Jump to content
Sign in to follow this  
george39850

Nubira- Lacetti Probleme Tehnice

Recommended Posts

Atentie, am mai spus-o si in alte ocazii. Lacetti are suspensie independenta si pe spate. Geometria rotilor (nu a directiei cum eronat zic unii) se efectueaza la toate cele 4 roti! De asemenea, orice operatie de geometrie incepe cu blocare volanului pe pozitia inainte, adica drept, deci daca dupa ce s-a incheiat operatia, volanul sta stramb, inseamna ca operatia nu a fost facuta cum trebuie.

 

La ce service ai fost pentru garantie si geometrie? Inainte de problema, ai lovit ceva cu vreuna din rotile din spate?

 

 

Service-ul este expocar slobozia ,dar astia nu au aparatura ptr geometrie,si m-au trimis la un partener .cei de acolo mi-au spus ca rotile nu au nimic,mi-au dat si foaia cu diagnosticele ...astia mi-au spus ca problema e la caseta de directie .

Cei de la expocar mi-au facut comanda de caseta si mi-au spus ca o schimba pe garantie.

Eu am unele dubii in privinta problemei dar am zis ca ei sunt specialisti .

Vis a vis de roti cred ca trebuie mentionat faptul ca m-a lovit unul din lateral pe roata stanga spate dar nu am avut nimc ,cred eu .

Apoi am luat o gropa imensa in vama Giurgiu si am facut praf roata fata dreapta...am rectificat geanta.

Mircea vad ca esti din Buftea eu locuiesc in Mogosoaia la intersectia cu soseau chitila (centura).

Nu cred ca am deviatia la volan asa mare din cauza rotilor tinand cont ca 2 service-uri mi-au spus ca nu au nimic suspect la ele.

Share this post


Link to post

Ia citeste acest topic de la inceput :) De vina este geometria rotilor SPATE. Mergi la Autosoft in Fundeni si vezi ce zic si ei, dar parerea mea este ca ai o geometrie pe spate afectata. Eu imi fac service-ul la Expocar Targoviste, mi se pare mai aproape decat la Slobozia.

Share this post


Link to post

Defectul la o roata se vede pe aparatul de echilibrat, iar cel la o janta se vede pe masa de indreptat. Deci, nici un lucrator cu un aparat de verificat geometria nu poate face cea mai mica apreciere asupra rotilor. Nici service-urile autorizate, ele nu detin aparatura necesara.

Nu stiu cum cred unii ca energia unui impact se disipa asa, in vant, iar piesele implicate raman fete mari. O lovitura intr-o roata se propaga pana la capatul superior al amortizorului, uneori pana la amortizorul de pe partea opusa.

Share this post


Link to post

Tolin, cred ca este aceiasi situatie ca si la George, respectiv unghiul de cadere sau atac al unei roti din spate, in cazul de fata stanga, este afectat in urma unei lovituri si de aici problema.

Share this post


Link to post

Ai idee cat ma costa operatia la autosoft?

Eu la origine sunt din Slobozia.

Ma gandeam ca ar fi posibil ca aia din Slobcity sa nu fi stiut ca are suspensie independenta si sa fi facut aiurea geometria?

In fine cred ca ar trebui sa ma duc si la alti poate mai priceputi.

Dar daca am ocazia sa ma fac cu o caseta noua ...cred ca o schimb ...Tu ce crezi ?

 

Defectul la o roata se vede pe aparatul de echilibrat, iar cel la o janta se vede pe masa de indreptat. Deci, nici un lucrator cu un aparat de verificat geometria nu poate face cea mai mica apreciere asupra rotilor. Nici service-urile autorizate, ele nu detin aparatura necesara.

Nu stiu cum cred unii ca energia unui impact se disipa asa, in vant, iar piesele implicate raman fete mari. O lovitura intr-o roata se propaga pana la capatul superior al amortizorului, uneori pana la amortizorul de pe partea opusa.

 

Tollin sunt constient ca orice lovitura in roata are o consecinta ...dar cand un ,,specialist'' iti spune ca nu are nimic ...teoretic tre sa il cred ...Nici eu nu am crezut dar am lasat-o moarta .

Dupa lovitura incasata in Giurgiu m-am dus glont in service ...chiar daca am mers in Grecia si am mai facut inca vreo 22oo km.

Share this post


Link to post

85 de ron te costa o geometrie la Autosoft. Baietii stiu ce fac si daca primesti si de la ei diagnosticul de caseta defecta va trebui schimbata. Nu ne-ai spus cati km are masina.

Share this post


Link to post

Am aproape 31.000 km ...acu 2 saptamani am facut revizia si tot atunci si treaba din topics.

Share this post


Link to post

rocobaroco. Ai fost de-fata cind sa facut geometria rotilor? daca da, s-a masurat distata dintre centru rotii spate cu centru rotii fata pe ambele parti?

Share this post


Link to post

Ce spui tu se face cand se face geometria cu sfoara :) ) La un aparat corect, doar se fixeaza volanul pe drept si aparatele de masura pe roti, restul se face strict cu infrarosu/laser si computer.

Share this post


Link to post
Ce spui tu se face cand se face geometria cu sfoara :) ) La un aparat corect, doar se fixeaza volanul pe drept si aparatele de masura pe roti, restul se face strict cu infrarosu/laser si computer.

 

Ce spui tu,e corect.Tot cu aparat laser si computer s-a facut geometria la mine+distanta dintre roti au masurat-o si cu o ruleta.

Share this post


Link to post

De ce? Aparatul socoteste el distanta intre roti, mult mai bine decat o face un nene cu o ruleta.

Share this post


Link to post

Probabil pentru sigiranta.

Edited by Mircea
Nu mai cita mesajul anterior. Foloseste fastreply

Share this post


Link to post

Siguranta cui? Ai mai multa incredere in ce masori cu ruleta mai mult decat ce masoara un laser?

Share this post


Link to post

In orice masuratoare de distanta este implicat un om, erorile umane fac nicio diferenta intre laser si sfoara.

Share this post


Link to post

Nu am mai multa incredere in ruleta,absolut de-acord ca laserul e de X-ori mai bun,eu am spus ce am vazut,cum ca s-a masurat si cu ruleta.De ce? :scarpin: pas.

Putin :o fftopic: Sincer sa fiu,nu stiu cum se foloseste functia FASTRELY,cam tot atit stiu si despre QUATE.

Oi fi eu singurul,sau poate or mai fi printre noi care nu stiu sa foloseasca aceste functii.Pe forum am gasit doar pentru functia SEARCH. Mircea,ne/imi poti da o mina de ajutor?

Share this post


Link to post

E simplu: Apesi pe butonul fast reply din josul paginii, in loc de reply de sub post.

Share this post


Link to post
Nu am mai multa incredere in ruleta,absolut de-acord ca laserul e de X-ori mai bun,eu am spus ce am vazut,cum ca s-a masurat si cu ruleta.De ce?

Controversa aceasta imi permite o paralela cu fotografia: "amatorii cauta scule, profesionistii cauta bani, iar artistii cauta lumina".

Share this post


Link to post

Multumesc. Ex:daca dintr-o pagina de 20 rinduri (scrisa de colegul X) doresc sa scot unu sau mai multe rinduri,pentru a da reply,cum se face? Sau mai bine,despre asa ceva,se discuta intr-un alt post.

Edited by Mircea
Dai Reply sau Quote si stergi ce nu te intereseaza din citat.

Share this post


Link to post

Din pacate nu am avut acces in locul in care se facea operatia...dar si daca as fi fost nu cred ca era vreo diferenta ...Am fost programat vineri ptr schimbarea casetei ...Va multumesc ptr consultanta ...am avut ce invata ...acu macar stiu ce sa cer si la ce sa ma uit ...Off topic ...Se mai tine intalnirea de la polivalenta ? as vrea sa vin si eu ...

Edited by rocobaroco

Share this post


Link to post

Azi am rezolvat partial problema la directie ...am schimbat caseta de directie ,costuri totale 70 ron motorina dus intors Mogocity -Slobozia...Bine ca nu mi-am luat masina SH ...e bine cu garantia.

La geometrie fata a fost rezolvat ...spatele inca nu poate fi incadrat in parametri ...Tipul care manevra sculele laser ptr geometrie mi-a recomandat sa schimb cateva componente ale ansamblului spate ,mai exact roata stanga spate ...cred ca impactul suferit acu 1 an a lasat ceva amprente .

Baieti din service Expocar Slobozia sau comportat mai mult decat onorabil.Bravo.

Cred ca treaba cu roata stanga spate o voi rezolva la Targoviste ,mult mai aproape de Mogo ...Mircea parca tu mi-ai spus de ei ...poate imi pui si mie o pila :osanale: nu degeaba ,bineinteles. :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ar fi bine sa fie doar roata dar e putin probabil, doar nu vorbeam de fulaj - tremuraturi. Cred ca se referea la jamba cand vorbea de componente ansamblu spate, ca fuzeta nu-i pot spune pt ca...nu vireaza.

Share this post


Link to post

Pe spate are doar un punc de reglaj ...e posibil sa fie cateva bucse...din capetele bratelor sau chiar vreun brat mai stramb .Cu ochiul liber nu-ti dai seama este vorba de cateva zecimi de grade eroare.Acum tre sa gasesc un specialist care sa-mi spuna exact ce trebuie schimbat ...saptamana viitoare ma duc la autosoft ...pentru a 2 a opinie.

Share this post


Link to post

Pentru Targoviste nu e nevoie sa-ti pun nicio pila, e OK pur si simplu sa te duci la ei. Asta cel putin cat e dl. Manea director acolo.

Ce fel de jante ai, de aliaj sau table? La Autosoft iti pot verifica si cum se prezinta janta, o poti indrepta si apoi o poti pune pe masina si sa verifici daca doar janta a fost de vina. Ai CASCO?

Share this post


Link to post

Jantele sunt cele originale de tabla...la faza cu pila ma gandeam ca stii vreun mecanic care sa-si dea silinta mai mult...adica sa se gandeasaca la masina ca la a lui... :mrgreen: ...Din pacate am mutat pe spate geanta aceea rectificata...de aci si eroarea.E bine ca cei de la autosoft se vor ocupa si de treaba asta...Si am si casco dar nu prea vad legatura ...Nu cred ca pot apela la polita casco ...In siituatia asta de geometrie ...In cazul in care descopar ca tre sa inlocuiesc ceva piese din ansamblul ,,punte spate'' poate trag o fuga pana la politie ptr o autorizatie reparare si apoi ...activarea casco... :D

Share this post


Link to post

Daca e numai janta stramba, o rezolvi rapid si ieftin. Daca e fuzeta, jamba etc, va trebui sa apelezi la CASCO, de aceea te-am intrebat de casco. Tu spuneai ca ai fost lovit o data in roata stanga spate, pe asta trebuie sa mizezi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...