Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/08/25 in all areas

  1. Odo 174.900km Da, masina a fost utilizata destul de mult in ultima perioada. Schimb de ulei dupa 15k km de la ultimul, tot Mannol. 91 uleiul si 20 filtrul Bosch. Bonus 2 anvelope GoodYear( dot vechi) luate de la Marsorom(idee furata de pe forum, merci ! ) In rest totul in parametrii. Ca o mica remarca, mi se pare ca s-au scumpit exagerat piesele auto, ca exemplu am verificat bucata de toba primara, daca anul trecut era 460lei acum fix aceeasi piesa este 820. Exagerat procentual.
    2 points
  2. Hyundai a explodat la preturi, un Style era ~21k iar a ta cam 18-19k cu rabla din cate imi amintesc. I20-ul m-a costat 10800 iar acum e vreo 15k. Sunt optiuni mai bune dpv economic in piata decat Hyundai la ora asta.
    1 point
  3. In ultimul an am zapacit Tucsonul prin oras, am facut deja 20k in plus (57K total). Simt nevoia de ceva mic de tavaleala si ieftin la intretinere, la cea mare doar placutele de frana au fost 1900 lei in reprezentata. Asa ca mi-am dat de lucru si am luat-o pe asta mica, pentru dus copil la scoala, cumparaturi, stat in coada etc, ca sa o degrevez pe cea mare de chinuiala urbana inutila. 1.2 82cp, 2012, 129K km, Euro 5. Motorul toarce frumos, dar masinuta mai are nevoie de putina atentie per total, azi a intrat la revizie, rulmenti, discuri, placute, urmeaza si un ambreiaj curand. Am si uitat cum e cu masina mica, puturoasa si zgomotoasa, dar pentru oras e ce trebuie. Amuzant e ca toata lumea iti taie calea la nesimtire si se suie efectiv peste tine cand te vede cu una din asta, cand eram cu Captiva sau Rexton dimpotriva, se fereau; urata natie de oameni, zau. Deja i-am schimbat difuzoarele fata, ca de, era prioritatea 1 😁, si mai urmeaza una alta. Tucsonul in rest face plimbari. I-am schimbat placute, e cam zgomoasa la franare (un mormait la oprire), reprezentanta ma trimite la plimbare ca e de la anvelopele all season. Ma rog, in rest nu sunt probleme, si asa sper sa fie. Initial intentionam sa innoiesc Tucsonul, dar daca il vand pe acesta mai pun minim 10000 Euro sa imi iau unul nou, asa ca am zis pas in aceste conditii. Aparent romanii sunt bogati si echiparea Comfort nu se vinde, deci nu se mai comercializeaza la noi. Ce sa zic, bine ca o au spaniolii care sunt mai 'saraci' ca noi la sub 24000 Euro, la noi Style-ul ca prima echipare e minim 27900 + Euro.
    1 point
  4. La C100, motorul de 2.0 am observat ca regenerarea se facea la aproximativ 1250 km ( 700km cand am avut o problema de vacuum la egr si umblam cu check engine aprins, dupa rezolvare a revenit la normal). Conditie de regenerare obligatorie, minim o linie de motorina la rezervor, altfel nu pornea (probabil multi ajung sa il infunde tocmai din cauza ca merg cu rezervorul mai mult gol mereu). Regenerarea in mers nu era la fel de eficienta ca cea statica, la relanti, preferam sa stau pe loc 10 minute sa isi faca ciclul (practic daca o facea in mers, urmatoarea regenerare era realizata la interval mai scurt. Oricum, de cele mai multe ori, pornea regenerarea in parcare, cand ajungeam acasa dupa drumuri lungi, gen pe autostrada. In mers sesizam ca pornesc ventilatoarele la turatie maxima, motorul mergea mai lin datorita amestecului mai bogat iar relantiul nu scadea sub 1000 rpm stand pe loc, mirosul era intepator in jurul masinii (in oras ma retrageam pe vreo straduta mai ferita cat dura procesul ca sa nu intoxic oamenii 😀). Singura problema era ca trebuia sa fii atent la acest ciclu, de exemplu cel caruia i-am vandut masina, desi i-am explicat ciclul, a ajuns sa aiba dilutie de motorina in ulei fiindca nu a urmarit cu atentie procesul. Eu unul nu am avut in 60000 km aprins vreodata martorul de incarcare filtru la Captiva. In rest, sfaturile de pe internet de tipul 'da-i cox/blana/ture/forja pe autostrada' ca sa faca regenerarea sunt fix prostii, cel putin la masina asta; de acord, la altele poate fi asa, de exemplu Tucsonul face regenerare in frana de motor repetata de la 4000 rpm in jos, dar acolo e GPF, alt mod de functionare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...