Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Sigur, vrei o scanare dupa revizia de 10kkm de la punto? 180ron, ulei selenia gold sintetic, filtru si costul manoperei (Asta fara sa umblu dupa ulei ci doar luat de la dealer). Vrei sa stii si cat costa un GP sau o Lineea acum? Apeleaza la site-ul fiat si vei vedea ca loganul este SCUMP pt ceea ce ofera.

 

eu zic totusi ca comparam mere cu pere ... ca asa ... si la logan numai schimbul de ulei (recomandat da nu obligatoriu la 7500 Km e pana in 100 lei).

 

o analiza pertinenta ar fi sa comparam costurile pe minim 1 an la acelasi numar de Km-tri

 

 

Eu tin minte ca la GP la 10k km este doar schimb de ulei, nu revizie. Nu e asa?

 

 

probabil ca da ... dar deh ... daca calcula la revizie dadea cu prea multe cifre

 

Hai ca ai dat-o de gard la faza asta. Daca ziceai ca nu incapi bine in scaun te mai credeam, dar ca dai cu capul de tavan...si marmota ce facea?

 

nu stiu ce facea marmota ... dar sunt curios de unde stii tu ce pozitii imi plac mie la condus?

 

 

A/C-ul mie mi se pare mai mult decat util, atat vara cat si iarna. Totusi ma scarbeste mentalitatea asta si perceptia asupra romanilor cum ca daca vor A.C sa plateasca in +, vor airbaguri sa plateasca in +, vor servodirectie ... etc. Asta in 2008 :|

 

Referitor la "nu mergi toata ziua"... normal ca nu, doar "estem" romani, fiecare cu masina lui, n-ai sa vezi dimineata indreptandu-se spre munca 3-4 oameni intr-o masina. Ce e cel mai imp. e ca fiecare are spatiu interior, si porcbagaj... pt. ca atunci cand ai nevoie ..sa ai cu ce :)

 

Cu ultima ta afirmatie sunt total de acord :thumbl:

 

 

pai ... nici mie nu mi-a cazut bine cand ptr AC a trebuit sa cumpar versiunea cu mai multe dotari de care aveam stric nevoie, dar totusi ... la acel moment aceasta a fost varianta cea mai avantajoasa.

 

oricum practica asta de a oferi AC-ul la pachet nu e monopol la Dacia-Reno

Share this post


Link to post

Man, am 1.78-1.80 si cu spatarul drept mai am cel putin 6-7cm pana la plafon. De ce iti zic asta? Pentru ca asa merg de obicei, cu spatarul aproape drept(in dreptul stalpului central). Acum stau si ma gandesc: stai cumva in picioare pe scaun, turceste, sau cum de dai cu capul de tavan in matiz?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Sigur, vrei o scanare dupa revizia de 10kkm de la punto? 180ron, ulei selenia gold sintetic, filtru si costul manoperei

Nu te imbata cu apa rece.La 10k nu se face decat schimbul de ulei si filtrul.La Logan astea se fac la fiecare 15k si aia e si revizie nu ca la fiat unde se face la 20k dar te obliga la fiecare 10k sa faci schimb de ulei si filtru.Nu mai zic de promtitudinea celor din service si pretul la piese,care unele sunt chiar nesimtite.

 

ps..sa-ti reamintesc ca esti 'obligat 'sa schimbi distributia la 2 ani?? :) )

Edited by osirus

Share this post


Link to post
Man, am 1.78-1.80 si cu spatarul drept mai am cel putin 6-7cm pana la plafon. De ce iti zic asta? Pentru ca asa merg de obicei, cu spatarul aproape drept(in dreptul stalpului central). Acum stau si ma gandesc: stai cumva in picioare pe scaun, turceste, sau cum de dai cu capul de tavan in matiz?

 

 

Pai ... eu am 183 ... adica din aia 6 cm la tine pana la tavan mai raman 3 ... nu stiu cum stai tu cu calvitia ... da la mine inca nu e completa ... reiese ca se mai consuma si de acolo vre-o 2 ... so ... drumurile de prin Romania si mai ales prin Bucuresti ... se mai intampla sa mai si topai la volan ... asta daca nu franezi in disperare si iei fiecare sentules cu 1 Km/h ... nu mai vorbesc de situatia cand mai ai si ceva pe cap (sapca, palarie, caciula, etc)

 

Deci, in loc sa te gandesti la pozitii "exotice" mai bine ai pune mana pe manulaul de aritmetica si te-ai pune la zi cu tabla adunarii si scaderii

 

Bafta

 

 

Nu te imbata cu apa rece.La 10k nu se face decat schimbul de ulei si filtrul.La Logan astea se fac la fiecare 15k si aia e si revizie nu ca la fiat unde se face la 20k dar te obliga la fiecare 10k sa faci schimb de ulei si filtru.Nu mai zic de promtitudinea celor din service si pretul la piese,care unele sunt chiar nesimtite.

 

Ps..sa-ti reamintesc ca esti 'obligat 'sa schimbi distributia la 2 ani?? :) )

 

Corect ... da te ca incurci la intervale

 

La Logan (ala din generatia mea ca la astea mai noi au mai adaugat 5.000 Km) benzina reviziile se fac la 15.000 sau 1 an (care intervine prima). prin revizie se inteleg mai multe decat schimb ulei, adica se mai schimba si filtru de aer, bujii, daca e cazul placute frana, completat diverse lichide, etc.

insa este "recomandat" ca la fiecare 7.500 sa se faca schimb de ulei si filtru ulei

 

Si la dacia preturile ptr consumabile cumparate direct din service sunt nesimtite ... mai toate chiar

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
Eu tin minte ca la GP la 10k km este doar schimb de ulei, nu revizie. Nu e asa?

 

Pai ce-i aia revizie? O urca pe elevator, se uita sa nu fi picat ceva si ii schimba uleiul. Asta e prima revizie la mai toate marcile de masini :| . Cred ca la dacia fac o analiza detaliata a masinii si daca iti schimba placutele nici nu te taxeaza in plus.

 

probabil ca da ... dar deh ... daca calcula la revizie dadea cu prea multe cifre

Extraordinar, cred ca ar costa vreo 10000 RON o revizie elaborata ca la dacia si un ulei super fin dacia oil daca ar fi puse pe fiat. Nu va mintiti singuri cu reviziile la 15kkm, 20kkm cu uleiuri proate, o faceti tot pe uzura si riscul vostru, e doar marketing.

 

ps..sa-ti reamintesc ca esti 'obligat 'sa schimbi distributia la 2 ani?? :) )

Chiar mi-ai dat tema de studiu. Eu stiam ca e 3 ani din ce vazusem in manual... Poate difera de la diesel la benzina :P .

Edited by andreib

Share this post


Link to post
First of all, nu este o opinie, este o rugaminte la decenta. Cu totii emitem pareri despre lucruri pe care nu le cunoastem foarte bine sau suficient, chiar si voi, posesorii de Logan. Asa ca nu are rost sa va luati de cei ce nu cunosc Loganul doar avand acest argument.

Second, partea distractiva a acestui mod de comunicare este ca nici macar nu ai de unde sa stii daca ma cunosti personal sau nu. Relevanta deschisului de portiera nu o vad, dar banuiesc ca e importanta.

Third, atac la persoana? De cand este o invitatie la decenta un atac la persoana? Ah, stai... nu raspunde...

 

Total de acord cu decenta. Go for it!

In rest, succesuri!

Share this post


Link to post
.....

 

 

Extraordinar, cred ca ar costa vreo 10000 RON o revizie elaborata ca la dacia si un ulei super fin dacia oil daca ar fi puse pe fiat. Nu va mintiti singuri cu reviziile la 15kkm, 20kkm cu uleiuri proate, o faceti tot pe uzura si riscul vostru, e doar marketing.

 

...

 

Extra sau doar ordinar ... parerea mea ca are trebui sa "emanam" pareri ceva mai realiste si pertinente ... nu aruncate asa ... din top. Ca asa poate spune oricine ca in Burkina revizia se face la 100.000 si pun aia ulei de palmier

 

Ori comparam pertinent mere cu mere ... ori vorbim doar asa sa ne aflam in treaba.

 

 

Nu stiu cat de bun este Dacia Oli ... eu personal am pus ulei de marca (Aral sau Mol) si mi-am propus ca de acum incolo sa-l schimb la 10.000 (am iesit din garantie de 2 luni).... si realizez ca intervalele de revizii au pondere de marketing substantiala ... dar ... e o realitate si sincer pana acum nu prea am auzit de motoare Logan (cel putin la benzinare) picate ptr ca au schimbat uleiul la 15.000. si vorba aia masina se fabrica de 4 ani ... si sunt unele care au sarit de 500.000 km-tri

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
Pai ... eu am 183 ... adica din aia 6 cm la tine pana la tavan mai raman 3 ... nu stiu cum stai tu cu calvitia ... da la mine inca nu e completa ... reiese ca se mai consuma si de acolo vre-o 2 ... so ... drumurile de prin Romania si mai ales prin Bucuresti ... se mai intampla sa mai si topai la volan ... asta daca nu franezi in disperare si iei fiecare sentules cu 1 Km/h ... nu mai vorbesc de situatia cand mai ai si ceva pe cap (sapca, palarie, caciula, etc)

 

Deci, in loc sa te gandesti la pozitii "exotice" mai bine ai pune mana pe manulaul de aritmetica si te-ai pune la zi cu tabla adunarii si scaderii

 

Bafta

 

Ce sa spun...de ce te oftici? Scoti cate o perla de sta mata`n limba si apoi te ataci daca esti luat peste picior. Nu cred ca esti matale la zi cu situatia mea scolara, sa zic asa, de-ti poti permite sa faci afirmatii de genul celei de mai sus.

Mai intai gandeste ce urmeaza sa postezi pe forum si daca faci o afirmatie, nu o face doar de dragul de a da peste nas cuiva, musiu!

Sunt pe forum indivizi mai inalti de 1.85(nu au chelie, asta ca sa stii de pe acum) care conduc/au condus matiz si pe unul nu l-am vazut cu capul stramb ca nu avea loc de palafon! Dar ce pot spune, cei 1.83m ai tai(fara peruca!!) sunt mai mari decat prevede legea!

 

Cat despre topaitul la volan, nu practic sportul asta. Daca vreau neaparat sa topai, ma dau jos si topai in jurul masinii.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Tarzy.. tu te-ai urcat in matiz vreodata de fapt? :) )

 

 

In clio in spate e drept, si eu eram cu capul in tavan, intr-adevar asta e un plus la logan fata de clio, dar cred ca e singura masina in care m-am urcat eu si ma deranja cat de prost e compartimentata cu adevarat.

Daca vroiai sa gasesti plusuri la logan fata de matiz puteai spune ca sunt scaunele inguste, pedalele mici si apropiate.. altele.. dar nu inaltimea =))

Share this post


Link to post
Ce sa spun...de ce te oftici? Scoti cate o perla de sta mata`n limba si apoi te ataci daca esti luat peste picior. Nu cred ca esti matale la zi cu situatia mea scolara, sa zic asa, de-ti poti permite sa faci afirmatii de genul celei de mai sus.

Mai intai gandeste ce urmeaza sa postezi pe forum si daca faci o afirmatie, nu o face doar de dragul de a da peste nas cuiva, musiu!

Sunt pe forum indivizi mai inalti de 1.85(nu au chelie, asta ca sa stii de pe acum) care conduc/au condus matiz si pe unul nu l-am vazut cu capul stramb ca nu avea loc de palafon! Dar ce pot spune, cei 1.83m ai tai(fara peruca!!) sunt mai mari decat prevede legea!

 

Cat despre topaitul la volan, nu practic sportul asta. Daca vreau neaparat sa topai, ma dau jos si topai in jurul masinii.

 

 

Stati linistiti nu ma oftic deloc ... doar ma distreaza "argumentele" unora ... care tin neaparat sa-mi spuna ei cum imi e mie mai bine.

Nu stiu care dintre noi posteaza ca sa dea peste nas ... as spune sa te uiti un pic la posturile tale si ale lui andreib de pe acest topic si apoi mai discutam

 

Oricum ... nu inteleg daca tu te simti bine stand "lipit" de scaun de ce ar trebui noi ceilati sa facem la fel ... din partea mea nu ai decat sa te lipesti si cu supe glue de sezut ... da nu mai avea pretentia ca si restul lumii sa faca la fel

 

@Tommy - inchipiuieti ca da ... m-am urcat si nu o data in Matiz ... e o masina faina ... pozitia la volan mai "decenta" decat in Tico dar ... nu e ptr mine

nu ma deranjeaza deloc pedalele mai apropiate ... imi permite condusul mai "sportiv"

 

 

Nu ma intelegeti gresit ... problema nu este ca nu am efectiv loc in masina ci ... ca nu ma simt confortabil

 

Dupa cum stiti am si-un Tico ... imi place foarte mult sa-l conduc ... dar nu mai mult de 1 ora pe cursa ...

 

Nu sustin ca Loganul este cea mai confortabila masina ... dar in cazul meu ... imi e mai Oki decat celelalte enumerate ... mai ales in oras ... imi place pozitia la volan mai cocotata ... imi permite sa vad in trafic peste celelalte masini

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
Total de acord cu decenta. Go for it!

In rest, succesuri!

 

Mersi. Imi pare rau ca tu ai renuntat la asa ceva.

 

Nu stiu care dintre noi posteaza ca sa dea peste nas ... as spune sa te uiti un pic la posturile tale si ale lui andreib de pe acest topic si apoi mai discutam

 

Ambele "parti" isi dau "peste bot". Numai ca unii mai se si plang ca si-o iau.

Share this post


Link to post

Tarzy,tata :) .De ce nu lauzi matale Dewoo`ul (masina asta chiar merita laudata),ca vad ca ai asa ceva in dotare .Nu te astepta ca cineva,pe forum Daewoo si chevrolet, sa laude masina asta (Logan).Vezi cati dintre noi avem asa ceva, ca sa stii cu cine ai de-a face.

Edited by puchi

Share this post


Link to post

Asta este o prejudecata "gandita mult".

Orice produs are avantaje, altfel nu ar exista. Daca s-ar discuta despre acelea si s-ar lasa prostiile, nimeni nu ar avea nimic de zis. Dar nu se poate acest lucru. Asa cum exista unii ce urasc Loganul exista si fanatici sustinatori ai sai. Si buf... multe posturi in zadar.

Share this post


Link to post

Pentru cei cu probleme cu capul (in Matiz, sa ne intelegem): diferenta de inaltime la om se face in principal din picioare. Cand stai jos, nu e diferenta, poate doar la spatiul pentru picioare.

Share this post


Link to post
Tarzy,tata :) .De ce nu lauzi matale Dewoo`ul (masina asta chiar merita laudata),ca vad ca ai asa ceva in dotare .Nu te astepta ca cineva,pe forum Daewoo si chevrolet, sa laude masina asta (Logan).Vezi cati dintre noi avem asa ceva, ca sa stii cu cine ai de-a face.

 

 

Puchi fiule (cu toate ca din cate stiu eu nu am semnat ptr nici un copil pana acum)

 

daca nu ai aflat inca ... noi acum suntem intr-un topic in care se discuta de Logan (e drept ca pe un forum de woo) si nu-mi prea sta in caracter sa discut pe langa subiect (cum vad ca o cam fac multi altii de pe aici)

 

Eu pe Tico il laud mai peste tot si oricand ... este cea mai frendly masinuta ... chiar nu cred ca mai auzit sa fi spus ceva rau despre ea

 

In plus ... poate sunt gresit inteles ... eu nu am laudat Loganul ... nu am facut altceva decat sa conta-argumentez din "aberatiile" spuse de cativa pe aici

 

Loganu este o masina de compromis ... are bune si rele ... numai ca nu prea-i corect sa-i inventezi si alte rele in plus

 

Pentru cei cu probleme cu capul (in Matiz, sa ne intelegem): diferenta de inaltime la om se face in principal din picioare. Cand stai jos, nu e diferenta, poate doar la spatiul pentru picioare.

 

 

deh mhia Zmeule ... la unii e in plus de la brau in jos ... la altii de la brau in sus

 

diferenta intre Matiz si Logan la spatiu disponibil deasupra capului exista ... si asta-i viata ... unii se multumesc mai cu putin ... nu prea inteleg eu de ce tin mortis ca si ceilalti sa se conformeze

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

=)) =)) =))

Si la matiz este foarte joasa pozitia la volan!

Stii ce ma intreb eu: daca in matiz dai cu capul de pafon, cum conduci in Tico? Ai taiat plafonul cu desfacatorul de conserve, sau ai taiat o gaura in podea, sa stai mai jos?

 

Spatiul intre cap si plafon. Chestia aia de o tin in mana este tocul de la telefonul meu, un Sony Ericsson K600i, telefon ce are 10.4cm, tocul avand cam 11cm, cel putin;

post-5484-1213780194_thumb.jpg

 

Pozitia scaunului raportata la stalpul central:

post-5484-1213780201_thumb.jpg

 

Pozitia scaunului vazuta din exterior(dupa cum se vede nu este pe spate, este destul de drept):

post-5484-1213780208_thumb.jpg

Share this post


Link to post

tu ai intrat vreodata in Tico?

 

daca nu iti spun eu ... Tico fata de Matiz are scaunul cu mult mai jos ...

 

si-n plus am precizat mai sus ... Tico e oki la curse de sub 1 h ... apoi devine obositor

 

 

ma bucur ptr tine ca ai spatiu si te simti confortabil in Matiz, da tot nu inteleg de ce te "aia" grija ca mie nu-mi place?

 

PS: daca faceai "proba" in Logan aveai loc si de-un Communicator

PPS: daca tot discutam pe langa subiect am o curiozitate - Cum mai merg business-urile la Total Soft?

Edited by Mircea
De ce nu citam tot forum, daca, pe langa citatul anterior, mai citam si pozele. Spatiu pe server e slava Domnului, pentru toti!

Share this post


Link to post

QED =))

 

TARZY, fugi repede afara si tu o poza sa vedem cat e de mare la logan =))

distanta pina la tavan

Share this post


Link to post

eu nu am nevoie sa dovedesc la nimeni nimic ... ptr mine distanta pana-n plafon e suficienta ... nu am de ce sa-i conving si pe altii de acest lucru

Share this post


Link to post
tu ai intrat vreodata in Tico?

 

daca nu iti spun eu ... Tico fata de Matiz are scaunul cu mult mai jos ...

 

si-n plus am precizat mai sus ... Tico e oki la curse de sub 1 h ... apoi devine obositor

 

 

ma bucur ptr tine ca ai spatiu si te simti confortabil in Matiz, da tot nu inteleg de ce te "aia" grija ca mie nu-mi place?

 

PS: daca faceai "proba" in Logan aveai loc si de-un Communicator

PPS: daca tot discutam pe langa subiect am o curiozitate - Cum mai merg business-urile la Total Soft?

 

Da, am intrat in Tico de mai multe ori, nu o data si prima data aproape ca mi-am strivit urechea...intelegi tu de ce! Scaunul la tico este mult mai jos, dar ai uitat sa precizezi cu cat este mai mic tico decat matizul, ca inaltime!

 

Si ca sa punem capat chestiei asteia, o sa iau o ruleta ceva si masor distanta intre sezutul scaunului si plafon la matiz si la logan! Sunt taaare curios cat o sa iasa, la fiecare!

Nokia 9500(cumunicator) are 148mm. Avand in vedere ca husa telefonului meu are cam cel putin 11cm, cu spatiul ce ramane in husa si cap, eu zic ca intre si comunicatorul! Alte curiozitati?

 

@Tommy: Pai poate asa isi da seama ce aberatii scoate!

 

P.S: Merg foarte bine!

Share this post


Link to post

si care ar fi stimabile aberatiile scoase de mine?

 

dupa masuratoare eu as spune ca o sa rezulte o diferenta de mini 100 mm

 

daca tot o ardem in "pertinente" legat de PS ... nu as spune ca-i chiar atat bine daca ne uitam la bugetul alocat ptr telefoane :) )

Share this post


Link to post

Aberatie este sa zici ca intr-un matiz dai cu capul de tavan, avand 1.83m.

 

Partea cu telefoanele nu am inteles-o, dar probabil este foarte importanta pentru tine, din moment ce ai adus-o in discutie.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Stop baietii cu si fara probleme la cap.

 

Se flutura de catre unii baieti ideea ca reviziile la Fiat e mai ieftine ca la Dacia. Asa este?

 

Andreib, daca in manualul lui GP scrie schimb de ulei, vrei sa ma convingi ca e revizie? Sau ca revizia e defapt un schimb de ulei?

Share this post


Link to post

Raspunde-mi te rog: ce se face la revizia de 15kkm la logan (nu dupa manual, ca acolo se fac multe ci in realitate!). Iti schimba filtrul de aer in plus sau ce?

 

Cat despre schimbul la 15-20kkm este f simplu: nu este ok decat daca faci numai drumuri lungi in afara localitatii. Dupa 15kkm frecati in oras uleiul ala semisintetic nu mai are nici 1/2 din proprietatile de nou (contaminat cu apa, benzina etc).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Mai, se face si se FACTUREAZA exact ce se face si la Fiat la 20k.

 

Poate imi explici si mie de ce uleiul schimbat la 15k km, mersi in Buc majoritatea (si cand zic majoritatea inteleg 97%) este absolut curat, galben, fara contaminari? Asta la masinile pe care le-am avut si le am eu, nu stiu cum e la cele cu care ai tu experienta.

 

15-20k cu un ulei sintetic (nu semi) pentru un motor pe benzina 8v este in regula. Dar nu uzura gen taxi ci normala, de om normal.

 

Andrei, pe mine unul care am dat 180 de ron la prima revizie la lgn, nu ai cum sa ma convingi ca e mult. Poate e nivelul meu de trai prea ridicat, nu stiu. Si de facut operatii s-au facut, a durat vreo 1.5-2h. Curatare de filtre (era schimbat anterior de mine cel de aer), verificari, gresaje... Eu am mai zis, daca te duci in service si arunci cu cheile si le ordoni sa ti-o serviseze ( :D ) sigur ca isi bat joc de tine. Inclusiv la neexecutarea de operatii, pe langa pret mare al reviziei.

 

Eu unul nu am avut masina cu revizii asa de ieftine pana acum, poate tu ai avut...

Edited by alx

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...