Jump to content

Vally007

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Vally007

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/14/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Slobozia
  • Din
    Slobozia
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2007
  1. 100 de lei jumătate de metru pătrat... Mai bine stau aşa.
  2. Salut, Pot să spun eu despre cele de 8.000k. Am pus un set după ce mi s-au "terminat" cele de 6.000k şi se vede mai "slab", dacă pot să pun aşa, decât cu cele de 6.000k. Le-am "terminat" şi pe cele de 8.000k şi am trecut înapoi la cele de 6.000k. Se vede mult mai bine!
  3. Dacă se poate se îmi spui şi marcă de instalaţie ai, pentru că eu în trei ani am schimbat 3 rânduri de becuri (parcurs aproximativ 45.000 km). Mersi anticipat.
  4. Aş dori şi eu un set dacă se poate şi se mai găsesc.
  5. Bună seara, Mă interesează dacă mai comercializaţi scuturi pentru CIELO, an fabricaţie 2007, şi în ce condiţii. Mulţumesc.
  6. Salut, O să pun şi eu o poză cu maşinea mea, dar e cu 3-4 cm mai jos decât în poza ta, fără niciun pasager, rezervorul de benzina plin si gaz-ul la jumatate.
  7. Şi eu am aceeaşi problemă. Am schimbat arcurile stoc cu unele de drumuri grele dar acelaşi rezultat. Unde mai pui dacă ai şi instalaţie de gaz şi ai ambele rezervoare pline...
  8. Eu folosesc AC-ul când se aburesc geamurile şi dă roade, indiferent dacă este comutat pe aer rece sau cald. La prima întrebare nu mă pricep.
  9. Bună seara, Am şi eu mici (sper eu) probleme cu maşina mea, un Cielo din 2007 - instalaţie GPL lovato montată de fabrică, primul proprietar. Are 75.000 de km şi nu am avut nicio problemă cu maşina, am schimbat doar consumabilele (filtre, distribuţia şi cam atât cu 2.000 - 2.500 km înainte de limitele recomandate de producător). De câteva zile, am o problemă cu comutatorul GPL. Îşi face serviciul, adică comută pe benzină sau înapoi pe gaz când ajunge la turaţia de 2.300-2.500, dar nu mai indică nimic din acele leduri, decât când are el chef. Menţionez că l-am înlocuit, prima grijă fiind că s-a "stricat" acest comutator, dar şi cel nou la fel face - deci mă gândesc eu că iese din discuţie problema la comutator. Când pun cheia in contact nu afişează nimic, doar la câteva minute după ce am trecut pe gaz indică nivelul de gaz din butelie. O altă anomalie este că rămâne aprins câteva minute cu această indicaţie şi după ce am oprit motorul şi am scos cheia din contact. Maşina funcţionează normal, nu am sesizat nimic ieşit din comun de când cu această problemă. Rog un coleg care se pricepe să îmi dea şi mie un sfat înainte să ajung în service să mai las şi pe acolo 90-100 lei doar pentru diagnoză. P.S. Dacă s-a mai discutat acest lucru îmi cer scuze, dar sunt 138 de pagini în acest topic şi am citit vreo 70 şi nu am găsit acest lucru. Mulţumesc anticipat.
  10. Pe mine nu mă poate ajuta nimeni? Vă rog frumos, nu ştiu ce să-i mai fac.
  11. Salut, Sunt nou pe acest forum şi postez în acest topic deoarece am şi eu o problemă cu instalaţia de gaz, bănuiesc, de la un Cielo. În primul rând vreau să îmi cer scuze, deoarece eu nu sunt deloc familiar cu termenii tehnici, aşa că voi spune problema cum o înţeleg eu mai bine, nu mă pricep deloc la componente sau alte chestii de la motor. Cielo l-am cumpărat nou, în mai 2007 cu instalaţie de gaz din fabrică marca LOVATO. Maşina a mers impecabil până acum aproximativ o lună de zile când au început problemele. Am 40.000 de km şi toate reviziile făcute la timp, ba chiar înainte. Problema este la pornire. Nu porneşte deloc, sau foarte greu, în sensul că pentru 1 secundă sau două după ce am dat să pornească este subturată, "bolboroseşte" dacă pot spune aşa, apoi intră fără probleme în turaţiile normale. Dacă opresc instalaţia de gaz şi merg doar pe benzină, pornirea este impecabilă, adică nici nu apuc să învârt cheia bine în contact, că a şi pornit. Acest lucru se întâmplă doar atunci când cuplez şi instalaţia de gaz. Dacă o las mai mult timp oprită (de seara până dimineaţa), porneşte foarte bine. Acelaşi lucru se întmplă şi dacă o pornesc imediat după ce am oprit motorul. Dacă o las însă mai mult timp (de la 5 min până la câteva ore), pornirea este aşa cum v-am descris mai sus. Pornirea se face pe benzină (mi-au spus cei de la service), aşa îmi indică şi pe comutatorul dintre scaune, iar când trec de 2000 de ture se aude un "clanc" şi trece pe gaz, îmi indică nivelul gazului din butelie şi maşina merge impecabil, atât pe gaz cât şi pe benzină. Sunt super mulţumit şi de consum şi de performanţele maşinii. Vreau să vă mai spun că maşina nu este alergată, nu o forjez nici în oraş, ţin foarte mult la ea. Viteza maximă pe un drum normal este de 110 km/h, doar pe autostradă merg cu 130/140 km/h. Aştept o soluţie de la voi, vă rog. Am fost la service şi mi-au spus că maşina nu are nimic că merge foarte bine şi să nu îmi fac probleme (între timp m-au pus să schimb bujiile, comutatorul dintre scaune, dar am dat banii degeaba că tot la fel face şi bujiile erau într-o stare foarte bună), dar din câte îmi dau eu seama, nu cred că este în regulă să nu pornească din prima. Mulţumesc anticipat pentru răspunsuri şi sugestii.
 

×
×
  • Create New...