Jump to content
Sign in to follow this  
Mammut

Probleme Electrice Tico

Recommended Posts

Salutare, FLORENTINA.

Pentru a gasi o rezolvare la problema ta incearca sa postezi in sectiunea forumului destinata posesorilor de Cielo. Aici suntem pe topicul "Probleme electrice Tico".

Toate cele bune.

Share this post


Link to post

Vin si eu cu un defect de fabrica. Am tot citit pe topicul asta in speranta ca voi gasi ce caut, dar mi-am pierdut rabdarea :(

Ati observat ca la tico atunci cand semnalizezi (de exemplu), scade intensitatea celorlalte becuri? Si nu numai...daca dau radioul la maxim si am farurile aprinse, tot asa slabesc si cresc in intensitate in ritmul melodiei :D

Parerea mea e ca firele de la instalatia electrica sunt prea subtiri? Ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Problema e clar de la alimentare. Tico s-asa are unele cabluri cam subtiri (la faruri mai ales) si daca nici nu fac contact bine...

Vezi daca firul de masa de la galeria de evacuare la traversa din fata mai e la locul lui. Mai departe,ti-ar trebui un multimetru sa masori tensiunile in diferite locuri sa vezi unde ai pierderile

 

Cu muzica tare imi palpaiau si mie farurile,pana sa le fac alt circuit. Dup-aia n-am mai avut probleme. Si era rupt si firu ala de masa

Edited by Dr.L

Share this post


Link to post

problema mea, la Tico este la inchiderea centralizata si alarma. de inchis usile se inchid, dar nu se mai deschid decit cu cheia. stie careva cum sa decuplez alarma de la masina? ca si asa imi face praf bateria.

multumesc!

Share this post


Link to post

Ii scoti siguranta. Cum tico nu vine din fabrica cu alarma,siguranta nu e in panoul de singuante,ci pe firul (rosu) care alimenteaza alarma

Problema cu deschiderea poate fi de la un contact electric intre alarma si centralizata

Cand deschizi cu cheia,se deschid toate usile?

Share this post


Link to post

Salutare tuturor!

 

De ceva vreme am probleme la Tico cu aerul, atât rece cât şi cald şi tind să cred că e o problemă electrică (mă "ciupeşte" foarte fin uşa câteodată )! La început mergea întrerupt după care s-a oprit de tot pentru o săptămână. Şi-a reluat mersul întrerupt, ca acum să nu mai funcţioneze deloc!

Dacă are cineva o soluţie îi mulţumesc anticipat!

Have a nice day!!!

Share this post


Link to post

S-ar putea sa ai fise imbatranite!Asteapta sa se intunece bine si deschide capota dupa ce ai pornit motorul ! Sa vezi ce de scantei ai pe acolo !!!

Share this post


Link to post

şi tind să cred că e o problemă electrică (mă "ciupeşte" foarte fin uşa câteodată )!

 

 

Si pe mine ma curenteaza la propriu usa cand cobor din masina, am observat ca scanteia e mai intepatoare daca am plafoniera aprinsa, nu inteleg legatura, dar exista.

Daca are cineva vreo explicatie, poate ne lumineaza si pe noi.

Edited by Muratu

Share this post


Link to post

Schimba-ti lenjeria de corp sau pantofii, e prea mult plastic in ea.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Nu am ce sa schimb, pantofii sunt din piele, interior/exterior, blugii sunt din bumbac, tricoul este din bumbac si chilotii tot din bumbac :) >- , chiar nu suport textilele artificiale. Am ajuns sa ma tin de stalp cand ma dau jos din masina ca mosii ca sa nu mai ma cureanteze.

Noaptea se vede scanteia dintre degetul meu si usa.

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Pai e normal, oricat de mult bumbac ai pune pe tine, interiorul masinii, tot din plastic este :) ). Ia-ti niste huse de bumbac pentru scaune in prima faza.

Share this post


Link to post

Rezolvat! Bateria noua Varta de 3 luni cumparata, avea un element in scurt.

 

Dupa ce am cumparat o noua baterie am verificat instalatia si s-a constatat ca fara consumatori avea tensiune 14,1-14,2 V, iar cu consumatori 13,6 V.

Am fost la un service Daewoo pe Pantelimon, niste incompetenti carora le-am dat banii degeaba ,,este corect dom'le cu consumatorii''

 

Am gasit o super echipa care a constatat ca nu sunt probleme cu alternatorul intrucat la iesierea din el tensiunea era cu consumatori de 14,1 V, insa nu mai ajungea la baterie decat 13,6 V. Ca urmare mi-au pus un cablu de la plusul alternatorului la plusul bateriei si am rezolvat situatia.

Share this post


Link to post

Schimba-ti lenjeria de corp sau pantofii, e prea mult plastic in ea.

 

Aşa e... port bumbac şi eu peste întregul corp pentru ca nu suport sinteticele... E vreun scurt pe la maşina pe undeva...Toata treaba e electrica...

Daca vorbim de îmbracaminte intram în alte subiecte cum ar fi "electricitatea statica"(am vazut aseara pe <Discovery> ;) ...Cineva încarcat static cu textilele scaunului maşinii a alimentat în benzinarie canistrele din remorca proprie şi a luat foc pur şi simplu... Daca s-ar fi atins de caroseria maşinii s-ar fi descarcat electric şi nu se mai întâmpla asta...

Nu ştiu ce sa fac cu aerul de la maşina...o sa încerc la un electrician...poate poate!!!

Numai bine tuturor şi merci pentru raspunsuri!!!!

Share this post


Link to post

Tati, ori tu ori masinuta ta va incarcati electrostatic de la frecarea inerenta cu elementele din interiorul masinii, sau in cazul masinii de la frecarea cu aerul (eu parca asa tin minte de la fizica), si te descarci atunci cand cobori si pui piciorul pe pamant :) ) .

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Salutari si respectele mele!

 

Am si eu un TICALOS si am si eu ceva bubitze p la el p partea electrica... pe panoul central ( unde se afla aerul, ventilatorul, cald rece..etc) este bezna. Este bezna inca de cand am cumparat-o...nu stiu daca e normal sa ma chinui sa nimeresc butoanele pe acolo... nu are si el ceva iluminat? o maslina o atentie?

 

A doua buba ar fi ca reglajul farurilor din habitaclu in momentul in care il actzionez porneste un motorash acolo dar nu face nimic. eram curios daca exista vreun reglaj manual. nu pot sa ies pe strada noaptea ca orbesc pe toata lumea...plus ca nu vad nimic pe jos...

 

multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Salut,

 

In primul rand zona de comanda a blocului termic trebuie sa fie iluminata in mod normal asa ca cel mai probabil ai becurile din acea zona arse. Daca nu te pricepi mergi la un electrician auto, daca insa le ai cu surubareala descarca din sectiunea "UTILE" a forumului manualul de service tico si invata cum sa schimbi beculetele alea (ca veni vorba, la Matiz sunt vreo 2-3, iar la magazinele de specialitate un beculet din ala nu este mai mult de 1 leu).

In ceea ce priveste farurile, reglajul din habitaclu face modificari minore asupra directiei razei farurilor, pentru o reglare adevarata cauta un service cu aparat de reglat faruri, pe mine treaba asta m-a costat 20 de lei la baietii din service si vreo juma de ora de asteptat, ca...de, erau ocupati oamenii.

In rest, stii cum se zice, apa, paie si bataie, sa-l conduci sanatos :thumbl:

Share this post


Link to post

Cu sfiala am desfacut panoul in speranta sa nu trag de cablurile alea de e la blocul termic, si intr-un final am ajuns unde trebuia. nu ma asteptam sa fie 1 singur bec pt tot panoul. l-am scos shi am bagat unu nou .. :D si acum am si eu lumina!!! sunt atat d fericit ca nu tre sa mai bajbai noaptea... acum ramane problema cu farurile pe care o sa o rezolv ori eu la un perete ori ma duc la baietii cu 20 de lei.

Multumes pt sfaturi!

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Salutare! Ticalosu' meu a inceput sa imi faca figuri... Nu mai imi afisheaza nivelul de benzina... la o groapa mai urca acul , la urmatoarea mai scade...o iau razna! nu stiu niciodata concret cata benzina mai am.

 

Primul lucru pe care l-am facut e sa trag banketa din spate sa vad ce e pe sub ea! O trag shi spre bucuria mea erau 2 fire care intrau in tabla printr-un cauciuc! Bucurie mare!! Am gasit sonda! trag de fir shi dezamagire!! firul continua pe sub mashina. Am suit mashina pe busteni shi am inceput sa cotrobai dupa fir! shi am vazut ca intra cumva intre caroserie shi rezervor.

 

Acum intrebarea mea este: ca sa ajung la sonda trebuie sa dau rezervorul jos? shi daca cumva stiti cam cat e o sonda?

 

O alta problema pe care o are Ticalosu' e ca nu vad noaptea mai nimic! Farurile sunt reglate aiurea...faza scurta imi bate ca faza lunga la 200 d m in fatza shi faza lunga e lumina ambientala pentru COPACI !! Motorashele de reglash sunt moarte...mai geme unul din cand in cand dar nu misca deloc oglinda. Am facut rost de cartea tehnica cu speranta ca gasesc un reglaj manual dar ma indruma la niste gauri in traversa din botul mashinii care nu ma ajuta la nimic.

 

Va rog sa ma ajutati daca stie cineva sau a mai intampinat problemele astea!

 

Merci anticipat!

 

Drive safe!!

Share this post


Link to post

Tico din '99,am instalat un cd-player iar in momentul in care aprind pozitia sau faza scurta playerul se opreste si reporneste din nou,acelasi lucru si apoi cu faza mare...idei?

Share this post


Link to post

Da-i alimentare( +) din alta parte.

Share this post


Link to post

Direct de pe baterie! Diferenta e foarte mare :drinkers:

Share this post


Link to post

Nu are legatura cu masa?mi s-a sugerat ca aceasta ar fii problema ...nu are destula masa...din cauza conexiunilor oxidate,sau imperfecte

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Salut, sunt posesor de Tico de aproape un an de zile si pana acum nu am avut mari probleme. Ieri insa cand am vrut sa pornesc de unde eram parcat din oras, s-au aprins becurile in bord am dat cheia mai departe, dar nimic. Becurile au scazut putin in intensitate, dar sub capota nu s-a auzit nimic. Am pornit impins, am ajuns acasa, dar tot asa face. Am verificat am 12,25V pe baterie (dupa ce am testat ca functioneaza toti consumatorii) si nu stiu unde sa mai verific. Am verificat si masurat toate sigurantele.

 

Am citit toate posturile si am vazut in doua posturi ca ar putea fi o problema de la mufa din spatele contactului, am verificat, nici macar nu are vre-o urma de oxid... O fi problema de la solenoid? de la electromotor?

 

Inca un lucru foarte ciudat: am dat in timpul functionarii motorului pe pozitia de start (ca la pornire) si motorul s-a turat o idee mai tare... Tico al meu are si GPL si eram pe GPL atunci. Pe benzina nu am testat. Ce-o fi? Deja ma gandesc ca trebuie umblat la demaror...

 

Stie cineva vre-un electrician bun in Galati? Masina mai are si alte mici probleme electrice (la blocul de faruri, alarma, contacte usi, etc.) si daca se poate as vrea sa le rezolv...

 

Am uitat sa spun ca am gasit un fir rosu care pare adaugat si duce pe langa cel de la baterie la demaror sau asa pare si am masurat pe el 12V si mi s-a parut a fi pus pentru pornirea motorului direct pe baterie. Daca il pun la + la baterie se aude un usor declic si atat... acelasi declic pare a fi si cand da cineva la cheie si eu sunt langa motor.

Edited by gn_ro

Share this post


Link to post

@espn,da,si tu ai dreptate

Deci alimentarea cd-playerului trebuie facuta cu fire groase (minim 1,5mm^2). +ul se leaga printr-o siguranta direct de baterie (ca alte fire de curent mare nu prea are tico) iar masa la un puct pe sasiu (pe sub volan e un surub,numai bun :happywave :)

Share this post


Link to post

@gn_ro curata prima data bornele la baterie. Si pe interiorul lor. Dupa ce sunt curatate BINE si stranse bine , :thumbl: se mai mentine problema , abia atunci umbli la electromotor.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...