Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

...

cel mai deranjant mi s-a parut zgomotul facut de amortizoare sau bucsi(nu stiu ce poate fi)

...

De zdronganit nu prea zdrongane(doar e noua :P )

...

V-am salutat pe toti cu "levierul".

 

Curat murdar, coane White Black ...

Cat despre salut, daca nu poti decat "cu levierul" mai bine nu.

Share this post


Link to post

Ca sa raspund la intrebare ~ 7700 EUR CIP (nu mai retin exact, da' cam acolo).

 

Consumul scos de tine este super - mie, in iarna, mi-a luat 10 - 10,5 -11 l/100 km exclusiv urban.

 

Apropo - cum "faci" consumul ? De la plin la plin sau "ochiometric", dupa gradatiile indicatorului de carburant ?

Share this post


Link to post

consumul l-am facut de la plin la plin dar asta cand era mai cald afara acum cu frigul asta mi-a luat 10

 

 

Nu cita mesajul anterior in intregime

Edited by Satori

Share this post


Link to post
Nu am vrut sa deschid un topic nou cu "problema" asta - in incinta Metro (Sibiu) nu-mi merge telecomanda din cheie !

Adica nu pot sa inchid/deschid usile din telecomanda.

 

Prima data cand am patit chestia asta (acum cateva zile) m-am stresat putin - ma gandeam ca in cel mai bun caz mi s-a dus bateria de la telecomanda(cheie).

Cand am ajuns in oras - telecomanda mergea fara probleme !

 

Aseara am fost iar la Metro (deh, vine Mos Craciun). Aceeasi problema !

 

A mai patit cineva chestia asta ?

 

 

Problema asta o am si eu si e chiar enervanta.

 

Telecomanda din cheie e jalnica. De f multe ori nu merge decat de langa masina si in rest mai departe de 7-8 metrii distanta nu merge. Nu stiu dar la Lexus am una aftermarket care merge si la 100m fara probleme si nici nu trebuie sa fie direct spre masina ca s-o ia.

Am intrebat la dealer de ce cateodata tre sa fi langa masina ca sa functioneze si ni s-a spus aceeasi treaba : interferente! Dar ce naiba de interferente sunt intr-un spatiu exterior deschis (fara cladiri sau altceva in jur)???

 

N-am mai scris de mult timp ce mai e nou cu al meu Cavaler Jedi galben

 

- A primit sonorizare noua in noiembrie, 4 boxe JBL GTO, mai multe detalii o sa pun in sectiunea cu tuning, oricum se aude mult mult mai bine. Urmeaza un HU dar nu stiu cand ca totusi cel stock nu-i rau, sa vedem poate pun Alpine-ul care-l am pe cealalta masina

 

- consumul in aceasta iarna s-a mentinut intre 10 si 11l/100, mers urban la ore de varf.

 

- A facut in noiembrie 20 000 km, fara probleme majore de semnalat, merge bine, i-am facut revizia care pe langa uzualul schimb de ulei a inclus si filtrul de aer. Am reusit sa ies destul de ieftin din fericire(am luat eu tot ce trebuie de la niste contacte, nu de la dealer care e ripoff) : filtru de aer FRAM, 5 litri ulei ulei Castrol Syntec 5W30 si filtru de ulei Honeywell + manopera au facut 75$ CDN (~ 55 euro)

 

- si vestea proasta, acum micutza e la "spital", la 22 000km, o zi cu ploaie inghetzata urmata de ninsoare au cauzat (ma rog, impreuna cu alti factori) un mic acrosaj. Bara, aripa, far si sabia jedi au fost schimbate ("Casco" , normal) dar maine e gata din nou de drum dupa 2 saptamani de stat la dealer. Oricum a fost un prilej de a testa un Pontiac Pursuit, masina data de asigurare pana cand cealalta e gata, un frate canadian mai mult sau mai putin indepartat al Opelului Astra H. M-a ofticat intr-un fel sa vad ca, cu aceasta masina (care are computer de bord) am scos tot 11l/100 consum urban mediu,la fel ca si cu Aveo, doar ca asta are motor de 2.2 si 145 cp si n-am menajato prea tare (ca vorba vine, nu era a mea, i-am dat sa vad ce poate :D ...si poate)

Share this post


Link to post
......................................

Oricum a fost un prilej de a testa un Pontiac Pursuit, masina data de asigurare pana cand cealalta e gata, un frate canadian mai mult sau mai putin indepartat al Opelului Astra H. M-a ofticat intr-un fel sa vad ca, cu aceasta masina ...

 

:o fftopic:

asiguratorul asta al tau nu vrea sa se extinda si in Romania? ca daca vine cu oferta asta " la masina tamponata va dam una pe perioada de reparatii..." sigur le ia fata la toti

Share this post


Link to post

o sa se schimbe usor usor si in Ro sistemul de asigurari. Mie mi se pare normal ca asigurarea sa-ti dea masina cat timp tine reparatie, asta daca ai "casco" pt care platesti de te rupi, ca daca n-ai nu-ti da nimeni nimic nici aici.

Share this post


Link to post
o sa se schimbe usor usor si in Ro sistemul de asigurari. Mie mi se pare normal ca asigurarea sa-ti dea masina cat timp tine reparatie, asta daca ai "casco" pt care platesti de te rupi, ca daca n-ai nu-ti da nimeni nimic nici aici.

 

 

Am impresia ca nu asigurarea iti da masina de schimb,ci producatorul...dar eu stiam ca asta se intampla doar cand masina are o defectiune imputabila in garantie,nu cand este lovita.Atunci , dupa parerea mea , ei nu sunt obligati sa iti asigure masina,pentru ca in mod normal nu e vina lor ca masina a fost avariata.Avantajul CASCO este ca nu mai platesti tu atata reparatia...

Share this post


Link to post

@andreicri, tu traiesti in Romania nu?! Nu de alta dar nu prea se vede din profil... Si @dani_s se referea la modul cum procedeaza firmele de asigurari din Canada de unde activeaza el... Bine ar fi sa ajungem si noi la nivelul de acolo :)

Share this post


Link to post

Ce nu se mentioneaza de catre cei care au respirat aerul cu viza in pasaport este ca acest serviciu poate fi disponibil si in RO contra unei sume suplimentare in contractul de CASCO. Si se refera la acoperirea daunelor ce pot fi solicitate in proces civil pentru imobilizarea vehicului accidentat din culpa sau nu. Inclusiv asigurarea pentru tratamentul eventualelor victime ale accidentelor.

 

Dany_s te rupi platind? Pai cat sa dai amice vreo 500 E pe an? O bara si un far intalnite la un banal caine lovit pe strada face 1800 RON, nu mai pun daca-ti rupe vreo conducta de la AC , radiatorul, ventilatia etc. Deci unde-i gheseftul? hai sa vorbim in cunostinta de cauza nu doar pareri nefondate. Scuze daca cineva se simte ofensat. :thumbl:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
@andreicri, tu traiesti in Romania nu?! Nu de alta dar nu prea se vede din profil... Si @dani_s se referea la modul cum procedeaza firmele de asigurari din Canada de unde activeaza el... Bine ar fi sa ajungem si noi la nivelul de acolo :)

 

Ba traiesc in Romania,insa nu sriam ca asa se procedeaza afara..Mea culpa!

Share this post


Link to post
Ce nu se mentioneaza de catre cei care au respirat aerul cu viza in pasaport este ca acest serviciu poate fi disponibil si in RO contra unei sume suplimentare in contractul de CASCO. Si se refera la acoperirea daunelor ce pot fi solicitate in proces civil pentru imobilizarea vehicului accidentat din culpa sau nu. Inclusiv asigurarea pentru tratamentul eventualelor victime ale accidentelor.

 

Dany_s te rupi platind? Pai cat sa dai amice vreo 500 E pe an? O bara si un far intalnite la un banal caine lovit pe strada face 1800 RON, nu mai pun daca-ti rupe vreo conducta de la AC , radiatorul, ventilatia etc. Deci unde-i gheseftul? hai sa vorbim in cunostinta de cauza nu doar pareri nefondate. Scuze daca cineva se simte ofensat. :thumbl:

 

 

Stai sa ne intelegem

 

Eu nu am spus ca , Casco in ro nu ofera astfel de servicii. Un alt user a spus asta, te rog citeste bine inainte sa faci afirmatii ironice (respirat aerul cu viza in pasaport ??!!)

Eu nu cunosc prea bine sistemul Casco, cum functioneaza si ce servicii include.

 

500euro pe an? Asta ce vrea sa fie, cat platesc eu asigurarea? NU, nu e 500euro pe an. E mult mai mult.

Nu prea vad ce vrei sa zici prin restul paragrafului. Ce legatura are costul reparatiei in RO, ce pareri nefondate? despre ce vorbesti?

 

Ca fapt divers, ca masina e gata, am vazut factura si reparatia la dealer Gm a fost 2300$, 1800 a platit asigurarea si 500 a fost partea noastra (deductible).

 

Am impresia ca nu asigurarea iti da masina de schimb,ci producatorul...dar eu stiam ca asta se intampla doar cand masina are o defectiune imputabila in garantie,nu cand este lovita.Atunci , dupa parerea mea , ei nu sunt obligati sa iti asigure masina,pentru ca in mod normal nu e vina lor ca masina a fost avariata.Avantajul CASCO este ca nu mai platesti tu atata reparatia...

 

Nu chiar. Poti sa pui asigurare "casco" (nu se numeste asa, de aia pun intre ghilimele) si pe o masina veche, luata la SH, si daca e lovita ai masina de curtoazie pe perioada reparatiilor.

 

Acum, fiecare firme de asigurari are contracte cu diferite centre de reparatii. Daca clientul alege sa mearga la unul din aceste centre atunci masina de curtoazie este data de acel atelier din ce au ei in stoc. Dar clientul are voie sa aleaga el unde vrea ca masina sa fie reparata, si atunci, daca locul respectiv nu are contract cu, compania de asigurari respectiva, asigurarea iti da masina de curtoazie de la o companie de inchirieri de gen Avis, Via Route, Alamo, etc. Noi am ales sa mergem la dealer direct si atunci masina de curtoazie a fost data de asigurare de la firma de inchirieri de masini Enterprise.

Share this post


Link to post

Mama ei de cutie !!!

Dupa parerea mea, este cea mai proasta chestie de la Kalos.

Nu stiu cine a "inventat-o" dar nu a fost o solutie prea fericita !

Degeaba are motorul 94 CP ca frectia asta de cutie cu etajarea ei idioata il penalizeaza serios la performante dinamice ...

 

Eu NU fac liniute, dar ieri am patit o chestie care m-a "morcovit".

Plecam de la stop (ultimul semafor la iesirea din Sibiu spre Rm Valcea).

Primul in coloana, pe banda I-a, singur in masina.

Ma grabeam asa ca, la verde, am calcat-o vitejeste.

Pe banda a II-a era un Clio Symbol care avea chef de "joaca" (ma rog, soferul care nici nu era singur in masina).

Cu toti cei 20 CP in plus ai Kalos-ului, m-a cam "facut" - e drept ca nu am forjat-o in nestire (max. 4000 rpm).

Share this post


Link to post

:) maxim 4000 ture? Bine ca nu esti vreo echipa de fotbal ca ai fi acuzat de blat! :)

Share this post


Link to post

putea fi un renault clio symbol 16v cu 98 de cai...atunci avea el cu 4 caluti mai mult :D

Share this post


Link to post

@marr: eu in locul tau as fi vazut rosu in fata ochilor :D

Share this post


Link to post

4000 ture :) ) - ai uitat unde-i zona rosie ?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Pai cred ca a vazut rosu in fata ochilor daca clio era rosu... :D

Chiar asa de "subturat" poti sa mergi cu trotineta @marr?! Masinuta se simte excelent pe la 5000-5500 ture!

Share this post


Link to post

Poate n-au fost 4000 or fi fost 4500, poate 5000 ca n-am stat cu ochii pe turometru.

Eu de regula merg in jur de 3000 - 3500 ture in regim extraurban (nu vreau sa depasesc limita de viteza cu mai mult de 10 km/h decat in situatii speciale si/sau depasiri).

Ajung catre 5000 ture numai in cazul unor depasiri "din scurt".

Nu asta e ideea.

Nici nu am vrut sa-l "fac" cu orice pret - cand am ajuns la 120 km/h nu am mai accelerat.

Ideea este ca avea (parea sa aiba) reprize mai bune (e drept cu nici nu stiu in ce regim de turatii mergea individul).

Mergeam "umar la urmar" dar cand schimbam vitezele (din cauza cursei prea lungi) ma "lua" cu o lungime de masina. Si tot asa, pana am renuntat sa mai accelerez.

In plus, masinutei mele nu-i prieste "talpa" aplicata brusc - se simte bine numai cand accelerez lent/constant.

Share this post


Link to post

Cred ca sunt un pic offtopic, dar am si eu o intrebare :

Daca eu merg cu masina subturata, cam pe la 2000 - 2500 ture, consumul scade sau creste ?

Din ce am citit pana acum turatia optima e undeva la 3500 ture! (stiam ca depinde de cuplul motor)

 

PS. Sunt nou posesor de Kalos si mai sunt si incepator, am cam un an de cand am luat carnetul dar am deja cu Kalos-ul aproape 9000 km, masina fiind cumparata in octombrie, deci ma documentez :)

Edited by incubus

Share this post


Link to post

La 9000 km in trei luni (de iarna !) te mai consideri incepator ?

Pe la 3500 rpm (mai exact 3400) e cuplul maxim ...

Off topic : cred ca masina ta e 2006, nu 2005 ... verifica in Cartea de Identitate a Vehicolului si in Certificatul de Inmatriculare ("talon").

Edited by kaloman

Share this post


Link to post

@ incubus

 

Pai, daca tot te documentezi, incearca aici.

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post
Pe banda a II-a era un Clio Symbol care avea chef de "joaca" (ma rog, soferul care nici nu era singur in masina).

Cu toti cei 20 CP in plus ai Kalos-ului, m-a cam "facut" - e drept ca nu am forjat-o in nestire (max. 4000 rpm).

 

Nu esti singurul care a furat-o de la Simbol, m-au facut 2 in acelasi sector de drum (cca 5-6 km spre Predeal dinspre Brasov). Dupa demarajul lor nu am incercat nimic, nu avea sens, eu am numai 83 CP :wallbanger:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

Domnilor care va e frica sa dati in masina, sfatul meu este sa nu mai incercati.

Voi vreti sa faceti curse numai cu masini cu 40 cai mai putin si cu un telescop rupt, schimband la 3000 maxim?

Si sa va umpleti de mandrie.. ce bun driver am fost si ce masina tare am..

 

Masina mea are XX cai. Nu domnilor, XX cai sunt doar la YYYY ture!

Share this post


Link to post

Ce am observat eu la Kalos: ii este destul de greu la deal, mai ales in regim de "forja". In principiu, acele zone de la iesirea din Sibiu cat si dinspre Brasov spre predeal sun pline de urcari si coborari. Daca acel Clio era diesel, nu avea probleme cu dealul... Asta asa ca fapt divers

 

Iar acum un pic offtopic: are rost sa turam masinile peste turatia de cuplu maxim ? Adica mai exista avantaje la demaraj (mai ales la deal) daca turam pana la limitare sau aproape ?

Share this post


Link to post

Da, are mare importanta s-o turezi - nu uita ca puterea maxima o ai la peste 6000 turatii .

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...