Jump to content
Sign in to follow this  
closchkutza

Buburuza Albastra

Recommended Posts

Barele au venit din fabrica, fiind model SE Power.

Share this post


Link to post

Subscriu, asa am avut si e la a mea.

O primavara frumoasa si tie si masinii :D .

Share this post


Link to post

Cat a costat chederul de usa? Si de unde? :)

Share this post


Link to post

Intre 40 si 50 de ron de la dl. Mike1, daca nu ma insel(in privinta pretului).

 

Problema este (pentru ca stiu ca ai aceeasi problema ca si mine) ca suieratul nu a disparut, deci nu a fost de acolo. Nu stiu unde sa mai caut. Am zis ca intr-o zi, cand n-oi avea ce face, sa izolez, treptat, tot ce este pe usa aia(intai rama usii, apoi "clanta" usii, apoi suportul oglinzii, apoi ramele geamurilor, etc) cu banda izolatoare de hartie si sa vad poate pot sa izolez sursa zgomotului.

 

Procedura de schimbare am descris-o aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry410180

Share this post


Link to post

Ieri m-am muncit 6 ore aproape sa "infrumusetez" matizoiul. Astfel, in aceste 6 ore am resit sa fac urmatoarele: spalat, ceruit, aspirat in interior, sters toate plasticele din interior, sters geamurile(interior/exterior). Masina are acum aproape 36.000km si 2 ani si jumatate.

Rezultatul:

 

La umbra:

post-5484-1242025907_thumb.jpgpost-5484-1242025913_thumb.jpg

post-5484-1242025918_thumb.jpgpost-5484-1242025932_thumb.jpg

post-5484-1242025943_thumb.jpg

 

La soare:

post-5484-1242025953_thumb.jpgpost-5484-1242025975_thumb.jpg

post-5484-1242025980_thumb.jpgpost-5484-1242025985_thumb.jpg

post-5484-1242025999_thumb.jpgpost-5484-1242026754_thumb.jpg

post-5484-1242026012_thumb.jpgpost-5484-1242026034_thumb.jpg

post-5484-1242026697_thumb.jpg

Eh, va place?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Da sucu...pentru cine erea :P

Share this post


Link to post

Sucul, pentru mine, in 6 ore crapam de sete.

Share this post


Link to post

Mi-am dat seama, felicitari arata super intretinuta masinuta! Keep up the good work!!!

Share this post


Link to post

S-a impielitat matizul > :) :

 

post-5484-1242634383_thumb.jpgpost-5484-1242634417_thumb.jpg

post-5484-1242634439_thumb.jpgpost-5484-1242634357_thumb.jpg

post-5484-1242634482_thumb.jpg

 

Multumesc inca o data domnului Gabriel(Hussi).

Urmeaza mansonul de la frana de mana, pentru care trebuie sa fac sablon, dar se face si aia.

Share this post


Link to post

Am si eu fix la fel, intr-un an de zile se roade, asa patesc eu desi ii aplic tratament cu solutie pentru piele.

Share this post


Link to post

Acum depinde si cum te porti cu el, teoretic, daca doar tii volanul si nu-l freci cu palma, nu are de ce sa se roada.

Share this post


Link to post

Iti dai seama ca am avut grija de el dar mai bine vorbim peste un an poate pielea la tine tine mai bine ca la mine.

Share this post


Link to post

Confirm ce a zis Yaz.

Edited by stryder

Share this post


Link to post

De lustruit orice volan imbracat in piele se lustruieste insa de "ros" mai greu, doar daca il freci cu mana. Oricum, si eu sunt curios cum va rezista in timp. Calitatea pielii mi se pare foarte buna iar pielea destul de..."sanatoasa".

 

Acum am alta problema, cu ce sa-l curat, cum sa-l ingrijesc? Am luat din Cora duminica un pachet de servetele umede pentru piele si o cutie de Mr. Leather de la Formula 1. Deocamdata am folosit doar un servetel insa nu-mi place pentru ca volanul a devenit un pic alunecos(desi a stat toata noaptea neatins). Pe net am gasit ca lumea zicea la fel de Mr. Leather, ca cica contine silicon si se face alunecos si stralucitor(eu vreau sa ramana mat, asa cum este, nu vreau sa luceasca).

 

Altii ziceau sa fie curatat cu servetele umede de bebelus si apoi dat cu ceva crema de fata, pentru hidratare.

Care ar fi combinatia castigatoare?

Share this post


Link to post

Decat sa dai bani pe tot felul de creme, nu crezi ca iesi mai ieftin daca schimbi piele chiar si la un an de zile?

Share this post


Link to post

Avand in vedere ca m-ar costa 250 ron/an chestia asta(sa nu mai zic de o zi pierduta), nu, nu ies mai ieftin mai ales ca am 'provider' de creme in casa=>am de la cine sa "imprumut" crema fara sa dau banii pe ea special. :P

In plus, daca la alte masini pielea tine ani de zile, nu inteleg de ce asta ar tine doar cateva luni, maxim un an. In plus, am eu chestia asta cu pastratul lucrurilor cat mai aproape de starea initiala.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Mda, adevarul este ca mi se pare un pic cam scumpa pentru ce "stie" sa faca, dar daca stau lucrurile asa cum spui tu atunci mai bine incerci sa o mentii cat mai aproape de starea originala.

Share this post


Link to post

Am pus 250 ron pentru ca am inclus si drumul pana acolo(100 ron a fost benzina, dus-intors). Altfel ea a costat 150 ron, ceea ce nu e scump deloc(in opinia mea) insa de ce sa nu incerci sa previi daca poti?

Share this post


Link to post

Eu am o crema de piele luata din Selgros nu stiu exact numele ei, este un bidonas de culoare maro, sunt foarte multumit de ea, intra cum trebuie in piele si miroase si frumos. Inainte sa dai cu ea curata volanul de praf, grasimi, etc, aplica un strat consistent de lichid si las-o sa intre in piele. La mine merge foarte bine varianta asta, cand o sa pot am sa fac o poza la bidonas sa iti faci o idee.

Share this post


Link to post

Sa mai zic ceva si despre masina:

 

Am ajuns la 40800km, probleme nu prea are, singura ce-mi vine in minte acum este o flansa de la amortizorul de pe dreapta fata care cred ca s-a dus, se aude un sunet infundat la gropi mici si dese. Si ar mai fi amortizoarele, un pic zgomotoase insa aia este de la mama ei. Ambele vor fi rezolvate la revizie(schimbat toate amortizoarele+flanse cu tot cu rulment). In rest, nu prea am de ce sa ma plang, merge bine, s-a rezolvat si problema cu pornirile ratate sau cu pornitul si opritul imediat(la 1-2 secunde), am schimbat cheia(am luat-o pe cea de rezerva) si gata, toate bune. Cred ca s-a cam dus imobilizatorul din cheia aia(probabil dupa ce am facut scurt cu ea intr-o bricheta auto). Trebuie sa ma indeletnicesc sa cumpar alta insa am cam pierdut tablita cu seria cheilor.

 

Duminica m-am intors de la braila. Timp parcurs 2.5 ore, pe seara. Masina a mancat jar tot drumul: depasiri(destul de multe, vreo 4-5 cu a doua si mai multe cu a treia) cu a doua pana la 70km/h(6400rpm) sau cu a treia de la 3500rpm(60km/h) pana la 6000 rpm(100km/h), mers intre 120 si 140km/h. Cand am ajuns in bucuresti am avut parte de o surpiza placuta: motor silentios la ralanti(nu se auzea din masina), fara nici o trepidatie, raspuns excelent la pedala. Si de afara se auzea foarte placut la ralanti, linistit. Masochista masina, cum zicea Satori. tongue.gif Consumul? Who cares!! Stiu doar ca am facut vreo 500km cu un plin si mai avea benzina in rezervor cand m-am intors. Deci e p-acolo.

Pentru o masina de oras ii place al dracului de mult sa merga la drum intins, sa fie turata.

Share this post


Link to post

Am vazut ca ai pozitii w5w Philips blue Vision, le ai de ceva timp s-au decolorat sau au patit ceva, ca becurile astea de pozitie din comert..no coment! Multumesc! Becurile au ceva ?! O poza ai cu ele aprinse ai, se vad alb sau albastru?

Share this post


Link to post

Imi cer scuze pentru raspunsul tardiv, am fost plecat o perioada din tara, fara acces la internet. :P

Becurile de pozitie(impreuna cu becurile mari, H4) sunt Blue Vision de la Philips. Nu au patit nimic, merg foarte bine, nu s-au decolorat sau ceva. Toate becurile, desi stinse se vad albastrui, aprinse se vad alb rece, nu au absolut nici o tenta de albastru in iluminare. Poza cu ele aprinse nu am, insa crede-ma, nu se vad albastre deloc. Daca era asa zburau de pe masina in secunda 2.

Share this post


Link to post

Mersi mult. Acum am vazut raspunsul! Multumesc!

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...