Jump to content
Sign in to follow this  
dan_m

Soferi care nu ar trebui sa aiba carnet

Recommended Posts

Nu sunt de acord cu asta cu, compromisul !..Daca sunt bine reglate nu sunt probleme !!!....Si pe faza corespunzatoare...

Share this post


Link to post
( De altfel claxonatul este interzis in timpul noptii de la 22 la 7)

 

E de fapt intre 22 si 6, dar asta e valabila in localitatile mici. In marile orase, incluziv Bucurestiul , claxonatul este interzis tot timpul.

 

Si pe mine ma enerveaza nesimtzitii aia care merge noaptea cu faza lunga, sau eventual si cu proiectoarele, la fel cum ma enerveaza cei care merge fara lumni sau doar cu luminile de pozitie (aici taximetristii si RATB-sitii sunt campioni).

Share this post


Link to post

Aia cu SlZ sunt criminali cand umbla doar cu pozitiile, la fel si daciile vechi cu pozitiile pe bara, mai ales pe inserat si pe drumurile de afara unde conteaza sa vezi masina venind de la distanta. Ei au doar niste lumanari pe post de pozitii.

Share this post


Link to post

Şi ăia de merg cu becuri de poziţie albastre. Şi LEDuri albastre la stropitori :scaunlacap:

Share this post


Link to post

E tunning!!! :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Si eu care credeam ca au acelasi efect ca si CD-ul prins de oglinda. :lol:

Share this post


Link to post
Chiar! Care e faza cu ledurile la stropitori? :?:

 

Pai este simplu : parchezi masina langa sopron si poti manca linistit pe veranda casei , caci toate ganganiile graviteaza acum in jurul led-urilor ... Tzaranisme de 2 lei , asta este ; sper ca n-am jignit pe nimeni , da' nu-mi plac !

Share this post


Link to post
CD-ul prins de oglinda.  :lol:

 

Asta cu CD-ul este clara : radarul cand vede CD-ul , este preocupat cu copierea continutului CD-ului , altfel de unde ar avea politzistii ultimele manele de pe piatza ? Astfel ca , radarul uita sa-ti mai inregistreze si tie viteza ; si uite asa se explica mitul cu "CD la oglinda , nu te inregistreaza radarul " :rotfl:

Share this post


Link to post

Toate bune, da' eu tot n-am inteles ce marca tre sa fie cd-ul! :roll:

Share this post


Link to post

Odata cand m-au oprit m-au bagat in Transporterul lor si m-au pus sa-i astept. Aveau bajetzii Gutza, da n-aveau bucati bune de-ale lui, aveau niste kkt-uri de suparare. Nu suport manelele blues, pur si simplu zgarie urechea. Mai auzisem ca asculta si Mafia in masinile lor.

@DragosB: Tzaranisme de 300k lei, ca atata costa stropitorile lor. Eu chiar mi-as lua, da nu pentru leduri, ci pentru ca au cate 2 jeturi. Da mi s-ar duce prea repede apa la stergatoare.

Share this post


Link to post

apropos de dubele vw ale politiei.

am trecut zilele astea pe langa una oprita intr-o parcare si ghici ce huse avea pe scaune ?

huse maro cu CFR :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Laurentiu, exista duze duble si fara lumina albastra! vezi Flex...!

Share this post


Link to post

@NFS - marca cd-ului nu conteaza foarte mult , doar viteza de scriere , care nu trebe sa depaseasca 8x , caci radarele nu sunt foarte performante ... :rotfl:

 

@Laurentiu - de acord cu NFS ; exista astfel de duze duble ... iar faptul ca nu sunt 2 lei ci 300k lei , asta nu inseamna ca nu-s un kitch ; ba sunt si repet ca asta-i parerea mea 100% subiectiva , doar ca sunt un kitch mai scump .

Share this post


Link to post
cum mah kici??  sunt duze de TICOOO..

 

Ma refeream la duzele cu lumina albastra ( astea cu lumina , simple sau duble , raman un kitch ) , nu la cele montate de FLEX ( care-s duble da' fara luminitze si care-si fac foarte bine treaba pt care au fost concepute ) ...

Share this post


Link to post

Ce ziceti de soferii care la crepuscul nu aprind farurile? Mi s-a intamplat nu o data sa vad masinile din fata la o distanta scurta pentru ca ei - soferii despre care discutam - nu au avut bunavointa sa aprinda farurile. Mai sunt altii care aprind doar pozitiile, dar nu e suficient. Eu aprind farurile chiar si ziua daca vremea este mohorata, si asta pentru ca am o masina de culoare inchisa (rosu bordo) care se vede greu in alte conditii decat soare stralucitor. Pe multi ii semnalizez cu farurile dar ei nu fac altceva decat sa raspunda cu un blitz sau sa-mi multumeasca cu mana ca le-am atras atentia asupra unui "incoming" radar. :lol:

Share this post


Link to post

Din pacate f multi soferi (adica majoritatea) nu intelg cat de important este sa fi vazut de catre ceilalti participanti la trafic. Sunt destui soferii care in oras in plina noapte merg doar cu luminile de pozitie (pe daciaclub s-au discutat pagini intregi despre faptul ca luminile de pozitie sunt DOAR pt stationare; in mers se folosesc luminile de intalnire). De asemnea pe ploaie, ninsoare, ceata sunt destui care nu aprind nici o lumina in timpul zilei.

Referitor la circulatia in afara localitatilor cu luminile aprinese incluziv ziua (acest lucru este obligatoriu in alte tari), am citit un articol care indica faptul ca in tarile unde acest lucru a fost introdus prin lege, nr de accidente s-a redus cu pana la 50% (adica au scazut la jumatate !!); masuratorile au fost facute pe acelasi sector de drum, in aceeasi perioada a zilei si a anului, in aceleasi conditii atmosferice. Nu inteleg de ce multi soferi nu pricep faptul ca ziua, daca este si soare, e f greu sa vezi o masina veninind din sesns opus, mai ales daca este si de culoare inchisa.

Dar cum la noi esti "fraier" daca mergi cu centura pusa sau semnalizezi schimbarea directiei de mers, la fel e si daca incerci sa iti faci masina vizibila in trafic si nu o camuflezi cat mai mult cu putinta.

Share this post


Link to post

Nu numai ca este obligatoriu sa ai luminile aprinse in afara orasului in majoritatea tarilor europene dar in Italia, spre exemplu, e obligatoriu sa le ai aprins SI IN ORAS tot timpul.

Share this post


Link to post

Un fost coleg de-al meu a avut un Cadillac Catera la care se aprindeau automat proiectoarele cand pornea motorul, iar cand se insera cat de putin, se aprindeau si farurile de la sine. Bineinteles ca "optiunea" se putea dezactiva, dar e o chestie misto. :shock:

Share this post


Link to post
in Italia, spre exemplu, e obligatoriu sa le ai aprins SI IN ORAS tot timpul.

 

Daca nu ma insel si in Ungaria e la fel.

 

Ce ma enerveaza e faptul ca se sustine ideea ca daca mergi cu luminile aprinse creste consumul deoarece alternatorul opune o rezistenta mai mare. Bine banuiesc ca consumul creste, dar cu o valoare atat de mica, incat nu poate fi decelata.

Share this post


Link to post

Ma bucura ca aud astfel de lucruri de la un posesor de Dacie deoarece de la soferii de berline tot primesc flashuri ca am faza scurta aprinsa in afara localitatii. :thumbl: :aplauze:

Share this post


Link to post
Daca nu ma insel si in Ungaria e la fel

 

În Ungaria e sigur obligatoriu, e panoul mare cu obligativitatea farurilor aprinse la intrare. Şi-n multe alte ţări, şi din Europa (din câte ţin eu minte, şi-n ţările nordice e obligatoriu) , şi din afara continentului vechi.

 

Şi eu merg în permanenţă cu farurile aprinse. Mai ales că mi le-am reglat în sfârşit bine :love:

Share this post


Link to post

Povestea cu farurile aprinse ziua e urmatoarea, cica:

Intr-un an, de ziua regelui Suediei, toate tarile scandinave au zis ca in semn de respect, sau bucurie sau treaba lor de ce, sa se mearga cu farurile aprinse o zi intreaga. Toate bune...

Surpriza a venit la sfirsitul zilei cind politistii au remarcat, in intreaga Scandinavie, ca procentul de accidente pe ziua respectiva a fost de nu-stiu-cite ori mai mic. Drept care au dat-o ca lege!

Share this post


Link to post
Ma bucura ca aud astfel de lucruri de la un posesor de Dacie deoarece de la soferii de berline tot primesc flashuri ca am faza scurta aprinsa in afara localitatii.   :thumbl:   :aplauze:

 

Cand merg in afara localitatii merg intotdeauna cu luminile aprinse. Ziua, pe timp frumos, merg doar cu proiectoarele (la mine proiectoarele pot fi aprinse doar cu motorul pornit, si nu necesita aprinderea luminiilor de pozitie); farurile le folosesc pt a da flash-uri. Daca conditiile meteo sunt "mai intunecate" atunci aprind si pozitiile. De cand incepe sa se insereze, pana se face se face ziua merg cu farurile aprinse (nu doar cu pozitiile cum fac unii pe inserate sau dimineata dupa ce a inceput sa se lumineze un pic). Nu merg cu farurile si proiectoarele aprinse in acelasi timp, pt ca chiar daca sunt bine reglate, tot deranjeaza pe ceilati fiind o sursa dubla de lumina.

 

Iar ziua in oras, daca ploua, ninge, e ceata tot asa merg cu luminile aprinse (adica cu proiectoare, sau pozitii+proiectoare). Cat despre faruri le aprind imediat ce incepe sa se insereze ( nu cum fac multi le aprind doar cand e intunecat bine de tot si atunci eventual doar pozitiile).

 

Mai grav e ca ziua, in afara localitati, cu ploaie (chiar si torentiala), sau cu ceata, sunt destui care nu aprind nici o lumina (si mai au si masini de culoare inchisa) si efectiv e f riscant sa faci o depasire ca te trezesti cu idiotul in fata.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...