva ore, nu una s-o tii in treptele 1-2 intre doua semafoare zi de zi... Nu vad de ce as cumpara una, zau. Din pacate n-am destui bani ca sa-mi permit masina de weeked.

Astra asta a mea e un compromis foarte bun intre pret, costuri de intretinere si consum pe de o parte, si performanta. Nu e ideala, dar isi face treaba foarte bine. Intr-o lume ideala am conduce toti Audi RS4, Gallardo sau Enzo, nu?

 

Pentru mine, in procesul de decizie asupra cumpararii Astrei, au contat scorul maxim in crash tests, puzderia de aibaguri (frontale, laterala fata, cortina) precum si electronica ajutatoare (TC, ESP, EBD). As indrazni sa spun ca toate dispozitivele astea sunt ceva mai mult decat o "senzatie de siguranta". Astra e incontestabil una din cele mai sigure din clasa ei. Satori, daca siguranta e atat de importanta pentru tine, de ce ti-ai luat Kalos?

Share this post


Link to post

El nu a zis ca siguranta e importanta pentru el. Si nici nu e. Sau nu stie daca e. El nu crede in EuroNCAP, airbaguri, etc.

Share this post


Link to post
Pentru mine, in procesul de decizie asupra cumpararii Astrei, au contat scorul maxim in crash tests, puzderia de aibaguri (frontale, laterala fata, cortina) precum si electronica ajutatoare (TC, ESP, EBD). As indrazni sa spun ca toate dispozitivele astea sunt ceva mai mult decat o "senzatie de siguranta". Astra e incontestabil una din cele mai sigure din clasa ei. Satori, daca siguranta e atat de importanta pentru tine, de ce ti-ai luat Kalos?

 

Asa este ca din cauza faptului ca ai multe initiale in fisa masinii crezi ca esti in siguranta? Asa-i ca fortezi nota uneori pentru ca se ocupa initialele de siguranta ta?

Nenea, siguranta e importanta pentru toti, numai ca eu cred ca cel mai bun dispozitiv pentru a mi-o asigura este intre urechile mele.

 

 

PS: Alx, ma leshi? tcs & shit n-au treaba cu EuroNCAP si EURONPICIOARE...

Share this post


Link to post

Nu prea inteleg ce vrei sa spui cu fortatul notei. Daca te referi la condus sportiv, initialele alea nu conteaza. In mod normal ESP si TC trebuie dezactivate daca esti pus serios pe condus sportiv.

Perfect de acord cu tine, cel mai bun dispozitiv de siguranta e ala dintre urechi. Al meu functioneaza bine, conduc de 20 de ani, cam 25-30k km/an, si nu am avut nici un accident. Tot dispozitivul ala m-a indemnat sa-mi iau masina cu chestii ca alea descrise in postul anterior. Uneori, oricat de bun sofer ai fi, nu poti evita o coliziune de unul singur, si atunci te ajuta un ESP, EBD, ABS sau TC. Ba se intampla sa nu poti evita tragedia nici cu alea, si atunci o caroserie bine proiectata si multimea de airbaguri iti pot salva pielea.

Eu unu te admir Satori, ca poti trai atat de periculos, conducand modele cu juma' de stea la crashtest si fara "tcs & shit" cum zici. Eu unul nu-s asa de brav :)

Share this post


Link to post

Dragul meu, postul tau este un amalgam de informatii incomplete si incoerente.

1. Condusul sportiv, atunci cand dezactivezi sistemele de siguranta ale masinii, se practica pe piste special amenajate, nu pe strada. Acolo le dezactivezi. Si nu pe Astra, pe masini sport.

2. Initale o sa imi iau si eu. Poate. Daca vin cu masina pe care o vreau, nu o sa le fugaresc. Nu fac din ele un scop in sine. Asta nu inseamna ca o sa ma bazez pe ele. Asta este marea greseala de care vorbeam mai devreme. Iar daca nu poti sa te bazezi pe ele - si nu, nu poti - la ce is bune? Sa iti dea tie un sentiment de siguranta. Exemplul cel mai elocvent pe care il gasesc acum este ABS-ul. Majoritatea soferilor nu stiu sa se foloseasca de avantajele pe care le are o masina cu ABS si practica ceea ce faceau si intr-o masina fara ABS: apasa pedala pana la capat, blocheaza volanul si inchid ochii.

3. Daca tu crezi ca masina mea este muuult mai periculoasa ca a ta, te inseli amarnic. Motivele sunt multiple, incepand de la faptul ca nu are pretentii sportive si sunt atent la viteza, terminand cu faptul ca daca e sa te iei dupa testele EuroNCAP (in fine, de fapt NCAPul canguresc, care banuiesc ca stii ca e apropiat de EuroNCAP) masina mea are 3 stele nu 1,5 (acela e Aveo sedan, alta mancare de peste).

 

Mai bine ne-ai mai povesti de viata in Australia si alte asemenea...

Share this post


Link to post

Salutare la toata lumea,

 

Mai oameni, stau si citesc aici de ceva vreme si chiar nu inteleg: ce aveti cu nenea wallaby? Ca el a incercat sa-si prezinte masina frumos si fara sa supere pe nimeni. Iar voi repede i-ati sarit in cap. Cam dur, nu credeti?

Intamplator (sau nu) am acelasi motor si un numar apropiat de cai (momentan, de saptamana viitoare vor fi tot atatia). E drept ca obtinuti prin remapare pe OBD dar rezultatul e acelasi. Si chiar stiu bine ca omul nu vinde brasoave, caii aia se pot obtine fara probleme din acest motor.

 

Iar in ceea ce priveste stabilitatea Astra, generatia actuala (H, Mk5, spuneti-i cum vreti) imi pare rau dar citesc pe aici multe vorbe fara nici o acoperire reala. Cati dintre cei care zic de Astra ca are o stabilitate proasta au si mers cu ea? Daca nu ati facut-o, va rog sa va abtineti de la comentarii. In special comentarii asupra sasiului Sport, combinat cu optiunea IDS+ care la ora asta are una dintre cele mai perfomante tinute de drum din clasa compacta (si va pot arata teste si comparatii facute in care Astra sta foarte bine la aceste aspecte). Eu unul conduc zi de zi o Astra iar in serpentine masina asta face minuni (GTC, sasiu sport, IDS+, 1.9 CDTI @ 185 CP).

 

Satori - nu vreau sa intru in polemica cu tine si in nici un caz nu vreau sa intelegi ca am ceva cu tine dar te rog sa ma crezi cand iti spun ca gresesti un pic. Inainte de masina actuala am avut un Kalos 1.4 16V, timp de 1 1/2 ani. Crede-ma ca diferenta este enorma. Am fost foarte multumit de Kalos, nu ma intelege gresit si la fel ca si tine nu dau doi bani de NCap si altele asemenea. Insa acum acord mult mai multa atentie anumitor aspecte cum ar fi rezistenta la impact si protectia oferita de masina. Ca idee, pragurile de la Astra sunt de cateva ori mai late decat la Kalos si nu degeaba. E uneori chiar neplacut sa intri in masina din cauza asta dar crede-ma ca nu regret nici un moment. Ce te faci la un impact lateral in Kalos? Nu cred ca atunci te mai poate ajuta dispozitivul dintre urechi, oricat de performant ar fi el, caci vina nu va fi a ta. Sau ce te faci la ad-hoc test al elanului la o viteza de 90-100h, nu zic mai mult? Se intampla multe pe soselele Romaniei si nu neaparat din vina ta, ca sofer. Anyway, hai sa nu transformam topic-ul asta intr-un vs Astra Kalos ca nu e cazul. Ideea mea este ca acele initiale, atunci cand si soferul dispune de neuronii necesari, pot face multe lucruri bune. Altfel, la fel de usor zbori si cu Dacia si cu Ferrari, indiferent de stele/initiale.

 

Revenind on-topic: Wallaby, n-ai idee cat de mult te invidiez pentru soselele alea impecabile si luuuungi de acolo. Chiar ai unde folosi cei 200 de caluti. Hai mai repede cu Km aia ca sunt foarte curios sa vad rezultatele de la Dyno (eu o sa le fac in cam 2 saptamani, astept sa trec de revizie)

Share this post


Link to post

Ia mai citeste matale inca o data ce am scris si zi-mi unde am transformat topicul in unul kalos vs astra sau aveo vs astra? Apoi mai citeste si postul tau o data si o sa vezi cine a facut asta? Eu vorbeam de siguranta in general, omule. Exista si nivelul de concept, nu numai particularitati. Dar daca altfel nu se poate, crede-ma, oricat de gros ar fi pragul tau, la chestiile pe care poti sa le faci cu o masina de 200CP, este un firicel de ata in calea unui tractor. Dar tu bazeaza-te pe el... o sa te scape...

Share this post


Link to post

vulupe@

Te intreb : cum arata dispozitivele tale de siguranta si sasiul sport la un impact lateral cand intra cu un camion de 40t ?

Cand aduci rezultatele de la testul dyno sa atasezi si certificatul de omologare cat si cel de metrologie al standului prin care se atesta faptul ca valorile inregistrate sunt reale.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

wallaby am si eu o intrebare cum iti salveaza pielea ABS-u si TC-u daca tu le-ai dezactivat inainte ca sa poti sa conduci sportiv???

Share this post


Link to post
Mai ales ca un AWD nu-si merita banii din moment ce nu ninge niciodata :)

 

Cred, totusi, ca in spatele ratiunii de a alege o transmisie AWD e mai mult decat nevoia de a merge prin nameti cu masina.

 

@Vulupe. Eu mi-as pune totusi doar problema stelelor de la Ncap. De la o anumita viteza in sus testele sunt irelevante plus ca mai conteaza si cata bafta ai. Pana la urma masina e o tabla ordinara si, zic eu, mai presus de performanta/fiabilitate etc este siguranta. Nu te ajuta cu nimic sa stii ca masina accelereaza in x secunde pana la 100 sau ca are nu-stiu-ce tip de suspensie daca e un cosciug pe roti. Masini sunt multe. Viata ai doar una.

 

Dimporiva, testele au aratat ca (,) cu cat o masina are inglobate mai multe elemente de siguranta si cu cat aceasta fac viata mai usoara unui sofer cu atat mai mult acel sofer este tentat sa isi asume mai multe riscuri si sa devina mai nesabuit la volan. Toate elementele de siguranta au fost gandite sa te ajute in anumite limite. Daca tu treci peste acele limite gandindu-te ca iti salveaza pielelea TCS sau altele faci o mare greseala.

Edited by bogdan_o

Share this post


Link to post

Satori - tocmai asta am zis si eu, ca discutia devine un astfel de versus (in primul rand cu contributia mea), nu ca tu ai inceput asta. Si de fapt nu asta am intentionat. La chestia cu tractorul insa, nu mai sunt de acord. Poti sa te deplasezi si cu un buncar anti-atomic, caci si asa exista posibilitatea sosirii unui meteorit care sa distruga viata pe planeta si tot nu vei supravietui. E o exagerare dar cred ca se intelege ce am vrut sa zic.

 

Ovi_jer - nu cred ca e cazul. Nu vreau sa dovedesc nimic nimanui, nu vad de ce as fi nevoit sa fac asa ceva. Discutia legata de dyno era intre mine si wallaby. Esti liber sa crezi tot ce doresti si sa ai ce opinii doresti legat de remap si nu numai.

 

Scoop - presupun ca si wallaby, la fel ca si altii, au momente de "nebunie" cand vor sa se joace, intr-un fel sau altul (pe circuit ar fi ideal dar nu intotdeauna posibil). Si asta e situatia in care acele "initiale" sunt dezactivate. In restul timpului, nu putine sunt situatiile in care ele si fac treaba foarte bine. Atat eu cat si altii le-am datorat poate viata, in momente in care conduceam atat legal cat si constient. Din pacat nu eram singur pe sosea. Asta e motivul pentru care ESP-ul este extrem de util pe o masina si nu numai el.

 

bogdan_o - pai tocmai ca nici eu nici wallaby nu suntem adeptii condusului "la limita" in orice imprejurare. Chiar as putea zice ca de cele mai multe ori conduc prea prudent (viata m-a invatat ca nimeni altcineva nu-mi pazeste "hayon-ul"). Asa cum si ziceam mai devreme, fara "neuronii" necesari, toate initialele astea nu te pot ajuta. Pana la urma, orice mecanism, oricat de performant ar fi el, are o limita.

 

Si ca sa inchei, vad ca sunteti destul de porniti. Daca citeati cu atentie cele afirmate, ati fi vazut ca de fapt suntem de acord in cele mai multe aspecte. Imi pare insa rau ca am deranjat lumea pe aici, nu asta mi-a fost intentia. Am vrut doar sa salut un amic, atata tot. Va las, drive safe si take care. Dar, satori, inainte sa critici atat de acid opiniile, iti amintesc ca la un moment dat, asa cum chiar tu ai declarat, ai "traversat" A2 cu 180Km/h (nu zic ca nu ai avut motivatie dar nu despre asta vorbim aici). Am facut si eu asta, cu aceeasi masina ca si tine, insa pe o distanta multa mai scurta. De ce? Pur si simplu nu am avut curaj sa o tin mai mult asa. Eu zic ca nu faci bine sa-i "certi" pe altii, mai ales cand nu ai inteles foarte bine ce vor sa zica. Numai de bine.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...