Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/04/25 in all areas

  1. Cum tănculeţu' meu are deja o vârstă și se cereau 4 portiere, m-am apucat să studiez piața ... și pentru că-s pragmatic, am ajuns tot la Suzuki. 1.4 mild-hybrid, echipare Passion, AllGrip. Luată la sfârșitul lui septembrie 2024, promoția cu roțile de iarnă. Așa se ia mașina de la dealer, lol: Așa arată un motor curat cum probabil nu va mai fi niciodată: Am pus huse de la huse.ro, foarte mulțumit de ele: Astea-s roțile de iarnă, mai frumoase decât alea de vară sincer să fiu (sunt un gri uni și cam anoste): Să punem AllGrip la treabă, pe la Muntele Roșu: ... atât la munte cât și la mare: ... și pe o vreme mizerabilă, la vecini:
    1 point
  2. Sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine pe culoarea asta. Este misto ca Suzuki fabrica deja de 10 ani modelul, asta inseamna ca pentru piese uzuale de tren de rulare, franare, caroserie vei gasi piese de schimb cel putin peste 10 ani de acum inainte, chiar daca modelul iese din fabricatie. Consumul este foarte bun, banuiesc ca o folosesti mai mult pe afara, nu? In oras ce consum ai si ce impresie ti-a facut sistemul hibrid? E ceva de capul lui sau este doar pt taxe mai mici? Am un coleg care are una cu motor de 1.6 aspirat si aceea din pacate este sub-motorizata, ii parea rau ca nu a dat bani pt modelul turbo. O are de cativa ani (cred ca de vreo 7-8 ani) si nu a avut probleme majore cu ea, doar prostii legate de sistemul audio, scutul aftermarket montat de nou la dealer si cam atat. Este multumit de ea si momentan nu vrea sa o schimbe.
    1 point
  3. Foarte faina combinatia de culoare + jante . Spre rusinea mea automobilistica nu stiam ca acest model inca se fabrica, probabil ca in acest caz este unul dintre cele mai longevive de pe piata. Recent intr-o vizita in america centrala chiar am 'admirat' un Vitara nou, la noi nu se aduce sau vor sa scoata modelul de pe piata, care'i treaba ? Faza lunga automata nu stiu daca nu cumva face parte din pachetul de cerinte european, am avut pe I20 in varianta standard. Interesant deasemenea ACC pe cutie manuala. Sa o plimbi cu placere !
    1 point
  4. Am trecut de 4k km, consumul s-a stabilizat undeva pe la 6-6.5. Negativele: doar un port USB și ăla e cu nazuri, celebra problemă cu cablul vieții, aștept să fie problema reproductibilă ca să-l schimb pe garanție. Bine că mai există încă mufă de brichetă pentru încărcător deși e o chestie personală, încă nu m-am obișnuit cu consola centrală (yay airbags) și stau cu genunchiul proptit în ea. Probabil cu timpul, o să stau mai puțin lăfăit, nu știu 🙂 plasticele fețelor de uși sunt mai raw hardcore decât la Jimny, ceea ce spune multe. Nu m-așteptam la lux evident, dar totuși 😀 nema senzori de parcare pe față, veneau doar în echiparea următoare împreună cu oglinzi rabatabile electric și n-am considerat că merita încă o mie de euro. Bine că pe spate sunt și senzori, și cameră ... dar pe față, unde e un bot destul de masiv și proeminent, nu. O să-ntreb dacă se pot adăuga la dealer, când mă duc la revizie. Pozitivele: destul de multe chestii "creature comfort" pentru banii dați: scaune încălzite, degivrare oglinzi și reglaj electric, ștergătoare automate, lumini automate (inclusiv cu faza lungă automată, aia de vrea BMW abonament pentru ea), geamuri electrice complete, lumini la picioare în față, lumină și priză de brichetă în portbagaj, climatizare automată, radio DAB (care chiar funcționează) scaunele comode, drum de 10 ore fără dureri de spate/etc, nici o problemă. vizibilitate bună, A-pillars foarte ok LEDuri peste tot, farurile - excelente, luminăăăă am condus cu cruise control clasic, dar mi s-a părut moft americănesc. Cruise control adaptiv cu lane keeping în schimb, este ge-ni-al, genial, genial, merge excelent la drum lung și nu mi-a făcut nici o surpriză până acum, cum ar fi să mă tragă spre vreun parapet. sunetul motorului 🙂 îmi aduce aminte de Kawasakiul pe care l-am avut. Toată integrarea cu ISG-ul ăla e excelent făcută, se coordonează impecabil împreună și chiar se simte că ajută. Turbo lag ... este, nu rău, dar este. Neutrele: tableta aia cu Android e OK, dar se simte că este cam underpowered nu știu cine face navigația, e utilă, frumos din partea lui Suzuki că dau gratis actualizările de software și hărți, dar la un drum Grecia-București insista neapărat să văd Macedonia, nici una din cele 6 rute nu trecea prin Sofia. Bine că are Android Auto prin WiFi. sistemele alea europene de securitate sunt ok, dar cu marcajele din România ... cam muncesc din greu, săracele. Nu-s rele, îți mai dă peste mână din când în când să nu adormi. În afară merg foarte bine.
    1 point
  5. Doua poze de acum 2 saptamani, dupa prima deszapezire si o spalare rapida. Bineteles ca a mai nins 2 zile dupa ce am spalat-o si am mers la serviciu cu ea, deci am porcait-o din nou 🙂 . Jantele se tin foarte bine, momentan sunt multumit de vopseaua de jante Parkside.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...