Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

LOL aia au schimbat toata masina? (poza 1)

poza 2 nu o cred pana nu vad odometrul... :P

Pai era mai interesant consumul > :)

Share this post


Link to post

Eu zic ca mai interesant e totalul de pe poza 1 =))

Share this post


Link to post

Lipseste manopera. :)

Share this post


Link to post
Lipseste manopera. :)

 

Si e fara tva suma de acolo.

Ce am vazut eu prin lista aia si nu inteleg:

Racleta

Loctite

1(una) bujie

Share this post


Link to post

Aia e coloana de UM (adica unitate de masura).

Pt bujii e bucata, urmatoarea coloana este cea cu cantitati, adica 4 bucati, se vede totalul mai la dreapta imaginii.

Share this post


Link to post

Masina a fost neintretinuta. Corpul clapeta este facute de VDO (sau BERU) si daca era curatat si el de cateva ori (in 100k cam de 2-3 ori) nu avea cum sa pice la 100k...

Share this post


Link to post
Sandel e din clasa cu Panda? :) ) De ce nu cu Tico?

 

va fi la pret. si asta va fi avantajul sandelului. masina mai multa, portbagaj mai mare, la aproximativ aceeasi bani.

Edited by Mircea
Majuscule mai putine etc...

Share this post


Link to post

Cat e pana la urma totalul?

Share this post


Link to post

Irelevant, proprietarului nu i-a pasat de bani.

Share this post


Link to post
Masina a fost neintretinuta. Corpul clapeta este facute de VDO (sau BERU) si daca era curatat si el de cateva ori (in 100k cam de 2-3 ori) nu avea cum sa pice la 100k...

Si cine ar fi trebuit sa faca asta? Nu service-urile by Renault?

 

Irelevant, proprietarului nu i-a pasat de bani.

De ce?

 

In pret cred ca este inclusa si distributia.

Share this post


Link to post
Irelevant, proprietarului nu i-a pasat de bani.

Da, nu a fost zgarcit sau dispus sa se laude la cine e dispus sa asculte "eu nu am schimbat decat uleiul" cand de fapt masina avea o groaza de probleme.

Share this post


Link to post

Piesele au preturile mari fata de cele tot "de origine" dar cumparate de la magazine.

Oricum, ajuns la 100k km, bye bye garantie, deci se puteau cumpara destule piese de la alti producatori renumiti si mai ieftini.

Ca sa nu mai zic ca si operatiunile in sine se puteau efectua si in alta parte decat in reteaua Dacia.

 

Dar asta nu are legatura cu ce piese s-au schimbat.

Edited by vijelie

Share this post


Link to post

Din calculele mele, suma fara TVA este 4970.07RON iar cu TVA este 5914.38 RON. Aceste este doar devizul de materiale. Sincer, mi se pare al dracului de scump!!

Share this post


Link to post
...mi se pare al dracului de scump!!

Juma' de masina... > :)

Share this post


Link to post

Poate ca pentru proprietar "banu' nu are valoare". > :)

Share this post


Link to post

In cazul asta, scuza-ma, dar nu-si lua Logan... / :)

Share this post


Link to post

Firmele, in general, platesc fara sa se uite asemenea note de plata.

E si firesc, de altfel, doar au scos bani cu masina, nu au tinut-o sa se duca la piata.

Share this post


Link to post

Dar tie ti se pare normal sa schimbi atatea la o masina cu un rulaj de 100.000km? Poate ne spune cel care a pus pozele daca masina este de firma si eventual ce profil are firma sau nu.

Share this post


Link to post

pacat ca nu mai am acces la documentele contabile ale unei cunoscute firme de distributie care are printre altele si o mini flotila de chevy-uri. sa va arat revizie de 15k de ~1100 ron > :) la un spark. e drept insa ca acolo nu prea si-a dat nimeni interesul :P

Share this post


Link to post

closhkuta, daca vrei sa faci comparatii trebuie stiut tot istoricul de revizii, altfel e foarte posibil/sau nu sa se fi facut celelalte cu schimb doar de consumabile si sa se fi strans la cea de 100k restul. Par example, nu vad de ce ar fi obisnuit sa schimbi un amortizor, cand ele se schimba la 40k in mod normal.

Share this post


Link to post

Una este sa schimbi un amortizor la matiz(la care se stie ca sunt proaste ca noaptea) si alta este sa schimbi jumate de masina. Ma rog, ai dreptate aici, cu istoricul masinii. De asta eram curios sa vad a cui este masina, sa zic asa. Comparativ, pana acum am schimbat un amortizor, un set de axe glisoare si una bucata electrovalva ce facea zgomot de tractor, in 21.000km. Cred ca pana la 100.000km nu-l ajung pe acest logan, ma refer la ce s-a schimbat la el. Ideea mea era ca se presupune ca intretinerea unui logan costa mai putin ca a unui matiz. Din ce arata factura aia, fara alte costuri si luand in considerare doar pretul pieselor, fara manopera, masina respectiva are un cost de cel putin 60 RON/1000km numai piesele uzate.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Mai nene, tu ai 21k si dai verdicte? Pai sa stii si tu stimabile ca banii incepi sa-i bagi intr-o masina abia dupa 40-50k.

 

Iti dau un exemplu: Daca fac revizia acum la tico, corect, din bara in bara, sar de 4000-5000 de ron. Ce spune asta pt un outsider ca tine? Ca e proasta masina, nu? Dar eu stiu de ce ar costa asa de mult, pentru ca sunt x chestii care au fost amanate a fi schimbate.

 

Si mai uita-te o data la lista aia de piese. Ce e aiurea acolo in afara de corpul clapeta? E ceva ce ti se pare aiurea de schimbat la 100k? Ti-am zis, in afara de amortizoare care ar fi trebuit schimbate la 120k.

Share this post


Link to post

Un disc de frana doar 100k km tine? Clapeta aia, pe care ai mentionat-o tu, "unitatea de comanda vite" - ce o mai fi si aia, compensator frana, astea toate fac 1384.39RON, o suma pe care nu o treci cu vederea usor. Alex, oricum, sper sa mai am masina indelung timp incat sa pot pune un calcul cu cati bani a mancat dansa pana acum pe revizii, piese schimbate, etc, pana la 100.000km. Chiar sunt curios ce o sa iasa. Mi s-a parut foarte mult ce este inscris in factura respectiva, pentru o masina facuta pentru romania si mai ales pentru un anumit nivel de venit, atat. Dar atat timp cat nu stim istoricul ei, daca este masina de firma sau nu, nu putem trage o concluzie pertinenta, am recunoscut asta si astept ca cel care a pus pozele sa ne lamureasca.

 

P.S: Sunt posesori de matiz care au trecut de 50k km si nu au avut revizii de zeci de milioane.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
pacat ca nu mai am acces la documentele contabile ale unei cunoscute firme de distributie care are printre altele si o mini flotila de chevy-uri. sa va arat revizie de 15k de ~1100 ron > :) la un spark

So what? Am vazut/mers cu Logan cu 200k km la care nu s-au schimbat decat consumabilele, la fel cum am mers cu Logan de ~50k la care urmau sa fie schimbate mult mai multe decat pe lista aia.

La fel si Daewoo-uri cu muuulti km fara nici un fel de reparatii/probleme, pe cand altele la nici 100k au fost "schimbate" de n-ori.

 

@closchkutza, imi pare irelevanta comparatia ta. Poate respectiva masina a fost "de firma", si stim cu totii tratamentele la care sunt supuse mare parte din masinile firmelor, pe cand tu de a ta ai grija :) . Nici preturile nu cred ca se compara :) , la fel cum tu poate la cel mai mic zgomot ai grija sa remediezi problema pe cand de respectivul Logan s-a tras la greu pana la kilometrajul ala, iar la respectiva revizie au fost inlocuite... cele de pe lista.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Ah, daca vrei sa tii masina in stare perfecta schimbi discurile de frana cam la 30-40k km. Pentru ca oricum se onduleaza, si aici vorbesc de tico/matiz.

 

Ce e iesit din comun complet e:

 

1. corp clapeta

2. unitate vite (habar n-am ce-i ala... dar e funny).

 

PS: Closhkuta, ia vieni matalutza diseara la intalnire sa-ti mai esplic eu cateva...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...