Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Despre consumul unui 1.6:

Bucuresti - Constanta pe A2: 6.1% pe CB, cu AC pornit de la Cernavoda pana la destinatie, 2 persoane + ceva bagaje, viteza maxima fiind cea legala.

In schimb in Bucuresti pe traseul Dr. Taberii - Eroilor - Unirii - Dorobanti la ore de varf, CB arata 12-13% cu AC pornit. Mult in comparatie cu Matiz, dar cate se compara cu Matizul la aspectul asta?

Share this post


Link to post
Tarzy...hai sa o luam altfel. La ce sta bine masina asta? La consum, nu, tocmai a zis cineva mai sus. La siguranta, nu, are tot atatea stele cate are si matizul, clasa inferioara loganului. La dinamica, nu, comparat cu o SN, sa nu zic Solenta. La spatiu s-ar putea spune, dar putea fi mult mai bine modulat(portbagaj mare cu spatiu de acces mic). La confort, se poate mult mai bine, mie nu mi-a placut deloc cum se sta in masina aia, si am mers si in fata si in spate iar finisarile nu sunt tocmai ce ar trebui sa fie, ma rog, chestie de gust(poate). Singura chestie despre care am auzit(nu zic nici da nici nu) ca ar fi buna ar fi suspensia, atat. Deci, ce face masina asta "buna", o masina la care sa platesti atatia ani? Nu toata lumea isi ia masina pe leasing pe la 7 ani si o vinde dupa 2-3 si mai ales nu cred ca se inghesuie lumea sa preia un leasing pentru inca 4 ani sa zicem la un logan folosit deja.

P.S: Sunt curios la cat ajunge pretul de achizitie la un leasing pe 7 ani la un logan.

@vijelie - tot pe 7 ani, sau pe 25, ca la imobiliare :D ?

 

Cat despre uleiul Aral, multi s-au plans de probleme cauzate de acest ulei. Acum, fiecare cu norocul lui.

 

 

hai ca amu esti chiar mortal

 

 

parerea mea ... chiar nu are rost o comparatie a Loganului cu Matiz, nu de alta dar sunt din clase TOTAL diferite, nu mai spun ca de aceeasi bani Loganul e cam cat 2 matize

 

1. consum ... ne place sau nu consumul la LGN e fix cel din specificatii, ca e mic sau mare ... apreciaza fiecarea inca dianinte sa dea bani pe masina

 

2. siguranta - nu stiu cat credit dai tu marketingului dar ... treaba cu stelele e mult peste 50 % marketing. si poate ca matizul o avea acelasi numar de stele ca LGN, dar ... la clase diferite. in plus ...in favoarea LGN-ului as spune ca am vazut destule poze cu accidente in care pasagerii au avut prea putin de suferit, nu spune nimeni ca LGN este etalon de siguranta dar ... nici NEsigura nu e. despre Matiz ... nu vreau sa vorbesc nedocumentat dar ... chiar nu as compara situatiile.

 

3. dinamicitate - tine de asemenea de specificatii, in plus fata de DSN si SLZ nu uita ca LGN e si mai inalt si mai lat - dar asta compenseaza in alte parte => mai incapator, mai sigur, mai comod

 

4. portbagajul mare si acces mic este valabil la TOATE masinile cu asa caroserie, chiar si la audi&BMW, vrei acces mai facil exista varianta break, comerciala, etc

 

 

despre restul ... ce sa zic ... ca si tine dupa gust si pretentii. dar sa fim intelesi LGN nu e audi ... asa ca ...

 

 

nu stiu daca ai inteles ce am spus eu, o rata la LGN luat prin credit pe 7 ani este < 300 lei, altii dau mai mult pe tigari ...

 

iar revanzarea o faci achitand anticipat creditul si cu asta basta

 

un avantaj la logan (si la orice masina low price) este ca nu pierzi mult in suma aboluta

 

exemplu la mine, am cumparat masina cu 7800 Euro (avans 2500) adica imprumut de 5300 Euro, impartit pe 7 ani ar veni cca 700 Euro/an

 

daca vand masina peste 3 ani sper sa obtin un 5000

 

la banca as mai avea de achitat 5300 - 3x700 = 2100, hai cu comisioane si alte taxe 2500

 

=> ca imi raman bani in mana 2500 fix cat mi-ar treui ptr avans la alta masina nou nouta (garantie&co)

 

si toate astea la pretul de < 300 lei / luna, ptr bani astia am masina noua fara stres (garantie) - ptr mine eu consider ca se merita

 

sper ca ati inteles rationamentul

 

daca de exemplu as fi avut o masina mai scumpa ... m-ar fi costa mult mai mult, ptr ca rata ar fi mai mare iar pierderea absoluta deasemenea, o masina cumprata acum cu 15.000 peste 3 ai cu greu o vei vinde cu 10.000 => 5.000 pierdere absoluta, compara cu 7.800 - 5000 = 2.800, adica aproape dublu.

 

nu mai vorbesc de alte costuri revizii CASCO care la masini > 15.000 sunt duble fata de LGN

 

 

Despre consumul unui 1.6:

Bucuresti - Constanta pe A2: 6.1% pe CB, cu AC pornit de la Cernavoda pana la destinatie, 2 persoane + ceva bagaje, viteza maxima fiind cea legala.

In schimb in Bucuresti pe traseul Dr. Taberii - Eroilor - Unirii - Dorobanti la ore de varf, CB arata 12-13% cu AC pornit. Mult in comparatie cu Matiz, dar cate se compara cu Matizul la aspectul asta?

 

bag de seama nick-ul nu prea tine cont de realitate, te porticam finut cu bietul LGN, auzi viteza legala pe A2 =))

 

serios acum ... la mine in Bucuresti folosit zi de zi cam 50 Km, in care intra dus-intors un Berceni - Universitate (in intervalele 8.30 - 9.30 si 18.30 - 20.00) + alte drumuri intre 10.00 si 17.00 imi iese un 10,5 - 11,5 l / 100 Km la o V med de 14-16 Km / h

 

in afara ... in functie de cat o aerg, pe DN 1 cu v legal (70-80 Km/h) am consum de 5,5 in schimb pe A2 la 140-160 Km/h bat in 9/100 - asta in conditiile a 4 pasageri + bagaje

 

iar drumurile pe A2 sunt de cel putin 2 pe luna

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Wow...da la creditele pt logan nu se plateste dobanda?Misto...

Sa mai zici ceva de discriminare.

Share this post


Link to post

300 ron = 90 euro.

90 euro/luna x 7 ani x 12 luni/an = 7560 euro.

7560 + 2500 = 10.060 euro

10.060 / 7.800 = 1.289

A dracu' matematica asta...

Share this post


Link to post

Tarzy, eu voiam sa stiu la cat ajunge valoarea de achizitie a masinii conform desfasuratorului de rate pe care il ai la care se adauga avansul si valoarea reziduala(daca exista) comparat cu pretul de masinii. Nu am zis/sustinut ca cei de la Dacia au mintit cand au scris specificatiile masinii.

Cat despre siguranta, uite-te la sectiunea accidente, sunt 2 posturi, unul cu un matiz altul cu un logan, accidente asemanatoare, ambele s-au dat peste cap de mai multe ori, ambele la viteze mari(matizul la 110km/h daca am inteles bine). Dupa cate am vazut eu, loganul era aplatizat, asa ca..nu stiu care este mai sigur...matizul parca era mult mai intreg(poate mi s-a parut mie).

Iar daca este sa o luam dupa rationamentul "loganu este de doua ori cat masina X", pai cam toata lumea care isi ia masina de clasa mica si compacta ar trebui sa-si ia logan, ca e de X ori cat respectiva. Sincer, nimeni dintre cei care s-au urcat in masina mea nu a zis ca n-are loc, dimpotriva, multi s-au mirat ca de afara pare mica dar in interior este destul spatiu cat sa stai comod chiar si la drum lung.

Share this post


Link to post
300 ron = 90 euro.

90 euro/luna x 7 ani x 12 luni/an = 7560 euro.

7560 + 2500 = 10.060 euro

10.060 / 7.800 = 1.289

A dracu' matematica asta...

 

 

Pai asa da...Cum scrisesei prima oara se intelegea ca te-a costat masina 2500 avans+5300 de la banca.

 

"exemplu la mine, am cumparat masina cu 7800 Euro (avans 2500) adica imprumut de 5300 Euro"

 

Deci masina de fapt te costa 10.060 euro nu 7800...

Asa mai vii de acasa.Matematica saraca nu-i a dracului...

Share this post


Link to post

Nenea zapacitu, nu fusei eu, ci celalalt cu logan, tarzy e nick-ul lui. Mie mi-au luat dobanda, ca nu am avut pile... :(

Share this post


Link to post
Wow...da la creditele pt logan nu se plateste dobanda?Misto...

Sa mai zici ceva de discriminare.

 

 

dobanda intra in aia 300 lei / luna

 

am explicat rationamentul, stiu ca nu e usor de inteles ptr toata lumea dar macar acolo un pic de efort se poate

 

Tarzy, eu voiam sa stiu la cat ajunge valoarea de achizitie a masinii conform desfasuratorului de rate pe care il ai la care se adauga avansul si valoarea reziduala(daca exista) comparat cu pretul de masinii. Nu am zis/sustinut ca cei de la Dacia au mintit cand au scris specificatiile masinii.

Cat despre siguranta, uite-te la sectiunea accidente, sunt 2 posturi, unul cu un matiz altul cu un logan, accidente asemanatoare, ambele s-au dat peste cap de mai multe ori, ambele la viteze mari(matizul la 110km/h daca am inteles bine). Dupa cate am vazut eu, loganul era aplatizat, asa ca..nu stiu care este mai sigur...matizul parca era mult mai intreg(poate mi s-a parut mie).

Iar daca este sa o luam dupa rationamentul "loganu este de doua ori cat masina X", pai cam toata lumea care isi ia masina de clasa mica si compacta ar trebui sa-si ia logan, ca e de X ori cat respectiva. Sincer, nimeni dintre cei care s-au urcat in masina mea nu a zis ca n-are loc, dimpotriva, multi s-au mirat ca de afara pare mica dar in interior este destul spatiu cat sa stai comod chiar si la drum lung.

 

 

nu am acum contractul cu banca, dar ... daca intelegi rationamentul ai realiza ca nu ma intereseaza adaosul datorat dobanzilor

 

totodata din cate ma pricep eu dobanda e partea bancii chiar nu inteleg "relevanta" in acest context. faptul ca la LGN se poate lua un credit pe o perioada mai mare il consider avantaj, daca tu nu vrei sa platesti dobanda nu te opreste nimeni sa cumperi masina cu banii jos, sau cu rate/leasing pe 1-2-3-4-5 ani cat vrei tu

 

da-mi te rog link catre accidentele alea, si daca cumva ai amanunte ... au scapat sau nu pasagerii, chestii deastea.

 

oricum #-o ... daca chiar vrei o comparatie cu comportamentul la accidente LGN vs Matiz ... esti initatul meu sa intri in orice LGN e pe strada ... da ... nu te sfatuiesc > :)

 

nu trebuie sa te iei dupa nici un rationament, cand cumperi o masina iei toate variabilele in calcul, stii cam de cate locuri ai nevoie, cat portbagj iti trebuie, ce bai ai de dat, etc

 

 

despre confortul la drum lung in matiz ... sincer personal nu am mers niciodata, ce pot sa spun insa este ca fata de TICO in LGN este muuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai comod - poate si din cauza ca eu am 110 KG si 1,83 inaltime

 

 

Pai asa da...Cum scrisesei prima oara se intelegea ca te-a costat masina 2500 avans+5300 de la banca.

 

"exemplu la mine, am cumparat masina cu 7800 Euro (avans 2500) adica imprumut de 5300 Euro"

 

Deci masina de fapt te costa 10.060 euro nu 7800...

Asa mai vii de acasa.Matematica saraca nu-i a dracului...

 

 

masina costa 7800 EURO, restul pana la 10.060 ealtceva - ani aia ii ia banca

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Ai fi mai clar daca ai mentiona pretul masinii cu banu' jos si la cat te duce la finalul celor 7 ani. Parerea mea.

Share this post


Link to post

"Nenea zapacitu, nu fusei eu, ci celalalt cu logan, tarzy e nick-ul lui. Mie mi-au luat dobanda, ca nu am avut pile... :( "

 

 

 

Stiu... :)

Edited by zapacitu

Share this post


Link to post

Tarzy, stai tu linistit, stiu cum se calculeaza ratele and stuff la un leasing, am masina tot in leasing, asa ca nu-ti face probleme ca pentru unii este greu de inteles. Te-am intrebat pentru a afla o suma concreta, nu ~nu stiu cat/luna=>~ nu stiu ce valoare totala de achizitie(daca nu este un efort prea mare..).

 

Tarzy, spre dezamagirea ta profunda, masina te costa 10.060, nu la 7800, atat platesti la ea, asta va deveni valoarea de achizitie si daca sa zicem ca rambursezi in avans, vei avea sa zicem 9000 valoare de achizitie-5000=4000 pierdere. Raportat la costul unei masini de 15.000 pe care o vinzi cu 10000, tu ai pierdere mai mare decat el, aproape 50%(asta judecand dupa exemplul tau).

Pentru logan - http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...nte&st=1700.

Penru matiz - http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...nte&st=1680.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Nenea zapacitu, nu fusei eu, ci celalalt cu logan, tarzy e nick-ul lui. Mie mi-au luat dobanda, ca nu am avut pile... :(
Tarzy, stai tu linistit, stiu cum se calculeaza ratele and stuff la un leasing, am masina tot in leasing, asa ca nu-ti face probleme ca pentru unii este greu de inteles. Te-am intrebat pentru a afla o suma concreta, nu ~nu stiu cat/luna=>~ nu stiu ce valoare totala de achizitie(daca nu este un efort prea mare..).

 

Tarzy, spre dezamagirea ta profunda, masina te costa 10.060, nu la 7800, atat platesti la ea, asta va deveni valoarea de achizitie si daca sa zicem ca rambursezi in avans, vei avea sa zicem 9000 valoare de achizitie-5000=4000 pierdere. Raportat la costul unei masini de 15.000 pe care o vinzi cu 10000, tu ai pierdere mai mare decat el, aproape 50%(asta judecand dupa exemplul tau).

 

"masina costa 7800 EURO, restul pana la 10.060 ealtceva - ani aia ii ia banca"

 

 

 

Exact asta voiam si eu sa scot in evidenta.Diferenta aia tot tu o platesti, iar valoarea piersuta la revinzare e mai mare.

Dar de, e mai usor sa arunci cu noroi si sa faci prost pe cine se nimereste... :>

Share this post


Link to post
Tarzy, stai tu linistit, stiu cum se calculeaza ratele and stuff la un leasing, am masina tot in leasing, asa ca nu-ti face probleme ca pentru unii este greu de inteles. Te-am intrebat pentru a afla o suma concreta, nu ~nu stiu cat/luna=>~ nu stiu ce valoare totala de achizitie(daca nu este un efort prea mare..).

 

Tarzy, spre dezamagirea ta profunda, masina te costa 10.060, nu la 7800, atat platesti la ea, asta va deveni valoarea de achizitie si daca sa zicem ca rambursezi in avans, vei avea sa zicem 9000 valoare de achizitie-5000=4000 pierdere. Raportat la costul unei masini de 15.000 pe care o vinzi cu 10000, tu ai pierdere mai mare decat el, aproape 50%(asta judecand dupa exemplul tau).

Pentru logan - http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...nte&st=1700.

Penru matiz - http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...nte&st=1680.

 

nu e nici o dezamagire ptr mine mai important este cat dau pe luna, daca tu vrei sa stii valoarea totala nu ai decat ... dar sincer nu inteleg la ce-ti foloseste

 

in discutie nu era cat ma "costa" masina ci cat e pretul ei de raft, si ... daca e sa-o luam asa pe tine cat te "costa" matizul in leasing? cam tot atat sau poate chiar mai mult.

legat de raportarea la masina de 15.ooo Euro, am precizat pierderea in suma "absoluta" adica in bani efectivi nu in procente, eu unul nu cumpar nimic pe procente, ci pe bani. am si precizat ca acest rationament se aplica la mai TOATE masinile low cost, pierderea absoluta (adica in bani) este mai mica chiar daca procentual ... poate fi la 1/2 comparat cu o masina mai scumpa. ideea este ca-ti raman mai multi bani in buzunar sau ma rog mai multi bani sa-i dai pe altceva

 

 

 

despre accidente, accidentele pot parea asemantoare dar ... ca sa faca tumbe pe 150 m (adica cam 1 stadion si jumatate, eu zic ca Lgn-ul avea ceva mai multa viteza decat 110 Km/h), nu mai sun ca iesirea in decor nu a avut parapet care sa mai amortizeze

 

 

"masina costa 7800 EURO, restul pana la 10.060 ealtceva - ani aia ii ia banca"

Exact asta voiam si eu sa scot in evidenta.Diferenta aia tot tu o platesti, iar valoarea piersuta la revinzare e mai mare.

Dar de, e mai usor sa arunci cu noroi si sa faci prost pe cine se nimereste... :>

 

adevarat diferenta tot eu o platesc, dar ... in anumite conditii ... dar nu va inteleg, acelasi rationament se aplica la orice masina, nu e specific LGN, si la un Matiz se platesc "minim" aceleasi dobanzi, chiar nu inteleg de ce comparati mere cu pere

 

in plus ... nu am aruncat in nimeni cu noroi iar de prostit am impresia ca voi incercati sa-o faceti cu mine daca-mi spuneti ca la o masina de 15.ooo pe care o vand cu 10.000 pierd mai putin decat la una de 7.800 vanduta cu 5.000

 

apropo ... nu uitati ca si la aia de 15.000 e adauga dobanzi, si ... inca ce dobanzi

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Pe mine nu tre sa ma mai convingi de nimic.M-am lamurit.

Vezi ca mai e unu maximus pe alte forumuri.O sa va intelegeti perfect.

Share this post


Link to post
...am impresia ca voi incercati sa-o faceti cu mine daca-mi spuneti ca la o masina de 15.ooo pe care o vand cu 10.000 pierd mai putin decat la una de 7.800 vanduta cu 5.000...

@tarzy: 5000 vs 7800 e valabil numai in momentul in care ridici masina. Cu fiecare luna care trece, costul efectiv de achizitie se mareste iar suma pe care o poti lua pe masina scade. In final, la finalul celor 7 ani, tu ai platit cei 10mii si de luat pe masina dracu stie ce mai poti lua, in niciun caz 5000.

Share this post


Link to post

se vede ca nu esti atent, am spus mai sus ca masina o sa fie vanduta la 3 ani, iar din bani luati o sa returnez imprumutul

 

si inca o data ... hotarastete despre ce vorbim? pretul masni? costul creditului? etc

 

 

Pe mine nu tre sa ma mai convingi de nimic.M-am lamurit.

Vezi ca mai e unu maximus pe alte forumuri.O sa va intelegeti perfect.

 

nici nu incerc sa te conving de ceva #-o

 

oricum ... se pare ca ptr asa ceva ... trebuiesc insusiri speciale :lavolan:

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Nu vrea frate nimeni sa te prosteasca. Ideea este ca nu se renteaza sa faci leasing pe 7-10 ani la o masina pentru ca la prima vedere poate parea foarte avantajoasa ideea(ca platesti putin pe luna) dar daca stai sa analizezi, platesti dobanda de te rupi(acei bani pe care tu nu ii iei in seama la costul masinii - apropo, valoarea ei era 7800 daca o luai cu banii jos, dar in leasing este mult mai mare, esti naiv sa crezi altfel - dar ii scoti din buzunar) iar aceasta oferta este facuta special sa-ti ia ochii si sa te faca s-o cumperi, pe urma vezi tu cum te speli pe cap cu ea. De asta sunt atatea loganuri cu cedare de leasing, si sa stii ca multe nu sunt iesite din garantie, asa ca nu se aplica ceea ce crezi tu(lumea o cumpara, o tine cat are garantie si o da).

Legat de accident, nu stiu unde ai citit tu ceva de parapet. Dar oricum, loganul este sigur tata(dupa cum arata n-as zice ca are vreo ranforsare a partii superioare..s-a turtit ca o cutie de cola, de asta a facut si atatea tumbe), este foarte avantajos sa ti-l iei in leasing pe 7 ani si sa te minti ca masina ta costa doar 7800 de euro cand ea costa peste 10.000.

Ca tot ai adus aminte de asta, pe mine ma costa ~9000E(nu stiu exact, asta este avansul+valoarea returnata pana la sfarsitul leasingului) Matizul, cu avans de 15%(deci foarte mic) si pret DDP de 7199E, leasing pe 4 ani, dar eu macar stiu ca ~9000 o sa platesc pe masina asta, nu ma mint ca de fapt platesc 7199.

 

P.S - are mare dreptate zapacitu, mare de tot!!

Share this post


Link to post
In final, la finalul celor 7 ani, tu ai platit cei 10mii si de luat pe masina dracu stie ce mai poti lua, in niciun caz 5000.

 

... daca ramine in picioare taxa lu' vladescu & co ... sint ceva sanse sa ia destui bani pe ea la revinzare :-W

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post
Nu vrea frate nimeni sa te prosteasca. Ideea este ca nu se renteaza sa faci leasing pe 7-10 ani la o masina pentru ca la prima vedere poate parea foarte avantajoasa ideea(ca platesti putin pe luna) dar daca stai sa analizezi, platesti dobanda de te rupi(acei bani pe care tu nu ii iei in seama la costul masinii - apropo, valoarea ei era 7800 daca o luai cu banii jos, dar in leasing este mult mai mare, esti naiv sa crezi altfel - dar ii scoti din buzunar) iar aceasta oferta este facuta special sa-ti ia ochii si sa te faca s-o cumperi, pe urma vezi tu cum te speli pe cap cu ea. De asta sunt atatea loganuri cu cedare de leasing, si sa stii ca multe nu sunt iesite din garantie, asa ca nu se aplica ceea ce crezi tu(lumea o cumpara, o tine cat are garantie si o da).

Legat de accident, nu stiu unde ai citit tu ceva de parapet. Dar oricum, loganul este sigur tata(dupa cum arata n-as zice ca are vreo ranforsare a partii superioare..s-a turtit ca o cutie de cola, de asta a facut si atatea tumbe), este foarte avantajos sa ti-l iei in leasing pe 7 ani si sa te minti ca masina ta costa doar 7800 de euro cand ea costa peste 10.000.

Ca tot ai adus aminte de asta, pe mine ma costa ~9000E(nu stiu exact, asta este avansul+valoarea returnata pana la sfarsitul leasingului) Matizul, cu avans de 15%(deci foarte mic) si pret DDP de 7199E, leasing pe 4 ani, dar eu macar stiu ca ~9000 o sa platesc pe masina asta, nu ma mint ca de fapt platesc 7199.

 

P.S - are mare dreptate zapacitu, mare de tot!!

 

 

1. eu nu am leasing, am rate chioare

 

2. o sa ma uit acasa sa vad cat duce valoarea toatala a masini (cu tot cu rate) sunt convins ca o sa fie mai putin de 10.000 si asta pe 7 ani

 

3. am precizat foarte clar, eu nu o sa tin masina mai mult de 3 ani, daca tu o tii 4 sau mai multi e decizia si legerea ta, dar te rog nu-mi cere mie sa gandesc la fel. parerea mea este ca in ziua de azi nu se merita stresul unei masini fara garantie - ca e bine sau rau ... ramane de vazut

 

4. eu nu ma mint deloc, stiu foarte clar cat ma costa masina, am s\precizat foarte clar ... ma costa fix 3oo lei / luna, + altele adiacente (RCA, CASCO, revizii, bezina, etc) restul - adica avansul il consider recuperabil

 

 

apopo ... la matale cat e rata de leasing? dar CASCO / an? tot asa ca si revizia ... cam dublu fata de Logan?

 

si unde are dreptate zapacitul? cand spune ca o sa vand masina peste 10 ani?

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Nenea Vijelie explica-i matale inca o data.Poate te crede, asa ca de la logan la logan... =))

Share this post


Link to post

Io am luat-o cu 8000 si am vandut-o cu 6500. Recte am pierdut 1500 euroi. Recte am pierdut 18.75% in 2.5 ani si 30k km. Devalorizarea este foarte mica, in afara nici nu poti spera la asa ceva!

 

Iar leasing pe mai mult de 4 ani cred ca fac doar cei disperati, cu un venit extrem de mic. Numai neputinta de a plati mai mult poate justifica o perioada asa de mare.

 

Cat despre revizii, cu exceptia Daewoo (nu Chevrolet), sunt cele mai ieftine posibil. In trecut v-am demonstrat asta. Iar pentru preturi piese nu trebuie nimeni sa se mai ingrijoreze ca sunt tone de producatori alternativi, in curand vor fi la fel de ieftine ca la Daewoo. I aduceti-va voi aminte ce preturi erau la Daewoo cand exista doar reteaua de distributie piese de schimb oficiala, prin 95-98!!!

 

@ovi: Lasa bre dezinformarea prin extragere a numai anumitor pasaje. In linkul dat de tine ala zice:

- schimb ulei

- inlocuiere filtru ulei , fitru aer, garnitura filtru ulei

- schimb placute frana ( cele de pe partea dreapta uzate din cauza unei mizeri intrate nu stiu cum)

- verificarei vizuale la tot ce misca , la lichide, caroserie, si ce mai e sub masina

- reglaj peala ambreaj

- diagnostic computer

- testare frane

 

si apoi mai zice:

 

AAAAAA, ce aiurit sunt, au schimbat uleiul la AC , asta la cererea mea si se simte diferenta (si asta nu pentru ca e iarna ), mai adaugam si aici ceva banuti.

 

Numai ultima operatiune costa mai bine de 150 ron...

 

Deci exemplul tau este foarte bun, reviziile costa putin!! Daca vrei in schimb sa o si vopsesti din 15k in 15k nu inseamna ca fiecare revizie te costa 1k euroi. Nu? :D

Share this post


Link to post

"Iar leasing pe mai mult de 4 ani cred ca fac doar cei disperati, cu un venit extrem de mic. Numai neputinta de a plati mai mult poate justifica o perioada asa de mare."

 

Serios?

Poate mai fac si cei care au de platit si o rata la o casa, un copil mic etc...

De ce tre sa fii neaparat disperat?Tu poate esti singur pe lume, asta e, dar altii mai au si alte obligatii.

Edited by zapacitu

Share this post


Link to post

ALX, fii cinstit cu tine si spune ca ai avut noroc ca ai luat banii aia, si ca ai stat ceva pina ai scapat de ea :)

 

Ia vezi cat a pierdut si Gonty la Logan.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
"Iar leasing pe mai mult de 4 ani cred ca fac doar cei disperati, cu un venit extrem de mic. Numai neputinta de a plati mai mult poate justifica o perioada asa de mare."

 

Serios?

Poate mai fac si cei care au de platit si o rata la o casa, un copil mic etc...

De ce tre sa fii neaparat disperat?Tu poate esti singur pe lume, asta e, dar altii mai au si alte obligatii.

 

 

pai ... sa-si cumpere domnule atunci masina mai ieftina ... adica LGN :banana:

 

PS - da de ce leasing si nu rate? e masina non UE sau pe firma?

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...