Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Cauze? eu cred ca are centrul de greutate un pic cam sus. Incarcata se comporta mult mai bine. Goala topaie.

 

 

Daca "topaie" inseamna ca are arcuri tari. Arcurile tari o impiedica sa se incline mult in curbe ceea ce inseamna un plus de stabilitate.

Share this post


Link to post

Cielo stabila pe curbe? ... Mai bine ca un Aveo ? ... poate cu suspensia modificata.

Share this post


Link to post

iti spun cel mai cinstit...era vorba de un cielo corean, cu suspensia nemodificata. repet: este vorba de aceleasi curbe;

inca ceva...am mers pe un drum "valurit" cu 80 la ora si...hmmmmm...cam nasoala senzatia. impresia pe care o am si cand ma uit la masina este un pic cam cocotata...probabil ca de aici vine si usoara instabilitate

Share this post


Link to post

Cocotata si arcuri tari pe draq.

Cand te urci pe o bordura mai 'naltuta o sa constati ca nu e prea "cocotata".

In ceea ce priveste arcurile, parerea mea este ca sunt moi si cu amortizoarele cam tari. Din jocul asta ies zgomotele specifice de "glasul rotilor de tren" si un oaresce comportament... nautic :)

Share this post


Link to post

@flr77>Hmmm...cu aveo sau cu cielo?

Eu zic sa lasam impresiile despre cielo pe topic de aveo

Edited by magnet

Share this post


Link to post
iti spun cel mai cinstit...era vorba de un cielo corean, cu suspensia nemodificata. repet: este vorba de aceleasi curbe;

 

Prietena mea are un Cielo 96 Korea. Si e mult mai instabila pe curbe ( apare acel sentiment ca esti intr'o barca ). Nu zic ca Aveo e vreun TypeR pe curbe ... dar oricum sta mai bine ca un Cielo.

Edited by Razv

Share this post


Link to post
@flr77>Hmmm...cu aveo sau cu cielo?

Eu zic sa lasam impresiile despre cielo pe topic de aveo

 

ma refer la cielo si la aveo pentru ca le am pe amandoua in fata blocului

ai dreptate...sa lasam cielo

dar pana la urma s-o putea face ceva cu suspensiile astea de aveo fara sa pierdem garantia? nu prea cred

Share this post


Link to post
...s-o putea face ceva... ? nu prea cred

 

Bine ca s-a rezolvat!

 

Se poate face ceva: adapteaza-ti stilul de condus la masina sau adapteaza masina. Prima nu va duce la pierderea garantiei. A doua, depinde...

 

P.S. Pentru a nu exista dubiii: depinde... daca iti pasa sau nu :D

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

salut...am deabia 3800km parcursi cu un aveo hb 1.2 si ieri seara am obsevat ca atunci cand incetinesc si pun frana, se aude un scrijilit ,ca si cum ai zgaria cu un cui ceva.am facut proba asta cam 200 m si inainte si inapoi si la fel...am sunat la service si m-au programat luni la 10...poate stie careva sa-mi dea vreo idee de la ce ar putea fi...

Share this post


Link to post

Poate sa fie si o piatra intre placuta si disc...incearca sa mergi invartind de volan in stanga si in dreapta. Poate scapi

Share this post


Link to post

Sau mergi cu viteza maxima legala pe banda a 2-a dinspre Charles de Gaulle spre Arcul de Triumf si scapi sigur.

Share this post


Link to post

Aceasi problema am avuto si eu cu sunetul acela ciudat la franare. Nu cred ca e de la vreo piatra, din cate stiu placutele folosite sunt ''ecologice'' si au un anume material in compozitie care face zgomotul. se rezolva cu trecerea prin apa. La mine a tacut singura dupa ce am trecut printr-o balta.

Share this post


Link to post

Ai grija sa nu se ovalizeze discurile daca sunt incinse si treci prin apa.

Share this post


Link to post

Am o nelămurire (curiozitate) şi n-are rost să deschid topic nou pentru asta.

La Kalos HB unde e întrerupătorul de la portbagaj pentru iluminarea din habitaclu?

Eu m-am uitat peste tot şi n-am găsit nimic.

Mi se pare totuşi că încuietoarea pare să aibă şi ceva contacte electrice pe ea şi deci să aibă şi rol de întrerupător.

Aveţi careva idee cum stă cu adevărat treaba?

Share this post


Link to post

Nu este. Eu mi-am montat singur langa lampa de portbagaj un intrerupator de sursa PC. Ai nevoie de un cutter, banda izolatoare si, bineinteles- intrerupatorul. Poti lipi din casa doua fire mai lungi la intrerupator, sa-ti fie mai usor la masina. In 10 minute ai terminat (atat mi-a luat mie). Daca vrei, fac o poza si o incarc pe forum.

Share this post


Link to post

Langa boxa din stanga spate am vazut ca sunt 2 mufe. Una e e la boxa si probabil cealalta este de la lumina. In partea dreapta nu este decat o mufa.

Share this post


Link to post

Ca sa va lamuriti daca e in incuietoare, luati o surubelnita si "simulati"... cuiul de la hayon. Daca intrerupatorul e acolo, atunci plafoniera (sau lampa de portbagaj dupa caz) se va stinge. Nu uitati sa descuiati din nou inainte de a tranti hayonul :D

Share this post


Link to post

Luciane, sigur este un contact pe undeva, atâta vreme cât dacă deschid hayonul se aprinde lumina (şi în portbagaj şi la plafonieră), iar dacă îl închid se stinge.

O să fac zilele astea testul şurubelniţei şi revin cu rezultatul.

Pentru ce ai avut nevoie de întrerupător suplimentar? Ţii pe cineva în portbagaj cu hayonul închis? :D

Share this post


Link to post

Mai merg pe la iarba verde si las muuuult deschise usile. Nu stiu exact consumul unui bec de plafoniera, dar stiu ca e un consum mic. Insa daca nu ai grija masinii 2-3 zile si o lasi cu o usa ne-inchisa bine (eu am garaj, nu o incui in el decat raaaar), te poti trezi cu surprize la pornire. Un intrerupator mic rezolva treaba. Becul ala se aprinde indiferent daca e usa sau hayonul deschis(a). Nu stiu daca salt capota- se aprinde becul? :D

Oricum, un intrerupator pus acolo nu dauneaza, poti pune inca o lampa suplimentara in partea opusa a portbagajului. Spor!

Share this post


Link to post

Primit prin posta:

post-5518-1211197126_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ah ... deci asa o las pe pozitii ( fara sa se mai stinga ). Ce tampenie... ( oricum e bine de stiut procedura pentru ca de multe ori vroiam sa o las pe pozitii )

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Mai e o varianta pe care am descoperit-o singur... :D

Opresti motorul, scoti cheia, deschizi usa, bagi din nou cheia...si o scoti...iesi si incui.

 

Daca nu ma insel asa pacaleai modulul de stinge farurile cand inchizi masina.

Share this post


Link to post
Ca sa va lamuriti daca e in incuietoare, luati o surubelnita si "simulati"... cuiul de la hayon. Daca intrerupatorul e acolo, atunci plafoniera (sau lampa de portbagaj dupa caz) se va stinge. Nu uitati sa descuiati din nou inainte de a tranti hayonul :D

Am făcut testul cu şurubleniţa (mai precis cu cheia maşinii).

Se confirmă. Contacul e înglobat în încuietoare.

Share this post


Link to post

Asa e si la Lacetti HB. Eu la picnic atunci cand ma enervez scot afara lampa din portbagaj (iese f. usor prin tragere) si-i deconectez alimentarea. E o idee buna totusi un comutator suplimentar.

Share this post


Link to post
Ah ... deci asa o las pe pozitii ( fara sa se mai stinga ). Ce tampenie... ( oricum e bine de stiut procedura pentru ca de multe ori vroiam sa o las pe pozitii )

 

Eu nu inteleg de ce trebuie asa de copmplicata treaba, pur si simplu dupa ce ai deschis usa ,si pozitiile s-au stins, rotesti comutatorul pana jos pe off, dupa care aprinzi dinou pozitiile. Vor ramane aprinse.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...