Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

aerodinama de kkt

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Kalos: The body featured a drag coefficient of 0.35, with a frontal area of 2.16 m2 (23.3 sq ft) giving aerodynamic resistance of 00.74 m2 (8.0 sq ft).

 

 

La Focus, n-am gasit nici o sursa valida, decat un post pe-un forum care zice: "From what I've read, both the wagon and 5-door have a Cd of 0.32. One article noted that the wagon actually has a slightly lower drag coefficient, actually."

Iar Espero avea 0.29, si consuma cat amandoua la un loc greenguy.gif

 

Nu inteleg insa care-i problema ta acum: ai gasit alta mai buna si economica ? go for it.

Share this post


Link to post

Am aproape 1 an de cand nu mai conduc kalos-ul...asta spune tot

Share this post


Link to post

3. Unde s-a mai pomenit ca masini din 2004+ sa aiba switch de benzina intre 90 si 95,e clar ca masina nu a fost gandita pentru europeni ci mai mult pentru tarile din lumea a 3-a si aici desigur si pretul mai mic decat al concurentei...trageti singuri concluziile.

Ai dreptate, masina s-a gandit pentru US, Canada si Australia, unde nu se baga benzina de avion ca sa te tarasti prin intersectii.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Am aproape 1 an de cand nu mai conduc kalos-ul...asta spune tot

 

Pai, actualizeaza-ti si profilul atunci :)

Share this post


Link to post

Uf ce ne place unora sa ne fudulim fara temei.

Vandui Kalosul cu cca 1 luna inainte sa vina noua masina si fui nevoit sa ma duc la Bucuresti de vreo 3 ori cu Matizul. E drept ca ma uitam in oglinda sa prind si eu un galbejit de sub 80 CP, sa pot depasi un TIR in spatele caruia asteptam de minute bune din cauza demarajului lesinat, dar mi se umplea sufletul de multumire pentru ca il am si ca asa modest cum este imi fac treaba cu el.

Nici macar nu ma deranjea faptul ca aerodinamica nu era mai buna decat a unei rachete intercontinentale. Ne c...m pe noi, de parca am posta pe un forum de F1 sa analizam curgerea aerului pe profile si suprafete .

Doamne ce-mi plac userii simpli si cu bun simt, oameni intre oameni, plini de amabilitatea de a raspunde documentat unui novice, cu pasiuni si nu cu ifose desarte.

Orice asemanare cu personaje cunoscute este pur intamplatoare. 39000000.gif Am frigiderul gol, de criza !!

Share this post


Link to post

salut..in legatura cu suspensia si cu stabilitatea las-o mai moale...http://www.youtube.com/watch?v=LZm1pL5eeDQ&feature=related

Share this post


Link to post

Street drift iti spune ceva ?

Share this post


Link to post

Street drift iti spune ceva ?

 

pt cine este intrebarea.???

Share this post


Link to post

Pentru cine aduce un contra-argument pe post de argument sau pentru cine nu stie ca stabilitatea unei masini de strada sta in piciorul drept al soferului si in manevrarea volanului.

Share this post


Link to post

la ce caracteristici tehnice are Ford Focus nu are cum sa fie mai "sprinten" decat Aveo 1.4 16v 100CP

Focus 1.4 16v 80CP 0-100km/h 14sec top speed : 164km/h

Aveo 1.4 16v 100CP 0-100km/h 12sec top speed : 175km/h

Focus 1.6 16v 100CP 0-100km/h 12sec top speed : 180km/h

Edited by cos22tm

Share this post


Link to post

NU am zis ca e mai sprinten,masina are aproape 1,3 tone,am spus doar ca trage mai bine,ma refer la cum simt acceleratia in diverse trepte de viteza,iar repartitia cuplului si a puterii e diferita kalos 94cp la 6200,focus 80cp la 5400,kalos cuplu 130 nm/3400,focus 125 nm/3500 iar cutia e mult mai scurta la focus in toate treptele(in a 5-a la 3000 rpm are aproape 100 km/h,la kalos la 3000 rpm am 115 km/h).

Stiu ca nu e 100% corect ,sa nu ma injurati dar curba de putere la motoarele pe benzina urca aproape liniar cu turatia pana la puterea maxima,deci ca un calcul babesc si nu foarte corect prin regula de 3 simpla kalos-ul ar trebui sa aiba la 5400 vre-o 81CP,deci pana in 5400 nu e mare diferenta intre cele 2 motoare iar un user obisnuit de regula conduce la tuartii mult mai joase,asta ca un argument de ce simt motoarele ca se comporta cu totul diferit,dar ca sa simti cu adevarat diferenta trebuiesc conduse ambele...

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Caracteristica motorului si etajarea cutiei necesara condusului in aglomeratiile urbane si in extra-urban sunt opuse. Acum, fiecare producator face alegerea (compromisul) pe care-l doreste. Lupta dupa cati mai multi CP impinge caracteristica spre dreapta, iar economia spre o cutie lunga. Acum, depinde unde faci km majoritari: spre servici si mall sau in concediu ? Deci, cel care trebuie sa se adapteze este utilizatorul.

 

Acum, daca utilizatorul obisnuit traieste in trecut si crede ca un motor de clasa mica, care se aude este un motor turat si ca la injectia controlata consumul depinde de turatie, atunci el n-are ce sa caute pe o masina care afiseaza putere cat mai mare la acceasi capacitate cilindrica. Sa aleaga invers, sa traiasca cu impresia ca protejeaza motorul si ca va consuma mai putin. Cand va face socoteala dupa cateva zeci de mii de km va constata ca s-a inselat.

Edited by tolin
  • Like 2

Share this post


Link to post

Eu ma refeream la cum simt ca trage motorul,o fi avand kalosul 94 la 6200,dar cine conduce in mod constant la acea turatie sa simta diferenta?Pana in 5400 ar terbuie sa dea cam aceiasi putere si ma indoiesc ca userul conduce chiar si la 5400 in mod normal , dar cu o cutie mai scurta se simte un plus de demaraj.Cutia lunga iar nu nu inseamna musai consum mai mic,daca nu e ajutata de o aerodinamica buna.Cel mai bun exemplu aici este VW POLO blue motion TDI,care difera de cel normal prin faptul ca are 80CP si nu 75,o cutie mult mai lunga si o aerodinamica atent studiata si mult imbunatatita si e o masina care se lauda cu consumuri foarte mici.Dar ca sa ajungi la asa ceva trebuiesc indeplinite toate conditiile de mai sus,nu doar cutia mai lunga,desi o aerodinamica mai buna pe acelasi motor ar scadea oricum consumul extraurban.

Share this post


Link to post

Oare nu putem sa ii imbunatatim chiar noi aerodinamica? Pe ici pe colo prin punctele esentiale.

Si pe mine ma scoate din sarite grupul motopropulsor, dar asta e, bani sa trec pe GPL n-am.

Edited by Saint666

Share this post


Link to post

Eu ma refeream la cum simt ca trage motorul,o fi avand kalosul 94 la 6200,dar cine conduce in mod constant la acea turatie sa simta diferenta?Pana in 5400 ar terbuie sa dea cam aceiasi putere si ma indoiesc ca userul conduce chiar si la 5400 in mod normal , dar cu o cutie mai scurta se simte un plus de demaraj.

Revizuieste notiunile: demaraj = cuplu si putere = viteza. Si nu amesteca tipurile de motoare, cele Diesel au o plaja mai mica cu 1/3 sau benzinarele au o plaja cu 50% mai mare, depinde din care masina te dai jos. Oricum, cei care critica se gasesc in fata unui paradox: doresc demaraj sa te lipesca de scaun, dar consum mai mic. 'Majestate, aiasta nu se poate !'

  • Like 1

Share this post


Link to post

Oare nu putem sa ii imbunatatim chiar noi aerodinamica? Pe ici pe colo prin punctele esentiale.

Si pe mine ma scoate din sarite grupul motopropulsor, dar asta e, bani sa trec pe GPL n-am.

 

E greu de modificat o aerodinamica la o masina,cel putin la o masina de serie care a fost in astfel gandita.Ca lucruri proaste :

 

1. Garda de la sol putin prea mare fata de alte masini , chiar si din clasa ei(nu e u lucru neaparat rau mai ales la gropile si bordurile din Romania).

2. Caroseria prea inalta ,consumul in extraurban este direct proportional cu inaltimea caroseriei.

3. Unghiul de atac al capotei fata prea mare(se comporta ca un eleron urias).

3. Parbrizul prea mare(cupola ar trebui sa vina mult mai in fata in raport cu capota)

4. Un spoiler fata modificat in asa fel in cat aerul dislocat de botul masinii si sa ajunga sa se lipeasca si efectiv sa se frece de restul caroseriei laterale aripi,portiere la viteze cat mai mari.Cred ca la kalos deja la 90 km/h aerul se prelinge deja dealungul portierelor si aripilor.

5. Aripile fata modificate si in general nasul masinii sa nu contina multe unghiuri,sa aiba forme mai rotunjite.

6. Pragurile mai joase si modificate,sa nu lase aerul care intra sub masina sa iasa prea mult sa se amestece si sa creeze turbulente cu aerul lateral in parte dislocat si de fata mmasinii.

7. Ar mai fi si oglinzile care are trebui sa continue linia capotei si multe altele...

 

Daca tu crezi ca poti modifica astfel masina...iti urez mult succes ca o sa ai nevoie

Share this post


Link to post

Eu trec intr-a 5-a de la 45km/h, direct dintr-a 2-a. Ma incadrez perfect in categoria de mai sus.

 

PS nu incercati la alte motoare, doar la cel de 1,2L este posibil.

 

Nu pot sa nu intreb : de ce faci asta ? Si cat de des faci asta ?

Share this post


Link to post

Ideea este simpla.

Masina asta este o panarama, un fiasco total.

E in top 10 cele mai proaste masini.

E suficient sa dai un search pe google si poti vedea feedbackul utilizatorilor...

Share this post


Link to post

Cum sunt utilizatorii, asa sunt si masinile. Asta-i veche decand s-au inventat masinile.

 

Spre deosebire de fieratanii, utilizatorii sunt inzestrati cu flexibilitate, majoritatea dintre ei.

 

de ce faci asta ? Si cat de des faci asta ?

- de placere;

- aproape tot timpul.

Edited by tolin
  • Like 1

Share this post


Link to post

In niciun caz nu o sa ma apuc de asa modificari. Insa aparent sunt si unele mai subtile. Cum ar fi mici chestii gen aparatori de noroi, dar puse in fata rotilor nu in spatele lor. Problema e ca trebuie calculate, si oricum foarte mare efect n-o sa aibe. La fel si un scut aerodinamic pe sub toata masina, sa o fac plata. Coborarea gardei la sol ar avea efecte bune si asupra stabilitatii in viraje, insa nu o sa o fac din cauza drumurilor si bordurilor.

Share this post


Link to post

Eu maine ma duc cu a mea , ca face urat.

O inchid de la telecomanda, si dupa 20 min dupa ce ajung acasa , incepe sa claxoneze, cu luminile aprinse.

Noroc, ca apas pe chie, o deschid, si se opreste.Dca o inchid cu cheia , normal, de la usa, nu face asa.

Nu inteleg care este problema.

Share this post


Link to post

Ai cumva alarma la ea?

S-ar putea sa fie de acolo.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Nu, n-am alarma.Asta e chestia ciudata.

Am fost cu ea la reprezentanta,ajung acolo, o inchid de la telecomanda, intru la ei si le zic, ca masina mea claxoneaza singura.Si ma intreaba:"cum claxoneaza singura"

Si nu trec 10 secunde si incepe ...si le zic :"uitati asa"

Mi-au zis ca la capota undeva era un contact oxidat.In final au rezolvat-o.Oricum sunt cu ochii pe ea in caz ca o ia razna.

Acum nu mai claxoneaza nici cand o inchid.

Share this post


Link to post

...Iar tie " starsteel" pot sa iti zic ca e focus e o clasa superioara,din aceiasi clasa la ford e fiesta care o conduc de asemena (1.4 tdci) , fiind diesel nu vreau sa fac comparatii si nici sa te fac sa plangi in ceea ce priveste consumul(mie imi ia urban mai putin decat iti ia tie extraurban) :)

Atunci fi obiectiv si fa o comparatie pe masini de aceeasi clasa, respectiv Aveo 1,4 cu Fiesta 1,4 (BENZINA) si nu aduce in discutii subiective clase diferite sau mai ales benzina vs. diesel...spre informarea ta benzinara mea in 35.000 km a avut un consum de exact 8,33 litri/100km in conditiile in care fac drumuri zilnice de 5-6 km pana la servici si saptamanale tot de 5-6km pana la super-market ...cam cat ar trebui sa iti iasa consumul ca "sa ma faci sa plang" punand in balanta si pretul de achizitie? La pretul de achizitie pune in balanta si dotarile, eu am preferat ca a mea sa fie varianta full adica jante aliaj, computer de bord, climatronic, inchidere centralizata, volan si schimbator imbracate in piele, airbaguri frontale si laterale, sonorizare mp3 cu 6 boxe, alarma, toate montate in fabrica. Trebuie sa intelegi ca fiecare isi achizitioneaza masina care il satisface pret/performante/dotari...sa nu-mi spui ca mi-am achizitionat in limita banilor disponibili, spre informarea ta doar anul trecut am consumat in concendiul principal 2.000 euro folosind acest Aveo, sa zicem, in detrimentul unei achizitii de masina cu care eventual sa ma falesc in fata blocului privind cu jind Europa doar prin intermediul lui Google Earth. Functional masina si-a facut treaba si nu m-a lasat niciodata in drum in 3 ani, asta e determinant...daca as fi avut probleme atunci in mod sigur nu as fi fost satisfacut de masina iar acum injuram pt. achizitia facuta. Uite ca nu e cazul!

P.S. A mea cu consumul total de 8,33 litri/100 km a ajuns la cativa metri sub nivelul marii, printr-un tunel in Amsterdam si la 2211 metri in Alpii italieni deci mi-a oferit ceva satisfactii in conditiile unei exploatari in regimuri de functionare extrem de variate. Inca ceva cum ai primit clasamentul satisfactiei clientilor germani acolo unde pe ultimele 3 locuri se afla Ford, Chevrolet si Fiat? Dacia acolo e pe 3!

Edited by starsteel
  • Like 1

Share this post


Link to post

Pentru prima oara in 3 ani, a inceput si masina mea sa bata.

Zgomotul e undeva in fata, stanga spre mijloc, un cloncanit (nu bataia normala de la suspensie).

Bate la denivelari.Am fost cu ea, si mi-au schimbat bieleta anti ruliu, ca cica avea joc, dar tot se mai aude zgomot.

E drept ca nu asa de tare ca inainte.

Ce ar mai putea fi acolo?

Daca fac miscari stanga dreapta pe loc, nu se aude nimic.Si nici nu scade nivelul lichidului servo din recipient.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...